15 Ekim 2010 Cuma

BASINDA | StyleBoom ve Pembe Elbisesi RESET! 66. Sayıda Birlikte Anlattı:)



Günlerden bir gün Styleboom'un kapısı RESET! ekibinden Özge Lokmanhekim tarafından çalınır, sen Boom biliyorum hikaye anlatmaya bayılıyorsun ama dur bu defa sen sus bırak senin bir kıyefetin konuşsun der... İşte o kıyafet ve hikayesi RESET!'in 66. sayısında sevgili arkadaşları Koray Caner, Kanka Nerdeyim Ben, Bilun Şen, Cindrella Under The Umbrella, Alışveriş Cini ve Men's Fashion'ın hikayeleri arasında yerini alır. Bu defa bizi değil dili olsa da konuşsa dediğimiz kıyafetlerimizi dinlemek için haydi RESET!'e tık tık:)


Bu arada yine bu sayıda Off Ne Giysem blogunun sahibesi Billur Saatçi de röportajıyla yer alıyor, kısacası sizi blogger kokan bir sayı bekliyor:)

3 yorum:

Melis dedi ki...

okurken çook keyif aldım :)

bende de var bu elbiseden ntv'de bir program vardı.işte ordaki sunuculardan biri İpekyol mağazasına gidip o sezonun kıyafetlerini deniyordu programda bu elbiseyi gördüm ve aşık oldum :)) program bittikten sonra soluğu İpekyol'da almıştım :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

:))
özge ve boom gene boom'latmış ortalığı, harikasınız!

*STYLEBOOM* dedi ki...

tesekkur ederim hanimlaar:)