7 Haziran 2010 Pazartesi

RED CARPET | MTV Sinema Ödülleri

MTV Sinema Ödülleri sahiplerini buldu, sıra kırmızı halıda! En şıklarım abartısız ama süper seçimleriyle Nicky Hilton, kendisine oldum olası kanım kaynamamış olmasına rağmen yiğidi öldür hakkını yeme Scarlett Johansson, ve abartmadığı sürece hep şık olan ve fakat çabaladığında batıran Jessica Biel.



Paris Hilton BLUMARINE min kuştüyleri detaylı bir elbise seçerken, Nicky Hilton hem kesimi hem rengiyle benim çok beğendiğim bir MISSONI içinde. Scarlett Johansson saç ve ten rengine çok şahane giden enfes bir yeşil tonda DOLCE&GABBANA giymiş. Jessica Biel ise beyaz puantiye bluz, siyah payetli ve kuştüylü etek ve ikisini tamamlayan pudra kemerle muhteşem, tasarım GIAMBATISTA VALLI. Vanessa Hudgens bildiğimiz gibi bebeksi tarzından ödün vermemiş, babydoll kesim elbisesi JENNY PACKHAM.



Desenli seçimler içinde en başarılısı Cameron Diaz'ın DIANE VON FURSTENBERG minisi, ayakkabıları JIMMY CHOO. Desenlilerdeki diğer favorim YIGAL AZROUEL imzalı siyah drape şifonla kaplanmış, parlak ve vahşi renklerden oluşan asimetrik elbisesi ile Audrina Patridge. Niki Reed MIU MIU, Anna Kendrick ise ZAC POSEN elbise seçmiş.



Işıltılı, pırıltılı kostümler içinde en güzeli Katy Perry'nin ZUHAIR MURAD minisi, mavi peruğuyla çılgın, ROCK&REPUBLIC gri pabuçlarını pek beğendim. Kristem Stewart'ın artık poz veremediğini düşünmüyorum, bence bilerek yapıyor, pozun bedbahtlığından elbiseye iyi diyemez oldum nicedir. Bu defa bir DOLCE&GABBANA içinde yine eğri büğrü kendisi! Lindsay Lohan sen nasıl bir faciasın, ve bu facia nasıl olur da "moda" dünyasında kısa bir süre için dahi yer alabilir? Güzel(!) göğüslerini sergilediği ışıl ışıl tulumu PAMELA ROLLAND. Eva Mendes kendisinde alışkın olmadığımız bir tarzda karşımızda, üstüne bile oturmayan bir elbise giydiğini ilk kez görüyorum sanırım, modernize leopar desenli elbisesi STELLA McCARTNEY.



Bir de işte böyle ATELIER VERSACE içinde bile olsa olmayan, olamayanlar var! Güzelleştiğine bin pişman şekilde, Lady Gaga'ya kaptırdığı çatlaklık, dirtylik ve çirkinlik koltuğunu çaresizce geri isteyen Christina Aguilera(bu konuda hislerime tercüman olan Atgötten Arzu'ya ait inceleme yazısı için buraya tıklayın lütfen:)) kırmızı halıya VERSACE içinde ayak bastı.

[Görseller:Just Jared]

5 yorum:

Tjaala dedi ki...

D&G
Diane von Furstenberg
Yigal Azrouel
Stella McCartney

begendiklerim..

Kurbaga Prensesler dedi ki...

Böyle bir gece için uygun kostüm gibi durmasa da en çok Jessica Biel i beğendim, sonrasında Scarlett. Diğerleri çok vasat...

*STYLEBOOM* dedi ki...

@tjala canim hangi dolceyi begendin? scarlett mi kristen mi bence scarlett:))

@kurbaga prensesler aslinda bence cok da hafif kalmamis, etekte baya bir payet ve kustüyü var burada belli belirsiz ve MTV biraz daha rahat kırmızı halıda. Benim de en beğendiklerimden:))

vintage peony dedi ki...

lindsay lohan'ın yüzüne nolmuş öyle anlayamadım, yumuk yumuk. dolgu mu yaptırdı nedir?

*STYLEBOOM* dedi ki...

haha kaderin silleleri olsa gerek:))