26 Mart 2010 Cuma

TREND RAPORU | Baharda Çantanızı Nasıl Alırsınız?

For English, please click...

Bu sezon çantalar renk renk! Her yaz olduğu gibi yine beyaz çantalar var ama tahtını neon renklere kaptırmış durumda. En trendy renkler camel ve parlak mavi, peşisıra sarı, pembe, turuncu gibi güneşli renkler .

Zincirli çantalar yine çok moda çok! İlla omuzunuza zincirle asmayacaksanız bile çantanızın ucundan köşesinden zincirler sallansın hanımlar! Aşağıda STELLA McCARTNEY, CHANEL, müthiş mavisiyle DEREK LAM ve NINA RICCI.



Pek nostaljik, pek romantik bir diğer trend de kroşe ya da hasır örgüden yapılmış ya da üzeri nakışlı modeller. Bunlar özellikle favorim çünkü evde yapması da çok kolay, aşağıda CHANEL; FENDI, MISSONI ve yine CHANEL(bundan yapılacak:))



Yılan derisi hükmünü sürdürse de krokodil yine çok şık şekilde dönüşünü yaptı. Krokodilin özellikle kızıl renkte olanını pek beğeniyorum ben, sağolsun CHLOE düşünmüş bi tane yapmış! Aşağıda GUCCI, CHLOE, BOTTEGA VENETTAx2



Clutchlar bir kadının zaten dilemmalarla dolu hayatına dilemma eklemeden duramayacak kadar küçülmüş bu sezon, "ya telefon ya ruj ya anahtar ya foto makinesi, birinden birini bırakmadan evden çıkamayacaksın" modeller! Ama daha da önemlisi bu sezon clutchınızı en futuristik en edgy olanından seçmeniz. Aşağıda FENDIx2, tapılası bir ALEXANDER McQUEEN ve STELLA McCARTNEY



Portföylerinizin ise yumuşacık deri ya da kumaş olmasına dikkat edin, aman da çantam kırıldı/kırıştı yok bu sene, mümkünse katlayın, yuvarlayın, öyle taşıyın!




Maalesef LV logosunun bile güzelleştiremediği şeyler var! Örneğin MARC JACOBS'ın çaktığı aşağıdaki "free bag"ler amman evlerden uzak:)



[Görseller:style]

13 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

http://ses-seda.blogspot.com/2010/01/turkuaz-kehanetler.html yazımda da demiştim.. kaçış yok! 'keten ve khaki cicilerimizle arada sırada özenip sırt çantaları ve hatta bel çantaları takacağız'
boom, o diil, ben seviyorum bel çantası! ciddiyim:))

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Muhtemelen artık çoktan haberin var ama Vogue 2. sayısında bize yer vermiş :))

*STYLEBOOM* dedi ki...

@seda haha hemen bakiyorum sekerim sirt cantasinda OKiz ama:)

@alisveris cini: sevgili cinim haberi aldim ama henuz goremediiiiiiiiiiim:o

Stil Direktoru dedi ki...

Örgü hariç hepsine okyim kuzum aslında bu sene almasam daha iyi malum battık ev alınca :)

Serap dedi ki...

Bel çantası haricinde herşey olabilir. Düşünmesi bile korkunç geliyor :)

Ozan Alçın dedi ki...

Canım ben de baktım Vogue'a, süper tebrikler!:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

boom! çok tebrik ederim tatlımm:))) hakediyorsun!

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

ben de gördüm kiii :)
sevgili styleboom ne zaman blogunda vogue'a çıktığını yazıp hava atacaksın hadi ama :)
bir de style boom artık .com'lu adrese geçsin bence :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@stil direktörü: bakalim kendini tutabilecek misin sekerim:)))

@serap: o konuda hemfikiriz :)) ne kadar cici olsun, ne kadar süslerlerse süslesinleeer:)

@ozan alcin:ozanciiiiiiiiiiiim sesini duymayali cok oldu. cok tesekkur ederim:)

@seda: vallahi pek sevindirik oldum ben de, cok tesekkur ederim sedaciiim:)

@alisveris cini:sevgili cinimmm, atiyim mi hava yaa:)) ama madem sen de diosun yaziim yaziim:)

vintage peony dedi ki...

süper çok sevindim boom!! bence vogue'da yer almayı haketmiştin..
çantalara gelince bana bi chloe pliz, bel çantası alanlara mani olmayayım :D

*STYLEBOOM* dedi ki...

@vintage peony: CHLOEyi ayirdim sana canim:p

simla dedi ki...

ben turuncuyu alayım

*STYLEBOOM* dedi ki...

@simla: turuncu ne güzel di miiiiiiiii, ben de çok beğendim! onu dönüşümlü kullanalım:)