7 Temmuz 2010 Çarşamba

PARIS COUTURE HAFTASI |ARMANI PRIVE - Ooo Piti Piiiti Karamela Sepeti -



Karamel, kahve, kehribar...Armani'den Couture Sonbahar! şeklinde zorlama bir kafiye tutturduktan sonra koleksiyona geçebilirim sevgili hanımlar:) Sinyor GIORGIO ARMANI'nin herhangi bir koleksiyonu nasıl olabilir?

Zarif
Sofistike √
Zamansız şık √
Enfes terzilik √
Bol tekrarlı √



Tek rengin tonlarıyla beni biraz boğsa da koleksiyondaki abanoz ve ahşap detayları çok beğendim, çantaları, broş ve iğneleri... Omuz ve kat detayları da.

Zaten cekette usta olan ARMANI sezonun hitlerinden olan pelerinleri cekete gömünce ortaya inanılmaz sofistike, inanılmaz old Hollywood bir şıklık çıkmış, sırf şu en üst en soldaki kostüm bana kapımda Sean isminde şöförüm, mutfakta Miguel adında kahyam(evet çocukken Yalan Rüzgarı seyrediyordum ne var!), yaka mendilli, kol düğmeli ve boyun fularlı bir kocam, yatılı okulda okuyan hiç görmediğim ama çok sevdiğimi sandığım çocuklarım olduğu hissini verebilir!



Işık ve ışıltı sondaki monokrom uzun elbiselerle verilmiş, özellikle degrade payetli elbise ve kapanışı yapan payetli pudra pek güzel. Ama favorim yine üstte en soldaki monokrom, pek zarif:)

[Görseller:style]

4 yorum:

MODENİSE dedi ki...

Çok sıkıcı olmuş ya bu koleksiyon. Sadece son fotoğraftaki pudra rengi payetli elbiseyi beğendim desem..=/

Adsız dedi ki...

vaaaaoouuuwww!!! bayildim bu parcalara! enfes gorunuyorlar! mukemmel tasarim, essiz $iklik! digerlerini gormeden Paris moda haftasinin en guzel koleksiyonu demek istiyorum!paylasim icin cok tesekkurler :)

feşın iz peşın dedi ki...

Yine severek okudum, arada böyle "armani zaten cekette usta" gibi bilgiler vermen seni takip etme sebeplerinden biri, modayla ilgili bu tarz bilgilere ulaşılabilecek çok türkçe kaynak yok,ne yazık ki mevcut dergilerin içeriği şurda şu defile oldu, şunlar şu marka ayakkabıyla davete gittiden öteye geçemiyor çoğu zaman. Bu arada metinleri büyüklü küçüklü renkli çiçekli böcekli yazmaktan vazgeçmen çok iyi olmuş, göz yoruyordu, Okumak için en uygunu beyaz zemin siyah yazı. Sevgiler

Kürksever dedi ki...

Carmen Kass'ın kamel elbise ve pelerini muhteşem!

Hemen altındaki karedeki kıyafet de aynı espriyi taşıyor, Natasha Poly mi o?