13 Ekim 2010 Çarşamba

BASINDA | StyleBoom ve Life In Mono 94.5 ROCK FM'de!!



Hanımlar beyler ne zamandır sizlere Twitter ve Facebook'tan bas bas yazdığım üzere bu akşam 20:00-22:00 arası 94.5 ROCK FM frekanslarında bülbül sesimle huzurlarınızda olacağım:)) Yanımdaaa Life In Mono aksesuarlarının tasarımcısı canım cicim Yael Morel 12! programına konuk olduk ve sizlere MODA ve ROCK diyoruz:) Bu akşam bizi dinlemeyi unutmayııın:) Yarın yorumlarınızı heyecanla bekliyorum:))



Bilun Design broşumla stüdyoda büyük patlama yarattım:)



Trash metal mii, death metal mii, güney rock mııı, alternatif mi olsun Yael?



DJ in da house! DJ Lori "ne yaptım lan ben"i artık aşmış, başına gelenleri olgunlukla karşılarken...



21:00de başlayan kayıt ne zaman bitmiş a-aaa. Çok mu konuştuk kii!? Gerçi sırf Reign In Blood bir saat sürüyor canım yaa(buradan Slayer'a sevgilerle...)

10 yorum:

tuuced dedi ki...

hahaha cok ıyı ya :)

Pelin P.A. dedi ki...

Tebriklerrrr...

Ada dedi ki...

ben bu habere BAYILMAM TAPARIM :D Moda ve Rock benim yasama sebebim. Keyifle dinleyeceğiiim :)

www.bayanmor.com

Adsız dedi ki...

şimdi açtım:) ama hangisi sensin rage against the machine'i sokaklarda kimseyi takmadan umarsızca takılanlara/giyinenlere armağan eden cici şey mi:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@tuuce @plein p.a cook tesekkurler hanimlar

@bayan mor evet cnm tam senlik olacak bak gor

@adsiz aynen o korkunc sesi olan benimm:)

Melis dedi ki...

boom harikaydınııız!! seçtiğiniz şarkılar da harikaydı! ayrıca o şeker gibi sesine bülbül sesi diyorsun ya Boom aşk olsun sana :)) sesin çok tatlıııı! :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@melis tesekkur ederim sekeriiim, supers,n:)))

buuby. dedi ki...

boom trash yazmışsınn, thrash olcekk.. ayrıca lanet olsun ikinci öğretim ders saatlerine! kaçırdım :( acaba bi yerden kayıt bulabilir miyiz??

tugce dedi ki...

Dün akşam netten dinledim çok sevdim. Tekrarını isteriz!!!
Playlisti yayınlıycak mısınız?

*STYLEBOOM* dedi ki...

buuby. evet sekerim thanks:)) kayit da istedim radyodan bakalim:))