13 Temmuz 2010 Salı

İLK RANDEVU | Ne Giymeli? Ne Giymemeli? Ne Renk Olmalı? Ne Desen Seçmeli?Üstelik Giyecek Hiçbir Şeyiniz YOOOOK!

İlk randevuda ne giymeli soruları bir, üç, beş derken bir dolu olunca, Styleboomerlar da “hadi ilk randevu postu isteriz” diye maile boğunca “tamam” dedim “lafı olmaz:)” ama serde araştırmacılık/ akademisyenlik olunca öyle hop diye yazılamadı, işin içine parametreler girdi, uzadı da uzadı:) Uzamasının sebebi inanın tembellik değil sevgili Styleboomerlar, aksine iflah olmaz detaycılığım! Ben ten rengi, göz rengi, mekan, saat, buluşulacak adamın Türk erkekliği derecesi, hödüklük endeksi(!) gibi bilinmeyen parametrelere dalınca iş içinden çıkılmaz bir hal aldı! Bir de huy işte ben “genelleme”leri oldum olası sevmem, en sevmediğim şey genel olan şeydir, o yüzden herkes için aynı cevaplar bana uymaz. Baktım bu şekilde işin içinden çıkamayacağım ne yapayım soruyu yeniden genelledim, bir de bir kaç yakışıklı kobay buldum finansçısından sanatçısına, extremecisinden seyyahına, sizin için onlara da sordum: ) EVET İLK RANDEVUDA NE GİYMELİ?



Başlamadan belirteyim, bu yazı boyunca Darwin’ciğimin kulaklarını çınlatıp evrim mevzuuna hiç girmeyeceğim hanımlar! Ben girmeyeceğim ama siz aklınızdan çıkarmayın:) O ilk randevuyu yaşayacağınız varlık maalesef henüz sizin gibi aynı anda bir kaç işi birden yapamayan(ya da yapmayı tercih etmeyen), sizin kadar çok konuşamayan, bir sürü kadın dergisini ama sizin okuduklarınızdan epey farklı olanlarını(!) sadece “fotoğraflar”ı için okuyan, ihtiyacı kadar kıyafet alan(hele bu kalem evrim eksiğinin en önemli kanıtı bence:)), içinde Rus geçen bir espriye epeyce ve beraberce “davay davay” diye gülen, üstüne o espriyi değişik versiyonlarda söyleyip yeniden gülen, çok renk, çok kadın, çok laf, çok mağaza, çok çok görünce kafası karışan, modadan tek anladığı Victoria’s Secret defilesi olan bir canlı:) Ondan çok da fazla bir şey beklemeyin:p O yüzden ilk randevuyu kotarmak size düşer:) Belirtmekte fayda var: burada okuyacaklarınız tamamen benim atmasyonum çünkü ben ne profesyonel bir stil danışmanı, ne sosyolog, ne de Güzin ablayım!

İlk randevuda ne giymeli konusu karşınızdaki kişiyi de henüz yeterince tanımadığınız için tabii ki gardrop önünde saatler geçirtebilecek bir soru, ama aslında cevabı çok da basit: LESS IS MORE :) Abartmadan, çoklaştırmadan, gereğinden fazlalaştırmadan giyinmek.



"Ne giymemeli?”den başlayalım. Bu güzide kobaylarımla da vakit geçirince anladımki “trendler” ve “renkler” ilk randevular için risk taşıyor!

Evet son yıllarda artık matchy matchy yani renklerin ve desenlerin aşırı uyumlu olması feci demode ama çoğu erkeğin hassas retinası henüz “unmatchy” kombinlere hazır değil hanımlar! Farklı farklı renkler bir aradayken size konsantre olmasını beklemeyin, o yüzden siz siz olun renkleri çılgınca karıştırmayın, her buluşmada birer doz arttırın olmazsa ama ilk randevuda adamcağıza golden shot yapmayın:) Size en çok yakıştığını düşündüğünüz rengi bulup onun en yumuşak tonunu seçebilirsiniz örneğin.



Trendler de riskli olabilir dedik: örneğin önümüzdeki sezon pötükare moda , siz de modayı takip ettiginizden sezonun enn güzel pötükareli elbisesini giyip gittiniz; VOGUE’a göre, o çok yakın arkadaşınıza göre ve bana göre acayip de güzel ve şık oldunuz, gel gör ki erkek için pötükare dediğin piknik örtüsü , hele bir de “oolum kızlar esprili erkek sever”li bir erkekle buluştuysanız vay halinize:) “seni mutfak masasında görmek isterim muhawhahaua” seklinde etkileyici bir komiklik(!)le karşılaşmanız olası:p

Ya da üzerinizde zımba trendinden enfes bir örnek gururla gittiğiniz randevuda durun durun adamın düşünce balonuna iyice bir bakın: elinde kırbacıyla orada duran siz olmayasınız, üstelik daha ilk buluşmada:)))

O sebeple en iyisi o an moda ya da trend olandansa zamansız stillerden birini seçmeniz. Buluşacağınız yere göre örneğin,

  • Küçük siyah elbise: özellikle bir akşam yemeği randevusu için en doğru seçim, farklılığınızı aksesuarlarınızla gösterebilirsiniz.
  • Dar beyaz gömlek+boot cut jean belki bir de blazer : bir öğle yemeği ya da haftasonu buluşması olacaksa mükemmel seçim
  • Marine renkler/marine kombin : deniz teması hem dingin hem taze bir görünüm verir ve karşısındaki kişiyi de rahatlatır.
  • Pastel renkli monokrom bir kıyafet: size en çok yakışan rengin içinde emin olun çok rahat ve enerjik hissedersiniz tek yapacağınız o rengin en yumuşak/pastel tonunu giymek
Tüm bu seçenekler aksesuarlarla abartmadan renklendirerek ya da farklılaştırarak giyilebilir, böylece “genel”den olmadığınızı “özel” olduğunuzu ya da “farklı” olduğunuzu da hem şık bir şekilde gösterir, hem de örneğin bir dondurma kolyeden güzel bir sohbet çıkarabilirsiniz:)



Bir kaç örneğine bakalım ki bu kombinlerden hemen aşağıdaki kızkardeşime, yukarıdaki bana uğurlu geldi :) Bizim ilk randevularımız bunlara çok benzer kıyafetlerle geçmişti. farklı aksesuar ve ayakkabı seçenekleri yerleştirdim.





Nacizane bir diğer fikrim ilk bulusmada çok dar bir şey giyilmemesi, belki buluşma güzel geciyor, belki yemek yetmedi, belki hadi bi de tatlı yiyelim oldu, hadi bi de kahve içelim oldu, “ah tamam seninle vakit geçirmek çok hoş ama bu beyaz jean bu göbüşü daha fazla tutamayacak” diyecek haliniz yok, o sebeple bence skinny jean ya da skinny pantolon, vücut hatlarını çok ortaya çıkaran saten kıyafetler ilk randevu için riskli! Ama bu çok salaş, çok bol giyinin demek değil:) Eğer dar kostümleri seviyor ve giymek istiyorsanız likralı olanları tercih edin.



Riskli seçimlerden biri de bence çiçek desenli kıyafetler, üstünüzdeki elbisenin çiçekleri 100% ipek bir ERDEM bile olsa bizim erkeklerimize nedense çoğunlukla “basma” olarak görünmekte! Dikkat edin de çocukluğunda ağaçtan meyve yolarken basmada fistan bir teyzenin terlik şaplağına maruz kalmışlığın ya da farklı desende çiçekleri nasılsa temizlikte heba olacağı için acımasızca kombinleyen yardımcı kadının altbenlikte kalmış basmalı silüeti ilk randevunuzu heba etmesin:)



Kıyafet kadar dikkat edilesi bir diğer şey de işin kozmetik kısmı. Çok ağır, çok belirgin ve çok renkli makyajdan kaçının, hani gelin makyajı yapılır ya rüya gibidir, zariftir, varla yok arasıdır ama aslında yüzünüzde bir ton makyaj vardır, işte olay o :) Oje olarak özellikle French ya da standart kırmızı en uygunu.

Bunları konuşmaya bile çok gerek yok o sebeple hızla geçiyorum:
  • Aşırı dekolte en yapılmaması gerekeni! Haddinden fazla mini, haddinden derin V, haddinden fazla sırt hepsi de yanlış. Merak uyandıracak kadarı yeterli.
  • Paspal, aşırı bol ve özensiz kıyafet
  • UGGlar
  • Keyfinizi bozacak yükseklikte, rahatsız topuklular

Gelelim beylerin ilk randevuda ne beklediğine...



S.U.-
Aşırı olmamalı...şık olmalı...çok kaliteli olmalı...Sivri topuklu bantlı ayakkabılar olmamalı...Makyaj az ve kaliteli olmalı...Biaz göğüs dekoltesi olmalı.

B.Ü –
Sadelikten yanayım... Ne kadar az süs-püs, ne kadar az aksesuar ve makyaj, o kadar çok “özgüven” ve “kendiyle barışıklık” demek benim için. Mesela yazın kot üstü beyaz bir t-shirtü ya da şık ferah bir elbiseyi hiçbirşeye değişmem.

A.Ü. –
İlk görüşme çok önemlidir. İki noktadan çok önemlidir. Hem şık olmak, hem mekana uymak hem de partnere uyumlu olmak gerekir. Tabii herşeyden önemlisi çekici olmak şarttır. Buluşmaların bir kahve içimi veya bir öğle yemeğinde gerçekleşecekse kadının iş hayatının içindeki duruşu nedeniyle yırtmacı çok olmayan bir kalem etek giymesi doğrudur. Eteğin boyu ne dize kadar uzanmalı ne de dizin hemen üstünden daha yukarda olmamalıdır. Üzerinde ise yine vücudu saran bir gömlek doğru bir giyim tarzıdır. Eğer basenler geniş değilse gömlegin içerde olması daha oturaklı bir görüntü verir. İnce bir kemer güzel olabilir. Biz erkekler genel olarak fazla renkten hoşlanmayız. Özellikle ilk buluşmada eteğin rengi siyah olması doğrudur, gri tonları insanda umutsuzluk oluşturur. Gömlek de aynı şekilde ana renklerden birinden
seçilmelidir. Makyaj görünmez bir makyaj olmalı, kırmızı allık sürmekten, renkli kalem kullanmaktan kaçınılmalıdır. Saçların düz ve fönlü olması güzeldir. Bu tip bir kıyafetin altına ayakkabı tavsiyesi louboutin rolando veya muadili olabilir. Minimalist, basit ve şık görünmek, güzelliğinizi daha da ortaya çıkaracaktır. Saçlar ise kesinlikle açık olmalıdır. Belki ilk buluşmayla çok ilgili değil ama kakül, babet, düşük belli kot pantolon hiçbir kadına yakışmaz. İlk buluşmada ayak parmaklarınızı gösterecek her türlü ayakkabıdan uzak durunuz. Çok renkli giyinmek erkeğin kafasını karıştırır. O nedenle ana renklerden özellikle beyaz, siyah ve kırmızıdan uzak durulmaması doğru olur. İlk buluşma bir yemekse yemeğini her ne bahane olursa olsun yemeyen bir bayan çok rahatsız edici olur. Tabii ki çok yememek lazımdır ama bunu doğru yemeği seçerek yapmak hatta çok acıktım diyerek yemeği şereflendirmek
erkeğin de rahat etmesini sağlayacaktır.

Adam ayakkabının tipine kadar söyledi hanımlar daha ne olsun:))

A.K.-
Aslında bu işte çok fazla kriter var, kadının vücut yapısına, gidilen yere göre değişir. Tabi şık kaliteli kıyafet kendini belli eder her zaman o yüzden dolabın ve tabi ayakkabı dolabının en üst düzey segmentteki parçaları bir kenara ayrılmalı ve seçim onlar arasından yapılmalı.. seçilmesi gereken kıyafeti etek bluz pantolon diye spesfize edemem ama ne çok cüretkar ne de çok defansif olmalı bence.. Ama vaat etmesi, heyecan uyandırması gerekir. Ben kendi anlayışım içinde kadını az makyajlı severim, manikür pedikürün kalitelisi de vizyon sahibi erkekler tarafından gayet anlaşılabiliyor bunu da ısrarla belirteyim.

T.G.-
Benim icin manikur ve pedikurun önemi çok büyüktür,french ve kaliteli pedikur ile 1-0 onde başlar, öyle bir bluz giymeli ki aşırı olmadan merak uyandırmalı, rahat biyere giderken 15 punto topuklu giyerse iyi olmaz,cok fondöten olmamali,az makyaj,parlak gozler olmalı. Çook bol pantolon olmamalı,hatlarına güveniyor ise hissettirecek birseyler giymeli :)

Ammaan yok bu erkeklerin istekleri ne anlaşılır, ne de biter. Yine de çözen varsa buyursun bu bilgileri güzelce kullansın:) Bana kalırsa “Ne giymeliyim?”in en birinci cevabı ise aslında “Gülümsemenizi giymelisiniz” olmalı! Gülücüklerinizi sakınmayın, onlar işe yaramıyorsa zaten karşınızdaki işe yaramazın tekiymiş demektir. Hıh!


40 yorum:

Adsız dedi ki...

Off erkeklerin ne istedikleri belli degil :(

Benim erkek arkadasim tasarimci ve de burda yazilanlarin tam tersini bekliyor cogu zaman benden.

Mesela kesinlikle sadelikten hoslanmaz. Her zaman yuksek okce, cok makyaj, surekli yapilmis saclar vs vs.

Ama iste bana gore de yukarida yazilanlar olmali.

Bu yazidan sunu cikardim, ben erkek arkadasimi degistirmeliyim :)))))

Adsız dedi ki...

sizin yazılarınızı heyecanla bekler oldum. masalımsı bir anlatımla yazıyorsunuz ya bende okumaya doyamıyorum. ilk randevu olayını epey geçtiğim için yorum yapamayacağım, fikirleriniz çok güzel ama ilk de olsa sonda olsa ben yüksek ökçe ve ağır makyajdan kendimi alamıyorum.
emeğinize sağlık

Demet dedi ki...

harikaaaaaasın boom çooook çooook çoooook teşekkür ederim bu postu en çook ben istiyordum herhalde ellerine sağlık çoooooooooooook teşekkürler :)

bokbocesii dedi ki...

Boomcum, erkek ırkı Darwin'den esinlenip daha guzel anlatılamazdı:)) Basma diyorlar demissin ya, resmen kafa salladım okurken. Bi de erkek milletinin gormek istediklerine baktıgında, aslında cok da ekstrem seyler degil.Bi de kızların ilk randevuda gormek istediklerini yazsan ?? ;)

Sevgiler

Siu dedi ki...

:)) boom emeğine sağlık canım!

tavsiyelerine kulak verenlerin sol elinde bir yüzük var diyorum :)))

tuuce dedi ki...

kalemine sağlık boomcum :=)
ben de nacizane erkek arkadaşımın düşüncelerini belirtmek istiyorum:)
renklieri cok kullanmamı sevmez sade ve şık olmamı ister.
kaliteli çanta ayakkabı kullanmama önem verir.
ellere ve ayak bakımı da gözlerinden kaçmaz:)

Evlendiğimiz zaman yandı ;)

Dimple dedi ki...

emeğine sağlık boomcum evli olsam da büyük bir keyifle okudum işe yarayacağı kesin:)

Adsız dedi ki...

ahahah.süper yazı olmuşş.bayıldım.ben bunların hepsini yaptım.1 yıldır çıkıozz hala parmağımda yüzük yokk.buna ne diceksin siuu.ayy nolur bunun çözümü içinde bişeler yazın.koptum yaa.süpersiniz ikinizde

Itır dedi ki...

Boomum,çok eğlenceli idi,keyifle okudum..

Hani bi abi var ya ayakkabı markasına kadar söyeleyen ,ona da helal olsun diyorum.:)

Sana katılıyorum bence de en iyi giysi güzel bir gülümse..Gerisi gerçekten boş..:)

Style by T dedi ki...

Erkekler pek fazla bir şey istemiyormuş aslında((:

Adsız dedi ki...

çook eğlenceli bir anlatımı olan ama aynı zamanda öğretici bir post olmuş.. yani harikaaa olmuş =) her ne kadar sekiz yıldır aynı adamla buluşmaya gitsem de gülücüklerle okudum =)

CindrellaUnderTheUmbrella dedi ki...

Boomcum böyle diyolar ama sonra gidip dekoltenin ayarını kaçırıp nerdeyse çıplak gezen kadına atlıyolar, mini etekli kızları gözleriyle yiyorlar:) Yalan dünyası heuehu

Adsız dedi ki...

He hey super ipuclari ;) En guzeli de gulumseme isi :)
Thanx

Mucuks Boooommmm

Adsız dedi ki...

Pek hooj bi post olmus Boom Boom. Olur da bir gun allah bu ilk bulusma guzelligini yaparsa hemen tekrar okuciim. Ve fakat A.Ü isimli arkadas kim? Kakul olmaz dedi, kizcagizin kakulleri varsa ne yapsin, ha istemiyorsan o kiza neden gel yemege gidelim dedin demezler mi adama? A.U sana diyoruuuum :)))

Adsız dedi ki...

İlk buluşmada "çok açım" kısmı dışında ben pek birşeye dikkat etmiyorum :) İyi oldu diğerlerini de öğrenmem.

MODENİSE dedi ki...

başımdan geçen son "ilk randevu"mu düşündüm de sanıreım nerde hata yaptığımı buldum :))
süper yazmışsın canım ya bakış açılarımız ne kadar farklı erkeklerle bir kez daha anladım:)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Çok tatlı olmuş bu yazı ya çok sevdim harikasın harika harika! Ve önerilerin %100'üne katılıyorum!

Hacer @ Makyaj Günlüğü dedi ki...

Şu yazıyı 2 ay önce yazsan nolurduuu = )

Şaka bir yana gerçekten TAM bir yazı olmuş, her detay ile tamamlanmış. Kısacası süper ve çok faydalı bir yazı olmuş. Ellerine ve emeğine sağlık = )

Betul dedi ki...

cok eglenceli bi yazi olmuss yaa :))

ama fikir belirten erkeklerden de cok detaya girenler olmus, her erkek o kadr bilmez bile :))

aslı dedi ki...

Çok büyük bir zevkle okudum Boom eline sağlık!

aysegul in ny dedi ki...

hahaha bı dk yazıyı yarıda kesıyorum ve masa ortusu kısmından bı daha alıyorum gobegımı tuta tuta ofıs ortasında guluyorum super foto super detay:)))
sonra da erkekler ıcın olanı ayrı bır post yapsaydın keske dıyorum kı benım gıbı kacak gocek ıkı ara bı dere okuyanlar aglıyor vallahi yarıda kesilince son olarak yazıya kaldıgım yerden devam etmeye gdiyorum :)

aysegul in ny dedi ki...

hahaha bı dk yazıyı yarıda kesıyorum ve masa ortusu kısmından bı daha alıyorum gobegımı tuta tuta ofıs ortasında guluyorum super foto super detay:)))
sonra da erkekler ıcın olanı ayrı bır post yapsaydın keske dıyorum kı benım gıbı kacak gocek ıkı ara bı dere okuyanlar aglıyor vallahi yarıda kesilince son olarak yazıya kaldıgım yerden devam etmeye gdiyorum :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

ADSIZ HANIMLAR GÜZEL İSİMLERİNİZİ DE BIRAKIN LÜTFEEN;SİZE DE CEVAP YAZMAK İSTİYORUUUM:))

@adsiz1:)) sekerim daha ne istiyosun bulmussun tasarimci cocugu biz burada Galatamodalarda tasarim alicaz diye 40 derecede helak oluyoruz bak, lutfen:))degistirme degistirmeee:))

@adsiz2 ya vallahi bana da deselerdi yuksek okce olmayacak bak kocasiz kalirsin ammaaaan derdim ayakkabilarimla mutluyum:))vazgecmeyelim!

@demet yasasiiin:))

@bokbocesiii kuzucuum sen ozlettin kendini:)) haha basma super tespit dimi ama, ah ah ben sana bir ceyizlik nevresim takimi secme hikayelerimi anlayatim bi gun, koparsin:) aslinda erkekler icin de yazdim, bu ay esquire'da kirpilarak yayinlandi, ay bitsin agostosta buraya da yaziciim:)

@siu: owwwwwwwwwwwwwwwwwww cok iddiali:))

@tuuce benim ekibe +1 ekliyorum o zaman:))

@dimple da @siu'dan sonra onayladi olley:))

@adsiz3 hmmm egilelim bu konuya siu sen ben:))oyalamasin kizimizi:)

@itir evet yaa ben cok begendim, iste hr isini oyle yapan birisi zaten ama:)) gulelim di miiii:))

@style by t evet:)) oyle gorunuyo ama guven olmaz bunlaraaaa:))

@adsiz4 :))) keyiften guzeli var niii:))

@cindrella canim simdi sana direk katiliyorum ama bu cinsşn biliosun herseye cevabi var, mutlaka o yaptiklarinin "mantikli" bi aciklamasi vardir da biz anlamiyoruzdur:))

@adsiz5 tabii kırışık da yapsa gülelim hep gülelim:))

@adsiz6 ahahah ay cok guldum yaa, isallah olsun seni elcagizlarimla susleyeyim:)) ya kahkul varsa merak etme onlar zaten o asamaya kadar bile gelemezler:)))

@adsiz7 e bak ama o da onemliymis, ac olan kadin makbulmus ilk bulusmada:)oyle ay bunu yiyemem ay tokum diye miyimintilanan iyi diilmis:))

@modenise :))) yaw sendeki fizik olacak da yok akiydi karasiydi dicekler ammaaaaan!ama seni de biliyoruz sen iste ilk bulusmada golden shot yapanlardan olabilirsin:))

@alisveris cini canimmmmmmmmmmmmmmmmmmmm cok tesekkurler:))

@hacer cnm ya bi sonraki randevunuzu ilkiymis gibi yapin:)) tesekkur ederim:))

@betul erkekleri de ozel sectik haha:)) oyle homur homurdanmayin adam gibi yazin dedik, styleboom farki:)))

@aslicim cook tesekkurler:)

@aysegul in ny ah canim erkeklere o kadar itibar etmeye gerek gormedim ayri post filan hıh! :))

*STYLEBOOM* dedi ki...

ADSIZ HANIMLAR GÜZEL İSİMLERİNİZİ DE BIRAKIN LÜTFEEN;SİZE DE CEVAP YAZMAK İSTİYORUUUM:))

@adsiz1:)) sekerim daha ne istiyosun bulmussun tasarimci cocugu biz burada Galatamodalarda tasarim alicaz diye 40 derecede helak oluyoruz bak, lutfen:))degistirme degistirmeee:))

@adsiz2 ya vallahi bana da deselerdi yuksek okce olmayacak bak kocasiz kalirsin ammaaaan derdim ayakkabilarimla mutluyum:))vazgecmeyelim!

@demet yasasiiin:))

@bokbocesiii kuzucuum sen ozlettin kendini:)) haha basma super tespit dimi ama, ah ah ben sana bir ceyizlik nevresim takimi secme hikayelerimi anlayatim bi gun, koparsin:) aslinda erkekler icin de yazdim, bu ay esquire'da kirpilarak yayinlandi, ay bitsin agostosta buraya da yaziciim:)

@siu: owwwwwwwwwwwwwwwwwww cok iddiali:))

@tuuce benim ekibe +1 ekliyorum o zaman:))

@dimple da @siu'dan sonra onayladi olley:))

@adsiz3 hmmm egilelim bu konuya siu sen ben:))oyalamasin kizimizi:)

@itir evet yaa ben cok begendim, iste hr isini oyle yapan birisi zaten ama:)) gulelim di miiii:))

@style by t evet:)) oyle gorunuyo ama guven olmaz bunlaraaaa:))

@adsiz4 :))) keyiften guzeli var niii:))

@cindrella canim simdi sana direk katiliyorum ama bu cinsşn biliosun herseye cevabi var, mutlaka o yaptiklarinin "mantikli" bi aciklamasi vardir da biz anlamiyoruzdur:))

@adsiz5 tabii kırışık da yapsa gülelim hep gülelim:))

@adsiz6 ahahah ay cok guldum yaa, isallah olsun seni elcagizlarimla susleyeyim:)) ya kahkul varsa merak etme onlar zaten o asamaya kadar bile gelemezler:)))

@adsiz7 e bak ama o da onemliymis, ac olan kadin makbulmus ilk bulusmada:)oyle ay bunu yiyemem ay tokum diye miyimintilanan iyi diilmis:))

@modenise :))) yaw sendeki fizik olacak da yok akiydi karasiydi dicekler ammaaaaan!ama seni de biliyoruz sen iste ilk bulusmada golden shot yapanlardan olabilirsin:))

@alisveris cini canimmmmmmmmmmmmmmmmmmmm cok tesekkurler:))

@hacer cnm ya bi sonraki randevunuzu ilkiymis gibi yapin:)) tesekkur ederim:))

@betul erkekleri de ozel sectik haha:)) oyle homur homurdanmayin adam gibi yazin dedik, styleboom farki:)))

@aslicim cook tesekkurler:)

@aysegul in ny ah canim erkeklere o kadar itibar etmeye gerek gormedim ayri post filan hıh! :))

*STYLEBOOM* dedi ki...

ADSIZ HANIMLAR GÜZEL İSİMLERİNİZİ DE BIRAKIN LÜTFEEN;SİZE DE CEVAP YAZMAK İSTİYORUUUM:))

@adsiz1:)) sekerim daha ne istiyosun bulmussun tasarimci cocugu biz burada Galatamodalarda tasarim alicaz diye 40 derecede helak oluyoruz bak, lutfen:))degistirme degistirmeee:))

@adsiz2 ya vallahi bana da deselerdi yuksek okce olmayacak bak kocasiz kalirsin ammaaaan derdim ayakkabilarimla mutluyum:))vazgecmeyelim!

@demet yasasiiin:))

@bokbocesiii kuzucuum sen ozlettin kendini:)) haha basma super tespit dimi ama, ah ah ben sana bir ceyizlik nevresim takimi secme hikayelerimi anlayatim bi gun, koparsin:) aslinda erkekler icin de yazdim, bu ay esquire'da kirpilarak yayinlandi, ay bitsin agostosta buraya da yaziciim:)

@siu: owwwwwwwwwwwwwwwwwww cok iddiali:))

@tuuce benim ekibe +1 ekliyorum o zaman:))

@dimple da @siu'dan sonra onayladi olley:))

@adsiz3 hmmm egilelim bu konuya siu sen ben:))oyalamasin kizimizi:)

@itir evet yaa ben cok begendim, iste hr isini oyle yapan birisi zaten ama:)) gulelim di miiii:))

@style by t evet:)) oyle gorunuyo ama guven olmaz bunlaraaaa:))

@adsiz4 :))) keyiften guzeli var niii:))

@cindrella canim simdi sana direk katiliyorum ama bu cinsşn biliosun herseye cevabi var, mutlaka o yaptiklarinin "mantikli" bi aciklamasi vardir da biz anlamiyoruzdur:))

@adsiz5 tabii kırışık da yapsa gülelim hep gülelim:))

@adsiz6 ahahah ay cok guldum yaa, isallah olsun seni elcagizlarimla susleyeyim:)) ya kahkul varsa merak etme onlar zaten o asamaya kadar bile gelemezler:)))

*STYLEBOOM* dedi ki...

@adsiz7 e bak ama o da onemliymis, ac olan kadin makbulmus ilk bulusmada:)oyle ay bunu yiyemem ay tokum diye miyimintilanan iyi diilmis:))

@modenise :))) yaw sendeki fizik olacak da yok akiydi karasiydi dicekler ammaaaaan!ama seni de biliyoruz sen iste ilk bulusmada golden shot yapanlardan olabilirsin:))

@alisveris cini canimmmmmmmmmmmmmmmmmmmm cok tesekkurler:))

@hacer cnm ya bi sonraki randevunuzu ilkiymis gibi yapin:)) tesekkur ederim:))

@betul erkekleri de ozel sectik haha:)) oyle homur homurdanmayin adam gibi yazin dedik, styleboom farki:)))

@aslicim cook tesekkurler:)

@aysegul in ny ah canim erkeklere o kadar itibar etmeye gerek gormedim ayri post filan hıh! :))

uyduruk prenses dedi ki...

ayy ben daha yeni okudum ne hoş bir post bu:)sayende bekarlar yaşadı,yalnız olan arkadaşlarıma da okutuyum bari:)

Azra dedi ki...

hahahahah çok güzel olmuş ya çok keyifle okudum :) valla erkekler modadan anlamazlar sen kendini iyi hissettiğin kıyafeti giydiğinde olay bitmiştir :)

Adsız dedi ki...

yazı aralarında kullandığın kıyafet ve ayakkabıları da nerden bulduğunu söylersen pek süpperr olacak!:)

Srplkzl dedi ki...

Bu yazıyaaA.Ü sana diyorum tek kelimeyle pess...! Herkes louboutin rolando veya muadili giyebilseydi memleketin hali nice olurdu sen buralarda yaşama bence Hollywoooooddd seni ancak kurtaracaktır..:))))
Bu ilk randevu kadar zor bir anda olamaz....Saatlerce hazırlanmak ve tutturmak önemli, ben bu konuda hiç hüsrana uğramadım sanırım başarılıyım..:)Özgüven, rahatlık,bakımlı olmak ve gülümsemek diyorum...:))

Adsız dedi ki...

ilk baştan kimliğimi ve vazgeçilmezlerimi göstermeliyim ki ilerde bana dert olmasın diye,ilk buluşmalarımda 1.68 boyuma aldırmadan platform topuklar giyen dekoltenin sınırını aşşaalara çeken biriydim.tabii genç ve çıtırken bunlar işe yarardı.yaş ilerledikçe ilk buluşmalar başarısızlıkla sonuçlanmaya başlayınca ve evde kalma çanları çalmaya başlayınca ilk önce topuklar indi.sonra dekolte toplandı.fosforlu renkler yerini pudraya bıraktı.siyah gözler sadece rimelle kaldı.hafif bir allık.şen kahkahalar yerine mahçup gülüşlerrrr.hanım hanımcıklıklarrr.evet hakkaten çok işe yarıyor.hatta ilk ayda evlenme teklifi alıyosun.ama sonra yine eski sen oluyorsun.adam korkudan teklifini geri aldığını söylüyor.düşünmeye ihtiyacı varmış.hergeçen gün yeni bi özelliğimi öğreniyomuşş.işte böyle bir yıl geçti.adsız 4 yada 3 çıkaramadım şimdi

ozge dedi ki...

boomcum eline saglık süper yazmıssın da peki bütün bunları uygulayıp 5 senedir birlikte oldugum erkek dısındaki tümmm kadın we erkekler begenio o inatla tam aksini sölüosa ne diceksin =)) hiç bi zaman pötikare hanımhanımcık giyinmedim ama frapan rüküş de olmadım, dar kotlar topuklu ayakkabular gömlek blazer mini elbiseler seklinde bi dolabım ve gören bayılıo.bi cok erkek arkadasım giyinme tarzımdan cok hoslanıo fakat gel gör ki erkek arkadasım hala bi olumlu yorum yapmışş diil =)) buna cözümün war mı peki =)

Beyaz Büyü dedi ki...

Harika bir yazı olmuş Boom!!
Bu çok büyük bir sorulsaldı eskiden ama sen çözümü getirmişsin..
Her şeyden önce insan kendini nasıl iyi güvende huzurlu hissediyorsa öyle giyinmeli..
Karşı taraf için yapılan hazırlık bizi telaşlandırabilir ama kendine duyduğun saygıyı aklına getirirsen sakinleşir ve kendin için hazırlanıyormuşcasına rahatça seçimini yaparsın..
İlk buluşmada giyilen abartılı topuk kesinlikle itici duracaktır ama düz bir ayakkabıda basite kaçabilir her şeyden önce yer zaman mekan çok önemli..
Gerekli püf noktaları zaten yazıda erkekler söylemiş ee daha ne olsun ((:

*STYLEBOOM* dedi ki...

@uyduruk prenses evet canim hizmette sinir yok, iletelim sevaba girelim:))

@azra net:))

@adsiz8:)) kyafetleri Polyvore.com dan ahzirliyorum ve cogu burada yok bile, o yuzden sadece fikir amacli oldugundan markalari loymadim:/

@Srplkzl evet evet tecrubeler konussun piliiiiz:) tesekkurler:)

@adsiz4 ya da 3 bayildim ben sana:)))

@ozge ay kizma ama iste bazen bu cins biraz odun oluyo napicaksin:)) yonta yonta biz de guiseppe usta gibi olduk:)

@Beyaz Büyü tesekkurler cnm. evet diyorum ya aslinda coook fazla degisken var cok d agenellenecek bir durum degil yani:)

Coşkun Hürsel dedi ki...

Boom'dan yine mükemmel bir yazı! Boom, bir önerim var, bu güzel yazılarını böyle blogspot üstünde, html formatıyla standart bir şekilde okumak bana yetmiyor. Yazılarını, hiç değilse bazılarını, dizgisiyle, sayfa düzenlemesiyle, renkleriyle, bir görsel şölene dönüştürmeyi hiç düşündün mü?

Bu basılı bir kitap olabilir, bir moda dergisi tarzında olabilir, veya artık iyice elektronik sürümlerin yayıldığı şu dönemde bir e-kitap formatında olabilir... Ne dersin?

*STYLEBOOM* dedi ki...

coook tesekkur ederim coskun bey bayildim bu yoruma:)))aslinda dusunuyorum bir ogrencim adobe'un boyle bir programi oldugundan bahsetti, kanima girdi, hatta yolladi, becerebilirsem yapacagim bir de vakit bulsaam:)

Red_ruj dedi ki...

Ben sadece şunu diyorum;
Kıyafetleriniz kadin oldugunuzu belli edecek kadar dar Hanimefendi oldugunuzu Belli edecek kadar geniş olmalıdır.
(Fransız atasözü) :)

Sebnem Sengul dedi ki...

Ellerine sağlık cnm çok güzel bir post olmuş. Nacizane fikrim dozunda merak uyandıran bir dekolte her zaman işe yarar :)

De HaLi dedi ki...

Bayıldım bu yazıya :) Çok da eğlendim okurken ama dediğin gibi genelleme yapılamıyor işte mesele erkek yorumculardan birinin yorumuna acayip ters düşecek yorumları olan tanıdığım erkekler mevcut :) onlar da bizim gibi çeşit çeşit :D

Sevgiler!

Adsız dedi ki...

harika bi yazi olmus keske simdi de bu samimiyetle yazsan:(
her postunda reklam olmasa:(
ve burada ki gibi samimi olsa:(