19 Ekim 2010 Salı

TREND RAPORU | Kahvenizi Neyle Alırdınız?



Bu posttan sonra ve hatta daha post bitmeden saldıracağınız tüm tatlıların sorumluluğunu alıyorum hanımlar, affedin:)) Ama ne yapayım ben bu fikre bayıldım:)

Artık hepimiz biliyoruz, bu sezon kahve tonları ve camel çook moda, illa billa giyeceğiz ama kahverenginin enerjisi de bir o kadar düşük, o zaman onu renklendirmek için kahveyle birlikte hüp hüp götürdüğümüz tatlılardan ilham alsak ya:)?


Vişneli Kakolu Pasta--Chloe--Limonlu Tart--Fendi

Örneğin krem şanti beyazı ya da parlak mavi:) Belki de kahvenin yanında limonlu tart istersiniz, neden olmasın? Sarı ve tonları bu kış hem çok moda hem kahveye çok yakışıyor!


Çikolata Kaplı Çilek--Marni--Krem Karamel--Fendi

Çikolata kaplı çileğin görüntüsüne vurulmayanımız var mı, çünküü koyu kahveyle parlak kırmızı birbirine çok yakışır:) Ve karamelin sıcacık, tatlı, bal rengi! Kahvenin yanında en iyi seçimlerden biri.


Muffin--Marni--Portakallı Sufle--Salvatore Ferragamo

Uçuk mavi, limon sarısı ve pudra da kahveye en çok yakışanlardan, inanmazsan muffine bak! Tabii ateşli rengiyle turuncu da öyle:))


Ralph Lauren--Bonibon--Mango--Cupcake

Fuşya ve mor gibi neon renkler de kahveye canlılık katan şeker gibi renkler, biraz iddialı ama oldukça bonibon:) Vee tabii ki pembe, kahvenin ciddiyetine flörtöz bir krema, ta taaa!

Hiç kahve içmeyen benim durumum daha fena şu an sıcak çikolata ve çilekle oturmuş, bir sonraki adımımı düşünüyorum:/ Bir moda blogu olarak okuyucuları gardroba değil buzdolaba yönlendiren Boom utansın!

[Görseller:style,fashiongonerogue,mango,corbis]

26 yorum:

Nimo dedi ki...

en çokkk sondan birinci kombini beğendim hem sanki birazda tam boom'luk gibi :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Hahahhaha.. büyük sorumluluğun altına girmişsin boom:)

cerryy dedi ki...

boomm sen sabah sabah naaptın canım ya ! yapılır mı şimdi bu bizim gibi ip gibi hatunlara :)
o çikolata kaplı çileği yerimm !

.Pınar K. dedi ki...

Bu tatlıların içinde ucu sivri raptiyeler varmış :P yemememiz lazım

Adsız dedi ki...

hiiii bugün zor geçer!

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

ooo şahane bir post olmuş içim açıldı sabah sabah, ben de kahverengi çizme istiyorum, aklınızda modeller var mı?

Melis dedi ki...

offf sanırım tatlı krizine girdim :)) harika görünüyorlar!

modda twin dedi ki...

cnm fondu istedi o da bnm tasarımlarım olsn karışık myvleri cikoltaya batrp batırp yeee mmmmm :)) cok lezzetli olmuş bu post boom ((:

Stilcatcher dedi ki...

muffin ve marni benim olsun mu?
:))

yasemen k. dedi ki...

puma ile fit postunun uzerine ilac gibi geldi ! zira fit olmak zor zanaat :)) super yaratici bi post olmus boom, gerckten bayiliyorum yazilarini okumaya.. Simdi musadenle pastanenin yolunu tutcam, hukumsuzum :p

Judy Abbott dedi ki...

sabah sabah ne yaptın sen, gözüm döndü yahu, daha demin diyetisyende idim:)))) napalım ben kahvemin yanında 3 adet kuru kayısı ile hayatıma devam edeyim:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@nimo evvet sekerim bu sezon boyle hissediyorum:)

@siu sucluyum sayin hakim:)

@cerryy hatta ben yedim :o

@moda sanattir guzel fikir:))

@fashionkido hiiiiiiiii senin tatli esigin dusukdu unutmusum:p

@stilsahibibayanlar steve maddenda guzel br, tane vardi

@melis bastan hazirlamsitim ama:)

@twin hiiiiiiii fonfü mü can evinden vuruldum:))

@itir 2sinden de birer parca ayirdim canim:)) afiyet bal seker olsun

@yasemen k ben de zaten kizlari cok yordum soyel br kiyak yapayim dedim:))

@judycim ama ama ama kuru kayisinin da rengi kahveye cok yakisir aaa:)

Bilun Şen dedi ki...

oooovvv bu çok ağır oldu boom :)

morkebelek dedi ki...

çikolata kaplı çilek nasıl da enfes görünüyor naptın sen booom:)

mordolap dedi ki...

Allah iyiliğini versin :) bugun krem karamel bulmak ya da yapmak sart...

tuguna dedi ki...

tatlilara bakmaktan kiyafetleri inceleyemedim:) harika bir post olmus.

asl2m dedi ki...

harika olmuş o tatlılardan yapıp ikram etmiş kadar oldunuz.:)

Adsız dedi ki...

Kahvenin en güzel tonlari su an ODTU'de :)

Cansın Ekşi dedi ki...

cidden canım cekti harika bi post olmus bayıldım canıım (:

visnetadindaa.blogspot.com

Adsız dedi ki...

yaaa ama hiç iyi olmadı şimdi buuuu, hepsi enfes görünüyor gidip yemeden durulur mu artık??!!!!:))

Unknown dedi ki...

az önce yedigim nutellayı bile unuttum ! Sinem dogrudan mufaga ve kremkaramel yapmaya :)))

zep_bilgen dedi ki...

herkes lezzetlerden bahsetmiş ama benim bu yazıyı okurken aklımda tek bir şey vardı, o da senin gerçekten çok zeki ve yetenekli olduğun boom! Bunu söylemek bana düşmez yani haddime değil ama örnek alıyorum, imreniyorum ve samimiyetimle söylüorum yanlış anlama. Konulara bakış açın, daha doğrusu hiç ummadığımız açılardan baktırışın inanılmaz etkileyici! bir ömür yaz bir ömür okuyalım.. her daim takibe devam! Nacizane görüşüm, yanlış anlama tamam? ;) öptüm çok..

modafobik dedi ki...

Off ki nee off, bide üstüne o tatlı şeyleri koymuşsun yaaa, modayı bu kadar tatlı anlatan biri olmamıştı herlde! :))

heleninstylegezegeni dedi ki...

Boomcum sende bu yaratıcılık varken seni hangi çılgın durduracakmış şaşarım diyorum ve hemen elimi Bonibonlar ve cupcake şöyle uzatıyorum.Hımm süpermiş ellerine sağlık:)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Süper fikir, süper post! ama gecenin ikisinde okuyan benim için hiç iyi olmadı..

*STYLEBOOM* dedi ki...

@bilun sen ayy sekerim snein tatliya zaafin vardi di mi:p cok pardon:)

@morkelebek ohohoho vallahi pisman degilim:)

@mordolap hiiiiiiiiiiii minigin cani cekti di mi:)

@tuguna :))) amacima ulasamadim desene

@asl2m :)) tatli yiyelim tatli konusalim dedim:)

@adsiz aghhhhhhhhhhhhhhh can evimden vuruldum!

@cansin ekşi afiyet olsun ay pardon güle güle giy aman tesekkur ederim:)

@oske durulmaaaz:))

@akile sinem hiii seytan durttu galiba:p

@zep_bilgen eheheh tesekkur ederiiim ne kadar nazksin. yanlsi anlamadim cok dogru anladim vee havalara uctum:) yazarim tabii:)

@modaobik aa ne tatli soylemissin: moday tatli anlatmak hiho

@helen aa afiyet olsun sekerim biraz daha almaz misin:)

@deniz s ooops:)) aman caniim yakarsin:p