30 Temmuz 2010 Cuma

FLASHION' NEWS | INCEPTION'DA BAŞROLDE TAKIM ELBİSELER, TAKIM ELBİSELERDE TÜRK İMZASI



Hanımlar beyler her ne kadar öyle boncuk boncuk gözlerim, yanım yanık tenim olmasa da dikkatinizi kısa bir süreliğine de olsa Leonardo'dan şu habere çekmek isterim: bugün gösterime giren ve izlediğinizde göreceksiniz filmde başrolü Leonardo Di Caprio ile paylaşan o birbirinden jilet takım elbiselerin bir Türk tekstil firmasına ait olduğunu biliyor muydunuz:)) ESQUIRE dergisinin bile Inception için ayırdığı sayfada "Who the hell made those suits?" diye sorduğu muhteşemlikteki takımları!

Evet! Türk deri ve tekstili Washington'dan sonra(yoo Bush'a atılan ayakkabıyı kastetmiyorum:)) şimdi de Hollywood'da:))



Şaka bir yana, filmi izlerken dikkatle bakın, kostüm karakteri konuşturan en önemli unsurlardan biri sinemada ve kumaşından kesimine, gangstasından yakuzasına bir Türk firması orada!



Eskişehir orijinli olan ve film için özel hazırlanarak dikilen takımlar, ceketler ve gömleklerin tamamı TENNESSEE ve MARCO DONATI markalarının sahibi Çetintaş Tekstil'den. Nisan 2009 yılında Los Angeles'ta düzenlenen Globaltex fuarında bir çok önemli filmin kostüm tasarımcılığını yapan Jeffrey Kurland firmanın standındaki takımları ve kumaş numunelerini çok beğeniyor ve Los Angeles-Istanbul-Eskişehir sipariş trafiği başlıyor:)



Her ne kadar burada okuyabileceğiniz Esquire röpörtajında takım elbiselerin tasarımcısı Jeffrey Kurland ben şöyleyim ben böyleyim demekten bir kez bile Türkiye'yi ya da kostümlerin orijinini telaffuz etmemiş olsa da ben Çetintaş'a "Bravvo" diyorum:)

Bravoooo! Türk pamuğunun, kumaşının, derisinin kalitesi profesyonel gözlerden kaçacak gibi değil, bu zaten kocaman bir gerçek; tasarımda da yeni, yenilikçi, farklı ve cesur olabildiğimiz, PRımızı adam gibi yapabildiğimiz gün çok güzel bir gün olacak!

9 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

vay be diyorum ve gurur duyuyorumm:))

cerryy dedi ki...

ne kadar yazık adımızın duyulamaması
bak uyuz oldumşimdi şu Joseph Gordon-Levitt efendiye !

ama özünü bilmek güzel..

aysegul in ny dedi ki...

leonardo'yu cıddı cıddı begenıyorum sanırım ben artık aktor oldu adam resmen ikincisi en kısa zmnda filmi görmek istiyorum ve yanıma bir gönüllü arıyorum!! not:bu bir acık cagrı diildir sdce blog sahibine kırpılmış bir gözdür hehe:))

Hesionka dedi ki...

Harika! Gerçekten gurur verici :) Akşam bu gözle izleyeceğim filmi. Ama keşke orijininin Türkiye olduğundan da bahsedilseymiş...

Ken Watanabe oynuyor diye Japonya'dayken sürekli televizyonlarda teaser'ı yayınlanıp duruyordu. Kısacık teaser'ı bile "Ohaa nassı bi film acaba?" nidaları ile izliyorduk... Imdb'de notu 10 üzerinden 9.2. Bayağı sağlam bir film olduğundan şüphem yok. Hadi çabuk akşam olsuuun! >_<

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

aslında türk tekstili uzun zamandır yurt dışında çok önemli işlere imza atıyor. hatta en kaliteli kumaşları genelde yurt dışına gidiyor... ve fiyatlar aslında o çok beğendiğimiz italyan markalarını bile gölgede bırakır cinsten... türk moda dünyasının kalite + çizgiyi birleştiren kısmı sanırım moda degileri tarafından pek tutunmuyor... çizgi herşeyden daha önemli gibi bir anlayış hakim diye gösteriliyor yani en azından ben öyle görüyorum dergilerde... çizgiden daha çok kumaşı ön planda olması bence kalitenin en önemli unsuru...
umarım yurt dışıyla iş yapan bir çok tekstil firmamız kendi başlarına önemli projelerde rol alırlar. Pr önemli duyurulur :)

sevgiler.

*STYLEBOOM* dedi ki...

@seda ben de cnm aynen o yuzden kadin modasi burasi filan demedim koydum:))

@cerry ayy ben de gıcık oldum hıh!

@aysegul in ny ah canim benim gidersek alo demez miyim, leo da begenilmeyecek gibi diil yaaa, nerde o bebek yuzlu oglan nerede simdiki leo:o

@hesionka capon degilim ama ken watanabe icin ben kendim bile fragmöan olur donerim cnm, o derece seviorum:)

@kelebekdiyeti evt haklisin kesinlikle tasarim on planda ki yanlis degil, cunku o "sanat". o acigi kaparsak kim tutar biziii:)

.: Renkli Bilezikler :. dedi ki...

gerçekten harika bir filmdi ve postunu okuduktan sonra özellikle dikkat ettim..:)

Manolya dedi ki...

takim elbiselerin tasarimcisi j.g. lewitt diye gecmis son paragrafta, aradan yanlislikla kacmis herhalde :) dedim yoksa adam oyunculuktan sonra tasarima mi el atti :)

bu arada iyi tatiller booom :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@renkli bilezikler tesekkur ederimmm

@Manolya Fikri evet cnm ya cok tesekkur ederim duzeltim il paragraftaki gibi Jeffrey Kurland olacakti:))