19 Temmuz 2010 Pazartesi

HEDİYE | Gossip Girl Stili Yukarı Doğu Yakası'nda Değil BOYNER'de:) Serena Mısın Yoksa Blair Mi? Stilini Seç, BOYNER Çekini Kap!!!

Çok değil daha geçen hafta ben bir türlü gelmeyen yaza söylenerek ders çalışıyor, blogosferin hasretle dönüşünü beklediği Mordolap da minik kızı sebebiyle :) büyümekte olan göbüşünün sıkıntılarıyla boğuşuyorken GOSSIP GIRL setinde Serena ve Blair utanmadan enfes kıyafetleri ardı ardına giymiş, üstelik bunu Paris'te yapmış, makaronlar hüpleterek ikimizi de çıldırtmıştı (ki ben hasetimden şu yazımda çatlamıştım:))


İşte o kıskançlık sohbeti sırasında Mordolap ve ben "ne var biz de giyeriz hıh!" moduna girdik sevgili Styleboomerlar, şöyle baştan ayağa nerede giyinirizin cevabı tabii ki BOYNER'di, gittik ve olan oldu! İlham Gossip Girl'den, eğlencesi bizden, 5 şanslı Styleboomer için hediye çekleri BOYNER'den:)) Şansını arttırmak, eğlencenin devamına katılmak, diğer 5 çekten birinin sahibi olmak için Mordolap'a tıklaması sizden:))


Spotted: Büyük BOYNER İndirimi'nden ilk ganimetler!
Renk cümbüşü
...

Styleboom 5 adet hediye çeki veriyor. Biri sizin olabilir! Yapmanız gereken:


1) Styleboomer olmak!(artık biliyorsunuz sağ alttaki butondan bu blogun "İzle"yicisi olmalısınız)

2) Burada gördüğünüz kombinlerden ennnnn ama enn çok beğendiğinizi seçip, bu kombinin aksesuarı, ayakkabısı, baştan ayağa herşeyiyle yaklaşık kaç lira olacağını tahmin etmek ve bu tahmini yorum olarak bırakmak(örneğin Blair02 000TL gibi:))

3) 26 Temmuz Pazartesi sabah 09:00da en yakın tahminleri yapanlar arasından Random.Org şanslı 5'liyi seçecek, Blair'ler ve Serena'lar BOYNER'de çeklerini bir güzel harcayacak!

Bu blogu takip edenler bilir, ben tam bir Queen Bee'ciyimdir:) Peki söyleyin bakalım sizin stiliniz hangisi: Serena Blair mi? İkisinden biri gibi giyinmek hiç de öyle zor değil, buyrun sadece ve sadece BOYNER koleksiyonu kullanarak biz neler yaptık bir bakın:) Hem de devam eden Büyük Boyner İndirimi'ndeki ürünlerle!

Serena01 -- Blair01

Renklerden korkmuyor, bir yaz günü gibi hissediyor, desenleri karıştırmayı seviyor musunuz? Kıyafetiniz kusursuz, vitrinden çıkmış gibi mi olmalı? Elbise ve eteklere bayılıyor, ipekle coşuyor, pantolonla mesafeli bir ilişki mi yaşıyorsunuz? O zaman benim yani pardon sizin stiliniz BLAIR:) Tamam huyu biraz kötü ama siz de onu en az benim kadar sevmiyor musunuuuuz:) Belki de favori kombininiz yukarıdakilerden biri!


Spotted: BOYNERde aksesuar bol, mücevherden imitasyona,
siz nasıl isterseniz!


Ne giyerseniz giyin azıcık da olsa seksapel şart mı? Mikromini, vücudu saran elbiseler,skinny jeanler, model model pantolonlar, dışardan görülen iç çamaşırı, derin yırtmaçlar tam da sizin için mi? Ceket ve yelekler aksesuar öneminde mi? O zaman SERENA'ya buyrun:) Onun kombini favoriniz olabilir mi?


Serena02

Bir daha düşünelim: klasik çizgileri desen ve renk cümbüşüyle harmanladığınız cilalı ışıl ışıl bir görünüm size göre mi? Çünkü kesinlikle BLAIR'e göre:) O karanlık iç dünyasını dışa vurmamak için renklerle oynayan bir cadı:))


Blair02

Belki de Kate Moss en büyük ilham kaynağınız? Vintage ve rock parçaları birleştirmeyi seviyorsunuz! Kamel, kahve, gri tonları, altın rengi sizin renkleriniz? Bir tshirtü milyon kolyeyle süsleyip çıkıvermek size göre mi? O zaman içinizde bir SERENA var:)


Spotted: Serena stili bikini alışverişi:) Uzun maksi bir elbiseyle yaz moduna
geçilmiş! Sohbet, cep telefonu ve buz gibi bir kahve en az kocaman
kullanışlı bir çanta ve mücevherden farksız düz sandaletler kadar önemli:)
Bikini demişken 7 farklı
vücüt tipi için bikini önerileri vardı Boyner'de


Serena03

Fiyonk, dantel ve fırfır gibi girly detaylara bayılıyor musunuz ay evet ben bayılıyorum mesela! Saçınız her zaman düzgün, makyajınız hep hoş mu? Aksesuar bir kıyafeti bir anda değiştirir diyenlerden misiniz? O zaman kucak dolusu BLAIR'siniz:)


Spotted: Alışveriş sonrası yorgunluk atmak için hemen arkadaşlar aranır.
Puantiyeyi renklerle ve çizgilerle katıştırma zamanı bu yaz! Anlaşılan
bir de gıdı moda,bende çıktığına göre:) O ne be:p


Blair03

Fazla kontrasttan hoşlanmıyor, belki en fazla bir çantayla renk veriyor, geri kalanda daha monokrom olmayı mı tercih ediyorsunuz? Saçlarınız bırak dağınık kalsın mı? O zaman sizin stiliniz SERENA:)



Spotted: Böyle güzel bir çanta görülmedi! Bu posta katkısı
olan herkesin gözü onda...


Serena04

Umarım eğlendiniz sevgili Styleboomerlar:) Gördüğünüz gibi biz hem pek eğlendik, hem de ispatladık: mühim olan styling:) Bırakın BOYNER sizi Serena, Blair ya da her kim olmak istiyor, nasıl mutlu oluyorsanız öyle yapsın! Onlar hem devam eden büyük indirimle, hem yeni gelen sezonla buna hazır, ya siz:))


Spotted: Yeni alınan ayakkabıların fotosu pek
tabii ki twitpic'lenir:)


Blair04

"Ay aman yok ben çok seçiciyim, bu 4 Blair ve 4 Serena bana hitap etmedi, seçemedim de seçemedim ayyh hayat çok zor" diyorsanız, "ben Jenny gibi sağı solu belli olmaz uyuz bişeyim" diye itiraf edemiyorsanız:) yine iyisiniz: daha farklı kombinler MORDOLAP'ta, daha da fazlası STYLEBOOM Facebook Grubu'nda:) Boom size daha ne yapsın:)))



Teşekkür:
Hem yetenekli, hem pozitifli:) müthiş fotoğrafçım Tolga Günay'a, gördüğüm en güzel yüzlerden birine en cici kalbi de kondurmuş modelim DenizEslek'e ve tabii tüm gün biz eğlenip coşarken perişan olan, bir dediğimizi 2 etmeyen, 2 dediğimizi hemen
yapan ultra profesyonel BOYNER ekibine çok ama çok teşekkürler!




Fotoğraflar: Tolga Günay
Model: E. Deniz Eslek Modenise
Kıyafet & Aksesuar: BOYNER

112 yorum:

Cerenicus dedi ki...

çekim de çok güzel olmuş, Denizle sen de süper görünüyorsunuz :)))

Serena 1 - 100 tl dicem bakalım nolcak :)))

http://cerengnc.blogspot.com/

ginger dedi ki...

Benim tarzım Blair yani sen :)

Sarılı kombin için tahminde bulunuyorum;
Ayakkabı, aksesuar herşey dahil olunca bence Blair tarzı sarılı kombine 270 TL diyorum ben :)

Nil dedi ki...

Harikasınız ya ne diyim :))

Beelzebub* dedi ki...

serena 1 çekimine 190 diyorum aya ama çantası bir harikaaa :)


www.ufakliktikbuyudukmu.blogspot.com

dişi zamiri dedi ki...

çok eğlenceli bir çekim olmuş tebrikler :)
benim tarzımda blaira yakın sayılır :)ve blair 04 numaralı kombine tahminim 300 TL.

nar dedi ki...

Süper bir iş olmuş, tebriği hak ediyor:)

Unknown dedi ki...

woowww süpersiniz ya şahane çekimler :)
benim tarzım da BLAİR puantiyeli kombin çok şeker bende 300 - 350 TL arası diyorum.
Herkese bol şans :)

yasemin dedi ki...

benim tarzım serena galiba,ama boy olmayınca serena gibi görünmek biraz zor tabi...
benim fiyat tahminim ise 540-TL genel yaklaşık

piano factory dedi ki...

Blair03'e bayıldım, sanırım indirimde 180 tl civarıdır diyorum :)
bir de harikasınız tebrik ediyorum.

yasemin dedi ki...

boom'cum ya valla dikkatsizliğimden genel bi tahmin yapılmıcaktı di mi:) o zaman serene004-540-TL

feşın iz peşın dedi ki...

peki, serena 04 210 tl diyorum. güzel post olmuş. oldu sanırım:)

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Harika bir çekim olmuşş, yine kimsenin karşı koyamayacağı muhteşem bir hediye çeki:)) Blair 04- 250 TL diyorumm, sevgiler...

Unknown dedi ki...

şuan stajda baymış bi durumdayken fotolarınızı gördüm kendime geldim ohh bee:) çok güzelsinizz mucxxx

Unknown dedi ki...

Blair'in tarzını çok beğenirim.Çok yakışmış sana.Tebrik ederim.

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

postuna bayıldım çok güzel çıkmış fotolar

Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

Harikasınız :)

Bende Serena03 250-400 TL arası diyorum :)

Diwonderland dedi ki...

Ve yine yine harika bir iş çıkarmışsınız tebrikler:) ben Blair04 200TL diyorum sevgiler

zui dedi ki...

süper olmuş çekimler bayıldım size!

serena 04 dicem ve hmmm ve 220 TL

JaleM dedi ki...

favorim cicim Blair03. bence 230 TL. bu arada hem h.c. acilisinda hem IMA.daki panelde hep dipdibeydik. sanirim bi dahaki sefere tanisicam senle:)

April dedi ki...

Serena3 280 TL diyorum :)
Ayrıca çok yaratıcısınız :)

asli dedi ki...

Çok güzel olmuşsunuz.Ama en çok Serena 04 beğendim.Tahminim 290 TL civarı.
asli.carkaci@gmail.com

Adsız dedi ki...

muhteşem! bi sürü dergi baksın da utansın valla!

star keeper dedi ki...

süpper bir çalışma olmus buu:)tebrikler size.
tahminim Serena03 için çanta ayakkabı derken 250-370 arası diyorum :)

İnci dedi ki...

cok guzel hepsıdeee:))

blair 01 : 350TL diyorum...

buuby. dedi ki...

boom boom booomm! çekimler harika olmuş!! tebrikler :))

ben serena04 - 250 lira diyorum.

XoXo! :)

de profundis dedi ki...

ellerine sağlık boomcum, her zamanki gibi inanılmaz özenli ve de ilgi çekici bir post hazırlamışsın.
ben de eksik kalmiyim Serena04 için dudaklarımı bööyle büzüp 333tl diyim o zaman:)

Adsız dedi ki...

serena02 harika olmuuş :)yaklaşık 450 tl diye düşünüyorum

Stil Direktoru dedi ki...

bebeğim çek bahane ürünleri siz adam etmişsiniz bayıldım çanta favorim bittim yahu

Süheyla dedi ki...

bayıldım yaa hepsine ama en çok blair04'e=) bence o kombin yaklaşık 385tl=))

Unknown dedi ki...

Ben biraz serena biraz blairciyim, ama bu kombinlerden serena 003 350 TL diyorum, bakalım n'olacak....

Unknown dedi ki...

blair 02 200-240 arasıdır diye tahmin ediyorum:)

Brandy Alexander dedi ki...

serena 04 450 derim ben

surii dedi ki...

hepsi harika:) blair 04 250-300lira arası diye düşünüyorum:)

şule

Unknown dedi ki...

serana 03 250TL
Denediklerinizi de çok beğendim.Mordolap'ta Blair kombinlerinden biri beğendim fakat bu da çok güzelmiş :)

ece dedi ki...

serena 2 diyorum fiyatına gelince 790-890 arası olduğunu düşünüyorum umarım öyledir..
ece kalaycıoğlu

masal dedi ki...

serena 01 için 150-200 gibi bi rakamdır diyorumm..

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

çok çok tatlısınızzz:))) bayıldım ben bu çekime, bayıldım!

tuğçe dedi ki...

blair03 - 215 tl diyorum hoşçakalın;)

Fotodtu2009 dedi ki...

boom boom inanamıorm sana boyum kadar topuklularla dengede duruyorsun çok şıklar..

fakat iPhone aşkı mı oluştu sende birden, blackberry unutuldu galiba :)

PS. puantiyeli 60'ların modasını andıran kombinasyonuna da hayran kaldım bu arada..

PSS. şu blogu takip ettikçe kız olasım geldi valla.. dayanamadım gittim 2 takım elbise daha aldım bu haftasonu :D

nijel dedi ki...

Blair03 kombini yaklasık 250 milyon ve benım tarzım tam bır blair zaten onunda ılk bolumlerde grace kelly gıbı olmak ıstedıgınden anlamıstım

Unknown dedi ki...

Tebrikler, SUPER! Ne mi? Resimler, kombinler, parçalar, modeller, fikir SUPER:)

gly dedi ki...

hepsi cok hos ama en hos blair02-180tl.

Stilcatcher dedi ki...

Boyner bahane,post şahane derim ve de öperim.:))

Adsız dedi ki...

Boomcuğım, merak ediyorum ne iş yapıyorsun diye? Akademisyenim diyorsun, ama maşallah zaman öyle bol ki, habire blogla ilgili bişiler yapıyorsun, nasıl işine zaman ayrıyorsun anlayamıyorum. Merak ve kedi olayı işte...Sen şimdi bu postu yayınlamazsın belki de. Seni çekemediğimi düşünüp diğerleri gibi seni övmediğim için "kıskanç bir kişi daha" diceksin. Ama akademisyen olduğunu söylüyen biri eleştirilere de açık olmalı dimi? Senden bu olgunluğu beklerim açıkcası.

Fridget Jones

*STYLEBOOM* dedi ki...

sevgili fridget,
herhangi bir hakaret,kimligimle ilgili birseyler ya da cok ozel konular icermedikce tum yorumlari yayinliyorum, yani su hep ovenleri yayinlama kisminda yaniliyorsun ki saniyorum beni surekli takip etmiyorsun yoksa olumsuzlari da yayinladigimi gorebilirdin:) sen bir de soru sormussun madem yanitlayayim ama senin bu yorumun da cekilis zamani gelince SORUYA CEVAP VERMEMIS olan tum iyi/kotu yorumlarla birlikte silinecek, ki bunu da twitterda defaten belirttim.

bu kadar cok vakit bulmama gelince(ki bu cekim saat 10-13 arasi surdu:) cok ama coooooook caliskanim, okulda zatn inek tabir edilenlerdenim:) ornegin su anda bu satirlari yazarken ben tam 3 saat uykuylayim dun gece boyu avrupada finansal gelisme-buyume panelleri hazirladim mesela haha:))guluyorum acinacak halime de diyebiliriz:)

Esra dedi ki...

serena02 : 197 tl :)

+çok şekersiniz

Esra dedi ki...

serena02 : 197 tl :)

+çok şekersiniz

Dilan KILIC dedi ki...

Blair 1 270 TL
Sevgiler

hazal dedi ki...

hepsi çok hoş olmuş ama serena02 favorim 400 tl civarıdır

Adsız dedi ki...

Bende Serena04 kombinini çok beğendim ve fiyatının 300-320 tl arasında olduğunu düşünüyorum.
Gerçekten güzel kombinler, keyifle okudum postunu :)))

Hande

bgmrts dedi ki...

Sarı bluz ve siyah etek ile blair'2'inin tarzını çok begendim:) Tüm kombin bence 370 TL. civarındadır.

Adsız dedi ki...

serena03 290 tl diyoruum

star keeper dedi ki...

boom mordolap da fiyat aralığı vermeyin yazıyor ben fiyat aralığı vermiştim üstteki yorumumda eger geçerli iste o yorumum kalsın bu yorumumukabul etmeyin olur mu? eğer kesin bir fiyat istiyorum diyorsan da:
tahminim Serena03 için çanta ayakkabı dahil 260 diyorum :)

Sevinc dedi ki...

harika olmuuş;çekim,yazılaar.
çok çok emek harcanmış bu yayın için;emeğinize saağlık(:

Adsız dedi ki...

boom ben aslinda blair 3 yazicaktim ama blair 2 yazmisim sen degisrirebilecegimi soyleyince bende destirmek istiyorum tabi blair 2 de coook coook guzel ama ben blair 3 daha cook begendim nede olsa ikiside sensin :))

blair 3 diyorum 200TL diyorum
tesekkur ediyorum harikaaaaa bir cekim

tugce dedi ki...

Merhaba ben en çok Bair 4ü beğendim tahminimde 253 TL.

sultan dedi ki...

tüm kombinlere bayıldım ama faworim BLAIR1 BOOM:)BLAIR 1 deki kombini çok beğendim havuç pantolon,gömlek,kemer ve beğenmemdeki en büyük etki olan süper ayakkabılar tabi şık bilezikleri de unutmiyim tüm bunlar için tahminim 300 TL umarım yaklaşmışımdır ellerinize sağlık çok eğlenceli bir posttu :)

Japon Balığı dedi ki...

Merhaba sevgili Boom:) Ben Blairin hemen tüm kombinlerini begendim, Blair 3 için 300 TL diyorum...çekimler harika emeğinize sağlık.

JTB (JourneyToBlue) dedi ki...

Kesinlikle Serena 4 numaralı kombin favorim. Baştan ayağa sanırım 400 TL civarındadır.

Manolya dedi ki...

blair 03'te kombine dahil olan çantayı sonradan farkettim :)
tahmini 240-250 TL diyorum o yüzden :)

ayrıca hediye çekleri bahane boom'un çekimi şahane :)

Today I am the stylist dedi ki...

süper bir post olmuşş süpersinizi :)

serena 02 250tl diyorum :)

hazal dedi ki...

serena 04 360 civarıdır (:

Adsız dedi ki...

Booom (hoca),

ODTU'nun en iyilerinden. Stil sahibi akademisyenlerinden bir kaci. Zaman planlamasi da akademisyenlerin en iyi yaptigi islerden birisi. Bir kac evli bayan akademisyen tanirsaniz ODTU'den, insan ustu ne kadar caliskan olduklarini anlayabilirsiniz. Herkes akademisyen olamaz, olanlarin da bu kadar yetenekli olmasina sasmakkk degil, takdir etmek lazim.

Imza: Boom'un eski ogrencilerinden birisi

2b dedi ki...

post cidden çok başarılı.. ben neden bulamıyorum böyle şeyler dedirtiyor insana..

serena 04 520TL bence

duyd dedi ki...

serena 01 320TL diorm.. cok eglenceli olmus, elinize saglık:)

Unknown dedi ki...

Öncelikle çekimlere bayılmak ne kelime bak bak bak doyamadım.. Yazının sonuna geldiğimde büyük bir hüsrana uğradım (: Şimdi gelelim favorime.. Benim favorim tabikide Serena..

Tahmine gelirsem "Serena04" kombininin fiyatı;

Bluz: 25 tl
Ayakkabı: 90 tl
Pantalon: 60 tl
Kolye: 20 tl
Çanta: 40 tl

yani toplamda 235 tl yapar..

Bakalım ne kadar yaklaşabilmişim zaman göstericek ((:

zep_bilgen dedi ki...

süper bir çalışma olmuş ellerinize sağlık. ben serena diorum ve 04 kombin için 250tl diorum :))

www.utopikprenses.blogspot.com

esoteric dedi ki...

çok eğlenceli bir post olmuş:)

blair 04-300 tl diyorum :)

Stardust Memories dedi ki...

serena 04 - 370 400 civarı diyorum :)

Stardust Memories dedi ki...

serena 04 400 diyorum :) kesin ve net :)

amankimseduymasın dedi ki...

serena 03 170tl dıyecegım ama hadı bakalım hayırlısı

cerryy dedi ki...

hımm hımm
Blair 03 = 338,00 diyorrrr :)

Pinar Cekci dedi ki...

Serena02 : Tüm aksesuarlar dahil 365 TL diye tahmin ediyorum. Umarım doğrudur :))
P.S: fiyat aralığı geçerli olmadığı için bu yorum edit-büdüt'dür :)

Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

Bende Serena03 400 TL diyorum :)




~Fiyat aralığı verilen yorumlar kabul edilmediği için tekrar yazdım

Adsız dedi ki...

çokk güzel çekimler olmuş yazan eski 38 yeni 40 beden kıskanç banu :)

serena 04 370 tl deyimde belki kazanırım :)

Adsız dedi ki...

Serena04 220TL derim ben.

Adsız dedi ki...

Hayatım bu super kombinler bu fiyat aralıklarındaysa bizim kredi kartı extrelerimiz neden hic bu fiyat aralıklarında gelmiyor?!?!?
?
Blogunu zevkle (ve şu an hayretle) izleyen Kocişin.

nyks dedi ki...

Eminim ki pek keyifli bir gündü !
Benim tercihim blair02 ' den yana oldu :) Tahmini fiyatım ise, 350 TL civarı :)

Adsız dedi ki...

serena04 ve sanıyorum kiii 350tl civarı bu arada adımı da yazıyım ecem.

yld dedi ki...

tebrikler çok başarılı bir çalışma olmuşşşş

ben daha çok blair'im ama serena'nın ayakkabılarına aşık oldum kesinnn benim olmalııııııı....

bundan dolayı favorimmmm : "serena03 bence toplam 320 TL." ve o ayakkabı umarım boyner'de kalmıştır hemenn almak istiyorummmmmm....

http://hayatcadisi.blogspot.com/

Özden dedi ki...

bu arada 21 temmuz 2010 saat 14:21 deki Adsız (ben) adı : Özden :)

Özden dedi ki...

saat 15:16 daki yorum benimkiymiş.sonuncuda düzelttim :)

naki dedi ki...

serena 04. 250-300 civarı tutar gibi..

hepsi güzel hepsii :)

Unknown dedi ki...

ben en cok blair1 begendim rengarenk 450 diorum

telşefon resimlerine bayildim:)
isil

Unknown dedi ki...

Merhaba,
benim favorim Serena 04 toplam fiyatı 450 tl

Unknown dedi ki...

Merhaba,

Benim favorim Serena 04. fiyatı 450tl


Birgül

Adsız dedi ki...

çekimler süper olmuş,kıyafetler çok güzel denk gelmiş (: çok sevdim... Emeğinize sağlık...

http://yasoshsdiary.blogspot.com

aysegul in ny dedi ki...

ooff gunlerdir donup donup bakıyorum karar veremiyorum bir türlü bugün Serena olsam yarın Blair oluyorum çok kararsızlık içindeyim!! Blair 03 - Serena 04diip parçaları birleştirip, karıştırıp yeni bir şey çıksın istiyorum hehehe:)) Ve eminim ki kombinlerin fiyatları 300tl'yi geçmeyecektir ki sen yaptın hepimizi düşündün :)) gossip girl dolu xoxo günler :)

Unknown dedi ki...

Tabiki Blair...Ama hepsi de çok tatlı..Blair 03 255tl diorum.Styleboom'cum ayrıca seni çalışmalarından ötürü taktir ediyorum..

Unknown dedi ki...

bayıldımm hepsine :) en çok ta sana :) harikalar ama blair tarzı başka ya :) blair5 diyorum -340 tl diyorum :)

babylon dedi ki...

mordolaptan bakıyoduk dimi kombinlere :)
ben blair 5 diyorum ve tahmin olarak da 370 tl
nolur nolmaz diye mordolap'a da yorum bıraktım :D

canDirekli dedi ki...

OH MY F-ing GoOD!

dedim blair edasıtla okuduktan sonra..

süper ya..

ben dicem bişey bulamadım..

harikasın boomcum denizcim :) müthişsiniz! :)

D.Ö. dedi ki...

blair5 e 175 tl diyorum indirimdeyken (:

Modamla dedi ki...

çok eğlenceliydi:) serena04- 475 TL diorum

Yelda Özyurt dedi ki...

Blair-1 125 TL diyorum

Adsız dedi ki...

ben de indirim fiyatları üzerinden tahmin yapacağım =)

serena 04 - 350 TL diyorum


okuması bile çok eğlenceliydi kazanmasını düşünemiyorum=))))

~b dedi ki...

Serena Kombin 1 : 275 TL Sevgiler~
Burcu Arpaçay

meltem dedi ki...

Fikir süpermiş=)
Blair02 kombinine 289 TL diyorum..

Hanife Gürler dedi ki...

blair02 ye benden 220tl :))
ama hediye çekiyle:))

Peaceinwonderland dedi ki...

Bu yandaki fotoğrafları önceden seçip mi kombinlediniz? Yoksa orda seçip mi fotoğraf aradınız. Hepsi birbirine çok çok benziyor. Başarılı bir blogger olmak sanırım bu. :)
xoxo.

Doorstepping dedi ki...

Ben daha yeni inceleyebildim, super bir post olmus, super!

Stardust Memories dedi ki...

iki blog arasindaki kombin numaraları farklı
nasıl bir değerlendirme olucak acaba

ikiside bir birinden bağımsız en yakın tahminleri mi secicek ?

kirpi pinky dedi ki...

çok güzel fikir. çekimler başarılı, siz çok tatlısınız.

serena03 için eldeki bikiniler hariç:) 295 TL

xoxo

funda dedi ki...

serenayı o haliyle gorunce de bayılmıstım, denizi serena 04 deki haliyle görünce de bayıldım. tahminim serena 04 için 470 lira.elinize sağlık!

esmeralda dedi ki...

Blair 3 diyorummm,190 TL diyorumm:)İddialıyım:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@stardust cnm her blog kendi numarasindan sorumlu:)) yani buraya yorum birakirken buradakilerden secersen iyi olur, ama yok mordolaptan begenip yine de buraya yazmak istersen o sekilde belirterek yorum birakman yeterli:)) bol saans:)

Junon dedi ki...

yaşasın yetiştim...
blair 04: 280 TL diyorum

Merve dedi ki...

Serena 04 245 TL diyorum

Merve dedi ki...

serena 04:245 TL diyorum

ssevnc dedi ki...

hepsi harika olmuş ama benim favorim serena :) serena4- 350tl olarak düşünüyorum hadi bakalım :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Resimler - kıyafetler ve blog çok güzel..!!

*STYLEBOOM* dedi ki...

oncelikle herkese coook tesekkurler, siz begendikce benim kafamdaki tilkiler daha da cosuyor:))

@nilcim cook tesekkurler

@cindrellaundertheumbrella bu kurumsal guzelin gunune nese kattiysak ne mutlu:))

@mavimasal ben kendisini pek severim zaten:) tesekkurler

@stil sahibi bayanlar cook tesekkurler:)

@fashionkido ehuehu gozler kor olunca:))

@stil direktoru edicimmm o cantaya komple bayildik zaten:))))

@seda senin kadar tatli olmasina calsitik:)

@reha kale hahaaa super misin:))

@stilize tesekkur ederm canimm,sen cook zarifsin:)

@itir kiss you back:)

@adsiz ogrencim cook tesekkurler:)) acaba kimsin?

@aychulus sonra da bursaya gidiosun tamamen unutuyosuun:/

@candirekli sen gel bak neler yapiciiiz:)

@peaceinwonderland yok cnm onceden resileri bulup sonra orada benzer kombinler ypamay acalsitik:)

@doorstepping yuppiiiiiii tesekkurler