4 Mart 2010 Perşembe

PARIS MODA HAFTASI | Gareth Pugh

For English, please click...



Fransızlar duymasın ama Paris'i iple çekmeme en büyük sebep iki İngiliz, MCQUEEN ve PUGH! Diğerinin acısını bir kez daha zor yutkunup içime gömerek GARETH PUGH'a seslenmek istiyorum, bu nasıl bir şahanelik bayım?!

Bir Central Saint Martins dehası daha Pughbu koleksiyonuyla yine en sevdiği şekilde yani mono renklerde ve o feci futuristik mimari kesimlerde çalışmış. Artdeco, sert ve keskin ama dramatik çizgiler, Obivan kemerler, güzel güzel işlenmiş deri, eğrilmiş yünler ve baştan ayağa saçılmış zincirler...




[Görseller:style]

3 yorum:

Unknown dedi ki...

anam anam anam coşmuş buuuuu :) genelde bi koleksiyonda 5 den fazla beğendiğim olmaz. bunda 5 i geçtim 7-8 diyorum ve mutluluktan coşuyorum :)))

4,7,8 ve son dördün tümü olağanüstüüüü !!!

*STYLEBOOM* dedi ki...

hakikaten canim enfes koleksiyon, spor salonunaydim hizlica hazirladim bu postu ve zar zor sectim hangi parcalari koysam diye, hepsi birbirinden sahanee!

begendiklerini ayiriyorum sana:p

bumchika dedi ki...

inanılmaz bi koleksiyon siyah ağırlıklı tüm koleksiyonları beğeniorum özellikle zincir detayları çok başarılı bana biraz rad hourani yi andırdı tarzları benzer ama ikisinide seviorum goth la moderni çok güsel birleştiriolar...

http://labonitavida.blogspot.com/