27 Ekim 2010 Çarşamba

AKSESUAR | Nimo Stylo Aksesuarlar



Bugünü aksesuarlara adıyorum, ne de olsa bomboş bir kıyafeti bile doldurup, zenginleştirip, ifade katabilir aksesuarlar. NIMO STYLO'yu belki bir çoğunuz blogosferden tanıyorsunuz, peki cicilerine biraz daha yakından bakalım mı? NIMO STYLO ürünlerinin çok daha fazlasını görmek, incelemek ve satın almak için bloguna tık tık:)


Saç grubu benim favorilerimden, sempatik ve çok sevimliler! İkincisine bayıldım!


Renkli yüzükleri seviyoruum, eskisi kadar sık takamasam da:) Burada fiyonk yüzük favorim!


Kolye, küpe ve broşları unutmayalım! Unutmayalım daa o çiçekli küpenin güzelliği nedir!

8 yorum:

Nimo dedi ki...

HARİKASINN BOOM :)
NASIL GÜZEL YAZMIŞ VE YORUMLAMIŞSIN ÖYLE :)
BUARADA CİCİLERİNİ GÜLE GÜLE KULLAN :)

Nimo dedi ki...

çoookk beğendiiim bu postuu :))

Onur Çiçek dedi ki...

tanımaz olurmyzz :)) harikalarr hepsidee ofisdekii kızlarr bayıldılarr

ikimiz dedi ki...

nimo harikasın canım çok farklı şeyler çıkarmışsın yine dediğim gibi sen artık yavaş yavaş ustalık dönemine geçiyorsun boom selam tatlım sana fazla yorum yazamasamda sıkı takipçin olduğumu bil banada beklerim boom sevgilerle

Cansın Ekşi dedi ki...

ilk resimde clutch a bayıldım.

visnetadindaa.blogspot.com

Nimo dedi ki...

sevgili retromoda , cansın ekşi :)
çok incesiniz teşekküler :)

Melis dedi ki...

hepsi çok güzel ellerine sağlık Nimo :)

Göründüğün Gibi dedi ki...

o clutch benim olmalı !


gorundugungibi.blogspot.com/