29 Temmuz 2010 Perşembe

Haramiler Aranıyor :))



Dünkü postun yorumlarına bakıyorum da, meğer bizim hanımlarda ne macera dolu ne karanlık bir yön varmış!

Madem Boom ve haramilerin beylerin dolabına dalmasına bayıldınız, madem keşke ben de bu büyük yağmaya ortak olsaydım dediniz, madem gözünüz kara:) hadi o zaman, sıra sizde:)) Abi, baba, kanka, sevgili, eş ayırdı olmadan en az 1 erkek kıyafetiyle yaptığınız kombinleri styleboomblog@gmail.com a yollayın, haftaya bugün burada yayınlayayım:)

Boom yeni haramilerini arıyooor!

Not: Yüzünü göstermek istemeyen kanunsuzlar mailde belirtirse ben ilgilenirim:) İlla bloga sahip olmanıza gerek yok, çağrım tüm Styleboomerlara:)

5 yorum:

Stardust Memories dedi ki...

zevkle :)

Stardust Memories dedi ki...

zevkle :)

MODA DUYGUSU dedi ki...

aaaa ne iyi haberr yaparım valla:) zaten babamın gömleklerine uzun zamandır bişeler yapmaya calısıodum kesiyordum biçiyordum deniyodum :) haberi yok tabi :) eskilerle :)
O zaman ben bu posta dahil olmalıyım:) ne Dersin Boom :D

MODENİSE dedi ki...

oleyy yaa! sonunda bekarlık işe yaradı:)

Cerenicus dedi ki...

ben bunu yeni görüyorum ama olsun ben buna katılırım boomcum :)))