26 Temmuz 2010 Pazartesi

BOOM'UN SİHİRLİ LAMBASI :)



Tatlı mı tatlı bir arkadaşım ta ne zaman benden post istemişti, bir Wishlist hazırlasana dedi, bir türlü fırsat olmamıştı:) İşte sonunda baktım dileklerim sürekli değişiyor ve üstel şekilde artıyor:)) bekledikçe durum daha da vahim oluyor, bu mübarek günde hop ilk aklıma gelenlerle yaptım:) Aslında ben ne dilerim sevgili Styleboomerlar? tabii ki pabuuuuç:))

Şu son 10 dakika için de bakın neler dilemişim:)

1) iPhone :)
2) Nicholas Kirkwood, Charlotte Olympia ya da Christian Louboutin pabuç
3) Zümrütten herhangi bir şey
4) Elie Saab'dan ağıııııııııııııııııııır mı ağır, şöyle taşırken can vereceğim bir tuvalet:)
5) Bir CHANEL tweed ceket
6) Kırmızı ya da siyah bir Lady Dior
7) Batya Kebudi sembol yüzüklerden
8) Bahar Korçan for Model Pırlanta melek yüzüklerden
9) Klasik bir Aston Martin
10) Gemiyle dünya seyahati

"...ah çok teşekkür ederim, çok incesiniz, ne gerek vardı" demeyi nasip eyle Tanrımmm:)

Hadi bakalım sevgili Styleboomerlar size de 3 dilek hakkı veriyorum, dileyin görelim:))

18 yorum:

Unknown dedi ki...

hmm cnm bunlar ömürlük olmuş yahuu Aston Martin falan.. Sevgiliye de buyuk ipucları var:)

Unknown dedi ki...

hmm cnm bunlar ömürlük olmuş yahuu Aston Martin falan.. Sevgiliye de buyuk ipucları var:)

Adsız dedi ki...

ahahaha 2. maddedeki "ya da" bitirdi beni =) olmuşken hepsi olsun yaaa =))

*STYLEBOOM* dedi ki...

@stilize anlayana sivrisinek saz diyorum hahah:)

@fashionkido ah caanim goruyosun ne kadar tok gozlu kadinim, ben aslinda arabayi da Ferrari Scaglietti dusunuyodum ama cok fiyatli geldi Aston'a indim:)

Lokum dedi ki...

satc2 de charlotte un kırmızı rugan dior undan da benim için dile boomcum oldu olacak :)

Cerenicus dedi ki...

mesela ben boom bigün benim de blogumu izlesin diye bi dilek diliyorum :)))

MODENİSE dedi ki...

sen istersin de dilemez miyim:)
1- En acilinden bir moda okulu!!
2- En cici renginden bir adet vespa!
3- Şöyle Galata taraflarında en yüksek tavanlısından dayalı döşeli bir ev:)

fashiondose:) dedi ki...

ahahha çok güzel dilekler bunlar :)
benimde ilk aklıma gelenler şunlar
1) mulberry alexa- leopar desen mümkünse:)
2) acne ayakkabı
3) herve leger bandajlı elbise

Adsız dedi ki...

1. En başta birbirimiz için yaratıldığımızı karşılıklı olarak hissedeceğimiz bir sevgili.
2. Boğaz manzaralı daire.
3. Mini Cooper

Benim son iki dileğim size göre fazla masraflı gelmiş olabilir. Ben sadece ilkine de razıyım. Ama ilk seçenek diğer seçenekleri de yanında getirip benim olursa tabiki hayır demem.

Bu arada styleboom senin wishlist' indeki bir dileğinin bende olması beni mutlu etti.
Bu hayırlı günde şunu dileğim bari hepimiz için; Allan'ım hakkımda olanı gönlüme razı eyle, gönlümde olanı hakkım eyle. Amin....

Unknown dedi ki...

Hımmmm cok gusel dılekler bunlarrr ben de sıralasam sıralasam bitiremem ama su an acilen istediklerim:

1- Louboutin Maggieee
2- BMW 6.45 siyah mat 333hp
3- Bu hafta sonu VB magazasına gidip jeanlerinden ya da mavi straplessss tulumundan ya daaaa söyle cuk diye oturan bir elbise :)))

Yazdım , almıs kadar oldum:)) gercekten beyin hayalle gercegi zaman zaman ayırt edemiyor :)))ehehehe sevgilerle...

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

ya isteklerimin sonu yok onu anladım

EDA dedi ki...

1-ayrıldığım sevgilimle tekrar barışmak
2-iphone 3gs 16 gb :)
3-sıfır beden olmak ...

umarım birgün herkesin dileği gerçek olur.sevgiler...

Twitdayi dedi ki...

1) 1968 model Porsche 912,
2) Eddie Vedder'ın imzalı gitarı,
3) Manitanın listesini gerçekleştirebilmeye yetecek kadar yeşillik.

Moda Tutkusu dedi ki...

Boomcum, 1 - Mini cooper 2- Chanel Çanta 3- Dünya Turu.. Aslında ne kadar az şey istiyorum :P Hepimizin dileklerinin olması ümidiyle:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@lokum diledin gitti:)

@cerenicus dilemeden olmuyor:))

@modenise her 3une de ortak olasim var:))

@fashiondose ay acne'de benim de gozum var:))

@akile sinem o birincisi oldu olacak sanki:))

@stil sahibi bayanlar haha listeleyemedin di mi ay bende iste aylardir o sekil:)

@eda allah gonlune gore versin cnm, ama 0 beden olma, yok yaa cirkin 0:))

@ModaDayisi amiiin:)

@ModaTutkusu sonuncu icin 2ledik:)

Ada dedi ki...

düsünelim bakalım...
1)Mor toywatch
2)Tabiki Christian Louboutin
3)Vespaaa :)

Modagrafya dedi ki...

1) o çok beğendiğim louboutin ve diğer tasarımcıların yüksek topuk ayakkabılarıyla en az 30 dakika yürüyebilmek. böylece bu ayakkabıları alabileceğim.
2) iphone
3) olmadı htc'nin şu son çıkan dokunmatiği
bonus: olması samsung wave

gene çok güzel bir yazı olmuş sevgili style boom. umarım bütün dileklerin gerçek olur:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@bayan mor topuna talibim:)

@istanbul's finest hepimizin isalla:))