3 Mart 2010 Çarşamba

TREND RAPORU | Çizgiler

For English, please click...



Bu sezon çizgiler çok ama çok moda hanımlar!! Enine, boyuna, ince, kalın, rengarenk ya da siyah beyaz! Puantiyelere katılmış, grafik etki yaratılmış, desenlerle karışmış, yazın olmazsa olmazı marine modasıyla denizlere açılmış çizgiler olmadan bu yaz geçmeyecek!




Her zamanki gibi editoryaller çizgilerin habercisi...



Ve tabii ki aksesuarlar, enfes ayakkabılar, çantalar, şapkalarla çizgilenin!



Alexander McQueen-Choi Hye Sook-Stella McCartney-Christian Louboutin
Christian Louboutin-Brian Atwood-Betsey Johnson-Nike



Bu kurukafalı fiyongu da Hesionka 'cığıma hediye ediyorum:))

[Kaynak:style,polyvore]

4 yorum:

DB JUNK dedi ki...

kırmızı beyaz çizgili çoraplar ve sarı siyah çizgili ayakkabı benim olsun:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

çizgili çorap diyince aslında bu posta senin de bir resmini koymak lazımdı denizciim:))

ZET Fashion dedi ki...

Siyah beyaz ve lacivert beyaz biraz sıktı beni gerçeği söylemek gerekirse. Moda olunca heryerde görmeye başladık, benim elimde sürekli onlara gidiyordu bir dur demek lazım! Ama farklı renkte renkli olanlara şuan kitlendim, tek tek inceliyorumm yaz için cıvıl cıvıl çok güzeller :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

evet zet'cim evet ben mesela balenciaga koleksiyonundakileri ve nanette'in renklerini pek beğendim, siyah-beyaz olacaksa da soyle givenchy gibi daha edgy daha hipnotik olsa:)