23 Temmuz 2011 Cumartesi

AKSESUAR | NAZRA ... İlk "Bakış"...

Fotoğraflar: Zeynep Güçlüten



2 güzel gözlü, güzel sözlü, 2 çok candan arkadaş, 1 ortak hayal kurmuşlar... Pırıltılı, genç, yepyeni, modern ve hatta zamansız tasarımlardan oluşan bir mücevher markasının; altının yeni dilinin hayalini. Ve bu hayali gerçeğe dönüştürüp adını da NAZRA koymuşlar... "Bakış" anlamına geliyor, isabet olmuş zira öyle güzeller ki tüm bakışları çekmeyi garantiliyorlar bence:)



Bu cici kızlarla ben Bebek Şenliği'nde tanıştım, Twitter sağolsun birbirini takip edenlerin kavuşması artık pek zor değil, NAZRA'nın yaratıcıları ile de o sayede karşılaştık. Ayaküstü bana NAZRA'yı anlatıp, heyecanlarıyla nefesini kestiler, enfes cicilerden iki üç sürpriz parça gösterdiler ve pıttt. Ne olacak? Bayılmışım! Ayılır ayılmaz haliyle hemen Styleboomerlara çıtlatmalıydım:) Sonunda geçen hafta toplanıp şimdilik sadece NAZRA'nın bileziklerinden bir model için güzel mi güzel fotoğraflar çektik:) Keşke koleksiyondaki her ciciyi şimdiden size göstereblseydiiim ♥



NAZRA koleksiyonundaki birbirinden enfes yüzük(onları dört gözle bekliyorum), kolye, bilezik modelleriyle Eylül itibariyle BEYMEN'lerde olacak. Muadillerini ancak Avrupa'da görüp beğendiğimiz türden ciciler... O zamana kadar bu fotoğraflarda görmüş olduğunuz bilezikler sadece Alaçatı'da TUVAL BUTİK'te satılıyor.



Bileziklerini her zaman çok beğendiğim "The Blonde Salad" bunlardan birini görmesin, bir taneyle yetinmez toptan alabilir. Ama üzgünüz Chiara şimdilik bu ciciler sadece bizim;p



Tavsiyem NAZRA'yı yakin takibe alın hanımlar! Yakında ismini çok ama çok sık duyacaksınız. Kendileri hem Twitter ve hem de Facebook'ta:




Bitmediii:)! Burada renk renk gördüğünüz bu buram buram yaz lüksü kokan bileziklerden edinmek için ne Eylül'ü, ne Beymen'i beklemeniz, ne de Alaçatı yollarına düşmeniz gerek:) Neden mi?

Paşa gönlünüzün dilediği renkleri seçip NAZRA'ya
nazra@nazrajewels.com

adresine mail atıp, sipariş verirseniz size özel yapılmış bileziğiniz de size teslim ediliyormuş çünkü!




Eylül'de NAZRA tüm koleksiyonuyla Styleboom'a konuk olacak umuyorum. O zamana kadar çook zevkli Styleboomerlar söyleyin bakalım siz NAZRA JEWELS'ın cicilerini nasıl buldunuz:)?

31 yorum:

ae dedi ki...

çok şık ve harika bilezikler :D boom'a da çook yakışmışlar :D

alis dedi ki...

Şu link'e bir bak, pek de yepyeni,orjinal, farklı olmadıklarını göreceksin.
http://honestlywtf.com/diy/diy-woven-chain-bracelet/

Haksızlık olmasın tabii, burada tek bir model görüyoruz. Çıkış için talihsiz bir parça seçmiş de olabilirler.

qvave dedi ki...

merhaba boom blogunu severek takip ediyorum. her postun altına yorum bırakmasam da bu postla ilgili yazmadan duramadım.

markanın diğer tasarımlarını görmeden bir şey söyleyemem fakat bu tarz zincir ve iplikten yapılma bileklik ve kolyeler her yerde var. tabi ki de türkiye de değil fakat yabancı bir çok moda ya da alışveriş sitesinde bu tarz ürünleri görmek mümkün. hatta takip ettiğim bir diğer blog şu postunda

http://banglesandchains.blogspot.com/2011/05/diy-woven-chain-bracelets.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+BanglesAndChains+%28BANGLES+AND+CHAINS%29

aynı bileklikleri DIY projesi olarak sunmuştu.

yani kısaca benim söylemeye çalıştığım bu arkadaşlar çok zevkli işler yapmış olsalar da yaptıkları işlere süper tasarımlar demek bana biraz fazla gibi geldi. bence sadece piyasada olan ürünlerin benzer alternatiflerini üretmişler.

rebeltakipte dedi ki...

ben bu model bilezikleri diy fikri olarak daha önce zetfashionda okumuştum http://www.zetfashion.com/2011/04/diy-bilezik.html ,bu modeli görünce direk aklıma geldi :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@ae tesekkur ederiim:))renklerime d ekarar versem:)

@alis @qvave @rebeltakipte evet haimlar biliyoruum ben de gormustum zaten yabanci bir blogda ama bunlarin farki oncelikle Turkiye'de bulunabilmesi:) ve tercihe gore altın ya da gumus uzerine altın kaplama olması. Yurtdisinda pek cok guzel seyi goruyor ama edinemiyoruz o anlamda beni tatmin etti. Bir de keske ozellikle yuzuk ve madalyonlari gorebilseniz harikalar! Bu bilezik biraz yaz icin pırıltılı ve renkli simdilik piyasada olmayan o sebeple de ilk sahiplerini farkli kilacak olan bir model.

sophieee_ dedi ki...

bayıldım çok güzeller :) fiyatları hakkında aşağıı yukarı bi aralık verir misin boom?

Unknown dedi ki...

Boom.. bunlara bayıldım, renklerime karar veremedim ama henüz:)


Hayallerini gerçekleştiren genç kadınlar arttıkça, sizler de destek verdikçe mutlu oluyorum:)

Nazra'ya çıktıkları yolda başarılar diliyorum, koleksyonun diğer parçalarını da postlarında görmek için sabırsızlanıyorum:)

Lumos Design dedi ki...

valla ben takı tasarlayan biri olarak özgünlüğe çok önem veriyorum ve her daim kendi projelerimi "kendi" fikirlerimle oluşturuyorum. ama maalesef bizim ülkemizde tasarımcılar esinlenmeyle kopyalama işini fazlaca karıştırıyor.
Bu bilezikler Alyssa Norton tasarımı aslen.
ve bunlara ülkemizde de sahip olabilecek olmamız yapılan işin bir başkasının fikrini onun haklarını ihlal ederek kopyalayanlara onay vermeyi mazur göstermemeli bence sevgili boom.
bence bu tarz bir yaklaşım beymen'e de yakışmıyor. aynı şekilde batya kebudi nin yüzüklerini de satıyorlar ve ben kısmet sanıyorum her seferinde.

Zeynep dedi ki...

Ben ilk siparişimi verdim bile :)Hatta iki tane :))))

İstenilen renklerde kişiye özel bileziklerin hazırlanması da ayrıca NAZRA'nın bu işi ne kadar isteyerek ve severek yaptığını gösteriyor.

Başarılarının devamını diliyorum ve yeni modelleri dört gözle bekliyorum :)))

*STYLEBOOM* dedi ki...

@sophiee hmm sorayim:)) buradan yazarm:)

@nathalie evet evet gerisi icin ben de cok hyecanliyimm:)

@lumoscum bu konularda cok hassas oldugumu bilirsin ama esasen burada bir tasarim taklidi yok. hatta bu bilezikler esasen dedigin gibi Alyssa Norton degil Aurelie Biedermann tasarımı, ki onun da sayfasında anlattigi gibi onun da ozgun tasarimi degil, tatilde rastladigi ve Brezilyalılara ait örgü ve zincir karışımı bileziklerin altına uyarlanmış lüks, high end hali imiş, yani bir "anonymous" durumu var anladigim kadarıyla:) Burada Nazranin tek farki zinciri farkli tipte(duz degil de yuvarlak halkalardan) secmek ve ipligi pamuk degil ipek malzemeden kullanmak olmus. Zaten bana da biz ciziyoruz tasarimdan uretime kadar demediler hic:)

Adsız dedi ki...

Bu bilezikler çok hoş tabii ama senden bu kadar övgü alan ve prof. çalışan bir marka için en iyisi değil. DIY olarak çok rahat yapılabilen/yapılmış olması değerini düşürüyor bence. Tabiki koleksiyonlarına katabilirler ama bence markanın özgün çalışmalarını tanısak -en azından tanıtım için- daha iyi olurdu diye düşünüyorum.

http://kendincee.blogspot.com/

zeh* dedi ki...

Ba-yıl-dımm!! Çok şıklaar ya şimdilik pembeli turunculu sipariş verdim ama her renkten istiyorum sanırım :( tam kıyafet tamamlayıcı! Hemen gelsin istiyorumm diğer modelleri de merakla bekliyorum teşekkürler boom!!

soonique dedi ki...

Bende bayıldımmm (:

hatta bana çocukluğumu anımsattılar, bende genç kadınların desteklenmesi gerektiğini düşünüyorum. herkesin yaptığı işin bir benzeri ve ilham noktası olabilir. ordan alıp burada satmıyorlar ki emek çalsınlar.

Ben çoooook sevdim bu bilekliklerii (:

Hmmmm ne renk seçsemmmmmmmm (:

Adsız dedi ki...

http://www.fashionologie.com/Shop-Cobalt-Yves-Klein-Indigo-Blue-Fashion-Accessories-18287173?page=0,0,0#7
bu bileziğe de benziyor Bee Charming marka

Adsız dedi ki...

hmm bu bileklikler marc jacobsun bilekliklerine benziyor.....

*STYLEBOOM* dedi ki...

:)) hanimlar arastirmalariniz takdire deger, ayni sekilde ispatlamis oldunuz ki bu bilezikler bir kisiye ait bir "tasarim" degiller yani bir "calinti" soz konusu degil, varsa da kim kimden belli degil zira bir kac yorum once yazdgimgibi zaten anonim bir tasarim. ha burada TRde var mi? yoktu artik var. ben de bir kac link yazayim rahatlayalim o halde:
http://www.net-a-porter.com/product/107296

http://www.maxandchloe.com/fulldetails/7103/2?PID=2178999

http://www.ln-cc.com/alyssa-norton/alyssa-norton-red-sterling-silver-and-brass-chain/invt/aly020005redos/

http://ellegirl.elle.com/teen-fashion/2011/a-little-piece-of-luxury-10-lust-worthy-designer-accessories/attachment/marni-bracelet/

http://www.amazon.com/Braided-Ariel-Bracelet-Disney-Couture/dp/B0047PYDIE?SubscriptionId=AKIAIV3RALVCFMBTMS2A&tag=w-ez-20&linkCode=xm2&camp=2025&creative=165953&creativeASIN=B0047PYDIE

dilediginizi gonlunuzce TRye siparis aliyorlarsa verebilirsiniz:) ben sadece begendim, paylastim, begenenlerde bir parcasi olsun da isterim ne guzel. bu konuda anlastiysak hadi biraz da susu soyle olsa daha iyi oludu, busu boyle ciksa daha fena olurdu, busu boyle cok sahane olmuslar hic ellemeyinlerinizi alalim da Styleboomerlar zevkleriyle biraz yonlendirme yapsin degil mi?

b dedi ki...

Boommmmm Cesme'den bildiriyorum, Tuval'e gittim ve Nazrama kavustum:) ben isim geregi sık yurtdisina cikiyorum bu seyahatlerimde aurelie biedermann'in brazil bracelet'i gordum ve arkadaslarim beni hemen uyardilar,meger onlar almislar ve zincir halkalarinin yassi olusu,ipinin pamuklu oluşu yuzunden magdur olmuslar,kullamamislar.bizzat gidip Nazralari inceledim ve kullanilan materyal acisindan cok buyuk fark var. Ben yesil-mor bilekligimle gayet mutluyum,sana da tesekkur ediyorum ilkleri senden duymak super!

Adsız dedi ki...

hepsi çok şık, çok güzel bi diy projesi olur bunlardan:)

Adsız dedi ki...

nasıl buldum biliyor musun: BASİT! hiçbir özelliği olmayan, zincire iple düğüm atılarak ilerlemiş bileklikler, buna kim para verir ya!

Ada dedi ki...

booom pembesine bayıldım! süpper paylaşım :)

4 dedi ki...

Owww biri birinden güzel, iplerin renkleri harika, isil isil tam yaz havasi veriyor.

Bilekligin kalinligida süper, önce fazla kalin sanmistim ama kolunda görünce cok zarif ve degisik oldugunu farkettim.

Kendi adima konusayim BA-YIL-DIM :)
Arkadaslar DIY Projelerden bahsetmisler, acikcasi bu kadar düzgün, bu kadar kaliteli bir sekilde ben kendim yapamam bunu:) Cok begendim, Türkiyeye gelir gelmez benimde bir Nazram olucak.

Diger Takilari´da simdiden heyecan ile bekliyorum, Türkiyede bir ilk basarmislar, ne kadar güzel. Arkadaslara basarilar diliyorum.

Adsız dedi ki...

Nazra Jewels'ı tanımak güzel, Beymen'de diğer takıları merakla bekliyoruz. Ama madem bilezikler birçok farklı yerde birçok farklı marka altında satılıyor ya trend olarak yayılırsa ve sokakta pazarda 1-2 milyona takılar satan tezgahlarda görmeye başlarsak? Diyelim bir yıl sonra?

Lunapark Queen dedi ki...

Bence çok hoşlar Boom! :) Sana da çok yakışmışlar.. Favorilerim pembe-mor ve gök mavisi olanlar.. Hepsi güzel aslında.. :) Çok ilginç bir fikir değil, sadece bu fikre bir ton para verilmez ancak gerçekten güzel görünüyor.. Fiyatları nasıl bilmeden yazıyorum bunu ama altın ve Beymen kelimelerini birleştirince tahmin etmek zor değil :)

Okyanus dedi ki...

Boomcuum çok şekerler ve sana da çok yakışmışlarr kii:))

Adsız dedi ki...

halk alamayacak ama olsun bakarlar en azından

kavadora dedi ki...

boooomm su uzum gibi duran gozlerinin uzerindeki keman yayi gibi zarif kaslarini, hangi kuafor aliyor, kendim aliyorum deme bana adres lazim, sana gelmek zorunda birakma beni :)))

*STYLEBOOM* dedi ki...

@burcu yaa yesil mor benim de aklimda kaldi cok kararsiziim:) ve de gule gule kullan<3

@monster! degfil mii:) zaten yukaridaki linklerde bol bol var:)

@adsiz ben vermeyi dusunuyorum hihi:)

@bayan mor tesekkur ederiim. sana mor gerek ama:)

@moda boncugu ben zaten diy konusunda ultra yeteneksizim:)) aslinda baya kalin ama guzel duruyor bir sekilde belki ipler yumusattigi icin?

@adsiz tesekkurler. ben eminim oyle olcagindan maalesef, kismet goruyoruz iste. artik bence tasarimcilar pek cok seylerin nete ve dizilere filan vermeyecekler gibi geliyor bana

@lunapark queen bence de:) evet cok ucuz degil 590TL imis bunlar ama tabi epey kalin

@okyanuss tesekkur ederiim:)

@adsiz eh hepimizin ulasamayacagi seyler olabiliyor napalim:/

@kavadora hiiiiiiiiiii ay ne guzle bisi yazmissin sne oyle cok simardim cok bayildim... pit!
kaslarimi ben almiyorum hatta hic ellememek icin mucadele ediyorum cunku illa bozuyorum, kaslarimi da i
hala Sevilay Hanim alyor, cilt bakimimi d ayapan uzman, yani Ankarada:( ve kaslarimla cok cile cektik, sagolsun uzun ugraslar sonucu duzelttik:)

kavadora dedi ki...

ankara mi, ben de bayilayim bari..pit.. :)) ben sansimi indirimde ariyim bari, hos bu kaslarla zor ama neyse :)))

yasemen k. dedi ki...

inanılmazz güzellerrr!!! <3

Melis dedi ki...

Hepsine bayıldım! Sende de harika durmuşlar :)

yüksek topuklu dedi ki...

en güzek topuklu acaba hangisi yeni muamma yeni bilinmezlik , kaç bilinmeyenli topuklu ayakkabılar, bilimsel yaklaşmaya başladım böyle moda bloklarından sonra olaya, kadın gözüm gelişmeye başladı, biraz seksapalite olun ya, güzel hatunsunuz, asenanın matamatik dansı gibi olmayın, soyunsanız giyinik sanıcam ya, öylebir poz verin ki elbise o kadının varlığında erimiş olsun, sanki mağazacı gibi kimileri, benden tavsiye

- dost erkek kanki güvenilir iyi adam.