4 Ağustos 2011 Perşembe

Allahın Emri Peygamberin Kavliyle Ne Giysem?!?!



Sevgili Styleboomerlar maile, facebooka, formspringe, twittera yağmur olup yağan "kız isteme" merasiminde ne giymeliyim sorularınıza buradan toplu bir yanıt vermenin zamanı geldi. Bakıyorum da hepiniz gelin olmuş gidiyorsunuz, eşi dostu düşünen yok çeyrek aldı yürüdü:) Neyse yeter ki siz mutu olun:p O zaman hadi bakalım Allahın emri Peygamberin kavliyle sizi isterlerken ne giyeceksiniz? [Not: şimdiden uyarıyorum görümcelere baldızlara "e peki ya biz ne giyicez", annelere "hangi fincan takımını koymalı" postu yok, yok artıık!:p]

Burada tabii ben kendi fikirlerimi paylaşacağım sizinle, yoksa hep diyorum esasen kural, kaideye göre değil her gün hele böyle özel günlerde en önemlisi içinde mutlu olduğunuz şekilde giyinmeniz. Ben burada örnek setler hazırladım Polyvore kullanarak.


Set 01

Kız isteme merasiminde kıyafetin renk ve modelini belirlerken bence temel noktamız "ZERAFET" olmalı, zarif, çabasız ama şık, vücudu değil müstakbel gelini öne çıkaran bir seçim.. Kız isteme ritüelini üçe ayırmakta fayda var ki kıyafeti etkileyebilir:

1) "Verdim gitti" den sonra söz kesme safhası, seviyeli sohbet, akşam yemeği ve evlere dağılma(tabi herkes kendi evine:)) ise sadelik ön planda olmalı
Örnek Setler 01, 03, 04, 06, 08, 09, 10

2) "Verdim gitti"den sonra aile arasında yemek, pasta kesme, yüzük takma filandan oluşan mini bir nişan töreni ise biraz daha ışıltıyı kaldırır
Örnek Setler 02, 05, 07, 09, 11, 12, 13, 14

3)"Bizde size verecek kız yok" :o


Set 02

RENK:

Anneler, özellikle anneanneler, çeşitli aile büyükleri genelde kız isteme merasiminde çok parlak, çok albenili renkleri onaylamazlar. Neden? Çünkü istenirken öyle çok hevesli görünmek olmaz cık cık. Anne sözü dinlemeyince uçuk çıkaran bendeniz, anneanne sözü dinlemezsem başıma geleceklerden çok korktuğumdan bu kısma katılıyorum ve kız isteme merasiminde daha çok "pastel" tonların tercihinden yanayım.


Set 03

Bu anlamda pudra, şampanya, şeftali, somon pembe, lila, nil yeşili, bebe mavisi, uçuk sarı, limonküfü gibi renkler kız iseme sürecinde favori renklerim. Kız isteme sürecinde ben bronz olduğum için uçuk sarı şifon bir elbise seçmiştim ben.



Yine de saks mavisi, petrol yeşili, turkuaz ve mor bu merasim için en uygun bulduğum renklerden.
  • Açık tenliler lila, nil yeşili, bebe mavisi, limonküfü, şeftali, saks mavisi, mor, petrol yeşili ve mor
  • Buğday tenliler hepsini
  • Esmer tenliler pudra, şampanya, şeftali, turkuaz, mor, uçuk sarı tercih edebilirler.


Aslında herkes her rengi giyebilir ama önemli olan o rengin doğru tonunu bulmaktır. Bunu daha sonra detaylı bir postla anlatacağım hatta:)

Bunun yanında kız isteme merasiminde heyecan tavan yaptığı için ve pek çok defa el ayak birbirine girdiği için kıyafetinizin rengini ve kumaşını terlediğinizde bunu belli etmeyecek şekilde seçmeye dikkat edin derim:)

Kız istemenin üzerinde hemen bir nişan merasimine geçilecekse daha belirgin renkler, hafifi ışıltılar, fiyonk, drape, kollarda fırfır gibi daha "şık" ve "gösterişli ama ölçülü" detaylar olsun kıyafetinizde, sonuçta nişanlanıyorsunuz:)


Set 04

MODEL:

Öncelikle dediğim gibi bu merasimde sizin önünüze geçen bir renk ve bir model seçmeyin, nasıl olsa o gün seksi, cazip ya da "vay vay vay çantaya bak" şeklinde görünmeniz gerekmiyor. Ortam aile ortamı, aile büyükleri radarları açmış, çoğunlukla yeni tanışmalar var, bakışlar müstakbeller üzerinde: O yüzden kıyafetiniz size zerafet katsın.


Set 05

Modeli seçerken nelere dikkat etmeli:
  • Vücudunuzu daracık saran ve hatlarınızı çok ortaya koyan modellerden kaçının
  • Kahve ikramını yaparken konuklara doğru eğileceğiniz için ikizleri ölçülü bir göğüs dekoltesiyle uslu uslu yatıştırın:)
  • Hareket rahatlığı ve merasimin mütevaziliği açısından uzun bir elbise yerine diz hizasında ya da midi bir elbise tercih edin
  • Mümkün olduğunca desenli kumaşlardan kaçının, desen kişiye göre çok değiştiği için size sade gelen çiçekler başkasına basma fistan gibi gelebilir. Düz renk ya da kumaşın kendi dokusu desenli tercih etmeye çalışın.

Set 06

Elbisenizi seçerken öncelikle vücudunuzu iyi tanıyın, bu zaten her zaman gerekli. Örneğin aynanın karşısına çırılçıplak geçin ve baştan ayağa vücudunuza bakın, ilk olarak neler dikkatinizi çekiyor, büyük ihtimalle hoşlanmadığınız bölgeleriniz dikkatinizi çekecek, çünkü bu psikolojiik:) Hepimiz çirkin ördek yavrusu dramı yaşamaya meyilliyiz, kuğular da çok gıcık ne var:p

Neyse işte o hoşlanmadığınız bölgeleri kapatmak, saklamak ya da geri plana atmak hedefimiz. Örneğin kollarınızı beğenmiyor kalın buluyorsanız yaz bile olsa uzun ama şifon kollu bir elbise seçebilirsiniz, karın bölgesi için göğüsten aşağı uzanan bir drapeden faydalanabilirsiniz gibi.


Set 07

Diğer hedefimiz ise hoşunuza gidenleri öne çıkarmak, bunu tabii gögüslerim çok güzel, kalçalarım yılkılıyor haydi fora anlamında söylemiyorum. Sonra Boom'u dinledim müstakbel çıldırdı olmasın:p Ama örneğin boynunuz uzun ve güzelse üst tarafta hareket olan bir modelle algıyı üste çekebilir, beliniz inceyse 60lara göndermeli kabarık bir elbise ile belinize vurgu yapabilirsiniz.


Set 08

Ama esas önceliğimiz aynada vücudunuza bakarken orantılarınıza dikkat etmek olmalı. Yani üst taraf alt taraftan daha mı ince, daha mı kalın gibi. Bunu belirlerseniz proporsiyonunuzu orantılayacak modeller seçebilirsiniz. Örneğin üstünüz daha ince altınız daha kalınsa, gövdeyi alt tarafla orantılamak için omuz detayları olan, göğüs kısmına hacim vermiş olan, üst kısmı açık alt kısmı koyu renk olan bir elbise seçebilirsiniz gibi.


Set 09

Mesela bana bakalım, hep armudum armut diyorum ve o yüzden ona göre giyiniyorum. Boom'Style'da dikkat ettiyseniz kemer çok kullanırım çünkü belim ince, bu benim avantajım ve onu öne çıkarıyorum. Etek olarak ya alt tarafı kapatacak kabarık etekler seçiyor üstüne de bol, yarasa kol ya da omuzları hareketli gibi bluzlar seçiyorum ya da kalem eteklerle alt figürü ortaya çıkarırsam koyu renkleri tercih edip, üstte desen ya da parlak renklere gidiyorum. Böylece algıyı yukarı doğru kaydıracak bir ilüzyon yaratıyorum.


Set 10

Çoğunlukla elbise tercih edilse de unutmayın artık tulumlar da çok şık. İpek, ipek jarse, krep gibi kumaşlardan tulum, pantolon/üst bir şey de tercih edebilirsiniz pekala. Ne çok spor ne çok ofis görünmemesi açısından biraz daha aramak, sormak gerekebilir tabii. Örnek olarak aşağıdaki seti verebilirim:)


Set 10b

AKSESUAR:

Öncelikle belki setlerde de dikkatinizi çekmiştir ben hep küpe koydum. Bunun sebebi çok şart olmasa da ufak bir takı takma seremonisi gerçekleşirse genelde kolye ve bilezik tercih edildiğinden. Parmaklarınızı ve kolunuzu boş bırakın. Küpe ve tercih ederseniz kolyenizi minik ama şık parçalardan seçin.


Set 11

Elbiseniz pastel tonluysa küpelerinizle ona derinlik ve ışıltı katabilir, koyu renkliyse kontrast yaratabilirsiniz.

Ayakkabılarınız mümkünse yüksek topuklu ama rahat olsun. Boyunuz çok uzun olsun istemiyorsanız şık bir babet tercih edin, saten ya da rugan olabilir.


Set12

Topuklu ayakkabı tercih edenlere tavsiyem ayağı saran bantları olan ya da bilekten bağlı bir model seçmeleri, böylece serviste vs ayakkabı çıkıverecek paniği yaşamazsınız. O esnada gerçi insan gereksiz bi dolu panik yaşayabiliyor:) Olsun.

Ayakkabı ve çantanızda biraz ışıltı, şık detaylar mutlaka kullanın. Elbisenin soft/yumuşak havası yanında günün özel bir gün olduğuna işaret özel bir ayakkabı edinin.


Set 13

Doğru elbiseyi seçerken pek çok butiği gezmenizi öneririm, son ana kalmayın, ama öncelikli olarak İpekyol, Roman, Perspective, Damat Tween Kadın, Designer Shop Sample Sale Bebek ve Nişantaşı, Galata civarındaki tasarım butiklere de uğrayın derim.

Ne giyeceğimizi hallettiğimize göre esas önemli olan kısma geçelim, gerçek bir Styleboomer o kahveye sadece ve sadece "tuz" koymaz, farkını ortaya koyar hanımlar, aceba sizin müstakbellere nasıl karışımlar hazırlamayı düşünüyorsunuz, kimyonu es geçmeyin derim:p


Set14

Sonra kızlar durun, durun! O anın tadını çıkarın:) Emin olun müstakbelinizi bir daha asla ama asla o derece tedirgin, çaresiz, soğuk terler döken, mahcup şekilde görmeniz mümkün değil, karşısına geçip şu vücut dilinin keyfini çıkarın, bacakları ne yapsa, elini kolunu nereye koysa, kahveyi içince yüzü ne hale gelse hihihiih:)

Umarım bu post "evet" dedikten sonra meşe odununa dönüşecek:p ama su an pamuk pamuk olan müstakbellerinizle bir ömür boyu mutlu mesut yaşamak üzere atacağınız ilk adımınızda işe yarar sevgili Styleboomerlar;) Aşkınız o pişireceğiniz kahveninki gibi boooool köpüklü ve sıcacık olsun:)

59 yorum:

tem dedi ki...

süperrrr......:)

tipsythefrozen dedi ki...

süper süper süper

elvan dedi ki...

valla ben pantolon giymistim ve dogru bir karardi sanirim cunku mutfaga kostur yok oturdum yok kalktim yok servis yok bin bes yuz kere opus... pantolon arti bluz kurtarici olmustu gozumde :$

Gözde dedi ki...

Çanta çooook önemli bir detay bence ama..... Amaa... Bu kız isteme vs. işleri denelde evde olmaz mı ? Kendi evimde çantayla oturunca, insanlar bana deliymişim gibi bakmaz mı ? Nası olacak o Booooommmmm ?? :)

anonimyazıcı dedi ki...

her zamanki gibi şahane bir post olduğunu söylememe gerek olmasa da söyleyeceğim işte. harikaaa olmuş:)

benim açımdan henüz isteme falan söz konusu olmasa da; en yakın arkadaşlarımdan biri istendi istenecek :D müstakbel baş nedimesi ve nikah şahidi de benim. o yüzden bunlar çook işime yarayacak.

kahve konusuna gelince; biz müstakbel damadımızı yaptığı her yanlış için kahveye bir çeşit baharat daha ekleyeceğimizi söyleyerek tehdit ediyoruz. umarım sonunda aktardaki bütün baharatları almayız :D

neyse lafı da iyice uzatmadan süpersin boom! diip çekiliyorum :D

elvan dedi ki...

ehehe bu arada senin post super canim ona laf yok :$

kharit dedi ki...

bütün setler çok şık ama ben 14 numaraya bayıldım:) isteme de siyah giyilmez derler ama ben siyah giymiştim bence de öncelik sizin mutlu hissettiğiniz gibi giyinmeyi tercih etmek;) ama boomun şahane fikirlerinden yararlanmak da başka bi şans, benim geç oldu biraz:P

Ceren dedi ki...

ahahaha süper olmuş buuuu =))

ben tüm kalıpların dışına çıkıp sırtı birazzz açık bir tulum giymiştim, henüz bu kıyafetle hiçbir postum yok ama bele oturan 50'ler elbise arayışından tuluma geçiş hiç de zor olmamıştı çünkü dediğin gibi içinde kendimi çok mutşu hissetmiştim ^_^

*STYLEBOOM* dedi ki...

@tem kiyafet kismi mii kahveye kimyon kismi mi:p

@tipsythefrozen :)) tesekkurler

@elvan ama bence de soyle guzel bir tulum ya da sik bir pantolon olabilir, du ekliim:)

@gozde yok cnm tabii evde oyle oturma ama simdi bir cok kiz isteme merasimi akabinde disarida yemekle filan sonuclaniyor diye:)

@sdcDC yalniz sne cok onemli gorevlerdesin:)) allah kolaylik versin

@kharit evet simsiyah yapmamaya calistim ben de o yuzen altinda bir isilti var ama dedigin gibi siz mutlu hissedin yeter:)

SeLeN dedi ki...

Her ne kadar benimkinin üstünden 4sene geçmiş çooktan eveti basmış olsam da bayıldıımm BOOMcuum:)
Ben siyah-fuşya kayık yakalı,turvakar kollu, göğüs altında 4parmak korsajlı diz hizzasında bi elbise giymiştim.
Hala daha çok severim:))

Nisan Yağmuru dedi ki...

boom harikasın yine =D

9.setteki çantalara bayıldığımı ölüp bittiğimi söylemeden edemiycem

ama kimyon işine gelince bence acı pul biber =D

Gözde dedi ki...

Evet :) Henüz istenmediğim için bilmiyordum bunu, neyse twitterda favoritelerimde artık,lazım oldukça açar açar bakarız :)))

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

bir boom klasiği, harika!

Adsız dedi ki...

Boom her zaman olduğu gibi konu kadar anlatım tarzına da bittim :D En çok da 'çeyrek altın yürüdü kısmına' . Çok güzel bir post olmuş dememe gerek yok sanırım. Klasik Boom postu desek bu söylediklerimin hepsini karşılar sanırım. (:

aysun dedi ki...

Hepsi ayrı ayrı harika ama set 12 daha bir harika bayıldım :))

Bir Kadın dedi ki...

Ben başka bir soru sorsam?

Sözde giyilecek kıyafetleri kimin alacağı yöreden yöreye değişir mi? Ayrıca sözde takılacak takı vs olayı nasıldır? Ne takılır? Pek çok insan yorum yazmış, bu konuda da fikirlere ihtiyacım var, belki yorum yapan bulurum. :)

zeliss dedi ki...

1, 5 ve 8 fovarim...Özellikle 8 e ayrı bittim ben ya çok tatlı..Benim belim ince de sayılmaz ama yinede öyle bişi giymek isterim..Hem göbişimi kamufule eder. İnşallah o zamana kadar göbişte kalmaz ama neyse uzattım..Emeğine sağlık Boom çok güzel olmuş.Hiç düşünmediğim açılardan da bakmamı sağladı bu post ♥

PELLORA dedi ki...

Keyifle okudum,hepsine de katiliyorum:))

Evy dedi ki...

cok guzel bir post!
http://maffionista.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

valla güzel bi post olmuş boom'cum. nitekim bu işler pek pek zor. hele de kısa zaman varsa. biz söz-nişan tarihine karar verdiğimizde önümde 5 haftasonu vardı ve hiç bir hazırlık yoktu ortada :) söz gündüz, nişan gece olacağı için de ayrı 2 kıyafet tercih etmek durumunda kalmıştım. ve kışın sonu baharın başı olduğu için de tercihlerim çok kısıtlıydı. aslında düşününce işin içinden iyi çıkmışım yine de :D

önümde bu post gibi bir şey olsa, kız isteme için daha güzel bi tercih yapabilirmişim sanki. benim seçimim biraz klasik kalmış.

şekil 1A: http://deep-pin.blogspot.com/2011/03/yuzuklerin-efendisi.html

ayrıca lütfen nişan bohçası postu da yapalım. bohçaların başı kel mi :D

Farfalle dedi ki...

Anlatım tarzınız süper, okurken acayip eğlendim:)Faydalı olacağı kesin...

yasemen k. dedi ki...

Aman Tanrım! Nasıl bir yazı olmuş bu! Çıktısı alınmalı senelerce kullanılmalı!(: Hele bir de evde 3 kız varsa :o hihiih (:

NİNO dedi ki...

Ya boom gercekten super bi post olmus...Hele benim icin bulunmaz bi nimet ki su sıralar bu soruların cevabı arar bi vaziyetteyim;) yardımların için teşkkurler....
Nino

http://modatasarimi.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Boom harikasın! böyle bir stres altında ezim ezim ezilen bizlere verdiğin fikirler için kocaman öpücüklü teşekkürler :)

Prozaclı Elf Hanımları dedi ki...

harika bir post olmuş boom!! özellikle turkuaz sete bayıldım!

Twitdayı dedi ki...

"Meşe Odunu" demek.. hmmmmm.
;)

modarella dedi ki...

bu fasılları atlatalı çok oldu ama postunu çoook keyifle okudum. ben yinede diyeyim muhteşem bir post olmuş. kullandığın küpelerin çoğunu çok beğendim nerden buldun acaba? :)

Adsız dedi ki...

tebrikler boom konu itibariyle ilgilenmesem de çok çalışılmış emekli bir post olmuş :)

görseller , yazılar ,tüyolar çok iyi teşekkürler =)

gelinyolu dedi ki...

süper bi post olmuş, kombinler harika :)

http://gelinyolu.blogspot.com/

tuguna dedi ki...

:) cok guzel bir post olmus yine boom, cosmussun iyi de etmissin:) benim mustakbel hayatimda hic gormedigim kadar sessiz ve hani herkesin ne efendi cocuk, ideal damat diyecegi bir haldeydi o gun:) evet efendim, tabi efendim filan seklinde cevaplar hahah ay birden hatirladim sayende.

Barbygirl_here dedi ki...

Super bir post olmus Boom'cum, cok dogru ve bilincli oneriler yapmissin,eminim bekarlarin i$ine yarayacak ;)


XXX

PINK PRINCESS dedi ki...

Selam Boom ben set 4 teki elbisenin markasını sorsam bilir mısın:)?

Okyanus dedi ki...

Bayıldımm bütün setler harikaa :))

Adsız dedi ki...

Çok sık yapılan bir yanlış. ZERAFET. doğrusu ZARAFET olmalı. okurken de zarafet. Birde mesela tabi- tabii. Blogunuzu çok beğenerek takip ediyorum. Bu haberiniz, elbiseler, aksesuarlar da bir şahane. böyle ufak yanlışlarda uyarmakta bizim boynumuzun borcu olsun takipçileriniz olarak. Konuyu toparlarken yazım yanlışı yapmanız çok normal, çünkü dergilerdeki gibi redakte eden 2. ,3 . kişiler yok. Haliyle normal. Umarım sizi gücendirmedim. Başarılar diliyorum Aslı.

Seda Maç dedi ki...

yine tam boomluk harika bir post olmuş =)

Koray Caner dedi ki...

okurken çok keyif aldım ve saat 08:30 - afyon patlama merasimi gerçekleşmemişken! :)

Pelin dedi ki...

Aah boomcum sen Allahın bir lütfusuuun :)

Lunapark Queen dedi ki...

Eline sağlık Boom, her zamanki gibi zevkli seçimlerin.. :) Çok tatlı bir post olmuş!

http://lunaparkqueen.blogspot.com

Melis dedi ki...

Varya sen süpersin Boom! Süper bir post olmuş. Setlerin hepsine bayıldım. Hepsi harika!

Bana daha çooook var ama kimyonu asla unutmayacağım :))

Bu arada ''Bizde size verecek kız yok''u görünce koptum :D Ama tabi inşallah öyle olmaz ve Styleboomerlar mutlu mesut müstakbelleriyle yaşarlar :)

Hayal dedi ki...

Valla benim merasimimi hiç unutamam.misafirler 2 saat önce gelmek zorunda kalmışlardı ben de su söylemiştik su geldi heralde diyip saçta havlu-eşofman şeklinde kapıyı açmıştım...:P Hangi ara merhaba dedim hangi ara özür diledim hani ara odama kaçtım bilemiyorumm..acaip bi stres tavan durumum olmuştu :D

Adsız dedi ki...

Asli hanim "uyarmakta bizim boynumuzun borcu olsun takipçileriniz olarak." demissiniz fakat uyarmak DA olacak o, oradaki bir bag;ac ve ayri yazilmali. Sevgilerm.

*STYLEBOOM* dedi ki...

@selen valla tarif sahane bence d eguzelmis:))

@nisan yagmuru bu polyvoredaki ciciler adami olduruyoru zaten:)) kimyonu tek basina kullanmiyoruz zaten yanin abiber d earkadas olsun o zaman:))

@gozde :)) kismet

@trend pinari :)) tesekkurler

@merve aldi yurudu valla ben bu yil goctum dugunlerden:p tesekkur ederimm

@aysun guzel di mii:) ben de sevdim hepsini

@bir kadin saniyorm dedigin gibi yorden yoreye farklilik gosteriyor. benim bildigim mesela sozde herkes kendi giyiiyor,
yuzuk harici taki da sart degil ama genelde kayinvalide bir cicilik yapiyor.

@zeliss sen o dugun telasina gir ebak bakalim gobus filan kaliyo mu:)) tesekkur ederim ise yaradiysa ne mutluu

@pellora :)) ne guzel

@evy tesekkurler

@pinosh ayy evet pinosh cok az zamanda cok isler basarmissiin! bir de dedigin gibi mevsim cok farkettiriyor gercekten
gezip bulma acisindan

@farfalle tesekkur ederiim:) guldururken evlendiririm:p

@yasemen k 3 kiz miiiiiiiiiiii?!?! babaciga sabirlar dilerim:p

@nino ooow tebrikleeer:) ise yararsa ne mutlu

@adsiz kocaman opucuklu rica ederim:)

@prozacli elf hanimlari tesekkurleer:)

@twitdayi ahahah

@modarella hepsi polyvore'da listelenen urunlerden farkli farkli markalar:)

@habinos tesekkurler:))

@gelinyolu tesekkurler:)

@tuguna ahah evet yaa valla sirf bundan da bir post yapmayi dusunuyrum, kiz isteme sirasinda damadiniz ne haldeydi diye:)))

@ferah feza umarim:)) tesekkurler

@pink princess hmm markalri hiic bilmiyorum maalesef polyvoredan begendiklerimi alip koydum ama hic markalarina filan bakmadim:/

@okyanuss :)) tesekkurler

@asli ayy tabii ki darimadim ve hatta bunlari da yapin lutfen ben cunku ok ozeniyorum dil kismina, bu hatayi da 2. kez yapiyorum kizdims imdi kendime peh:(
ben 2-3 kezokuyorum ama tabi ayni kisi okusa da kaciriyor bazen, farkli bir goz sart:) tesekkurler cok hemmen duzeltiim

@rococosh :)) seni isterlerken bizzat seferber oluciim:)

@koray caner :))) supersin tesekkurler

@pelin ahh tesekkur ederim utandirmayinn ^.^

@lunapark queen tesekkurleer:)

@melis ahaha orada kiyafet sorunu yok ama:p saka tabii herkes gonlune gorini bulsun isallah:)

@hayal ay iannamiyorum! cok komiik:)) ay ben napardim bilmiyorum helal sana

@adsiz evet bu da dogru tesekkurler ikinize dee:)

Canan dedi ki...

set 3,4,7,8...ay aman bütün setlerdeki elbiseler ve aksesuarlar şahane :)) ama tabi en şahanesi postta kullanılan dil, postun akıcılığı olmuş bitmesin istedim okurken. boom sen kitap falan çıkarsana ya da yazı için başka bir blog aç orada da denemeler falan yaz

Canan dedi ki...

buarada set 10b'deki tulum senin biunun düğününde giydiğin elbisenin renginden değil mi, tulum enfessss

Arzu dedi ki...

Boom!

Sen harika bir insansın ve seni çok seviyorum!

Sabaha karşı gözümden uyku akarken beni öyle güldürdün ki bu yazında. - yakınları düşünene yok tabii çeyrek yürüdü gidiyor -

sonra özene bezene hazırladığın o kombinler.

Süper süper!

iyi ki varsın boom

xcelis dedi ki...

ellerine sağlık ya harika bi post olmuş süpersin kombinler harika olmuş herkese bişiler bulabilir kendine ya bencede ne zaman düşücek bu altın =)
Öpom canım iyi haftasonları

missT dedi ki...

süpper bir post olmuş her zamanki gibi, her postunda sıcaklığını hissettiriyorsun ya bayılıyorum ben sana :)

günay dedi ki...

biz koca bekleyen 3 kız kardeş için çok faideli ve keyifli bi post olmuş :)) eline sağlık boom

Sed. (weba) dedi ki...

Süper süper bi yazı olmuş !
Daha çoook uzun zaman var benim için böyle bir şeye ama o kadar faydalı şeyler yazmışsın kii. (:
Eline sağlık.

rebeltakipte dedi ki...

ne kadar güzel,akıcı ve keyifli bir post olmuş,okurken o günler canlandı gözümde :)bol emekli bir post olmuş ama değmiş :)

aykiz dedi ki...

booomcum bu modeller nerde satılıyor acaba? acil sarıyı almam lazım :)

kharit dedi ki...

sevgili boom benim sözüm haziranda oldu:) bizim kayınvalide ilk başlarda biraz sorun çıkardığı için herkeste gerginlik vardı hele erkek arkadaşımda durmadan yere bakıodu boğazı kuruyodu bişey söylerken isteme esnasında sandalyede oturmuş hiç sesi çıkmıodu, isteme bitince ohhh dermiş gibi ifadesi görülmeye değerdi:) bunlar eğlenceli ve cidden stresli günlerdi bizim için ama neyseki herşey geçti:)))

Moda ve Hobi Perisi dedi ki...

çok güzel bir post olmuş bende çok düşünmüştü bu aşamada kararsız kalmıştım:)bizimkisi durum 2 oldu verdim gitti arkasından yüzükler pastalar mini nişan diyelim:) bu yüzden benim seçtiğim set 12'ye çok benziyordu.Fuşya rengi bihter elbisesi ve siyah pırıltılı ayakkabılar merak eden blogumdan bakabilir:)

http://modavehobiperisi.blogspot.com/search/label/s%C3%B6z-ni%C5%9Fan%20t%C3%B6renim

SeLeN dedi ki...

Söz günü damat beyimiz her zaman her yeni durumda olduğu gibi yine aşırı stresliydi. Bütün gece yerden kaldırmadı başını garibim:)) Ama asıl olay bendeydi, aşırı stres ve sıkıntıdan sırtımın bi bölümünde zona çıkarmıştım :( İnsanlar gelemden 2avuç ilaçlarımı içmiştim ama etki edene kadar baya ecel teri dökmüştüm...

B.Erdogan dedi ki...

Çok iyi düşünülmüş, eğlenceli bir yazı olmuş. Setlere de bayıldım ;)

www.modaplan.blogspot.com

Adsız dedi ki...

merhaba,

set kıyafetlerin markalarını yazmamışsınız nerden bulabiliriz özellikle elbiselerden bir kaçını?

Adsız dedi ki...

elbiselerin hepsine bayıldım nerden bulabilirz ki bunları :D

Adsız dedi ki...

bayıldım yaa hepsi birbirinden güzel tamda bana gereken zamanda buldum blogunuzu harikasınız :D

Arzuuu dedi ki...

Kiyafetler, setler cok hos. Almanya'da yasiyorum, cok yakin arkadasimin sözü var yakin bir zamanda. Bu kiyafetleri nereden bulabiliriz?
Sevgiler