2 Kasım 2010 Salı

60'LAR | MATCHBOX VINTAGE Giydirdi, INSOMNIA by BECKS Coşturdu :)

Cuma gecesi katıldığımız Insomnia by BECKS'in düzenlediği 60'lar partisini ne zamandır bekliyordum, 60'lar düşkünü bendeniz o gece için tabii ki en iyi vintage butiklerinden birinin MATCHBOX'ın kapısını çaldım, beni bir güzel 60lı hale getirdiler, çantam da elbisem de şahane oldu derken bana bir de saş bandı taktılar kii eksiksiz oldum:) Burada partiyi bu defa değişik bir şekilde, çizgi roman tadında anlatayım istiyorum. Kıyafetimin detay ve orijinal görüntüsünü merak edenler doooğru BOOM'STYLE'a tık tık :)











19 yorum:

Adsız dedi ki...

Aaaah aaaah nasıl kıskandm gelemediğim için! Muhteşem olmuşsun Boom =) Sizden daha iyi giyineni yoktur o partide eminim, purrrr-fect!

Koray Caner dedi ki...

Mwhahaha süper olmuş! O gece kaç kişiyle birlikte gazoz içtiğimi söylesem inanmazsınız küçük hanım!

Çizgi roman tadı demişken.. Neyse dur, bu sürpriz olarak kalsın! :))

Esra Pozan dedi ki...

Boom'cum senin kitap yazma vaktin geldii..Belki foto-roman, belki roman, belki de moda-roman;) Hem eglenceniz-fotolarınız super hem de senin yazdıklarını okumaya bayılıyorum ;)

Unknown dedi ki...

Bayıldım ben bu halinizeeee :)

Unknown dedi ki...

Bayıldım ben bu halinizeeee :)

Junon dedi ki...

yine çok eğlenceli bir post olmuş... kostümler süperr

yasemen k. dedi ki...

dün bütün gün blog'a girdim cıktımm :)) beklenen yazı geldi! Boombastic olmuş gercekten! :)) süper süper bayıldımm! (:

Adsız dedi ki...

70ler ne zaman biliyor muusnuz? 60lar kaçtı 70ler kaçmasın!!

rahat yazar dedi ki...

Çizgi roman tarzı şahane olmuş:)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Süper hüper olmuuuuşşş! :)

TG Fotographia dedi ki...

eline ve kalemine saglık boom ! zuuperr olmuşş.

70 ler de ortaligi yakariz! 55 sponsor sirada bizleri ariyor :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@fashion kido ah cnm valla eksikligini hissettik "kalplerimiz"de:)

@koraycaner aghhh cnm heyecanlandirma beni aa kalbim var:p

@esra pozan tesekkur ederim cnm valla doktora bitsin zaten kitap yazacagimm ama Ekonometri ders kitabi:))) senin de fotolardanbir photobook zamanin geldi bence:)

@adsiz hayiir bilmiyorum ama heyecanla bejkliyorum, ialaki buradan ve facebooktan duyururum:)

@rahat yazar tesekkur ederimm, pek ugrastim ama bir daha zor:p

@alisveris cini bu cizgi romanin 2 karesi eksik kaldi ama hadi neyse 70lerde affetmeyiz:)

@tolga haklisin hem de nasil:)) yalniz cita yukeldi artik:)

@yasemen y. tesekkur ederimmm, ancak kendime geldim emen bloguma sarşldim:)




@mia bu 60lar aslinda sana da giderdi miacimm

@junon tesekkurler cnm fotolari bu hale getirmek beni baya yordu ama begenmeniz cok hosuma gitti:)

Merve dedi ki...

İnsana ne varsa eskilerde var dedirten cinsten bir gece olmuş belli -orada olmak vardı...- :) Herkes çok şık :)

Tjaala dedi ki...

harika olmus yaaaaa!! :))

Melis dedi ki...

süper ya çok eğlenceli bir post olmuş. bayıldım Boom :)) ellerine sağlık! şuan çok iyi geldi bu post bana :)

canDirekli dedi ki...

oooooooooooooooof!

starbucks'ı internet için kullanıyorum yurtta yok sanırım böyle şeyleri kaçırmamak için bunu daha sık tekrarlamam lazım :D

boom, deli misin kuzum sen ? :D

süper olmuş, bayıldım :D
Hepimiz çok güzeeeeel ötesi gözüküyoruz çok gerçekçi :D

bu arada çizgi roman olayı, öhöm.. evet sus KC :D

Adsız dedi ki...

Haha çok eglenceli olmus böyle süpersin ve siniz :))

*STYLEBOOM* dedi ki...

@merve aynen oyle:))

@tjalaa pek ugrastim ama degdi:)

@melis sen iyi ol yeterki seker

@can :)) komik di miii. hey can cok coolum:))

@tuba tesekkurler:)))

zep_bilgen dedi ki...

Kıyafetler filan zaten muhteşem de ben yine anlatımına takılı kaldım boom! Orijinalliğinle her geçen gün daha da hayran bırakıyorsun beni kendine :)