8 Temmuz 2011 Cuma

KOLEKSİYON | Beymen Sonbahar/Kış 2011/12

3 gündür çekim peşinde koşturan Boom dün kelimenin tam anlamıyla "boom"layıp tüm gün pelte gibi gezerken, o pelteyi heyecanlandıracak bir şey aklına geldi: BEYMEN Sonbahar/Kış 2011 Kadın koleksiyonu! Derhal bünyeye çeki düzen verildi, kostüm seçildi ve dooğru The House Hotel Ortaköy'ün yolu tutuldu. Vaad edilen manzara bile yeter:)



Burada Beymen Kadın koleksiyonlarının tasarımcısı olan Lucia Croce yeni gelen sezonu, neler hazırladıklarını, neler beklediklerini bize bizzat anlattı, özel bir kaç parçayı da görmüş olduk. Hatta şöyle özetleyeyim:
Cesur parlak renkler ♥
Derin yeşiller ve camel ♥
Puantiye ♥ ♥ ♥
Yalın aksesuarlar ♥



Zamansız parçaların modern yorumları dikkat çekiciydi. Özellikle yünümsü yeşil trenchkotta koyu lacivert jean yamalar, pelerin efektli camel manto ve puabti her şey favorimdi.

Koleksiyonda öne çıkan renkler kahve, camel, bordo, zeytin yeşili, neon turuncu, hardal sarısı! Ve gözdem puantiye sadece elbiseve bluzlarda değil; ceket astarlarında da var!



Biraz sefa yapmadık desem yalan olur:) Ama blogger dediğin öyle çok oturamaz, bir kaç çift ayakkabı hemmen gözüme takıldı:)



Oh la la:)



Erkek modası denince kalemine ayrıı editöryallerine ayrı bayıldığım NICE THINGS FOR NICE BOY blogunu yeri gelmişken bir kez daha söyleyeyim hanımlar, hep bana hep bana olmaz ki, azıcık da sevdicekleriniz için okuyun, neler trend, neler nerede:)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

mavi loaferlar mert aslana ait. markasıda tod's.

*STYLEBOOM* dedi ki...

@adsiz yeppp:)

Melis dedi ki...

Böyle bir manzarada ben koleksiyonu unuturdum. Derinlere dalardım saatlerce :) Puantiyelere benden de <3 :)