5 Mart 2010 Cuma

DİZİ | Gossip Girl Setine Dönüş

For English, please click...



Fani BOOM burada her moda haftasından sonra otursun resimlerle oynasın, seneye cape moda cape moda diye tekrarlayadursun, Blair'ler Serena'lar daha 2010 kışı bastırmadan gelecek sezon trendleri giysin!! Bakınız Queen B tek kişilik bir trend raporu, gelecek sezon ne modaysa üzerinde, yeşil capeinin içinde ne kadar şen, sarı LOUBOUTIN'leri ve sarı TODS çantası da ekstrası.

Cape gibi napa da pek moda dememize kalmadan onu da Serena'nın üzerinde birleştirivermişler. İlk resimdeki şapkaya ayrıca bayıldım, paltoyla ilgilenemedim, ikini resmdeki napa cape RALPH LAUREN, çantalar yine TODS.



[Kaynak:Justjared]

5 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

bu sene de modaydı ki ama:))
chloe benzeri olanı zara'da kapışıldı hatta, ordan hatırla. ok seviyorum ben de cape, panço ve pelerinleri:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

tabii tabi biliyorum sedacim hatta surada trend raporu olarak vermsitim kışın
http://style-boom.blogspot.com/2009/08/trend-raporu-pelerin-altnda-ks.html

benimkisi kiskanclik olsun:)))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

tahmn ettim senden kaçmıcağını aslında:) bu arada ben bu gg'deki yeşil pelerini seviyorum evet, ama kombini herkesin aksine hiiç mi hiç sevmedim! too matchy-matcy! sence?

*STYLEBOOM* dedi ki...

puantiye fularla kombinlenmesini sevdim ben ama haklısın fazla uyum içinde, eh kızcağızın kafası yeterince karışık bari bırakalım üstü başı mix olmasın:))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

evet, sarılar çok fazla uyumlu. siyah çorabın altına olmamış sarı ayakkabı. puantiye fuları bend e sevdim:)

ay evet yaa, chuck o kadar tatlı ki aklı karışıp karılıp duruyo kızın!