9 Temmuz 2010 Cuma

AD | MANGO ve MOSCHINO'yla Sonbahar Reklamlarında İlkler



Sonbahar reklam kampanyaları birer birer ortaya çıkıyor, ben hepsine yer veremedim hala, çok özür hanımlar beyler!

MANGO yeni sezonda yeniden Scarlett Johansson'la, bu gördükleriniz ilk kareler! Scarlett'a ne yapmışlar öyle, nasıl bir programa tabi tutmuşlar bilemedim ama photshopdan daha iyi bir şey icat edilmiş sanırsam! Scarlett canım geçen ödül töreninde seni görmesem böyle bir şey olduğuna inanacağım!



Gelelim bir diğer "ilk"e, canımız kuzumuz, "bir gün beni de çekse yeaa" diye Istanbul'a da beklediğimiz sokak stili blogcularının Tanrısı The Sartorialist Scott Schuman'ın aynı alanda sanatını icra eden cici, tatlı, yetenekli, biricik manitası Garancé Dore MOSCHINO'nun sonbahar kampanyasına imza attı! Eh sokak denince, sokak stili denince, sokak stilini fotoğraflamak denince...

[Kaynak:wwd,fashionologie]

5 yorum:

Cerenicus dedi ki...

iki kampanyaya da bayıldım.. Scarleti çok beğenirim ama burada bir başka güzel, garance doré de garance doré işte, çok seviyorum :)))

http://cerengnc.blogspot.com/

Stilcatcher dedi ki...

Nedense Scarlet Johansonn'ı Mango ile örtüştüremiyorum.Markaya uyum sağlamıyor bence.Peneloppegibi süper bir Mango kadınından sonra bu oturamadı bir türlü.

aslı dedi ki...

Ben reklamı ilk gördüğümde sol üstteki ilk fotoğrafta Scarlet'i tanıyamadım. Zaten çok güzel olan bir kadını neden bu kadar çok değiştirme ihtiyacı duymuşlar anlamadım. Ve bende Itır'a katılıyorum Scarlet Penelope Cruz'un boşluğunu dolduramadı bence!

Adsız dedi ki...

kampanya fotoğrafları mochino'yu yansıtmıyor bence pek..

Adsız dedi ki...

eskiden yeni sezona çok heycanlanırdık ama şimdi yazı yaşayamadan sonbahar reklamlarını görmek biraz can sıkıcı oldu pof :/ ama yeni yeni kıyafetler güzel tabi ona lafım yok =)