3 Kasım 2010 Çarşamba

ÖZEL | Styleboom As "GILDA"




Size geçen haftalarda Twitter'da heyecanla bahsettiğim proje sonunda bugün gün yüzüne çıktı! Blogosferin okuması en keyifli kalemlerinden I AM THE LIZARD QUEEN blogunun sahibesi hem sinema, hem moda hem de Sex&The City severlerin bayılacağı ve Kasım ayı boyunca sürecek projesinin ilk konuğu olarak STYLEBOOM'u seçti. Sizin için GILDA rolündeki Rita Hayworth'a dönüştüm, daha fazla fotoğraf, Gilda aşkım ve Sex&The City hediyeler kazanma şansı I AM THE LIZARD QUEEN 'de, sıkı takipteyim çünkü yorumlarınızı çok ama çok merak ediyorum.

Teşekkürler...
Fotoğraf: Tolga Günay
Elbise: Gamze Saraçoğlu
Mekan: Sarıhan Gusto Etiler

26 yorum:

Ceren Öksüz dedi ki...

yok artık boommm
enfess
belli simo
molto benee
perfecto !

sokaklardaböle gezinsek keşke yaa pufffii :(

Judy Abbott dedi ki...

muhteşemsin, söyleyecek laf yok. put the blame on mame boys!

Nimo dedi ki...

oohhh güzelliğinee senin....
rita halt yemişşş :))

Dennis Satıyor dedi ki...

Fotolar şahane olmuş!! Tebrikler :)

Unknown dedi ki...

Muhtesemsinnnn BOOOMMMMMMMMMMMMM :))))))))))))))))))))

Unknown dedi ki...

Muhtesemsinnnn BOOOMMMMMMMMMMMMM :))))))))))))))))))))

yasemen k. dedi ki...

Gildaboom'u çok sevdimm! (:

zep_bilgen dedi ki...

gerçekten söylenecek söz yok, büyüleyicisin!


www.utopikprenses.blogspot.com

Buket Poyraz dedi ki...

bence cok hos olmus :))

http://buketpoyraz.blogspot.com

Sezsel by Sezgi dedi ki...

Fotolar harika ..Fikir desen muthiş.. ssenın bu şekilde uğraşıp emek vermen paha biçilmez:Ds style booommm

*STYLEBOOM* dedi ki...

@cerryy :))) tesekkur ederiiim, vallahi insan havaya giriyor su elbiseyle:))

@judy abbott o ne sarki o ne ses:)) tesekkur ederimmm

@nimo haha tesekkurler cnm ama rita kiim biz kim :))

@dennis satiyor tesekkurlerr:))

@akile sinem:)))))) gel artik sen ozlettin

@yasemenk ben de gildaboom adini:))

@zep_bilgen tesekkur ederimmm elbiseye ve fotografciya borcluyum

@buketpoyraz tesekkurler:)

@sezgi fikre bende bayilsimm, o yuzden boyle cok ozendim:))

Melis dedi ki...

tek kelimeyle mükemmel görüyorsun Boom! :) sen, elbise ve fotoğraf süper :)

Lokum Hanim dedi ki...

harika yeterli kalir mi acaba =)

aşgaane dedi ki...

yine çok hoşsun:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@melis :)) sen beni sevdiginden

@zuzu tesekkur ederim sekerim yaaa boyle sıkır sıkır gezebilsek hep di mi:)

@hayat guzel tesekkur ederimm:)

Details Of Fashion dedi ki...

muhteşem olmuşsunnn =) röportajada film hakkındaki yorumunada bayıldım!
çok asilsin boom(:

morkebelek dedi ki...

ya boom farkı bu iştee:) süper ötesi olmuşsunn.. hep aynı şeyleri yazıyor gibi hissediyorum ama ne yazılırki bu posta yorum olarak bilemedim vallaa:/ :)

canDirekli dedi ki...

Gulp!

Daha öcne twitter'dan ilk konuk olarak en doğru seçim olduğunu söylemiştim malum da bu fotoyu gördükten sonra sadece durup baktım! :)

harika!

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

çook beğendim artist gibi çıkmışsın:))

Merve dedi ki...

Rita Hayworth yeniden hayat bulmuş resmen :) Röportajıyla fotoğraflarıyla muhteşem olmuş boom! :)

TG Fotographia dedi ki...

guzel olmuş be :)

go on babe :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@didem cok tesekur ederim didemcimm:)

@morkelebek ayy ben de tam gecen gun kelebekcim sessizlesti bu ara diyordum yupii tesekkurler

@canDirekli :))) tesekkur ederim cancimmmmmmmm

@stil sahibi bayanlar artiz olma amacima ulasmisim o zaman tesekkurler:))

@merve :)) tesekkur ederiiim

@tg fotographia sayenizdeee:)

Tuba dedi ki...

Boom sen ne muhteşem bir kadınsın yahu!!!!

betüş dedi ki...

eldivenler muhteşemm nasıl ulaşabilirim onlara:))

*STYLEBOOM* dedi ki...

@tuba :)) ehuehu tesekkur ederimm

@betüş istiklalden aldim aznavur pasajindan icerilerden:)

Adsız dedi ki...

@cerenn sen ritadan da güzel olmuşsuuunnnnnnnnnnnn, şahaneee!!!