11 Ekim 2010 Pazartesi

HEDİYE | PUMA Fitness Koleksiyonuyla Forma Gir, Kazan:)

Fotoğraflar: Tolga Günay


PUMA elçisi olmanın pek güzel bir avantajını yaşadım: sonbahar 2010 özel fitness koleksiyonunu kampanya yüzü olan Ebru Şallı'yı saymazsak ilk ben ve benim güzel modelim Deniz Eslek giydik:)) Tolga Günay da "illa ben bunları Styleboomerlar için görüntülerim tutmayın beni " dedi:))

Hadi şimdi bir yandan form tutup, bir yandan yeni PUMA fitness koleksiyonuna göz atalım, yetmedi mi o zaman bir yandan da bir hediye kazanalım:)) Sevinçten ZIPLAyalım:)


İlk iş çantamızı hazırlayalım! Tembellik yok, yaz geride kaldı:) Hadi HAZIRLAN!


Isınmadan başlamak yok:) Belki tam da şu an canın mis gibi kocaman bir hamburger çekiyor, yanında patates, söylemişken bir de kola... Ama dur bunlar şuranda buranda yatılı misafir olarak kalacak, yemesen mi? Yoo hadi ye, nasılsa PUMAlarını çeker, sporunu yaparsın:) O zaman ISIN!


Hadi KOŞ! Koşmak kadar güzeli yok, üstelik ne spor salonu ister, ne eğitmen. Ayakkabılarını bağla, eşofmanını giy, üstüne montunu geçir, kulağında müziğin, sokaklar sana hazır!


Sen bir "kadın"sın; o sebeple herkes her şeye yetebileceğini sanmıyor mu? Çalışırsın, doğurursun, düzenlersin, toparlarsın, düşünürsün, üzülürsün, sevinirsin, sürünürsün, çoşarsın! Yıkılmadım ayaktayımsın:) Hepsini yapabilirsin ama ne zamana kadar? Ağırlıkları kaldırmak hayatın yükünü kaldırmaktan daha zor değil...İyisi mi GÜÇLEN!


Bütün gün masa başında, bilgisayar başında ya da sırada mısın? Belki sürekli ayakta duruyor ya da mütemadiyen koşturuyorsun? Zarif bileklerinle o yüksek ökçelerin üzerinde durmanı sağlayan ya da muhteşem yürüyüşünle herkesi dönüp dönüp baktıran, merdivenleri üçer beşer uça uça çıkmanı sağlayan o olağanüstü omuriliğin için ne yapıyorsun? Sence onu biraz şımartma zamanın gelmedi mi:) Durma ESNE!


Bugün üşengeç gününde misin, bir defacık sporunu aksatsan ne olacak ki? Çok güzel film var, dışarısı soğuk, trafik çekilmez. Bir defacıktan ne olur? Olmaaaz:) iyisi mi spor gün ve saatlerine sevgilinmiş gibi PUMA'yla BAĞLAN:)


Sevdiğin adamı sarmalayan, bileziklerle süslediğin, üzerinde belki güzel de bir dövme olan kollarınla; öpüşürken tekini havaya kaldırdığın, sezonun en tatlı çoraplarıyla ısıttığın, kremlerle ovaladığın bacaklarınla ÇEK:) Çek ki güzelleşsinler.


Zor mu geldi? Biraz dur, ama vazgeçme, kazanmanın yolu pes etmemek. Hadi kalk yeniden ASIL!


Belki de hayata karşı öfkelisin ya da patronu bi güzel pataklamak istiyorsun, belki sert bir kızsın, kafan bozulunca durmayı sevmiyorsun, o zaman bir PUMA gibi saldır:) Neden o herhangi kimse yerine bir kum torbasını TEKMElemiyorsun? Sonra diğerini:)



Selülit kremlerine servet mi harcadın, peki günde 10 litre su içip tuvalete esir mi oldun, maydanoz sapı haşladığın için o koku evden bir haftada çıkmadı mı:)) Boşver, pedallara asıl, durmadan ÇEVİR!


Hadi biraz DİNLEN... Bu defalık elinde kahven olmasın, sadece otur, müziği dinle, nefesini düzenle.


Oksijen senin hayatın, peki onu ne kadar kullanıyorsun? Ciğerlerin en son ne zaman, ne kadar şişti. Şimdi dur ve kocamaaan bir NEFES AL! Benim en sevdiğim spora Pilates'e geldik:) Hayır tabii ki onun için de aletler zorunlu değil, zorunlu olan disiplin.


Ying yang... Siyah beyaz... Sıcak soğuk...Denge... Nefes al NEFES VER:)


Madem yoruldunuz, bir ödülü hak ettiniz:)
Bu koleksiyondan bir PUMA'nın sizin üzerinizde kükremesi için yapmanız gereken çok basit:)

16 Ekim Cumartesi geceyarısına kadar
beğendiğiniz kombini ve o kombinde en beğendiğiniz parçayı neden sevdiğinizi buraya yorum olarak bırakın

Örneğin benim favori kombinim "Zıpla!" fotoğrafındaki kombin vee en sevdiğim parça hem kapri olması, hem yanındaki o minik fiyonkları hem de bacağı sımsıkı sarması sebebiyle gri tayt oldu:)

17 Ekim sabahı şanslı 1 adet Styleboomer'a(yani bu blogun izleyicilerinden birine) PPUMA favori kombininden güzel bir parçayı hediye edecek:)
Birbirinden güzel ayakkabılar ve tüm koleksiyonları incelemek için PUMA web sayfasına tık tık!
Şansınızı artırmak ve diğer fotoğraflara bakmak için dooğru Modenise'e tık tık:)

95 yorum:

Leah dedi ki...

Benim en beğendiğim kombin Asıl kombini ve en beğendiğim parçaysa sarı eşofman üstü, çünkü spor yaparken eşofman üstünün kolları bize fazla gelir, sıvar dururuz; fakat bu üst bizi bu dertten kurtarıyor gibi duruyor!

Unknown dedi ki...

Benim favorim "hazırlan"daki yeşil spor çantası ((:

ENN MODA dedi ki...

Boomcummm benim favorim tabiki 'Asıl' fotoğrafındaki kombin. Sarı üst hem rengiii hem duruşuylaa beni benden aldı. Kış aylarında yürüyüş yaparken sıcak da tutar mi ama :)

elçin dedi ki...

Kombin değil ama favorim kesinlikle DİNLEN fotosundaki ayakkabılar, muhteşemler.

Junon dedi ki...

Twitterda gördüğümde bayılmıştım o yandan bağcıklı gri tayta...
Hafta sonu spor mağazalarından istediğim gibi birşey bulamamış, üstelik yüksek fiyatları nedeniyle elim boş dönmüştüm..ben arayış içindeyken böyle bir post hazırlamış olman nasıl sevindirici bir tasadüf...
dilerim bana çıkar:)
Benim beğendiğim kombin=Isın
beğendiğim parça gri tayt, çünkü tam da aradığım şey..bileğe kadar uzamıyor ve spor yaparken rahat edebileceğim bir parça

CMOS dedi ki...

'Bağlan!' yazan fotoğraftaki kombini çok beğendim ve o fotoğraftaki ayakkabıyı istiorum;çünkü çoook şeker,özellikle bağcıkları muhteşem bir hava katmış:)

MaceraperesT dedi ki...

"dinlen"deki ayakkabılara bayıldımm. çok tatlılar. enerji veriyor insana renkleriyle:)

Elifim uyurken dedi ki...

bu ne tesadüf ! tam da spor salonuna yazıldığım günün ertesi böyle bir postu görmek !
çok sevindim.
yoksa siz beni desteklemek için mi bunları planladınız ? tabi biliyorsunuz ki bu tembelin spor yapmaya aslında hiç niyeti yok. yazıldı spor salonuna ama hala aklı pasta ve böreklerde.
ve sizde ona bu güzel puma kombinlerini hediye edeceğinizi söyleyerek desteklemeye karar verdiniz.
tamam kabul :-)
o zaman ben zıpla daki kombini ve özellikle altındaki taytı sevdim.
eğer kazanırsam söz spor salonunda bu kombinle bir başlangıç ve yıl sonunda da bitiş fotğraflarımı sizle paylaşacağım.
şimdiden teşekkürler.
spor yapma isteği ve yemek yeme isteği arasında bocalayan özlem den sevgiler...

cerryy dedi ki...

hepsi çok gzel
ama en çok
ilk zıpladaki boomcumun giydiği sarı fermuarlı üst,
hem beni sıcacık sarar hemde sarı sarı içimi cıvıldatır ;)

qvave dedi ki...

favorim 'nefes al!' kombini, her parçası tek tek çok güzel ama en çok üstü baskılı kolsuz tişörtü beğendim.. çünkü hem spor yaparken kolsuz ve uzun üstlerle çok rahat ediyorum hem de renkleri ve deseni çok hoşuma gitti ^_^

Unknown dedi ki...

en beğendiğim kombin "Çek" fotoğrafındaki kombin oldu ayakkabılara bayıldım. Ayakkabılar tam benim tarzım rahat ve esnek duruyordu. Sporda en çok yaptığım harekettir ayak çalıştırmak ve sizin deyiminizle çek hareketi. Bütün vücudu çalıştırdığına inanıyorum ben. Ama o ayakkabılarla bir gün spora gitmek isterim. kazanamasam bile hemen gidip almayı düşünüyorum.

bokbocesii dedi ki...

Boomcum yine supersin:) Zıpladaki kırmızı üstü istiyorum. Neden mi? İşten eve yorgun argın geldiğimde, spora gitmemek için kendi kendimi kandırmaya çalıştığımda, içsesimi susturmanın yolu ancak dolabımdan işte böyle ateş kırmızısı bir Puma'yı çekip üzerime geçirmek olacaktır. Aynaya baktığımda içsesim bu defa; sen kadınsın, güçlüsün,dayanıklısın,budur seni sen yapan ve kırmızıdır senin rengin diyecektir.

iremmic dedi ki...

en güzel kare "dinlen" bence çünkü iki farklı insanı, farklı dinlenceyi, farklı duruşu göstermesiyle, renkleriyle olduğu kadar aynı ayakkabıyla iki ayrı kişiliği yansıtmasıyla "FARK VAAAR" =)

pilyana dedi ki...

dinlen dinlen dinlen dinlen dinlen dinlen :))) o ayakkabıları istiyoruuumm ruhumun gökkuşağı renleri ayaklarımda olucak ve ben onlarla deli gibi zıplıycam yehuuu :)) bir ayakkabı delisi olarak miskinin en önde giden birisi olarakda öhöömm şaka bi yanada sporda ve spor yaparken özellikle agırlık kondisyon vb ayakkabı seçimleri çok önemlidir keza spor ayakkabıları böyle tasarlayan puma ailesine sporu bir kere daha benim gibi miskinleri dahi teşvik etmesinden ötürü kutluyorum =) özetle ben o gökkuşağını ayağımda görmek is-ti-yo-rum :) keyfli çalışmalar muk

Unknown dedi ki...

Muhtesem bi post olmus, elinize, kolunuza, bitmeyen enerjinize sağlık..:)fotograflar her zamanki gb sahane, sabah sabah böyle enerjik ve spor temalı bi postla karsılasmak ruhuma cok iyi geldi..

2 senedir Pumanın koleksiyonuna bayıla bayıla (hem gercek hem mecazi anlamda :) kac parca edindim bilmiyorum ama haftada min 4 kez iş sonrası kendini spora atan bir çift olduğumuz için bir tane de Puma hediyem olsa cok süper olur :)

Benim favori kombinim nefes al nefes verdeki kombin. Tayt konusunda Boom a canı gönülden katılıyorum, böyle bagcıklı capriler genelde bacağı tam sarmıyor, bunu ne kadar güzel yapmıs Puma hem diz kapagına kadar sıkı sıkı sarmıs hem de o bagcıklar ve ucundaki cift renk detayıyla muhtesem bir görünüm yakalamıs :)ayrıca henuz dokunamasam da kuması da cok rahat gözüküyor !

Üzerindeki atlet ise renk kombinasyonu(turkuaz kırmızı ve siyah muhtesem) ve çizgileri ile oldukca enerjik ve sıradısı !

Ben bir de üzerine "Esne" de ki o sahane renkli, bas parmak detaylı esofmanüstünü de giyerdim, var mı beni tutabilen deyip sporuma giderdim:)

En beğendigim parça:karar vermek cok zor olsa da... gri tayt :)

Sevgilerle...

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Ben de zıpla fotoğrafındaki ayakkabılara bayıldım Boom, onların altında yay falan mı var kuzum;) sporu genelde aksatan biri olmama rağmen:( şu an bakarken spor yapasımı getirdin sen ve o ayakkabılar! ;) sevgiler...

Aslı dedi ki...

Hmmm, zor bir karar ama Koş kombinindeki siyah çanta özellikle dikkatimi çekti. Çünkü hafta içi spor yapabilmek için iş çıkışı spor salonuna gidiyorum, mecburen spor eşyalarımı da büyük bir çanta ile sabah işe götürmem gerekiyor. Bu siyah çanta spor eşyalarımı koyup işte de şıkığı kaybetmeden yanımda bulundurmak için güzel bir seçim bence.

buuby. dedi ki...

GÜÇLEN! çünkü her kadının içindeki She-Ra'yı çıkarmak boynunun borcudur! kombin süper şeker.. fakat ayakkabılarla ilk görüşte aşk yaşıyorum.. <3

Details Of Fashion dedi ki...

Benim favori kombinim koş =)! Hayatımızda da durmadan ordan oraya koşuşturmuyomuyuz zaten (: Hem sporumu yaparken koşu esnasında hemde hayat koşuşturmacasında beni rahatlatıcak canlandıracak o kırmızı üst benim gözbebeğim oldu bu post'ta =)

Canan dedi ki...

Benim favori kombinim "Zıpla" kombini, favori parçalarım ise Puma Puma Puma yazılı tişört, bu tişört benim olduğunda ve bunu her giydiğimde Puma Puma Boomu hatırlatacak çünkü. Bir diğer parça ise kırmızı fermuarlı üst, kırmızı olsun 5 kuruş fazla olsun :)

Canan

Serap dedi ki...

Nefes al-nefes ver kombini benim için çok ideal :) Ömrü spor salonunda geçip tek gram kilo veremeyen ve bu durum ile her ölçümde spor hocasını dumura uğratan bir sporseverim :)

Sporu kilo vermek için değil daha dinamik olmak için yapıyorum. Nefes al kombinini seçme sebebim hareket kabilyeti yüksek parçalar olması.

star keeper dedi ki...

ben neden spor yaparken bu kadar eğlenemiyorum ki? sanırım yanıma bir adet Boom ve bir adet Deniz lazım üzerime de puma fitness geçirdimmi tamamdır bu iş:)
benim favori kombinim "asıl":) öncelikle sarı üste bayıldım, çok rahat ve şık duruyor sonra da altında giymiş olduğun tayt Boom; yanındaki büzgülerle ne kadar hoş ve şirin öyle. sarı ile grinin uyumu zaten tartısılmaz:)çok beğendim çok! ve evet, puma yine yapmış yapacağını...

Duygu

Hande dedi ki...

Benim favori kombinim "Çevir!" fotoğrafındaki kombin oldu.En sevdiğim parça ise kırmızı tişört bayıldım :)

Hande dedi ki...

Benim favori kombinim "Çevir!" fotoğrafındaki kombin oldu.En sevdiğim parça ise kırmızı tişört bayıldım :)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

çekimler süper!

burçak dedi ki...

koş kombini.

çünkü ben spor yaparken de şık gözükmeyi sevenlerdenim. çantanın sade ve asil oluşunu, kombinin alt ve üst uyumunu çok sevdim.
spor yaparken kendini iyi hissettirecek bir kombin.

burçak.

Flame dedi ki...

Benim favorim "dinlen".. Dinlenmek de kirlenmek kadar güzeldir! Ama insan bu pabuçları kirletmeye de kıyamaz ki!! Keşke benim olsa :p

Fotodtu2009 dedi ki...

Çok güzel bir post olmuş, fotoğraflar ve anlatım harika! Tebrikler cnm..
Bu enerjinin birazını konserve yapıp bana da yollasan ya :)

Unknown dedi ki...

Benim favorim "Dinlen" oldu.Çünkü mavi bağcıklı ayakkabılar beni benden aldı :)

Adsız dedi ki...

"Dinlen" kombinindeki ayakkabı bittabi. Pembe&lila&mor birlikteliğine hastayım. Bu ayakkabıda da benzer bir kombinasyon var, acayip iç açıcı renkleri ve modeli de çok güzel.

Unknown dedi ki...

benim favori kombinimde 'Asıl'favorimde sarı üst o nasıl şeker bişi ya ye beni diyo :) cıvıl cıvıl insanın içini açıyor bu kış gününde de ne güzel olur :)

Adsız dedi ki...

Sevgi
en beğendiğim kombin GÜÇLEN OLDU, kombindeki pembe üste bayıldım önden nasıl durduğu pek belli değildi ama sırtı müthiş duruyor sırt kesimine bayıldım sadece sporda değil her an giyebilirm :))

melek dedi ki...

benim favorim "koş" kombini. rahat,sade,şık hepsi birarada. siz yapmasaydınız da bu kombini ben oluştururdum:) tam benlik.

bebek kedi kız dedi ki...

Favori kombinim 'Isın' fotoğrafındaki kombin oldu.Neden mi?Öncelikle cıvıl cıvıl renkleriyle spora başlamak için enerji yayıyor etrafına.Gri her zaman favori rengim olmuştur ve bu gri kapri kurdele detayıyla spor için çok ama çok uygun.Üzerinde ki sarı üst ise kol detayı ile spor için üretildim diyor.Yani bu fotoğraf bana 'full enerji' sloganını aşıladı...

madammoda dedi ki...

En beğendiğim kombin "Asıl!" kombini ve o kombindeki ayakabılar Boom'cum.
Neden mi?
Çünkü bu kombin bende şu sıkıcı ofis koltuğumdan fırlayıp koşma, içimdeki tüm enerjiyi fışkırtma isteği uyandırıyor. Ayakkabılar acayip enerji dolu, renkleri ve tasarımı itibariyle hem hız tutkumu körüklüyor, hem de estetik severliğimden beni alıkoymuyor. Yani bu ayakkabılar tan benlik, hem capcanlı, ayaklarımı yerden kesecek tatta; hem de bir spor ayakkabının hiç olmadığı kadar şıklar...! Daha ne olsun diimi ama ;))

Unknown dedi ki...

:)en beğendiğim kombin koş oldu.Özellikle eşofman üstünün rengi de duruşu da çok güzel. Çünkü spora giderken ve biraz terleyince dinlenirken en önemli parça eşofman üstleri hasta olmamak lazım değil mi?Kolları çok mantıklı bence mesela ben badminton oynuyorum ve kollar benim için çok sorunlu sürekli kayar yukarı çıkar aşağı iner ama bunda risk yok:)
oyuna ısınana kadar kollar güvende:)
not:sabahtan beri antremana gitmemek için bahane arıyordum artık hiç bahanem kalmadı ben hazırlanayım en iyisi:)

Beste dedi ki...

benim favorim de "Zıpla!" fotoğrafındaki kombin ve kapri oldu :) çok pratik ve kullanışlı bir parça...

Japon Balığı dedi ki...

Benim kombinim Dinlen fotografındaki ayakkabılar oldu, hem zarif hem huzurlu renkler ve muhteşem bir çekim:)

Adsız dedi ki...

kesınlıkle kombınım 'çevir' dekı kombın çok rahat gorunuyor :)))tam spor yapmalık.kesınlıkle favorımde o sağlam duruşuyla ayakkabılar oldu IŞIL

Nisa dedi ki...

Koş diyorum..Siyahla kırmızının uyumu tabi ki tartışılmaz vee eşofmanlar beni benden aldı!!

cukulata.alba dedi ki...

KOŞ işte bu da benim favorim!
kırmızı sıyah ve beyazın muhtesem uyumu tişört ayakkabı çantada uyumu tamamlamıs=))

Unknown dedi ki...

"BAĞLAN!" kombinideki muhteşem ayakkabı!! renkler benim için seçilmiş bu ayakkabı bana tasarlanmış gibi istiyorum onuuu!!!!! :)

Guz dedi ki...

*isin* fotosundaki kombine bayildim.ula laaa bagcikli olmasi onun guzelce fiyonk olabilmesi beni cezbetti.:) hepimiz fiyonk kizlariyiz boOM :D
ustun ise degisik bir tarzi var ve pembeler goruyorum orda:)onuda cok sevdim.

Stardust Memories dedi ki...

Biz bayanlar her zaman bakımlı ve şık görünmek ister, kadınsılığımızı da her daim kanıtlamak isteriz. 3. Kombinasyon tam anlamıyla kadınsılığın ve güvenin simgesi gibi olmuş bence. En beğendiğim parça ise, spora giderken taşıdığımız bavullar yerine büyük ve kullanışlı olan siyah çanta.

koslaoxiaction dedi ki...

"Bugün üşengeç gününde misin, bir defacık sporunu aksatsan ne olacak ki?" Evet evet ne olacak ki.. diye geçirdim bugün içimden. Okul dershane atölye bir de tenis aynı anda idare edilmiyor. Ama ben onlara öyle çok "BAĞLAN"dım ki! Birini bıraksam diğeri kıskanıyor. E bırakamayınca da hem sanatçı hem sporcu hemde akıllı küçük bir kız oluyorum. Ordan oraya koşuştururken de beni rahatsız eden saçlarımı bağlan kombinindeki bağcıklarla anne şevkati göstererek bağlıyooor hoop o kombindeki güzel PUMAcıklarımı da ayağıma geçirip gerçek anlamda bir puma gibi oradan oraya yetişiyorum.Heyyooo zaten ben wonderwomen'ın zeki çevik ve pumalısını severim.

WonderWomen dedi ki...

boom ben yorumumu koslaoxiaction hesabından atmışım. WONDERWOMENDAN SEVGİLERLE EHİ

katharsist dedi ki...

"koş" resimlerinde Deniz Eslek'in üzerindeki kırmızı eşofman üzerini beğendim. Süpppeeer! Ateşi içimdeki atleti ortaya çıkardı. Haydi koşmaya:))

katharsist dedi ki...

"koş" resimlerinde Deniz Eslek'in üzerindeki kırmızı eşofman üzerini beğendim. Süpppeeer! Ateşi içimdeki atleti ortaya çıkardı. Haydi koşmaya:)) AYŞE NUR

Madam Dö Gonç dedi ki...

Benim favorim "koş". Hem koşmayı çok sevdiğimden hem de siyah eşofman altının vazgeçilmez olduğundan:)

masal dedi ki...

'hazırlan' dakiiii yeşil çantaya bayıldım:) hem spora giderken hem de okula bol kitap götürülmesi gereken günlerde kullanılabilir..

funda dedi ki...

"asıl" fotoğrafındaki kombin favorim. favori parçamsa sadece tabanına bile bayıldığım ayakkabılar!

Nasilgiysem dedi ki...

Benim favorim "DİNLEN!" ! Tam benlik bir slogan çünkü, o kadar tembelim ki... :D Ayakkabıların siyah beyaz gri pembe mavi uyumuna tek kelime ile ba-yıl-dım, benim renklerim!

esra öztürk dedi ki...

spor yaparken rahat olacağım bir kombin yaratmak isterim o yüzden KOŞ kombini hem rahat hemde şık bir kombin özellikle eşofman altı her zaman kullanılabilir olduğu için favorim :)

Adsız dedi ki...

Dinlendek, ayakkabıyı beğendim. Fosforlu renkleri ile tropikal denizleri andırıyor. Canlı renkler enerji verdi, turkuaz dinlendirdi. Hoplayıp zıplayıp, denize atlamışım gibi

Serra Arabacıoğlu Işık dedi ki...

Zipla fotografindaki kombin en begendigim kombin oldu, spor yapmak icin gercekten cok uygun ve canli renklere sahip ayrica sarinin tonuna bayildim:)
Bu kombinde en begendigim parca ise gri fiyonklu tayt,
genel olarak tayt kullanmaktan cok hoslaniyorum ve
kenarindaki fiyonk detaylari gercekten kalbimi caldi:)

Serra

ikimiz dedi ki...

öncelikle harika bir deneyim olmuş eminimki çok eğlenmişinizdir ne kadar güzel keşke aranızda olabilseydim bunu gerçekten çok isterdim belki bir gün olur nedne olmasınkii :D.. bu harika hediye kampanyasına katılmaktan gurur duyarım vee benim fovorim dinlen!!! görselindeki o mükemmel florasans renklerdeki harika spor ayakkabısı bayılldımmm çok güzel görünüyor tamda şu anda yenib ir spor ayakkabısına ihtiyacım varken belki şans benden yana olur :D ve ben alacağım kıyafetleri ayakkabıları alışveriş olsun diye alanlardan değilim öncelikle editoryallarını inceler aşık olur işte bu der ve alırım gözüm gibi korurum aşık olup aldığım halada kullandığım botlarımı 8 yıl oldu bunları istiyorum o spor ayakkabılar benim olmalı bana bu güzelliği yap şans...

Adsız dedi ki...

O degil de sen ne kadar zayifsin öyle :) Süpersin :)

Adsız dedi ki...

O degil de sen ne kadar zayifsin öyle :) Süpersin :)

Koray Caner dedi ki...

Ama ben fotoğraflara bayıldım :) Sırf bunu söylemek için kalabalık ediyorum ama ne yapayım söylemesem de olmaz! :)

Melis dedi ki...

öncelikle ilk kareye bayıldım Boom çok güzel bir post olmuş..fotoğraflar, anlatım vee yeni koleksiyon tek kelimeyle HARİKA!:)

ay çook kararsızım bana kalıcak olursa ben hepsini beğendim :))

benim favori kombinim ''BAĞLAN'' o fotoğrafındaki spor ayakkabının rengine ve bağcığına ''BAĞLAN''dım :p

teşekkürler STYLEBOOM teşekkürler PUMA :)

Adsız dedi ki...

Aslında "Dinlen"fotoğrafındaki spor ayakkabılarına bayıldım... Yeşil ayakkabı bağcığını saç örgüne sarman müthiş olmuş küpenlede uyum sağlamış çok beğendim Benim favori kombinim "Asıl" buradaki sarı eşofman üstünün rengi çok güzel canlı bi renk sporda canlanmamızı sağlayacak bi renk ve koları çok kullanışlı olmuş kesinlikle bunu beğendim...

nazo dedi ki...

Asıl ve Zıpla'daki sarı üst benim favorim. Rengi ve bilekleri kavrayışı çok güzel. Bir de diğer üstlere göre nispeten uzun.. istiyorum puma! ;)

haktano dedi ki...

tabii ki "Nefes al" ve "Nefes ver".. çünkü benim de en sevdiğim spor pilates.. pilates demek düzgün nefes alıp vermek demek ve elbette disiplin..

pilates yaparken hep tayt giymeyi tercih ediyorum hamstring egzersizleri yaparken çok rahat oluyor. burdaki taytın yanındaki kurdeleler de çok şirin. üst de kolsuz, renkler çok güzel, tam bir pilates kıyafeti.

casey23 dedi ki...

güçlen resmindeki kombin klasik ama rahat bir fitness kombini çok güzel ama onları en güzel yapan şey aynı zamanda dinlen resminde de gözüme fazlasıyla çarpan ayakkabılar!!! SÜPERLER!!!

Eda Yılmaz dedi ki...

"Dinlen" kombinindeki ayakkabılarr!! Spora yeni başladım ve dinlenmeden Puma'ya koşsam iyi olacak :)

Adsız dedi ki...

benim de favori kombinim "Zıpla!" fotoğrafındaki kombin sarı tshirtü ayrı bir işveli ammmaaa en sevdiğim parça aylardır aradığım sıradan olmayan, hem şık hem de fonksiyonel gri tayt. bunu giymek plates ve yoga derslerne koşmak istiyoum:)
masa başında bile okurkenkalori harcadığımı hissettiğim görsel şölen şeklindeki post içinse ayrıca emeğinize sağlık demeden geçemiyeceğim.
Sevgiler
SendA

Unknown dedi ki...

hepsi harika benim için, çünkü ben oldum olası puma hastasıyım..ama "güçlen!" de ki kırmızı üste bayıldım, onunla herhangi bir spor sütyenine ihtiyacın kalmıyor gördüğüm kadarıyla..ayrıca hem rahat hem şık..daha ne diyeyim sevdim!!

moodaa dedi ki...

BAĞLANN !!:) spor sabır ıster bende bu seker ayakkabıyı:) orginal bir sey cunku kendını ozel hıssetırebılıryor.Klasık bır spor ayakkabı degıl.İnsanı spora tesvik ediyor.Renklı bagcıkları ben kosarken benı ap ayrı dunyalara goturebılıryor.Sankı gökkusagında kosar gıbı :)Siyahı bıraz resmıyet getırmıs pembe daha bıtmeyen cocuklugumu hatırlatıyor ve hareketlenıyorum.Mor bana genclıgımın relaxlıgını ferahlıgını çagrıstırıyor ama aynı zamanda ıcımı kıpır kıpır Bu ayakkabı nasıl one cıkar derseniz tabiki SİYAHla ;).Bu renkler bana cok sey katıyor en cokda puma ve styleboom askını :D

Adsız dedi ki...

benim favorim 'dinlen' :) ayakkabıdaki pembe, mavi, siyah uyumu harika!
sevgiler;
ebru

mel dedi ki...

fotoğraflar harika :)akşam akşam spor yapasım geldi...ben asıl kombinini çok beğendim.spor yaparken belimi fln kapatablcek bol rahat esnek kıyafetlerden hoşlanırım yani bu kombin tam benlik pilates yapıyorum ve tayt tarzı şeyler favorim oluyor :)üstelik spor yaparken aynalara baktığm için kendimi sarı sarı renkli görmek hoşuma gider doğrusu :)
pumalı günler...!

Art Fashion dedi ki...

HAZIRLAN!
Aslında bütün kombinlere bayıldım diyebilirim ama spor çantası koleksiyonu yapıyorum resmen ve bu yeşil PUMA'ya ba-yıl-dım. Siyah puma eşofmanım ve yeşil puma atletimle çok güzel olacaak :)

Pilates yapan biri olarak o gri tayta da bayıldım ama çanta daha ağır bastı sanırım.:)

Hepsi birbirinden güzel olmuş fotoğrafların, emeğinize sağlık!

morkebelek dedi ki...

boomm sen nasıl bi şeysin bu nasıl enerji ve azim:) tüm kombinler tüm resimler harika görünüyoor ama benim favorim siyah ve kırmızının enerjisiyle 'KOŞ' kombininin tamamı desemm:) kırmızı üste bayıldım spor çantasıda çok kullanışlı ve şık görünüyor.

sevgiler

Derya Kuscu dedi ki...

Benim favorim 'Bağlan' daki spor ayakkabı!! Uç detayındaki fuşya rengi ile renkli bağcıkları çok şeker!!Her kıyafeti renklendirir.Siyah alt ust kombın bıle bırden renklı hale gelır.

Sümbül Zerafeti dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel...
Benim favorim Dinlen... Bütün gün ayakta çalıştığım için böylesine çıtır bir spor ayakkabının ayakları nasıl güzel şımartacağını hayal ettim, harika görünüyorlar(ayakkabının renk uyumu harika) ;)

lily of the valley dedi ki...

Benim favorim Dinlen de ki, yesil canta. Yesil renk ve canta hastasi olarak ilk dikkatimi ceken oldu. Ustelik hem gunluk olarak da kullanilabilecek bir canta.

Ecenur Dogan dedi ki...

koş kombinindeki kırmızı üste bayıldım ben; çünkü hem kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsuncuyum :) hem de çok şık olduğunu düşünüyorum ;))

zep_bilgen dedi ki...

Boom yine harika işlerle karşımızdasın. süpersin söyliyecek söz yok :) Ben "ISIN" kombinine bayıldım. Başta o renkli atlet olmak üzere taytın, ayakkabın hepsi çok güzel sana da çok yakışmış ;)
Favori parça(lar)ım o renkli atlet ve ayakkabın :)
O renkli atlete bayıldım çünkü spor yaparken bile farklı olmaktan, spor ama şık olmaktan yanayım. O atlet tek başına bile insanı farklı kılmaya yeter!!!

www.utopikprenses.blogspot.com

ladybird ququ dedi ki...

en beğendiğim parça "asıl" fotografindaki gri tayt oldu, hem rengi muhteşem hem de spor yaparken şık ve rahat olmanın mümkün olduğunu gösteren bir parça. üzerinde şahane görünüyor!

ladybird ququ dedi ki...

en beğendiğim parça "asıl" fotografindaki gri tayt oldu, hem rengi muhteşem hem de spor yaparken şık ve rahat olmanın mümkün olduğunu gösteren bir parça. üzerinde şahane görünüyor!

Özge M. dedi ki...

Bağlan! kombini zaten çok güzel ama benim favorim ayakkabılar oldu boomcuum.Çünlü, renkleri çok hoş her şeyle giyilebilir ve çok rahat görünüyorlar <3

TG Fotographia dedi ki...

Melis,Koray ve fotografları begenen herkese teşekkurler.

Mankenlerimiz ve enerjileri superdi ben sadece yoldan gecerken anı görüntüleyen bir turist idim :)

Eline saglık boom

Adsız dedi ki...

ısın'ın ayakkabıları çok rahat ve hoş görünüyorlar (:
elif

Adsız dedi ki...

ısın'ın ayakkabıları çok rahat ve hoş görünüyorlar (:
elif

Adsız dedi ki...

fotoğrafların hepsi farklı bir dünyadan el uzatıyor gibi...bunları görünce ben şimdiye kadar spor mu yapıyordum yaa dedim:P
aslında "KOŞ"temasındaki kombin manken mekan o kadar uyumluki fotoğrafı çeken gerçekten profesyonelmiş:)
ama benim favorim "DİNLEN"temasındaki ayakkabılar oldu..bu ayakkabılarla dinlenmek yerine farklı dünyadan uzatılan eli tutabilirim...
sevgilerimle..
derya

~çukiLata dedi ki...

'ESNE!' fotoğrafındaki kombine bayıldım spor yapmak için en iyi tercih çokta rahat hissettirir. :):) Sevgiler
HİLAL

bitte dedi ki...

Isın kombinindeki ayakkabıları çok beğendim.tam bir spor ayakkabısı bence hemde spor yaparken şık ve cici olunabilecek cinsten :)

TG Fotographia dedi ki...

@deryajinal tesekkur ederim.

begenmene cok sevindim,o günkü enerjiyi hissettirebildiysek ne mutlu boom ekibine :)

tuuced dedi ki...

pumanın gri rengarenk ayakkabılarıyla ben de DİNLEN mek istiyorum.

lara dedi ki...

"KOS" kombini beni benden aldi :) Kirmizi ve siyahin enerjisi, kalkip hemen disari cikmami, ODTU de cogu zaman usengecligim yuzumden ihmal ettigim kosulara devam etmemi soyluyor sanki:)) Muhtesem:))

Bilun Şen dedi ki...

"Asıl!" kombinini pek beğendim :) Sarı fermuarlı üste bayıldım, hem spor hem şık.. Ve yine aynı kombindeki gri tayt çok hoş ve şirin :)Sana da pek yakışmış, sarı-gri uyumu :)
Ayrıca Tolga'nın ellerine sağlık :) Modeller de süper olunca, yine harika bir çalışma çıkmış ortaya :) Yerim sizi :))

Unknown dedi ki...

"Dinlen" ilk anda renge,ciciliğe,çocuksu ruha,asil duruşa vuruluş bu <3..
Bir platonik aşk doğdu o ayakkabıya karşı.. :)

Ada dedi ki...

kesinlikle "dinlen" ! mor ve neon mavi tapılası bir naiflikle sunulmus! gönlümü fethetti :)

İlayda dedi ki...

Dinlendeki ayakkabılar rahatlığı ve kadınlar için olmazsa olmaz şıklığı birleştirmiş.Bayıldım onlara.

shamamciyan dedi ki...

Booom benim favorim Dinlen! ama tembellikten değil renkleri yüzünden, o ayakkabılara bayıldımmm! :) Yarın öncce puma sonra spor salonu yollarına düşecek kadar motive oldumm wohoooooo :))

DB JUNK dedi ki...

Kırmızı eşofman üstü, asıldaki şort ve dinlendeki ayakkabı. Tabii şortu tayt üstüne giymeli:)