4 Haziran 2010 Cuma

BU POST BÜTÜN BİR GÜN SÜRECEKTİR:))

Bunu bilerek başlayın hanımlar:)) Bugün bizim için büyük, heyecanlı bir gün çünkü akşam FASHION BY SIU'cuğumuz evleniyor:)) Ben bugün tamamen evde hazırlanıp bir düğün,davet günü nasıl şekilde şekle girdiğimi sizinle paylaşacağım, ah bana kendimi bir gün için bile olsa kendiyle ilgili saçma sapan şeyler yazıp yine de okunan bir "bağyan köşe yazarı" gibi hissettirirseniz müteşekkir olurum:)))

08:30 Uyandım:) Benim için çok geç bir saat, dün de gece 12 civarı yatmıştım. Beyaz tenden muzdariplerden biri olarak özel günler öncesi ne az uyumam lazım(çünkü göz altlarım çöküyor), ne çok uyumam lazım(çünkü göz kapaklarım şişiyor:)) Saat bu saat!



09:00
"Kahvaltı en önemlisi ayy ayy" diye bir klişe var ya, evet o doğru. Gece uzun olacaksa ve o gece ağır makyaj yapılacaksa cildiniz parlak kalsın diye(zibilyonlarca lira yatırılan kremler vs haricinde:)) tüm gün bol bol su ve maksimum 3 küçük fincan yeşil çay öneriyorum, ben içine toz tarçın ya da tarçın çubuğu atarım ve çok tavsiye ederim. Bir de yine cilt için kahvaltıda muttttttlaka HIYAR! Yeneninden:) Yukarıdaki resimde ekmek yok diye hayranlık duyulmasın lütfen, koymayı unutmuşum:) Ben ekmek pek severim, hem de şööle her çeşidinden.



10:00 "Bugün kendimi sadece süslenerek yoracağım" desem de heyhaaat kocan varsa hayat o kadar da kokoş geçmiyor, geçemiyor sevgili Styleboomerlar. Devam etmeden önce, gece her tür yeme içme hizmetinin kanepeye sunuluşundan ve sabah eve ekmek getirmek üzere işe gitmenin verdiği hoyratlıkla evi darmaduman eden kocadan kalan acı/tatlı anıları toplama zamanı:) Size sadece yukarıdaki resimle bir gömlek seçimi sonucunu gösteriyor, gerisini hayal gücünüze bırakıyorum. Şööle bi evi toplayayım dönüyorum!



11:00-12:00 Eğer siz zamanında derslerinize günü gününe çalışıp, dersi derste öğrendiyseniz, bunu geçiniz, zira ben ve suç ortaklarım son dakikacılıkta rekora koştuk! Boom ve maskeli 6'lar ortaklığında sarraf soygununu hem gider hem dönerken Laz taksici abilere düşerek Karadenizin hoyrat dalgaları eşliğinde gerçekleştirdim! Şimdi missssssss olma zamanı! Şu an beynime kazınan türküler sebebiyle çok üzün sürecek bir duş olmayacaktır...



12:00 Planlarda değişiklik, Hillside'a spora gidiyorum daha vaktim var nasılsa! 1 saat pilates. Yukarıda eşofman Adidas, spor ayakkabılar Nike, çanta Jordi Labanda.




13:30 Normalde düğün günleri bir heyecanlı olduğumdan öğle yemeği yemem hatta o sebepten gelinle damat "evet" dedikten sonra nasıl mutlu olurum anlatamam, gönül rahatlığıyla düğün yemeğine dalacağım için! Düğün yemeği ve düğün müziği önemli hanımlar beyler. Aç ayı oynamaz e düğünde de oynamayacaksak:)) Ama sabahki kahvaltıma gelen tepkiler üzerine bugün yiyorum bakın, fesleğenli domatesli makarna ve misssss gibi zeytinyağlı fasulye.



14:00 İddia ediyorum tüm Türkiye'de bi Hülya Avşar'da bir de bende selülit yok! Nasılsa iddia etmesi bedava:) Duş sonrası nemli cilde ilaç gibi gelen en iyi şey ya bebe yağı ya da BEPANTHOL losyon, benim vazgeçilmezim. DR MURAD Body Firming kremi üst bacaklara ve kollara sürüyorum bazen. DIOR PLASTICITY hiç bi tanemizde olmayan selülitler için bir mucize değil, kalıcı çözüm ya da abra kadabra da değil ama çok derin değilse durumunuz anlık olarak epey etkili.



14:15 Mani pedimi dün Etiler Hillside MOS'ta Anadolu'nun herhangi bir şehrinde yeni bir çift el ve ayak alabilinecek fiyata yaptırmıştım, ama helal ediyorum çünkü benim gibi tırnak dipleri kanamaya ve aşırı kızarmaya müsait ve sürekli uğraştığınız elleriniz varsa oradakilerin eli pek hafif, manikürü ayrıca dertli müşteri olmama rağmen çok çok düzgün, pedikür benim için daha mühim çünkü yüksek topuklar ayaklar için çooook büyük tasa:/ Ama hep dediğim gibi aşk acıtır:) O yüzden bugün ben sadece şöle bi check yapıyor ve yeniden diplerini yağlıyorum o kadar. Normalde MAVALA tırnak sertleştirici ve KALYON mani öncesinde kullandıklarım. Şimdi Zuzucum olsa bana ne güzel şeyler yapardı kimbilir!



14:35 Şöyle pencere pervazında gün ışığında son bir kaş kontrolü yapmadan olur mu? Olmaz! Burada en önemli husus pencerenin aldığı ışık, aynanın büyüten kısmının netliği ve innnnnnnnncecik uçlu bir cımbız tabii ki! Akabinde saçlara başlıyoruz, formspringden soranlara da söylediğim gibi ben iri dalgalarım için gayet old school bir yöntem kullanıyorum: sünger bigudi:)) Biraz kırıyor saçı kalın telliyse ama ne kırmıyorki! GLISS bakım kremi sprey şeklinde, kokusunu pek sevmiyorum ama hakikaten yumuşak ve parlak yapıyor, zaten faydalı şeyler hep kötü kokar(bkz. kereviz:p) TAFT köpüğü ilk kez çok az olmak üzere kullanacağım. Sünger bigudinin saçınızda kaldığı süreye göre sonucunda bir koyun olarak çıkmak, şahane dalgalara kavuşmak ya da evden çıkana kadar bile dayanamamış sönmüş saçlara sahip olmak var. Saç telinize ve saçınızın tipine göre değişiyor, deneme yapmanız lazım:)



BİR ÖNERİ! Bu arada hazır saçlara geçmişken size benim düğünümde kızkardeşimi bit kadar saçla Truvalı Helen'e dönüştüren bir mucizeden bahsetmek isterim:) JESSICA SIMPSON kardeşimizin postiş ve peruk markası var bir adet, belki biliyorsunuzdur. İşte oradan yukarıdaki saç örgüsü biçimli Updo'yu aldık E-bayden. Müthiş pratik kuaföre bile gerek yok ve çok kaliteli, 45 dolar civarıydı o zaman, buradaki uydurmasyon postişlere verilen paraya yazık! Bakın yukarıda "öncesi" ve "sonrası" resimlerini koydum:)



15:30 Bigudileri sardık. Cilt bakımına başlama zamanı! Cildim T bölgesi oldukça yağlı, karma bir cilt, beyaz ve kızarmaya müsait. Cilt bakımında benim yıllardır gittiğim ve çok güvendiğim güzellik uzmanım SEVİLAY ACIBUCU ne söylerse, istisnasız onu kullanıyorum. Ve 30+ ama henüz hiç kırışığım yok:) Sivilce ve siyah nokta nayır! Bana 3 basamak cilt bakımı için BIOLINE markasından ürünler verdi temizleme-tonikleme-gece kremi ve maske için, haricinde gündüz kremi olarak 40 koruma faktörlü CLINIQUE yüz ve göz kremi kullanıyorum. Toniğim bittiği için şimdilik L'OREAL tonik. Peeling için pirinç tozu katkılı DERMALOGICA.



16:00 Sıra sütümüzü de içiiip asıl can alıcı hazırlıklara başlamaya geldi! Light sütün yanındaki çikolataları görüp de siz bana kebap üstüne sakarinle çay içen Safiye Soyman tavrı yapmadan ben söyleyeyim, normal süt çok yoğun geldiği için light süt içiyorum ama yeniden normale alışmaya çalışıyorum:)) SEK benim için sütte bir numara! Hatun kişi gelecek yılları düşünerek sütünü ve yoğurdunu ihmal etmemeli.



16:30 Gelini daha iyi görebilmek için lensler ve half Malatian half Italian kocacımı her gören teyzenin "aman ne güzel kaşlı gözlü çocuk bulmuşun(!)" eziklemesine cevaben de takma kirpikler! Watsons'dan.



17:00 İster düğüne gidilsin, ister davete, ister markete Boom'un olmazsa olmazları: YSL Touche Eclat kapatıcı, YSL rimel ama Lancome Flextencils de tavsiye ederim, göz çevresi için pastel beyaz pırıltılı far, Clarins aydınlatıcı pudra, siyah eyeliner(bu defa ARTDECO kesfettim cok memnunum)


17:45
Makyaj bitti! Saçları açıyorum. Aksesuar ve ayakkabıları hazırlıyorummm!



18:00 Ahh burada laf yetiştirmekten resmen geç kaldım! Saçlarım bitti TAFT sprey sağolsun, koyu mavisini feci tavsiye ediyorum. Daha aykkabıma karar veremedim, 3ü de uyuyor ama 3üde çok farklılaştırıyor elbiseyi! Sarı DSQUARED, dore ELLE, yeşil NINE WEST. Bu arada dokunsan moraran yapım sebebiyle bacaklara SALLY HANSEN Airbrush Legs.



18:15 Türk kadının vazgeçilmez aksesuarı küçük çengelli iğnedir! Onsuz olmaz! Dekolteye ayar vermek için icat edildiği sanılan bu mini şey büyük ayarlar yemeyi önleyici etkisiyle en az 1 doz alınmalıdır. Diğer aksesuarlar AIDA PEKIN küpeler ve saç iğnesi, hasır bilezik, eminönü yüzük, ve tabi alyanslarım olacak.



18:50 Ben kaçar hanımlar, bugünü benimle geçirdiğiniz için teşekkür ederim:)) Elbisenin tamamı sürpriz yarına ama GÜNSELİ TÜRKAY'dan.

Onlar ermiş muradına, biz çıkalım kerevetine..........


44 yorum:

casey23 dedi ki...

yediklerini gordukten sonra neden 34 beden oldugunu anladım tatlım :) devamını bekliyoruz :)

Adsız dedi ki...

Bunlarla karın mı doyar yaa...:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

:))) ekmek de var diyorum amaa

YETENEK-SİZİN dedi ki...

3 lokma şey, sen biraz daha ye bence:) bak akşama takatin kalmaz sonra!

Flame dedi ki...

Takipteyizzz. Hadi ama saat kaç oldu bak :))

Adsız dedi ki...

Hahaahahaaa muhteşem post yaa :))))Anlık olarak izliyor olacağız!Real-time düğün hazırlığı büyük hizmet!

Twitdayi dedi ki...

Şikayet etme, kocanın güzel gömleklisi makbuldur yeğen! ;)

Moda Tutkusu dedi ki...

Boom valla harikasın.Zevkle izliyoruz seni:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

haha tesekkur ederim herkese, hizmette sınır yok:))

Adsız dedi ki...

eee hadi ama meraktayısss=)

ezgi dedi ki...

Çok güzel bi fikir olmuş düğün hazırlığını saat saat anlatman çok sevdim açıp açıp bakıyorum yeni bişiy eklenmişmi diye:)Siu'nun düğünü merak konusu valla çok şanslısınız düğünde olucağınız için yarın tüm haberleri anlatmanızı bekliyoruz:)

Adsız dedi ki...

Elbiseeeye sira gelsiiiiiiiiiinnnnnnnnnn

*STYLEBOOM* dedi ki...

siucumuz bir tane melegimiz o bzim

a-aa dugune hazirlanmak kolay mi yahu,dah aelbiseyeyol var:)

Adsız dedi ki...

blogunuza ilk gelişim bayıldım !
cok hoşsunuz elbiseyi merakla bekliyorum :) EsrA

Lokum Hanim dedi ki...

Boom bende seninle hazirlandim canim Sui'min dugunune cok seker olmus bu yazin =)

Arti ben gelirken getiricem butun sekilleri tirnak partisi yapalim =)

Lokum Hanim dedi ki...

Boom bende seninle hazirlandim canim Sui'min dugunune cok seker olmus bu yazin =)

Arti ben gelirken getiricem butun sekilleri tirnak partisi yapalim =)

melis dedi ki...

harikaa BOOM ne güzel özetlemişsin..hem hazırlanıyrsun hemde resimler çekiyorsun vallha harikaa bu arada elbisen çook hoş markası ney acaba ? yada annenle falan mı yaptın ?

feşın iz peşın dedi ki...

umarım dore ayakkabıları giymişsindir:))

Unknown dedi ki...

hahaha :) bayıldım bu posta boomcum :) senile hazrlanmış kadar oldum ne panik ne bişey keyfini çıkara cıkara hazırlanmışsın :)

Unknown dedi ki...

hahaha :) bayıldım bu posta boomcum :) senile hazrlanmış kadar oldum ne panik ne bişey keyfini çıkara cıkara hazırlanmışsın :)

vintage peony dedi ki...

Yılın düğünü oldu resmen ya, çok merak ediyorum :)

Yazıların çok ama çok keyifli boom!

*STYLEBOOM* dedi ki...

@ezgicim dugunde o kadar costukki takat kalmadi anlatacak ama yakinda:))

@esracim styleboom'a hosgeldin, son anda artik evden isik hiziyla ciktim elbisenin tamami yakinda

@zuzu o ne guzel fikir caniiiiiiiiiim!

@melis elbise GUNSELI TURKAY canim,annemi azad ettim bu defa, bu ara biraz yorgun:/

@feşın iz peşın aynne dorelerigiydim:) süpersin!

@mia valla ilk kez bole tum gune yaydim bu post ugruna hakkaen simartan bir deneyim:))

@vintage peony :))) blogosferin dugunu oldu valla:)) keyifle okumak nasıl guzel bir yoruuuuuuuum! tesekkur ederim:)

zeyneppppp dedi ki...

Ben blogunuzu yeni kesfettim. Bayildim!! Kendime de Allahim ne olursun banada 3 zeytin, 2 kucuk peynir dilimi bir kahvalti ile doymayi, ogle yemeklerini bazen unutmayi, yada 2 kasik makarna ile gecirmeyi nasip et diye dua ettim:) kilolu olunca giyinemiyor insan ole her istedegini ya:(

*STYLEBOOM* dedi ki...

@zeyneppppppppp sekerim aramiza hosgeldin, cok alemsin ya olsun kilolu olunca her istedigini nasil giyemiyorsan benim gibi tam armut tipi olunca da her sitedigini giyemiyorsuncanim ya ama oyle ya da boyle tipine gore giyindinmi eminim sen de cok fistik oluyorsundur!

Koray Caner dedi ki...

Çok iyi olmuş bu yazı! :)) Yani cidden bu şekilde bir "nasıl hazırlandım" yazısını görünce önce şok oldum, sonrasında direk "bayıldım!!" dedim :))

masal dedi ki...

vallla şahane bi post olmuş=) bütün bu yorumlardan alakasız olacak biraz ama bu aralar bronzlaştırıcalara taktım kafayı da ne alsam bilemiyorum açık tenli olduğum için nasıl durur bilemedim sen sally hansen den memnunmusun acaba?

*STYLEBOOM* dedi ki...

@masal cnm ben bi ara beyazliktan pek sıkılıp kullnmistim bir iki bronzan bir iki haftada bronzluk veriyor, iclerinde DIOR BRONZEu tek gecerim yalniz vucut icin ayri yuz icin ayri, yine de eger ben gibi cok beyazsan bu bronzanlarin adami hafif turuncu hale getirme tehlikesi var il gunlerde, bir de simdiye kadar bir tane bile guzel kokulu bronzanla karsilasmadim,kokulari bi tuhaf. yine de tavisye edceksem DIOR diyorum.

amaaa eger olayin sirf anlik olarak kolsa bacaksa ben SALLY HANSENden cok ama cok memnunum,oncesinde Loreal kulaniyordum ama HANSENin kapaticiligi daha iyi, su an bronz olmadigim icin en acik rengini kulaniyorum ve yine de super kapatiyor morluklarimi filan.

masal dedi ki...

bu kadar hızlı cevaba bu kadar hızlı teşekkür etmek düşer=) dior a bi bakıcam tatil yapma fırsatım olmayacak büyük ihtimal peynir gibi dolaşmaktan ii dir:)

Müjü dedi ki...

Merhabalarrr..
Ben de yeni taip etmeye başladım seni. Tanıştığıma çok memnun oldum:)
Ben de bir soru sormak istiyorum. Cilt bakımı için nereye gidiyorsun? Ben de 3 ay sonra 31 olacağım ve artık çok daha dikkat etmek gerek değil mi? Bu yaşa geldim ve hala güvenerek ve eğlenerek sürekli gideceğim bir yer arıyorum. Bir merkeze en fazla 3 defa gittim şimdiye kadar maalesef.
Sevgiler. Öpüyorum...

*STYLEBOOM* dedi ki...

@müjücüüüm aramıza hosgeldin:)) cnm benim halen bir ayagim ankarada, sık sık gidip geliyorum o yuzden de ben hala buradaki uzmanima geliyorum ayda bir, o superdir,Sevilay Acibucu. Ama İstanbul'da da Besiktastaki OTA'da bir kez yaptirdim ve cok memnun kalmistim, kizin ismini hatirlayamasamda:))Senin icin arastirayim kimlere soracagimi cok iyi biliyoruum:) Yine buradan yazarim.

asli dedi ki...

Sally Hansen Airbrush Legs'i bende merak ediyorum çok.Cevabını okudum ama bende bişey soracağım canım.Elbisem beyaz boyar diye korkuyorum.Kullanmış biri olarak ne dersin?Peynir gibi dolaşmaktansa almalı mıyım?Ve de post süper olmuş...

Müjü dedi ki...

Teşekkürler. Samimiyetin ve sıcaklığın için de tekrar teşekkürler. Ben de ANKARA da üniversite okuyup 2 yıl kadar da çalıştım. 5 sene önce İstanbul'a geri döndüm. Haberini bekliyorum. Sevgiler...

*STYLEBOOM* dedi ki...

@aslicim yaa cok pardon atlamisim ben bu soruyu:/ cnm 1-1.5 saat kadar onceden sikarsan guzel kuruyor bulasmiyor ama ne olursa olsun biraz bile terlesen maalesef bulasiyor, benim camasirlar direk nasibini aliyor, beyazlarin da ic taraflarinda lekelenmeler oluyor allahtan normal yikamayla rahatca cikiyor. ama uzerinde yazdigi kadar da akmaz kokmaz degil yani bilesin:)

@müjücüm ne demek, siz boyle tatli tatli yazinca baska naaisl olsun insan. Bu arada OTAdaki kızın adını hatırladım, Umay, evet gerçekten başarılıydı:)

Modapark.Net dedi ki...

çok zevkli anlatmışsın :)
böyle itina ile hazırlanamadım hiç bir düğüne. Çok özendim açıkçası, ben hep bi koşturmaca halinde olurum.

Şu Taft köpüğü sen nereden aldın? İnternette hiçbir yerde seninkinden bulamıyorum.

*STYLEBOOM* dedi ki...

@modapark ya tabi benimki de hep boyle olmuyor, bu posta ozeldi:))

taft kopugu almaim ben de ilk defa kullandim blog odulleri zamanindan bir hediye, satisi vardir diye duusunuyorum ama?

yelda dedi ki...

merabalar. Bioline ürünlerini araştırıken buldum sitesinizi biraz alakasız olacak ama bioline ürünlerini nerdne alabilirim?

*STYLEBOOM* dedi ki...

yeldacim postta da belirttigim gibi bana bioline'ı cilt bakimimi yapan uzman uygun gordu ve satisi da o yapti. Bioline yalnizca anlasmali oldugu estetetik/guzellik uzmanlari ve merkezleri araciligi ile satis yapiyor, bu anlamda nasil temin edebilirsin bilemiyorum hic, belki yurtdisi satisi vardir. yardimci olamadim maalesef:/

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben bunu nası kaçırdım:) çok eğlenceli, çok bilgilendirici, ve çok ben gibi! bayıldıım!

*STYLEBOOM* dedi ki...

e kacirirsin tabi sekerim dugun gunu basina gelmeyen mi kalmisti:)))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

yaa gün boyu bişiyim yoktu aslında, yani hiç bekkemiyordum!
çoook mutlu kelebek modunda koşuşturuyorum kuaförden kirpiğe ordan misk nail&spa'ya şımarmaya:)

eve geldk giyindk çıkarken annem (kayınvalidem) dikkat et kızım takılma falan dedi. kaan da anne sen öle diyince hep bişi oluyo biliyo musun dedi:p gülüştük çıktık. apartman otoparkından çıkarken tüm günün nazarı ve negatif enerjisi (gerginliği anlamında) çıktı!

ama özentilik işte. annenin ayakkabısıyla düğüne gidilmez.

özel göztepe hastanesine en şık giden insanımdır heralde. ama o sprey var ya soğutucu, o olmasa ben bittim. süper iyi geldi! başta yakıyor baya ama! ıyy. ciprelex içtim ama boom, sinirden nası kızıyorum biliyo musun! hep de böle olur, bıktım artık, şudur budur! :))

ay yazarken iç çektm resmen:p
vicini flatlerimle kötü bi şıklık sergilesem de, sıla'mın düğününe aylardır gelmek istiyordum, maksat gelmek dedim artık:) sırf düğün için geldik biz istanbul'a bi de:p

Adsız dedi ki...

ahah ne kadar eglenceli bi post olmus bu boom! :) tekrar yapmani umuyorum boyle bir sey :)

Adsız dedi ki...

çok geç okuduğum bir post olmuş ne yazıkkııı :((( boomcuğum pastel beyaz farının numarası nedir acaba çok merak ettim. gidip baktım 3 farklı beyaz farı var pastelin :s

nilay

b'locked dedi ki...

Okurken farkettim geçen sene bugün yazmışsın.Ne heyecanlıymışsın.Bugünün de böyle güzel geçsin ve tabi yazın gelişiyle birlikte sonrası da :)

Adsız dedi ki...

okurken farkettim cok samimi
son donemdekilere benzemiyor