18 Ekim 2010 Pazartesi

PUMA Fitness Melis'i Hediyeledi:)


PUMA Fitness koleksiyonunun enerjisini Styleboom'la paylaşan herkese teşekkürler!

PUMA'dan yandaki cicileri bavul hazırlarken bize karşı koyamayan ve BAĞLAN kombinine gönül veren çılgın ve çok sevgili Styleboomer MELİS kazandı:))
Melis 3 gün içinde isim adres ve telefon bilgilerini lütfen styleboomblog@gmail.com
adresine yollar mısıın? PUMA hediyeni sana bizzat yollayacak:)

3 günün sonunda halen senden haber alamazsak yedek isme geçeceğiz:) Hadi bakalım PUMA Fitness koleksiyonu mağazalarda sizi bekler, örneğin bugün benim listemde o gri tayt vaaaar!Acaba Modenise'in kazananı kim olduu:)

8 yorum:

star keeper dedi ki...

melis e tebriklerr:)
benim de gözüm şimdi modenise de:) merakla bekliyorum:)

Unknown dedi ki...

tebrik ederim bende bu cicileri beğenmiştim güle güle kullansın :)

Melis dedi ki...

ayyy inanamıyoruuuuum çok şaşkınım şuan! eğer başka bir Melis yoksa ben kazandım :D hemen gönderiyorum Boom :) çook teşekkür ederim hem PUMA'ya hemde BOOM sana :)

yukarda beni tebrik edenlere de çok teşekkür ederim :)

Junon dedi ki...

benim benim Modenise'in kazananı benim

*STYLEBOOM* dedi ki...

@melis ve @junon ben de hanimlara katiliyorum vee sizleri tebrik ediyoruuum yasasin:))

Adsız dedi ki...

melisi tebrik ediyorum güle güle kullansın :)

Adsız dedi ki...

hahaha boom, melis fotoğrafında dolgu toplulularla zıplamış :D (onlar nasıl zıplamış öyle) artık bu cicileri geldikten sonra bunlarla da zıplar :D

*STYLEBOOM* dedi ki...

@adsiz ayynen oyle:)