3 Kasım 2010 Çarşamba

TREND RAPORU | BAROK



Barok dediğin aslında mimariden müziğe, resimden heykele pek çok şeyi değiştirmiş, o dönemlerde aykırılaştırmış anlat anlat bitmez bir akım olsa da biz burada sadece kumaş üstüne altın baskıdan ibaret olanına değineceğiz hanımlar! Cennet ve meleklerin yeryüzüne inmiş olanını değil sırmanızın nereye kadar gelmiş olanından bahsedeceğiz:)

Sezonlardır tahtından inmemeye kararlı altın, bu sezon da barok desenler olarak karşımızda. İster siyah ve bordo üzerinde en klasik halinde ister fildişine katılmış asilzade görünümünde ya da bir takım elbiseyi süsleyen detaylarda olsun sezon kendinizi varaklama sezonu!


Naem Khan-- Emilio Pucci --Balmain -- Alexander McQueen
Balmain -- Alexander McQueen -- AndrewGN -- Aquascutum

Podyumda özellikle barok çağa, Bizans ve Roma krallıklarına, azamet ve gösterişe teslim rokoko işlemeler gördük. Balmain koleksiyonu artık gına getiren aynı kesim ve tasarımlarında bu defa altın sırmayla maksimalist bir devrim yapmış, Alexander McQueen şanına yaraşır bir veda koleksiyonu ile Bizans'a selam durmuş, Andrew GN ve Pucci ise barok dokunuşları en modern şekillerde yorumlamıştı.



Kasım'a girdik diye yılbaşı gecesi için erken telaşa kapılmış sevgili Styleboomerlar siz bu trendi iyisi mi o gece için not edin, göz alıcı olacağınız hatta tahta çıkacağınız garanti:) Kralı bulmak da artık size kalıyor:)

[Görseller:style, fashiongonerogue]

9 yorum:

tuuced dedi ki...

yanlış okumadım dimi diye gözlerimi açtım boom:)
barok benim taptığım bi akımdır ve bunu binayı değil kendime uygulıcam öytlemiiiiii :)

inanirsakolurbence dedi ki...

En alttaki resimdeki kırmızı elbise süpermiş:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@tuuce oymalari kakmalari ve o rokoko suslemeleri evet:)

@inanirsakolurbence saniyorum o bir Prada:)

STYLEISTICO dedi ki...

Kendisi benimde favori dönemlerimdendir :) Harikalar

b'locked dedi ki...

herhangi bir aksilik olmazsa
bunlardan bir tanesi bir kaç ay sonra benim gelinliğim olmak üzere hazırlanıyor :)

Melis dedi ki...

Harikalar! özellikle de alttaki kırmızı elbise süper :)

birde gelinlikte düşünücek olursak muhteşem olur :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@styleistco isi bilenden de boyle bir yorum aldim ya ohhh:)

@blocked foto isterim isterim isterim isterim isterim isterim isterim:) ve de tebrikler

@melis ben de ilk giris elbisesine bayildimmmmmmmmmmmmmmmm:)

Modagrafya dedi ki...

benim de favorim!!! her sezon moda olmalı her sezon her sezon

modafobik dedi ki...

Tüürkiyedeki en iyi moda blogu bu tartışmasız, bunu öyle iltifat falan olarak veya yağcılık olarak görmeni istemiyorum ama şöyle bir saattir bakıyorum da bloguna, başka hangi blog var böyle? müthiş.