6 Ekim 2010 Çarşamba

ONLAR ERMİŞ MURADINA, STYLEBOOMERLAR ÇIKSIN KEREVETİNE:)

Fotoğraflar: Esra POZAN



Onca soru ve maillerinizden sonra tozlu albümlerden düğün postunu çıkarmayı başardım:) 2 yıl 3 ay geçti ve öyle size tüyo verecek şeyler de çok hatırlamıyorum hanımlar, sadece düşündükçe gülümsüyorum... Zaten düğün hazırlıkları boyunca Ankara-İstanbul arası, İstanbul kısmında da Anadolu-Avrupa yakası arası sefalet çektiğimden hiç bir tüyo beni kurtarmamıştı:) Herşeye rağmen düğün hazırlığı dönemi çook güzel, bir o kadar heyecanlı, tatlı telaşlı, kalbin ayrı miden ayrı sancılı nadir dönemlerden biri, en iyisi her yönüyle tadını çıkarmak, anı köşesini doldurmak:) Akademik çalışma zaten doğamda olduğumndan her şeyi planlı, programlı ve eksiksiz halletmiştim, peki gerek var mı? Hayır yok, canınıza yazık, her şey önünde sonunda halloluyor zaten:)

Hadi şimdi sizi muhteşem düğün fotoğraflarının mimarı Esra Pozan'dan karelerle düğün günüme götüreyim(ki yukarıdaki ödüllü bir karedir:)), umarım yüzler için fotoğraflarına yaptığım korkunç müdahaleleri ya görmez ya da görecek olursa beni affeder Esra'cığım:) Allah nazarlardan korusun, herkese gönlüne göre versin, hepimiz çook ama çok mutlu olalım diliyorum:)



Gelinliğim Pronovias, kocacığımla öyle alelade, plansız programsız bir günde lap diye içeri dalıp hop diye giydiğim ve o anda müstekbelin kafası üzerinde uçan kalpleri gördüğüm için direk evet benim gelinliğim bu dediğim bir gelinlikti. Yine de bu beni durdurmadı:p Takip eden haftalarda tüm gelinlikçileri annem, kayınvalidem, ananem; daha da sonra ben, müs, annem, kayınvalidem, teyzem, kardeşim, görümcem; sonraaaa ben, kardeşim, teyzem gibi 8'in n'li kombinasyonlarıyla delice gelinlik giydim ve baktım: üstelik kafamdaki gelinlik net olmasına rağmen:) En son benim pek sevgili canciğer 3 kız arkadaşımla son turumu yapıp ilk beğendiğim gelinliği aldım:) Yine de naçizane tavsiyem Pronovias butikleri içinde gelinlik için İstinye Park'takine değil cadde ya da Nişantaşı'ndakine gidin, İstinye Park butik olmuş artık, geline laf olsun diye konuşulmayacağını ya da tutulamayacak sözler verilmemesi gerektiğini bilmiyorlar, gelin bu geliiiin! Hayatında ilk oluyor:)



Gelinlik tamamdı ama benim için duvak en az onun kadar mühimdi, eskiden beri feci duvak takıntım vardır, ilk iş gelinliğe değil hep duvağa bakarım düğünlerde. Bu obsesyonumu anladıklarından mıdır nedir seçtiğim duvağa gelinlik kadar fiyat biçtiler, kös kös çıktım... "yok artık!" demedim ama herkes öyle dedi napiim:/ İspanya'daki tüm eşe dosta haber salındı bu duvak bulunsun bana getirilsin diye, acaba başka terzide mi yaptırsak dedik ama sakın haa, renk tutmama olasılığı çook çok yüksek. Neyse öyle böyle derken duvağıma da kavuştum kayınvalideciğim sayesinde ve ben duvağın yüzü kapalı olanlarını seviyorum:)



En az fotoğrafçım kadar mükemmel bir diğer kişi de makyajımı yapan canım cicim Sevilay Acıbucu Hanım'dı, kendisinden başka kimsenin eli yüzüme değmemiştir yıllardır. Çok ama çok nadiren yaptığı bir şeyi yaptı ve taa Ankara'dan o gün için kalktı geldi, makyajımı o yaptı tabii ki, kendisinin gelin makyajı çok özeldir, hiç müdahele istemez ve gelin makyajı esasen tam 1 hafta sürer çünkü düğün öncesi 1 hafta cildi o güne hazırlayacak özel serumlar ve bakımlar uygular, böylece o tonlarca makyaja rağmen yüz 24 saat ışıl ışıl kalır, yüz yorulup düşmez:)



Bir Ankara'lı olarak İstanbul trafiğiin "t"si beni dehşete gark ettiğinden ben her şeyin düğün mekanında olmasını istedim, yoksa şimdi düşünüyorum da kuaföre giderken ayrı fotoğrafa giderken ayrı trafik çekseymişim bana bir değil bin Pasiflora şişesi yetişmezdi! O sebeple saç, makyaj, giydirme, foto çekimi hepsi bir yerde yaptık.



Upuzuuuun kuyruklu bir gelinlik hayalindeyseniz dikkat hanımlar: o kuyruk eğer benim gibi oynamaya pek meraklı bir gelinseniz size hem hüzün veriyor hem zorluk çıkarıyor. Ayaklar altında kalırken cart curt yırtılma sesleriyle kalbiniz paramparça oluyor! Atmıııış..yetmiiiiş...diye oynayayım derken sekseni zor buluyorsun öyle ağır:) Hiç gelinlikçilerin ay bir agraf var hop takıyoruz kuryuğu buraya ta taaa dediğine bakmayın, kuyruk ağırsa agraf magraf tutmuyor çoğunlukla !



Düğün için seçtiğiniz mekan büyükse siz siz olun birilerini ayarlayın ki size çıkış müziğinin çaldığını haber versin, yoksa öyle kendi kendinize bekle allah bekle:p Bir de yazık kardeşleriniz değil de bir başkası olsun bu kişi, zaten düğünün tüm yükü can kardeşlerin üzerinde,:kızkardeşlerimiz o gün Kurtuluş Savaşı'nda kağnıları çeken Anadolu kadınından farksızdı, hiç mi yorulunmaz, her şeye mi yetişilir be kardeşim:)



Daha önce de bahsettiğim gibi nikah şekerimizi ben yaptım, önce bize özel bir logo tasarladık, menülerde, davetiyede, isim kartlarında hep bu logo vardı. Kristalimizi gidip Kapalıçarşı'da toptancısından aldık, hatta işin pazarlık kısmında adamı o kadar güldürdük ki bizi sağolsun pek sevdi:) Kristalin üzerine logomuzu bastırabilmek için çok uğraştı, şekerleri, tülleri, ve organza kurdele ile somon yaprak kurdeleyi ben Tahtakale'den aldım sonra ver elini silikon tabancası:p Anneler ve kızkardeşler de tabii yardım etti:) Düğünümden sonra pek çok arkadaşıma da nikah şekerleri yaptım:))



Davetiyede mühür olsun çok istemiştik, mührü de kocacığım Taksim'den buldu vee parmacıklar yana yana o iş ona kaldı:) Her ne kadar organizasyon şirketine verip tümm bu işlerden bir çırpıda kurtulunabilse de ben hem bu tür şeyleri kendim yapmayı çok severim hem de kontrolü yitirmeyi hiç sevmem; benimle ilgili her hangi bir şeyin benim dışımda gelişmesi hoşuma gitmiyor. O sebeple organizasyon şirketine düşündüğüm renkleri bile Pantone kataloğundan numaralarıyla söylemiştim, somon şu şu numara olacak, krem şu şu numara olacak diye:) Psikopat Boom:p



Nikah şekerlerinin yanında bir de dondurmayı çok sevdiğimi herkes bildiğinden konfeti külahları hazırladım:) Gerçek dondurma külahlarını yine toptancısından aldım, mini boyları seçtim, içlerine taç yapraklar ve pirinç koyup tül ve kurdelelerle sardık anneciğimle:) Görüldüğü gibi ana renklerim somon pembe ve inci beyazı:)



Şakayık yani erengül ve ortanca benim kır çiçekleriyle birlikte ennn sevdiğim çiçekler. Şubat-Mart olsa kesin erengül kullanırdım buketimde, yaz gelini olduğum için ortanca seçtim:) Büyük, kocaman buketlerle pek aram yoktur hep minik top gibi ve sade bir buket istedim. Buketim somon, çok uçuk lila ve beyaz ortancalar ve lisyantüsle yapıldı. Üstelik gelin çiçeği fırlatma işi de bu mini top sayesinde çok rahat oldu:)

Saç çiçeğimi Ankara'da bu işin duayeninden aldım, Filiz Hanım Fransa'da Phillys olarak biliniyor ve Prenses Diana'ya bile saç çiçeği yapmış inanılmaz yaşlı bir kadın ama yanında 2 kişi yetiştirmiş, çok çook güzel gelin saç aksesuarları var kendisinde.

Ayakkabıma gelince inanamayacaksınız ama E-bay'den sadece 10 dolara aldım, araştırma yaparken çok beğendim aman dedim olmazsa canım yanmaz alt tarafı 20 liraya denk geliyor, olmadı hediye veririm dedim. Fakat pabuçlar geldi, ayağıma cuk oldu ve o yüksek topuklara rağmen böyle bir rahatlık yok! Spor pabuçlar almış, arkadaşlarımla üstlerine pullarla Just Married yazmıştık yorulursam değişirim diye hiç ona gerek kalmadı, gece boyu ayağımdaydı:)


Benden bekleneni yapmayı her zaman sevmem, mesela uzun, tüylü, gösterişli bir kalemle imza atmadım:)


Sevilay Acıbucu beni baştan yaratıyor:p


Bu "BB" kol düğmeleri eşime ilk hediyemdi:) Veee düğünün en önemli sorunsalı: bağlama papyon! Kullanma talimatıyla Thomas Pink'ten:)


Nikaha şurada ne kalmış ama gelin hala oturma planıyla meşgul. Düğünlerin kabusu, kaçınılmaz zarureti "oturma planı" hanımlar, ne kadar sabahlarsan sabahla illa birileri ya yerinden memnun olmayacak, ya gördüğü birilerinin yanına oturacak, ya LCV yaptırmayacak ya da yaptırsa bile gelmeyecek emin olun:)


Geline son anda her tür vitamin(somun ekmek dahil) zorla yedirilirken:) Veee milyon tane düğme iliklenir, ama ne olursa olsun gelinlik sırtında bu dizi dizi düğme olayına bayılıyıorum!


Kraliçem, sultanım, biriciğim ANANECİĞİMMM...Kardeşler ve kardeş gibiler... Tabii ki düğün geleneği, bekarlar pabucun altına itinayla yazılır


Müdahil gelin:) Onu oraya değil şuraya, bunu buraya değil oraya koymamız gerekiyooor:) Düğün öncesi insanüstü çalışan Boom 44 kiloya düştüğünden tarlatan bir milyonuncu çengelli iğneyle kızkardeş tarafından sıkıştırılıyor. Bir ufak tüyo, mutlaka ama mutlaka yeden takı keseniz olsun, örneğim benim ilk kesem cart diye yırtıldı daha ilk masada, amca bileziği koluma değil keseye sokmak için biraz sert müdahelede bulununca:p


Çiçeklerimin bu halini iyi ki düğünden sonra gördüm! Böhhüüü yerlerde:/


Canlı müzik sonrası DJ performansı BiBuçuk'tan Tansu'ya emanet etmek düğünün ennn doğru işlerinden biriydi. En son 70'i geçmiş halalar bile pistte dans etmekteydi:) Bence bir düğünü güzel yapan gelinle damadın enerjisi ve davetlileri oraya bağlayabilmek, bunun da en iyi yolu süper müzik ve güzel yemek, ee aç ayı oynamaz. Müzik yüzünden ölüp giden nice düğünler gördüm ya da misal bir düğüne gittik süper şık, ama menü safi deniz ürünleri itakozlar kalamarlar nereseyse tatlı bile okyanustan, ay iyi hoş sırf da öyle yenmiyor, üstümde koca tuvaletle düğünden kendimi dar atıp köfte ekmekçiye dalmıştım haha:)) A-a bu arada orada hala oturma planı çalışılıyor!


Girişte entelijans yaptık:p Keman flüt trio konukları karşıladı. Veee biz imzaları atarken karşımızdaki manzara:) Ay foto sırasını artık karıştırmışım kusura bakmayın hihi:) Siz siz olun evet der demez ilk iş hemen aile fotosu çektirin bir kaç tane, sonra bir anneyi bulurken d,ğer,n,, br babayı yakalamışken berikini bulmak çok zor, çünkü davetlilerle ilgileniyor oluyorlar


Arkadaşım olduğu için söylemiyorum ama Türkiye'nin ennnnn iyi ennn iyi caz vokali Ayça Dönmez(onu belki Can Atilla'ın Sultanlar Aşkına ve Aşk-ı Hürrem'inden tanırsınız, çünkü tanınmayı pek sevmiyor:)) bizim için söyledi:))
O sesin üstüne benim damada Shoop Shoop Song söylemem gecenin fiyaskosuydu!
Benim çılgın çetem, gözyaşlarıyla arkamda bıraktığım kalbimin karıncık ve kulakçıkları canım arkadaşlarımın hazırladığı kart, düğünün ennn güzel hediyesi:) Bir de öğrencilerimden gelen dev not:) Böhhüüüü:/


Günün kahramanları...
Kardeş Boom... Müstakbel kardeş Boom:)... Esra Pozan...Reha Kale...Mr DJ Tansu Çağlayan


82 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok harika detaylar,muhteşem bir düğün hikayesi,fotoğrafların hepsi çok özel ve çok anlamlı...Mutluluğunuz artarak devam etsin sonsuza kadar...

yasemen k. dedi ki...

Allah her daim mesut etsin,kenafir gözler sizden uzak olsun cnmm ;) bu arada kardeş boom acayip benziyor! kaş,göz aynıı :))

Unknown dedi ki...

harika bir post bayıldımmm... çok güzel bir gelin olmuşsun çoook

Unknown dedi ki...

gelinliğin süper... hatta süper ötesi olmuş...
makyözün hala bu işi yapıo mu :) bana acil gerekecekte :)
ayrıca mutluluğun daim olsun...
anneannemin değişi ile gökten üç elma düşsün biri misafirleri,biri gelinle damada(ayrı bedenlerde tek ruh olsunlar der içinden :))diğeride denize düşsün sonsuzluk olsun...
darısı tüm bekarların başına olsun...

tuguna dedi ki...

Ne harika bir yazi olmus bu boyle:):)insani evlenmeye tesvik ediyor. Mutlulugunuz daim olsun, cok severek tikladim tek tek fotograflara.Kendi dugunumu de hatirladim:)

Stardust Memories dedi ki...

hangi birisinden başlasam ki? mekana bayıldım öncelikle.. ayakkabılara da öyle. gelinliğe zaten laf edilemez.. (ki bizde arkadaşıma gelinlik ararken Pronovias'a karşı davranışlarından dolayı bir önyargı oluşmuştu bende.)
fotoğraflar olağanüstü..
gelin ise tek kelime ile mükemmel olmuş..
hayatınız da hep böyle tatlı telaşlar içinde, hep böyle güzel geçer umarım :)
süper bir yazı olmuş.. benim gibi evliliğe uzak olanları bile özendirecek cinsten..

aslı dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş Boom sonuna geldiğinde keşke bitmeseydi dedim :)

i-life's blog dedi ki...

gece gece fazla duygusal bi post oldu çok güzel bi gelin olmuşsun :)bi ömür boyu mutluluklar dilerim :)

Kürksever dedi ki...

Bu bir masal mı, bir peri masalı mı:) Bu en özel hatırayı bizlerle paylaştığın için binlerce teşekkürler sana Boom!

Mutluluğunuz daim olsun.

MODA DUYGUSU dedi ki...

Allah mutluluğunuzu daim etsin bir yastıkta kocatsın. Verdiğin küçük ama hayat kurtarıcı tüyolar eğer günün birinde evlenirsem uygulamak üzere hafızamda saklandı :)

tırtıl pırpır dedi ki...

şimdiye kadar yaptığın en güzel postlardan biri olmuş.önce kocaman bir maaaaaşallah diyelim, mutluluğunuza gölge düşmesin asla.çok çok çok beğendim gelinliğini,seni ve düğünündeki bütün detayları.masal gibi kusursuz olmuş gerçekten. darısı başıma. bide tanışma hikayenizi felanda anlatsaydın keşke.böyle ekran başında ayhhh,, canım yaa ne cici, ohhh bir gün işşallah benimde vs vs vs efektleriyle onuda okurduk:))))

tırtıl pırpır dedi ki...

haaa bide şunuda söylemeliyim, yüzüne yaptığın o korkunç efekt inanılmaz can sıkıcı.blur yapsaymışın sadece, ne o yaa.ilk baktığımda korktum yeminle.yada nazar boncuğu koysaymışsın sadece yüzlerinize.ya daaa ,zaten yüzünü gördük niye gizliosun aç işte

Melis dedi ki...

gelinlik harika(tam hayallerimdeki gibi) muhteşem olmuşsun Boom sanki masalardan çıkıp gelmiş gibisin :)gelinliğine,ayakkabına,fotoğraflara,mekana vee kardeşine BA-YIL-DIM :)

Esra Pozan mükemmel fotoğraflar çekmiş ellerine sağlık :)

tütütü maşallah :)) allah nazarlardan korusun sizi..neşe içinde, huzurlu bir hayat sürmeniz dileğiyle <3

Koray Caner dedi ki...

Ya.. Bir nefeste okudum desem yeridir bunu..

Ne kadar güzel, ne kadar özenli bir düğün olmuş.. Seviyorum sizi, ilet bunu kocacığına :)

nazo dedi ki...

Masal gibiydi..
Mutluluğunuz artsın hergün ;)

Ceren Öksüz dedi ki...

ay çk tatlısınız,
maşallah
mekan neresi boom ?

Seda dedi ki...

bittimiii...kısa geldi yaaaa :D ne güzel dalmış okuyodum.

empress dedi ki...

üfff çok kıskandımm =/ama hep maaşallah dedim =)
en çok da son fotonuzu beğendim! allah daim etsin =)
bi de mekan ve tarih bilgisi lütfennn...

Unknown dedi ki...

herşeyin süper olmuş aslında bana da ii fikir oldu benimde düğünüm ankara da olacak ve bilmiyorum kuaför ve detaylar hakkında:)Esra pozan ın çekimleri muhteşem inş bi aksilik olmazsa bizde onunla çalışmayı düşünüyoruz.bakalım umarım seninkisi gibi benim düğünümde böyle şahane geçer :)

morkebelek dedi ki...

çokçokçokçok güzel bi gelin olmuşsun^^ detaylarla nasılda uğraşmıssın tüyo yok diyosunda ben bi sürü çıkarttım valla:) umarımm bi ömür mutlu olursunuzz:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Her fotoğrafa binlerce kez bakmış olmama rağmen okurken gözlerim dolu dolu oldu :)
Canım, hep mutlu olun :)

Project Adore by Ece Sarıcı dedi ki...

Süper bir post olmuş.. Gelinlik, mekan, detaylar, fotoğraflar, sıcaklık, içtenlik, duygusallık akıcı anlatımında tekrar canlanmış..ve sen bu ortamı çok güzel taşıyan ve bize aktaran bir gelin olmuşsun.. Mutluluğunuz daim olsun:))

*STYLEBOOM* dedi ki...

@yeni gelin cok tesekkurler, senin de canim:)) cook cok mutlu olalim:)

@yasemen k tesekkurler caniiim, sen nerelerdesin:) kardes boom biraz daha serttir:p

@moda ve sosyete pelincim cok tesekkurler, senin zerafetin ve klasin dillere destan oldugundan, begenmen bebni cok mutlu etti

@nur tesekkurler:) bence gelin gelinligini sevdi mi olayin yarisi bitiyor:) tabii Sevilay hanim hala
bu isi yapiyor, soylemekten baydildiniz belki ama kdn gercekten isinde cok iyi:))ve oyle ozenle mutlulukla yapiyorki sanirsin
sen degil o evlenecek:p

@tuguna tesekkur ederim, sen de bilirsin o gunlerle ilgili anlatacak sey cok ama bir posta sigmaz:)

@stardust memories cnm tesekkurler, bak iyi hatirlattin, aray ahemen yazayim bence Pronoviastan gelinlik alacaksan Istinye Parktan almayacaksin,
orasi butik olmus artik gir gece elbisesi al cik, gercek gelinlikci olan Pronovias Bagdat Caddesinde ve Nisantasinda, Istinye park
sirf sen oradan alasin diye olur olmaz her sozu veren butiklerden farksizdi bence.

@asli tesekkurleer:)) her bitis bir baslangic olsun:)

@i-life's blog tesekkurler:) aglatiriiiim:p

@coskun hursel tesekkurler, keyifler paylastikca artiyor, harikasiniz:)

@moda duygusu sagol cnm o gun gelsin biz seni ellerimizle gelin yapariz, her tur tuyo itinayla verilir:))

@tirtil pirpir tirtilcim cok tesekkurler ve ne kadar da haklisin hakikatemn cok abuk bir efekt kullanmisi:/ gece gece 2 arada hop diye ay hadi ben yapayim bu postu daha bekletmeyeyim dedim
ve boyle de sacma bir sey bulmusum:)) Bridezilla yapmisim kendi kendimi ellerimle hahaha:))

@melis tesekkurler cnm gercekten o 4lu gunumuzu 4-4luk yapan 4luydu:) ayakkabilarim bomba di mi ve iste istesen olmaz boyle isabetli alisveris:))

@koraycaner ah canim keske ama keske o zamanlar da seni tanisaymisim da sen de yanimizda olaymissin
artik nikah tazelerken diyorum:)) ben d eseni pek seviyoruum

@n@zo tesekkurler cnm ne guzel dilek:)) hepimize:))

@cerryy tesekkurler, mekan İ.Ü Baltalimanı Tesileri canim Resit Pasa Sahil saryi diye gecer.

@seda bittiii:) ay bitirmeseydim gunler surecekti, o kadar cok foto ve o kadar cok detay var kiii:)) tadimlik :p

@empress tesekkurler cnm, allah hepimze onlumuzze gore versin, biz hanimlar cok ozeliz benceeee:)) 28 haziran 2008de evlendik, İ.Ü Baltalimanı Tesilerinde Resit Pasa Sahil sarayi diye geciyor sanirim.

@elvans canim super, Ankarada evleneceksen makyozu buldun derim:)) Kuafor icin insan kendi kuaforunden baskasina pek teslim olamiyor, sen daha iyi bilirsin. Esra'ya gelince tarihiniz belliyse bir an evvel konusun derim Haziran'i dolmus bile!

@morkelebek tesekkurler kelebekciim:) hafife alma tuyolari diyorsun:))

MaceraperesT dedi ki...

gelinlik de hikaye de şahane..esra pozan'ın çekimlerine bayılıyorum zaten..mutluluklar..

mekanı ben de merak ettim..

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Herşeyin harika olmuş Boom! Özellikle konfeti külahlara bayıldım:) Çok güzel yazıyorsun, seni okumadan es geçmek mümkün değil, her zaman yorum bırakmasam da sıkı takibindeyim çünkü yazılarına tek kelimeyle BA-YI-LI-YO-RUM! Abartmıyorum bütün yazdıklarım çok samimi! Bence dergilik işler çıkartıyorsun, her yazdığın yazıda ayrı bir özen var! Bu da onlardan biri, bir dergide ya da gazetede çok daha fazla kişiyi bu yazılarla buluşturmalısın bence, sevgiler...

Nine Oceans dedi ki...

Çok güzelmiş her detayı düşünülmüş... (: umarım gelecekte benimde yapmak istediğim gibi, konseptli, ayrıntılı, ince ve güzel... mutluluklarınız daim olsun... (:

ve bizede beklerim şekerim.

www.nineoceans.blogspot.com

yasemen k. dedi ki...

hihi,kardeş boom'a sevgiler :) sorma cnm okul başlayınca biraz sıkıştım..kendi bloguma zor yetişiyorum.postlara hep bakılıyor telden yorum biraz sıkntı oluyor :S öpücük kocaman güzel geline..:))

MODENİSE dedi ki...

orda olamasam da orda olmuş kadar olduğum hayatımda gördüğüm en güzel düğün!!:) ben ki düğünlerden nefret ederim çünkü davet edene de edilene de eziyet olur hep:) süpersiniz ya çok seviyorum çok! Nazar değmesin tüütüü!

Modapark.Net dedi ki...

bu post hiç bitsin istemedim boom :)
Allah'ım ben ve nişanlımada böyle mutluluğu nasip etsin. asker yolu bekliyorum :'(

Unknown dedi ki...

maalesef ben ordudayım ankarada kim nasıl yapar bilemiyorum ama senin şahane bir gelin olduğun kesin :))

Onur Çiçek dedi ki...

şahanee bir düğünmüşş gerckdnn gelinllik muhrteşemmişş ee sanada aşası olmazdı zaten gec olsada umarım bir ömür boyu aynı heyacanla bir birinizi sever ve sarılırsnzz

modda twin dedi ki...

cok güzel bi gelin olmssn oncelkle massallah ve bana super ilham oldu aksama bu ilhamın ürününü sana atarım kesmlikle :))

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Tek kelimeyle mükemmel... Gerçekten çok hoş... Dileğim gerisi de yıllarca böyle hoş böyle kusursuz gelsin... sevgiler...

madammoda dedi ki...

Boom'cum her şeyiyle mükemmel bir düğün olmuş. Sen de hikayeni öyle güzel anlatmışsın ki hiç bitmesin istedim.. Tabi fotoğraflar da ayrı bir güzel ;))

GÜZİN dedi ki...

Booom boom boomm bu müthiş post içn teşekkür etmek şart bende senden bu postu deli gibi isteyenlerdendm:=) yaa senn anlatımınla detaylar birleşince ortaya peri masalı çıkmış zaten maşallah nazar değmesin müthiş bir çift müthiş bir düğün var resimlerde ince ayrntılarını cok cok iyi düşünmüş cok güzel bir gelin olmuşsun extra zayıffsın cidden burda ben inanmakta zorlanıorm nasl bukadr zayııfff diee:=))Allah hep o günkü kadar mutlu etsin sizi:=)

Unknown dedi ki...

öyle keyifle okudum ki..
hepsi güzel ama Son fotoğraf özellikle çokk tatlı.
hep aşk dolu olsun kalan seneler:)

canDirekli dedi ki...

Ben hep söylerim kimse darılmasın gücenmesin; o BB logosuyla kalplerini birleştiren iki insan benim için dream couple'dır bu böyle biline :)

hep söyledim de böyle public bi yerde itiraf ettim mi bilmiyorum :)

onu da geçtim; her ayrıntıya her kareye bayıldım okuduktan sonra o kadar kaybolmuşum ki bi an kendim evlendim sandım :)

Allah sizi bi yastıkta kocatsın :) hep böyle gülsün yüzünüz :)

Kocacııııını da seni de çoooook seviyorum :)

Tootty dedi ki...

Çok hoş bir post olmusşş..Çok güzel gelin olmuşsunuzz.. Mutluluğunuz ömür boyu sürsün..

Pirlanta kutusu dedi ki...

Tek kelimeyle peri masali gibi.. :)

Canan dedi ki...

Daha önce görmüştüm ehehe:) Boomcuğum senin sayende Esra Pozan gibi müthiş bir fotoğrafçı ile çalışma fırsatı yakaladım ben de düğün fotoğraflarım için:)Bunun için sana teşekkürler.Daha önce düğün fotoğrafçısı arrken senin fotoğraflarını görmüştüm ben ve favori fotoğrafım şuan bu postta görmediğim deniz kenarında olan fotoğraflarınız olmuştu.O fotoğraflar düğün fotoğrafçıma karar vermemde referans olmuştu.Daha önce de beğenmiştim yine beğendim çok beğendim seni.İnce ince düşünülmüş uğraşılmış ne yazıkki ben bukadar uğraşamadım kendi hazırlıklarımda zamansızlıktan.Keşke tekrar evlensem hem daha çok vakit hem de daha çok nakit bulup yeniden düğün yapsam:)Düğün hazırlıkları zevkli oluyor,benim gelinliğime kavuşmam kabusa dönmüştü,yanardağ patladı diye (bu onların bahaneleri)gelinlik gelmedi son ana kadar,firmada çalışanlar değişti ilgilenen olmadı,ilgililere ulaşamadım her defasında herkese tekrar tekrar anlattım derdimi,geldi lekelendi,teslimattan düğüne kadar kilo verdim kuş kadar kaldım vs vs.ben saçını anlamadım bazı fotoğraflarda yanlardan sarkan saçlar var ama şu saçına sprey sıkacaklar diye yüzünü kapattığın fotoğrafta sanki daha toplu gibi saçların,2 model mi var?Ben de Ankara'daki düğünümde Sevilay hanımla görüşmüştüm makyaj ücreti bana pahalı gelmişti ve kendisine bırakılmayıp da gelinlerin istediğini yaptığı makyaj örneklerini göstermişti pek bi mavili pembeli makyajlardı beğenmemiştim.Keşke senin makyajını da gösterse bence insanlara, demekki kendisine bırakmak lazım.

Uzun yazdım,Boomcuğum Esra ile nasıl tanıştın cnm ben bunu merak ediyorum :)

Ve temennim uzun yıllar mutlu mutlu musmutlu olun inşallah.
Canan

Adsız dedi ki...

masal okur gibi hissettim kendimi boom ! :)) evlenesim geldii :))

Adsız dedi ki...

Ay deniz kenarındaki foto varmış zaten nasıl baktıysam artık :)
Canan

Diwonderland dedi ki...

her detay ayrı bir güzel anlatımın zaten şahane fotoğraflar şahane maşallah diyelim ve bir ömür boyu mutluluklar dileyelim:)

Guz dedi ki...

tekrar tekrar okuyacagim bir post olmus,mukemmmeeeeelll!

aşgaane dedi ki...

masal gibi okudum:) mutluluğunuz daim olsun:) darısı başıma;)

pinksatellite dedi ki...

herşey mükkeeemmelmiş boomcum :D darısı başıma :P

*STYLEBOOM* dedi ki...

@maceraperest tesekkurleer evet esra sahaneee:))

@posh butik konfeti kulahlarin kalanini d ayil boyu yedim ahha:))ne kadar guzelsiiin, cok tesekkur ederim bu guzel sozler icin.
dergi gazete olsun olmasin ben sizi ve bloglari seviyoruuum:)

@nine oceans seninki daha da guzel olsun umarim:) mutlaka ugrayacagimm

@yasemen k. giyabinda tesekkurler:) donem basi eveeeet burası da cok sıkısık!

@modenise aa iyi ki yokmussun senin gibi guzeli hangi masaya oturtsam o oturma planini mahvederdi benim bekar beyler:)
cok tesekkur ederim canim modelim, hep guzel olalim hep beraber:))

@modapark kuzuuu ay cok fena aa olsun bi bakmissin kavusmussunuz:)daha guzelleri sizin olsun:)) vee cok mutlu olun

@elvans tesekkur ederim yardim gerekirse mail atarsin cnm

@retromodda tesekkurleeer:))

@twin aa heyecanla bekliyoruuum yoksa facebooktaki mi:)))

@sihem amiiin:) tesekkurler

@madammoda cok tesekkurler ah anlatacak sey oyle cok kii ir post yetmezdi boyle tadimlik yaptim

@guzin aa yasasin o zamaaaan:) cok tesekkurler begendiysen ne mutlu

@moda(e)rator tesekkurler, biliyor musuun ben de o karenin hastasiyim:)

@canDirekli ah cancim sen bizi sevdiginden, yoksa kalbinin yarisini bulan herkes dream couple:)) biz de seni cook seviyoruz muah

@tootty cok tesekkurler, darisi sevenlerin basina

@pirlanta kutusu tesekkurler:))

@canan rica ederimm Esra gelinlerinden birini daha tanidigima ben de sevindim:)ama basina gelenlere uzuldum ay nasil stres tahmin edemiyorum inan!
saç bende haddinden fazla var o yuzden aslinda topuz ama yarim topuz, sacimin bir kismi yan tarafimdan gogse dogru sarkiyor. makyaj konusunda haklisin,
Sevilay Hanim hemen her konuda digerlerinden daha tuzlu ama bence hemen hepsinden de daha iyi, gelin makyajinda normalde renk hic sevmez
hatta hep der ki yok gibi bir makyaj yapmaliyizki gelinin safligi kaybolmasin:))

@zeynep prensini bulunca o da olsun canim:)) tesekkurler

@adsiz ahahha canaaaan:) kucuk ya o foto gozunden kacmistir

@dimple tesekkurler dimpleciiim

@life is fashion tesekkurler begenilmesie pek sevindimmm

@hayat guzel daha da guzeli basina gelsin sekerim:)

@pinksatellite tesekkurler:)) basina daha da guzeli geldin isallah:)

bi şey! dedi ki...

boom inanır mmısın pronovias ın ennn begendigim hatta hayalim deyip bilgisayarıma kaydettigim gelinligi ile evlenmişsin :)) cok sevdigim birini o gelinlikle görünce inan kat be kat mutlu oldum :)) postunu bir solukta okudum ve her satırda darısı basıma darısı basıma diye dua ettim :)
cok özel olmazsa birşey sormak istiyorum.eşinle ne kadarlık bir birlikten sonra evlilik kararı aldınız? ama ne kadar zaman sonra evlenmeye karar verdiyseniz de umarım bir ömür,sonsuza kadar cok mutlu,huzurlu,harika bir evliliginiz olur..

göksu dedi ki...

resimler,mekan herşey çok güzeldi allah ayırmasın sizi:)
birde sorum olacak,bu tesis sadece üniversite mensuplarına hizmet veriyor diye biliyorum,üniversiteyle bağlantısı olmayan biri de burda düğün yapabilirmi?

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

canım çok güzel bir düğün olmuş, her şey harika görünüyor :) İyi ki hepsine karışmışsın :) Favorim külahlar!

LâLz FaShioN dedi ki...

harikasın cnmmmmm bayıldım resimlere rüya gibi bir gelin olmuşsunnn =)

gly dedi ki...

boom'cum zamaninda facebooktan albumunu gorunce keske benden once evlenseymissin demistim,senden cok fikir alirdim :) ayrintilarin hepsi ince ince dusunulmus, birbirinden guzel.
yuzunuzden gulucukler hic eksilmesin.

modafobik dedi ki...

Amanın son foto her şeyi anlatmaya yetiyor zaten, aranızdaki aşk ve sevgi sonsuza dek sürer inş ya süpppeeeersiniz :))

*STYLEBOOM* dedi ki...

@ozge darisi basina ozgecimmmmmmmm, cook daha guzelleri senin olsun:) bizevlenmeden once 2 sene birlikteydik,
fakat o Istanbulda ben Ankarada hemen hemen 15 gunde 1 haftasonlari o Ankaraya gelince gorusebiliyorduk o yuzden
o 2 sene toplasan 2 sene etmez ayy ne ozlerdim:/ sonra bana evlenme teklif ettiginde doktora yeterlik
sinavim oldugu icin once ona konsantre olmam gerekiyordu yaklasik 1 sene de nisanli kaldik.

@goksu tesekkurler, hayir saniyorum yapamiyor goksucum, daha dogrusu zaten univ. yuzunden bos gun bile bulmak zor

@alisveris cini tesekkur ederim canimm, seninkinde de sen iste her seyi yaparim:)

@lalz fashion tesekkur ederim :))

@gly tesekkurler:)) eminimseninki de cook guzeldi:)

@modafobik di mi ama:))tesekkurler

vintage peony dedi ki...

Uff Fotoğraflar muhteşem herşey muhteşem, bayıldım. Gözlerim kamaştı :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

cok tesekkur ederim @peony ciim

SvGLove dedi ki...

SytleBoom, ben seni Ankara'dan, ODTÜ'den arkadaşlarımın mükemmel hocası olarak biliyorum;)Düğün fotoğraflarını onların facebook'larında ağzım bir karış açık olarak görümüş,her fırsatta "ya bi daha bakabilir miyim, lütfeen!" demiştim:)
Arkadaşların sana mükemmel derken, daha başka kelime bulamadıklarından öyle diyorlarmış demek ki!
Peri kızı masalı gibi her şeyin:)
Sevgiler;)

SvGLove dedi ki...

Düğün fotolarına bakarken fazla heyecanlanıp STYLEBOOM yazamayan okur olarak tarihe geçmiş olabilirim:)
İsmini yanlış söylemek gibi bir şey bu;)
O yüzden, pardon STYLEBOOM'cum;)

makeupfile dedi ki...

Boom burda iki tane mi saç modeli var:S bana biri salık biri topuz gibi geldi yoksa farklı açılardan mı öyle duruyor :D
çok güzelsin ayrıca her zamanki gibi :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@SvGlove ah cok tesekkur ederimmm, ne guzel seyler yazmissin:)) kuzucuklarim beni sever sagolsunlar:)) sevgile

@dr fashion yok cnm tek model, sacim esasen topuz ama o eski yunan topuzlari gibi arkadan one dogru attigim uzunca bir de tutam vardi iri bir bukle seklinde. ve dee cok tesekkur edeim:)

Unknown dedi ki...

merhabalar,blogunuzu uzun süredir izlesemde,sana ilk kez yorum yazıyorum.Dügününü o kdar detaylı ve güzel anlatmıssın ki...Bir ömür boyu mutlu olmanı dilerim.Bende bir yeni evli olarak , bu tarz dügün hikayeleri görünce hemen her detayına kadar zevkle okuyorum...
Düğününde vermiş oldugun kristal tasları ve mühürü bir arkadasımın dügünündede kullanmayı cok istedik.
Ankara'da bulmamız cok zor ama bize aldıgın yerleri yazarsan İstanbul'dan almayı isteriz.bize chicoolatte@hotmail.com dan yazarsan coook seviniriz.sevgiler...SEDA

*STYLEBOOM* dedi ki...

@Chic'o'latte cok tesekkur ederiim:) muhru esim Taksimde bir kirtasiyeden almis, kristalleri ise Kapalicarsidan toptancisindan almistik:) ama isimleri hi haitrlamiyorum, kapalicarsiya girince gezerken gorursunzu zaten oranin en devasa kristalcisi:)

Unknown dedi ki...

merhaba,takipçinim ama düğün yazını şimdi okudum ve sanki oradaydım:)
harika anlatmışsın ve harika olmuş..dediğin gibi plan plan ama gene de bazı şeyler oluyor yapsan da:))
tüm mutluluklar sizinle olsun,bu resimler üstüne daha nice mutluluk anlarınıza ait resimler eklensin:)
sevgiler
nihan

Pelinay dedi ki...

Tek kelimeyle muhteşem :) Sizden öğrenecek çok şeyim var! Bu güzel blog için çok teşekkürler:)

ninnu dedi ki...

Sevgili Boom,
sen,detaylar ve düğün çok güzel görünüyor. Allah bir yastıkta kocatsın diyorum,maşallah:)
Bir gelin adayı olarak sormak istiyorum düğün mekanı neresiydi ve memnun kaldınız mı?

Adsız dedi ki...

DUYGU
Boom boom boom! Sen ne yaptin ya?:) Simdi hic yokken heves düsürdün içime. Okulum yeni bitiyor bu yil. Sevgilim evlenmekte israr ediyor. Beklemek istiyordum, ama böyle hos seyler böyle ciciler sunuluyor önüme:) Harika bir gelin olmussun. Bir ömurboyu mutluluklar.
Yine de bekleyelim:)

kirmizifermuar dedi ki...

Boom her seferinde bu yazıyı okumadan kapatmıyorum pencereyi.En beyendiğim postlardan biri boom.Mutlu ol canım. efegeozden. :)

NlyStyle dedi ki...

boomcum filiz hanımın adresini verirsen çok sevinirim. şu aralar o arayıştayım...

*STYLEBOOM* dedi ki...

@moda yemek tarifleri ay tama dres hatirlamiyorum yani yok bende canim. ama ankarada kizilayda boyle sakaryadan sıhhıye istikametine yururken bir ant carsisi ve 100. yil pasaji var yan yana, icind ehep gelinlikciler olan. iste o 2 carsidan birinde hemmen merdivenleri cikinca kosede mini mini bir dukkan:) bir de internetten Nur Toktay'a bakabilirsin:)

NlyStyle dedi ki...

saol tatlım hemen bakcam sevgiler...

Unknown dedi ki...

dondurma sevdalısı biri olarak özellikle külah fikrine bayıldım....

*STYLEBOOM* dedi ki...

@justlikeastar iste ben de aynen:)

ÖZGE TOKMAN dedi ki...

harika yazmışın ve harika bir gelin olmuşsun ... bende aynı yerde 2007 yılında evlenmiştim ... ancak maalesef yalnış bi secim yaptığım için boşandım ... ömür boyu mutluluk senin olsun

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Evleneli 3 yılı geçmiş.. Allahım daha nice yıllar nasip eylesin.
Çok çok güzel narin bir gelin olmuşsun, çok zarifsin.. mutlulukların daim olsun.

Taurus Skywalker dedi ki...

Ablam da bu Aralık'ta evleniyor. Onun için blogunda yardımcı olacak yazılar ararken görüyorum. Masal gibi düğünün olmuş. Sevdiceğinle aranızdaki aşkın ve sevginin bir ömür boyu sürmesi dileğiyle... :)

cansuciga dedi ki...

Bumbum ne kadar zarif bir gelinsin bayıldım her detaya, mutluluklar :]

Adsız dedi ki...

Boom merhaba,
Öncelikle düğün oldukça güzel olmuş, anlattığından daha fazlası olduğu belli :) bu yaz ben de evleniyorum, Ayça Dönmez'e nereden ulaşabilirim? Myspace'te herhangi bir menejer kaydı göremedim. Çok şanslısın bu arada herkesin düğününe öyle bir ses nasip etmez Allah :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@adsiz maalesef Ayca artik yurtdisinda, epey oldu, 2 sene kadar, o yuzden bulamamissindir:/ sevgiler

Matmazel B* dedi ki...

Rüya gibi bir düğün olmuş :)
Çok zevkli bir bayansınız..

lvn dedi ki...

Selam, gelinligin modelini ogrenebilir miyiz acaba :)

Bilen varsa boom'dan evvel cevaplayiversin lutfen..

lvn dedi ki...

ya lutfen gelinligin modelini ogrenebilir miyiz? :((

styleBOOM dedi ki...

@lvn model donaire:) gec cevap ixin ozur dileriim:)