24 Ekim 2010 Pazar

BASINDA | StyleBoom Marie Claire, Vogue ve Habertürk'te!



Güncel haber olmaktan çıksa da vakitsizlikten paylaşamadığım haberlerimi sizlerle paylaşayım sevgii Styleboomerlar! Öncelikle Ekim ayında PUMA Creative Factory workshopımız MARIE CLAIRE'de yer aldı, böylelikle ekibimiz ve mottomuz da:) Bu ay VOGUE'la birlikte verilen FNO ekinde de poz poz yer alıyorum ve fakat henüz taratamadım:))



HABERTÜRK web günlüğünde Styleboom 2 postla yer aldı:)) Birincisii benim Tom Ford'a küsüp yazdığım "Tom Ford'a Açık Mektup" :)) Duy sesimi Tommyyy:p

İkincisi ise sizlerle birlikte keyifle hazırladığımız "Ağaç Yaşken Eğilir" postu, hala okumayanlar o nostaljik postu kaçırmayın derim:)) Hemen burada!

8 yorum:

yasemen k. dedi ki...

cnm basarilarinin ve guzel yazilarinin hep daim olmasini dilerimm... (:

j.d. dedi ki...

bugün marie claire'i kurcalarken o suratını kapadığın fotoyu gördüm ve bu boom'a ne kadar çok benziyo acaba boom'mu diye düşünmüştüm tam üstüne sen bunu koydun :D

Kürksever dedi ki...

"Tom Ford'a Açık Mektup" linke dönüşsün, bu yazıyı okuyanlar, hemen gidip ona da tıklasın, Boom'un yazılarını HERKES okusun!

zep_bilgen dedi ki...

bu güzel yazı ve aktivitelerinle daha çok daha çok çıkmalısın boom herkes seni okumalı :)
bu arada vogue fno ekinde seni gördüğümde yaşadığım mutluluğu da unutamıycam :) sana da twitterdan yazmıştım hemen zaten :) çok yakın bir arkadaşım vogue'da yer almış gibiydi nası bir heyecan,nası bir mutluluk.. ^_^

Melis dedi ki...

habetürk'te iki yazınıda görmüştüm :) ''ağaç yaşken eğilir'' yazısı gazetede çıktığını zaman babamın elinden almaya çalışırken gazete yırtılmıştı :D

Zeynep Şeker dedi ki...

supperr.. basarılarının devamını dılerım sevgılı boom :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@yasemen k. tesekkur ederimm:))

@j.d.:)) kalp kalbe karsidir

@ coskun hursel oops atlamisim duzelttim cok tesekkurler

@zep_bilgen evet yaa bu blog isi boyle iste, gormeden bilmeden bag kurabilmek ne guzel. yeniden cok tesekkur ederim

@melis sen bombasin!

@zeynep seker tesekkur ederimmm haha soyadin ne tatliiiiiiiii:)

Zeynep Şeker dedi ki...

haha cok tesekkur ederım ozaman bende :) sevgılerr