23 Kasım 2012 Cuma

BOOMSTYLE | "Kalp"li Diyaloglar


İçinde bulunduğum malum durumun şöyle güzel bir avantajı var: kocan artık sana göz deviremiyor:) Şimdi hadi hepimiz filmlerdeki kötü adam gülüşüyle gülelim: nihahohohohaa.
-Hayatım gitmeden fotoğrafımı çeker misin?
-Tabi hayatım
-Hayatım bi de şöyle çekelim
-Tabi hayatım
-Ayy bakiim
-...
-Olmamış, ı-ıh, bi de şurdan şöyle çekelim, ama sen o sırada şöyle yap.
-Tabi hayatım
-Hah bu tam istediğim gibii. Son bi, son bi, son bi'!
-Tabi hayatım

Ne güzel, ne mutlu, ne umutlu diyalog! Oysa önceden ne duyuyorduk?
-Hayatım foto mu... 
-Homhomhumurhomurisimgucumhomurvarhum


Kazak/Sweater J.CREW ; Pantolon/Pants Anneden ; Çanta/Purse FOREVER NEW ; Küpeler/Earrings KOTON; Kolye/Necklace GOLDAŞ


Yandan 2 kuyruk yapınca kendini çok ama çok iyi hissedip, küçüleyim de cebe gireyim diyenler elime mum diksin:))



One of the best things through pregnancy is your husband transforming into an ultra understanding guy:) And for a blogger, one of the ways to use this situation is to request for unending photo shoots! -Hey honey let's take some photos for my blog -Of course, honey.What a lovely dialogue :p

29 yorum:

Merve Yıldız dedi ki...

Hamilelik size çok yakışmış. Umarım herşey yolundadır.Sevgiler.. :)

gulcekim dedi ki...

gittikçe daha da güzelleşiyorsun boom yakında kendimi odalara kapatıcam :P maşalah sana size hep böyle mutlu olursunuz inşallah üçünüz.. dördünüz <3 bu saçla çok şirine olmuşsun fiyonklar hava katmış kazağa ve küpelere bittim zaten :) kocaman kalpli kalpli öpüyorum seni <3 <3

modarella dedi ki...

O pantolonun ve iki yandan toplanmış saçlarınla geçmişteki türk filmlerinden fırlayıp gelmiş gibisin ve en şirin hamişlerden birisin.


Fashionbank dedi ki...

Harika görünüyorsun:) Bebek güzelliğine güzellik katmış:)

pretty in pink bride dedi ki...

gerçekten hamileliğin yakıştığı ender hatunlardansın boom:)

Adsız dedi ki...

booom altındali hamile pantalonumu? nereden aldın ve hamile kıyafetinde önerebileceğin yerler var mı? zira piyasadaki hamile kıyafetlerini inan babaannem dahi giymez ,durum fena ...teşekkürler.
sel

Rookie Icon dedi ki...

çantanı yerim :)



rookieicon.blogspot.com

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

şirinlik abidesi misin acaba<3

valki dedi ki...

şimdiye kadar en çok beendiim kombininiz sanırım bu^^...nası derler so kawaiiii ihihi^^

zeliss dedi ki...

Boom!!! Cok güzelsin. Kalpli kazak, o pantolon ve tabiki kalpli kupeler. En onemlisi de bunlari uzerinde harika tasiyan, o tatlı uyum ve ahengi yakalayan sen <3 süpersin!

zeliss dedi ki...

Boom!!! Cok güzelsin. Kalpli kazak, o pantolon ve tabiki kalpli kupeler. En onemlisi de bunlari uzerinde harika tasiyan, o tatlı uyum ve ahengi yakalayan sen <3 süpersin!

Melislicious dedi ki...

çok tatlı görünüyorsunuz, hamilelik çok yakışıyor size, en şık en stylish hamilesiniz:)))

darkolivee dedi ki...

aa hamile olduğunu yorumlardan gördüm
ne güzel bşr haber bu çok çok tebrik ediyorum, bu durumun avantajlarını 9 ay boyunca kullanmanı tavsiye ederim :)

çok tatlı bir kırmızı ve pembe uyumu var, saçlar çok tatlı

gülüşüne nazar değmesin

sevgiler

styleinlove dedi ki...

nasıl guzel tanimlamissin... ne kadar da dugru! bu yeni durumun tadini cikar!! Kutlarim bu arada:))

SEL dedi ki...

çok şeker bir hamile olmuşsunuz, kombinde çok yakışmışş

Gizem dedi ki...

Çok şirinsiin ya senin fotonu cekmeye kım ıtıraz edebilir ki bu şirinlikle :))

minikkus dedi ki...

elveda homurtular:P "işim gücüm var ulan, bide senin fotografını mı çekecem"ler:P
çok tatlısın boom, içimden dışımdan maşallah diyorum ama nazar degcek diye de korkuyorum ^.^

Mürşide Akgül dedi ki...

Yok böyle bir tatlılık ya ilerde benim hocam olurrr musunnnzzzz :))

Adsız dedi ki...

bu kadar sirinlik olur mu ki

Mürşide Akgül dedi ki...

Yok böyle bir tatlılık yaa ilerde benim hocam olur musunuzzz :))

Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE dedi ki...

maviden sonra pembeler de cok yakısmıs. o hamileyken gordugum ilgiyi hala arıyorum. malesef geri gelmşyor:(( tadını ckar bolca nazlan , kotu adam gulusu buraya da yakısır:)))

SeLeN dedi ki...

:))
Bundan sonra o avantajı hep kullanabileceksin;)
-Hayatım bebekle beni bi çeker misin?
-Tabi hayatım. Aaa bi de şöyle çekiyim hatta, hatta ben de geliyim, dur şu taraftan da çekicem dur dur bi tane daha çekiyorum :D
Keyfini çıkar:)

lfs yamaları dedi ki...

güzel makale olmuş:)

individuelle dedi ki...

Masallah bu tatliliga nazar degmesin ! :) Cok cicisin.

Twitdayı dedi ki...

Basının abartması hep bunlar.
Twitdayı.

weba dedi ki...

Ne kadar da yorum yazmasam da blogunun uzun zamandır takipcisiyim.
Ama hamile olduğunu yeni öğrendim!
İnanılmaz sevindim!
Hayırlı olsun boom!
Çoooooooook tatlı bir anne olacaksın!
Sevgiler! ^^,

Adsız dedi ki...

utanır insan böyle güzel olunur muu :)esraa

Acemi Terzi dedi ki...

Hahah nasıl da katılıyorum, benimki ne yazık ki hala homhumhorumhum modunda :( Bebek beklemek mi lazım ne yapmak lazım :) Kombinin çook sevimliymiş

elifabeth dedi ki...

Ne kadar çok güldüm anlatamam! Nasıl tatlısın! : ))