8 Mayıs 2011 Pazar

MEZUNİYET BALOSUNA HAZIRLIK: Styleboom ve Bilgi FC Yerinde İnceledi

Fotoğraflar: Canberk Üregel
Modeller: Merve Çağşırlı, Aybike Memiş, M. Mislina Burhan, Selen Çağşırlı
[Bilgi University Fashion Club]


Mezuniyet balo/kokteyl/kutlamaları yaklaşıyoooor. Hem lise hem üniversite mezuniyetim üzerinden epey zaman geçse de, tadı hala damağımda:) Üstelik hem asistanlık hem hocalık dönemim boyunca her yıl okul mezuniyet balolarına da keyifle katılırım., bana balo olsun yeter:) Gözlemlediğim kadarıyla bence balolarda yapılan enn büyük yanlışlar:

  1. Çok da sağlam durmayan straplez elbiseler. Mezuniyet balosu, adı üzerinde "mezuniyet"in şerefine yani bol hoplamalı pek zıplamalı, eğer straplez bir elbisenin hakkını verecek gögüsleriniz yoksa geceyi aşağı düşüp duran elbiseyi elbiseyi göğüs kısmından çekiştirip durmakla geçirirsiniz. Ve tüm bu süreci de mezuniyet videonuzdan izleyebilirsiniz:)
  2. Saten! Dünyanın taşıması enn zor kumaşlarından biri, tüm kusurları ortaya döktüğü gibi, ter, kozmetik hatta su lekesini bile ayna gibi gösteren çok zor bir kumaş. Uzak durmalı
  3. Assolist sendromu: Uzun bir elbise, üzerinde bir de taşlar ve pullar, koyu göz ve dudak makyajı, bir de topuz, hele maşalı topuz! Kısacası yok yere 10 yıl yaşlanmış gibi görünmek! Oysa gençlik demek "güzellik" demek:) Taş, pul ve kristalleri kısa ve sade/modern kesimlerde kullanmayı tercih edin, uzun modellerde ise daha uçuşan hafif, akışkan modeller seçin derim.

O gece hem çok eğlenmek, hem çok güzel olmak, hem de kutlamanın tadını doyasıya çıkaracak kadar rahat olmak gerek. Ben de dedim ki hadi şurada şuna, burada buna bakın demek yerine çıkayım Nişantaşı'nda bir mezuniyet alışverişine. Ama yaş da kemale ermiş, "mezuniyet balosu" denince hala heyecan duyan birileriyle çok daha keyifli olur bu iş diye düşündüm, vee doğruca Bilgi Üniversitesi Bilgi Fashion Club'un yolunu tuttum:) Klüpten 4 cici öğrenci koskoca bir gün boyunca bana eşlik etti, sabah 11:00den akşam 19:00'a kadar seçtiğim butiklerde bana modellik yaptılar, önerilerime öneriler kattılar. Bunca hatunun tüm gün nazını çeken fotoğrafçımız CANBERK ÜREGEL'e ise ayrıca kocamaaan kocaman teşekkürler. Bakalım Styleboom bugün mezuniyeti olsa alfabetik sırayla nerelere uğrarmış:)

A46-TUVANAM:



Genç kızların sevgilisi Tuvana Büyükçınar'ın butik markası A46 tam da "prenses" gibi hissetmek isteyenler için. Tabii ki içerideki elbiseler çook özel ve eşsiz, beğendiğiniz model size özel olarak hazırlanabiliyor. Yıllar yılı tutulan kayıtlar sayesinde pişti olma ihtimali kesinlikle yok!



Mezuniyet kıyafetlerinde yeşil, mavi ve fuşyanın parlak tonları favorilerimden. Ancak genç ciltlerin pırıl pırıl ve korkusuzca taşıyabileceği bu renkleri mezuniyetlerinde kullanmalarından yanayım! Yukarıda seçtiğim elbisenin rengine, mezuniyet kıyafetleri için favori kumaşım olan ipek şifon kullanılmasına ve en ufacık bir taş işi olmadan dantel ve tül işiyle yakaya verilen gösterişine bayıldım. Göğüs dekoltesi ölçülü, drapesinin yön ve yeri karnı kamufle ediyor. Sarı, siyah ya da koyu kestane saç ve bembeyaz ten için ideal.



Bal rengi elbise en birinci favorim:) Eteği kısa olduğu için mobilitesi yüksek, asimetrik kuyruğu sayesinde ise uzun tuvaletler kadar gösterişli. Buğday ve esmer tenlere yakışacak çok hoş bir bal rengi. Beli ince gösteren ve küçük kalçaları daha dolgun gösterip, dolgun kalçaları ise kamufle eden enfes bir model bence.



Yukarıdaki elbise taşıması kolay olmayan ama zahmete değecek bir model. Puantiye şifon kumaş muhteşem. Fildişine renk katan nil yeşili ve gövdedeki pudra detaylar da. Kraliyete yaraşır bir model diyelim, ama bir o kadar da hareket etmesi rahat.



Mezuniyette kısa elbise modelleri bence daha sık tercih edilmeli, ama tabii insan ömründe kaç kez kocaman bir gece elbisesi giyebiliyor canım diye düşününce o özle gecede uzun tercihleri de anlıyorum. Kısa modellerde kat oyunları, kuyruklar, dantel ve taş işleri ile elbiseye fazla fazla detay ve hareket katmakta sakınca yok diye düşünüyorum. Kırmızı bence mezuniyet renklerinen biri, üstelik hemen her ten ve saç rengine çok yakışıyor. İnce bir gövdeniz varsa yukarıdaki gibi kat oyunlarıyla omuz, göğüs ve hatta kalçaya hacim verilmiş, mini dekoltesi uçuşan şifon bir kuyrukla zarifleştirilmiş bir model süper bir seçim olur.

BCBG Max Azria:



İlk bakışta sade ama detaylarda zengin ve şık modelleri ile bence mezuniyete hazırlanırken ilk bakmanız gereken adreslerden biri de BCBG Max Azria. Pek çok ünlünün bile davetlerde sıklıkla tercih ettiği BCBG'nin mottosu "ulaşılabilir lüks". Fiyatlar 600 ila 1200 TL arasında değişiyormuş. Bu sene bol bol beyaz var, benim yine mezuniyetlerde özellikle uzun elbies tercih edenlere önerdiğim bir renk, zira ileride bir düğüne gidecek olsanız geline ayıp olur diye zar zor fırsat bulup da giyebileceğiniz bir renk:p BCBG uzun zamandır süren asimetrik omuz modasına sonunda noktayı koymuş ve bu sezon daha çok straplez , spagetti askılı ya da boyundan askılı modeller çalışmış. Pudra, beyaz, mercan renkler çoğunlukta. BCBG de pişti meselesine hassasiyet gösteren markalardan, eşsiz bir online sisteme sahipler ve siz elbiseyi alır almaz tüm "Türkiye"deki mağazalarda o elbise o okula kapanıyormuş. Mükemmel!



Doğru makyajla hemen her ten ve saç rengine çok yakışan pudra renk içinde yukarıdaki elbise favorilerimden biri oldu. Çok asil ve aynı zamanda kuş gibi hafi bir elbise. Gövdedeki detaylar sayesinde göğüsleri daha büyük, beli daha ince ve gövdeyi daha uzun gösteren bir model. Üstünüz ince altnız daha kalın bir armut tipteyseniz çok doğru bir seçim.



Mezuniyet kıyafetlerinde favori renklerimden biri de saks mavisi. Özellikle beyaz tene pek yakışıyor. Bu sene mavi maalesef arzu ettiğim kadar çok değil, tahtını pudra, mercan ve lilaya bırakmış daha çok. O yüzden yıkarıdaki maviliyi görür görmez pek sevdim! Sadece kumaş türü ve yaka detayıyla zarif ve sade bir şıklık vermiş, özellikle bir kokteyl için süper bir seçim. Enine drapeleri sebebiyle ince ve proporsiyonu düzgün vücüutların tercih etmesi gereken bir model.



Göğüsten etek ucuna süzülen fırfırları ve monokrom rengiyle kısa boylu ve hafif dolgunsanız sizi daha uzun gösterecek, verev drapeleri ve fırfırları sayesinde karnı kapatacak çook cici bir model. Altın rengi aksesuarlarla kullanılması şiddetle tavsiye olunur:)



Yine rengi ve modeliyle favorilerimden! İnce bel, hareketli etek ucu, çook kaliteli taftası ile süper. Göğüsleri daha dolgun, beli daha ince gösterecek ve kalçayı da saklayacak bir model.

CLOSH BUTİK:



CLOSH Nişantaşı'nda gece elbisesi ya da özel dikim kıyafet denince ilk akla gelenlerden biri. Orada illa kafanıza göre bir şey görmenize gerek yok, kafanızdaki şeyi de birlikte konuşarak hayata geçirebiliyorsunuz.



Favorilerimden ilki muhteşem pembesiyle aslında elbise gibi görünen ama bir bustiyer ve etek ikilisinden oluşan model. Renk öyle fevkalade ki ekstralara hiiç gerek yok! Üst kısmın korset formu gövdeyi şekilli gösteriyor, kat kat uçuşan etek ise yüksek beliyle beli daha da ince gösterip kalçayı kamufle ediyor.

Daha olgun bir model ise bu sene pek moda olan "kuş tüyleri"nin yalnızca gövdede kullanıldığı elbise. Yine üstte dolgunluk isteyen üstü ince altı kalın olanlara göre başarılı bir seçim!

DRESSCHOLIC:



Girdiğiniz zaman en az üç model arasında kala kalacağınız neredeyse balolara adanmış, yelpazesi çok geniş butiklerden biri Dresscholic. Kendi tasarımları yanında Amerika'da "prom" denince ilk akla gelen Sherri Hill markası da burada bulunabiliyor. Kısalarda 500, uzunlarda 1300 ve üzeri fiyatlı modeller var ama hemen her elbisey egöre fiyatlar çok farklılaşabiliyormuş. 34 bedenden 40 bedene kadar çalışabilen mağaza, özel sipariş de alıyor oturup sizinle isteğinize göre bir model de tasarlayabiliyor.



Yine hem rengi, hem modeli, uçuş uçuş şifonu ve "yeterli" saıdaki taş şiyle favorilerimden biri yukarıdaki elbise.



Hareket etmeyi oldukça zorlaştıracak ama tam bir "prenses" elbise de siyah kocmana fiyongu, irili ufaklı incilerle süslü göğüs kısmı ve pembesiyle yukarıda. Elbisenin eteği oldukça ağır olduğu için bu straplezi taşıyabilecek babayiğitlere öneriyorum.



Kısa modellerden biri daha, yine detaylarda farklılaşmış. Petrol mavisi rengini ve hasır tekniğini çok beğendim.



Sanıyorum demek istediğimi anlatabildim seçimlerimle. Uzun modellerde sade ve minik detaylarla zenginleşmiş modeller, soft renkler; kısa modellerde daha hacimli kat yunları ve ışıltı kullanımı. Örneğin yukarıdaki pudra elbise etek ucundaki minik çiçekler ve omuzlarındaki aplikle favorilerimden biri. göğüsleri kavrayan ve toparlyan, beli incelten bir model.



Bu su yeşili favorilerimden biri! Mikro mini ama ışıl ışıl, üstü tamamen kristal boncuklarla işlenmiş ama modeli oldukça sade. Dansederken harika görünecek bir elbise. Diğer kısa seçimlerinde de aşağıdaki gibi aynı şeye dikkat ettim, kat oyunları, volanlar, pullarla verilmiş gösteriş.



JANUCHA:



Tasarımcı Jale Hürdoğan'ın butiği JANUCHA baloda tamamen farklı, özgün bir kostüm denemek, kendisine özel bir model bulmak isteyenler için ideal. JANUCHA'nın tasarımlarından birini seçebildiğiniz gibi, size özel bir kıyafet de hazırlanabiliyor.



Yukarıdaki cici en sevdiklerimden biri! Bol volan ve kat kat fırfırlı kabarık minisiyle ince vücutlara uygun olan elbisede renklerin kombinasyonu mükemmel!



JANUCHA'da yukarıdaki gibi özgün ya da aşağıdaki gibi daha klasik ama detaylarda farklılaşmış kıyafetler bulmanız mümkün.



SAGAZA MADRID:



İspanya'da kurulmuş bir Türk markası olarak vatan toprağına da dönen SAGAZA'da da çook ama çok fazla renk ve model seçeneği var. Uzun modellerde özellikle denizkızı ve A kesimler çoğunlukta, kısalarda ise kalem kesimler daha çok, ama etek uçları volanlı kabarık etekli modeller de var.



Deniz kızı modeller rahat hareket etmesi kolay olmadığı gibi kişiyi daha kalçalı gösterme riski olan modeller, bu anlamda elbisenin deniz kızına dönüştüğü kısmın nerede açılmaya başladığı önemli. Yukarıda ve aşağıdaki modellerde bu açılma çok uca bırakılmadığı ve hafif kumaşlar seçildiği için hareket oranı yüksek. Yukarıdaki model ortada renk bloklarıyla enfes bir renge sahip, vücudu 3'e böldüğü için çok kısa boylara tavsiye etmiyorum. Aşağıdakini ise tam tersi "bıldırcın" modeli kızlarımıza tavisye ederi. Renk şahane ve monokrom, gümüş kemerle bel hattını belirlemek sizin elinizde.



Güzel aksesuarlarla desteklenmiş bu tür parlak bir renk gecenin en çarpıcı kızlarından biri olmanız için yeter de artar bile:)



Ben yine saplantılı olduğum şifon uçuşan modellere sadık kalmaya devam edip yukarıdaki elbiseyi gözüme kestirdim. Rengi ve modeli harika! Son iki sezondur özellikle beldekullanılan pencere modasına uygun. Göğüs ve tek ucunda dekolte ölçülü olduğundan pencere güzel olmuş. "Ne yapmıyoruz? Aynı anda her bir yerimizi açmıyoruz"a güzel bir örnek:)



Mini favorilerimden biri de Sagaza'daydı. Bu beyaz elbisenin üzerindeki petrol mavisi şifon darapajı pek beğendim. Hem kalp şeklinde oluşunu hem elbisenin gövdesini sarışını. Göğüsleri dolgun beli olduğundan ince gösterecek bir ilüzyon veriyor bu mavi kısım dikkatinize:)

SESKANA:



İki tasarımcı kızkardeşin nurtopu gibi yeni markası SESKANA ultra modern ya da oldukça romantik iki farklı uçta tasarımlarla gri ve toprak tonlarını tercih edeceklere göre.



Yukarıdaki gül kurusu elbise romantik görünümüyle solgun rengine rağmen kalbimi kazandı. Özellikle sırtındaki detay çok hoş!



Buğday tenlere çok yakışacak renklerden biri olan bal rengi elbisenin omuzlarını pek beğendim. Enine drapeler sebebiyle daha dolgun görünmek isteyenler tercih edebilir:)

... ve günü böylece bitirdik. Bizim vaktimiz yetmese de siz bu rotaya Vakkorama ve Glamour Butik'i de ekleyin derim:) Umarım bu sene mezun olacaklar şahaaane bir mezuniyet kutlaması yaşar:) Kendinize uygun rengi ve modeli bulup sadece kocamaaaan gülmeniz o gece "çok güzel" olmanız için yeter! Unutmayın en önemlisi eğlenmek, ses kısılana kadar şarkılara eşlik etmek, bir müddet sonra ayakkabılardan kurtulmak, daha sonra fotolara baktıkça "hii ben ne biçim dansetmişiim" diye gülmekten ölmek:)

Hadi sizin favorilerinizi merak ediyorum, ve tabii tavsiyelerinizi:)

34 yorum:

Leah dedi ki...

Ama hepsi de nasıl güzel ayrı ayrı!

İlk baştaki bal rengi elbise ve sonraki BCBG pudra rengi elbise favorilerim oldu benim de. Sagaza'daki beyaz elbiseyi de unutmayayım o da çok şirin. :)

Neşe dedi ki...

Fildişi olan elbiseye bayıldım ben! Kraliyete yakışır bir model tanımlaması çok yerinde olmuş. Açıkçası onu gördükten sonra diğer elbiseler pek yavan geldi gözüme. Hepsi çok güzel tabi ama O; muhteşem, süper, harika!

Melis dedi ki...

Bu postunu sabırsızlıkla bekliyordum Boom :)

Posta bayıldım! Harika bir çekim olmuş. Kızlar birbirinden güzel. Elbiselerin hepsi muhteşem. Tuvana'nın bal rengi tasarımına bayıldım! Detaylara girdiğin için çook teşekkür ederim Boom! Hepinizin ellerine sağlık! Biliyorsun bu yıl mezun oluyorum. O gün için kıyafetimi İstanbul'dan alacağım ve bu butiklerede mutlaka uğrayacağım.

Ayy bu arada mezuniyet deyince çok kötü oluyorum ben yaa :( Saint Joseph'te 5 sene daha oku deseler, okurum :(

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

cok faydalı bir post oldu hem mezuniyetler hem düğünler yaklasıyor, elerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Şahane elbiseler.Benim favorim ise CLOSH BUTİK'ten fuşya 2 parça olan elbise. Resmen dibim düştü:(
Süper bir post ellerine sağlık..

Rouge dedi ki...

Pazartesi pazartesi nasıl iyi geldi bu post:) Modellerin hepsi birbirinden şık ama pudra siyah kuşaklı olan beni benden aldı.Süper süper süper

Ceren Öksüz dedi ki...

JANUCHA' nın ilk elbisesi süper!!
yine emek akan bir post ;)

morkebelek dedi ki...

vaay hepsi birbirinden cici bu elbiselerin mezuniyetim yok ama düğünler için bizde faydalanalım bu güzel paylaşımdan:)
kırmızı elbiselerin hepsi ayrı ayrı süpermiş nedense bu aralar gözüm hep kırmızıda:) ama pembe siyah fiyonklu elbisede ayrıca harika..

marléne the third dedi ki...

mezuniyetlerde yaşanan faciaları önlemek adına harika fikirler ve faydalı ipuçlarıyla dolu süper bir post olmuş! çok beğendim :)

GÜZİN dedi ki...

boomm harika bir post mezuniyeti coktaan atlatsakta düğünlere kınalara gideceklere süper:) buarada ben kına elbisemide nişan elbisemide panora beymenden aldım her beymen değil ama bazılarında cok güzel ve yukarda bahsettiğin fiyatlara uçuş uçuş elbiseler var canım bendende styleboomerlara bir tavsiye olsun:)

Trendydolap dedi ki...

müthiş bir post olmuş.

giss dedi ki...

elbiseler iyi güzelde devlet üniversitesinde okuypta zar zor okuyabilen öğrencilerin alıp giyebileceğini zannetmiyorum bir günde daha uygun fiyatlı kıyafetler gösterebilirsen en azından alamayanlarda seçenek sunmuş olursun bi öneri sadece :)

eccecan dedi ki...

bunlarınn hiçç birisi seçilemez hepsi toptan alınıp 5 dk da birdeğiştirip giymek lazım Boom muhteşemler
BCBG Max Azria muhteşem
SAGAZA ların hepsi süper

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Boom'cum ah Boomcum aahhhhh,
Biz mezun olurken de keşke bu kadar alşternatişf olaydı bu kadar iyi dikenel rolaydı yada böyle senin benim ve diğer birçok blogger arkadaş gibi blogegrlar olaydı da şimdi hatırlamak bile istemediğim ama o zaman ölüp bittiğim mezuniyet elbisemin yerine başka şeyler blur giyerdim.Gerçi zamanına göre çok kötü değildi siyah küçük bir elbiseydi.Sanırım ROMAN'ındı.Kare yaka takma kollu gibi böyle ve üzerinde altın rengi kalpçiklerle aksesuarları vardı.Ama bu posttaki güzellikleri görünce yeniden mezun olasım, üniveristeye ilk başladığım yılda olasım hatta lise sond aolasım geldi:-))) Şu güzel bu güzel diyemeyeceğim.Hepsi birbirinden güzel Boomcum.Renkler,detaylar, kumaşlar, en önemlisi de insnaların emekleri ve özeni öyle belli ki.Çok güzel çoookk. Şimdiki kızlar çok şanslı.Hemen bende paylaşıcam senin bu postu twit ve facede:-))

zeliss dedi ki...

Benim fovarim Tuvana'nın puantiyeli şifonlu ve tam da dediğin gibi kraliyet elbisesi! O elbiseyle baloya giden kız bence en güzel elbiseyi giymiş olur!

mrtha dedi ki...

harika bir çekim olmuş elbiseler birbirinden güzel :)

ece dedi ki...

hayatın baharına yeni hazırlanan genç kızlarıız için çok faydalı, eğitici ve öğretici bir yazı olmuş keşke ben lise sondayken böyle yazan olsaydı da pantolonla gitmeseydim mezuniyete:p

Junon dedi ki...

çalışkan Boomdan yine bomba gibi özenli bir post...eline sağlık, twitterdan nasıl tüm gününü buna ayırdığını takip ettim... süper seçimler...keşke yakınlarda bir düğün olsaydı da en azından ben de öyle değerlendirebilseydim bu postu ;)
bu arada gözlerim Deniz'i aradı resimlerde...

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Çok güzel post BFC kızları da pek güzel taşımış tüm kıyafetleri. Yalnız ben saten elbise konusuna katılmıyorum ya. Bence saten kumaş özellikle de kalın bir kumaşsa öyle kusurları ortaya koyan bir kumaş değil. Özellikle de mezuniyette elbisenin modeli konusunda sıkıntı yaşarken saten basic bir elbise kurtarıcı olabiliyor, bakınız benim mezuniyetim :)

Adsız dedi ki...

merhaba boom. Acaba sagaza madrid mağazasında elbiselerin fiyatları ne kadardan başlıyor bilgi verirsen çok mutlu olurum..

yasemen k. dedi ki...

hiiii elbiseler birbirinden güzell! mezuniyetime daha 1 sene olduğu için şanslıyım hiç olmazsa hindi gibi bu sene düşünmiiciim :))

*STYLEBOOM* dedi ki...

@leah ben de o bal rengine bittim cok zarif:))

@JG evet o hakikaten fazlasiyla gosterisli ve asil:)

@melis cnm keske ben de seninle olabilsem mezuniyet alisverisindee:) lisenin tadi baska valla haklisin ama uni.de cook sahane bir sye yaaa:)

@aysun rica ederim ay evet dugun sezonunu actim bile ben huh

@chichom renk nasil muhtesem oyle degil mii:)

@rogue yupii her yorumda herkese gore bir elbise var cok sevdim bu isi!

@cerryy o nasil bir tatlilik degil mii, ben de bittim ona bittim:)

@morkelebek ben de hem uzun hem kisa 2 kirmiziya da bayildim. ne demisle rkirmizi olun 3 kurus fazla olsun:p

@marlene ne guzel demissin:) tesekkurler

@güzin evet ben de beymen ve vakko gece gruparini pek sevrim ve ankarada en guzelleri panorada hakikatenn!ustelik onlar da saniyorum okula gore liste tutuyorlar

@trendydolap tesekkurler:)

@giss haklisin buradaki bazi markalar cok high end ama bazilarinda 400e de elbiseler var, daha uygun fiyatli secenekler icin gorustuklerim cekimi kabul etmedi nedense, ben d eyapamadim. ama zaten daha once
styleboom'un ucuz alisveris noktalari postunda bir paragraf gece giyimi icin ekonomik adresler vermistim su linkte
http://style-boom.blogspot.com/2010/10/alisveris-styleboomun-ucuz-kacs.html

@eccecan hahha supersin:)) yorucu olur ama kizlar aksama pert oldu gece kiyafeti giyip cikarmaktan:p

@papis bence de simdi cok daha fazla secenek ve genis fiyat yelpazesi var. renk cok, model cook:)

@zeliss royal blood:)

@gök tesekkurleer

@ececim:)) cok tatlisin

@junon ah evet denizimi ben de ozledim. bu defa boyle yaptik ama deniz her daim Boomun bir tanesi

@alisveris cini ben ispek sateni kastettim cincim, ayrica bir de senin postur mukemmel:) koyu renklerle cok sorun ysanmayabilir am abenim gibi renkli mezuniyetler seviyorsan hem acik renkli hem ipek saten
icine cok iyi kamufle eden ic camasirlari istiyor bence. en azindan amsada oturup gozlemledigim kadariyla bana oyle gelmis:p

@adsiz burada yazdiklarim disinda fiyat bilgisi veren olmadi maalesef, cok degisiyor diyen, secilen elbiseye gore fark ediyor diyen oldu. o yuzden onlari yazamadim:(
sagaza tesvikiye caddesi uzerinde saray tatlicisinin hemen ust katinda, yeri cok kolay. bence ugra ve rahatca dene sor derim:)

@yasemen k valla mesai isteyen bir is dogru diyorsun yasemencim:)

Details Of Fashion dedi ki...

Çok güzel bir post gene :) uzun zamandır vakit ayırıpta okuyamıyordum blogu süper bir postla dönüş yaptım sayende (: ben prenses elbisesine bayıldım fiyonk ve elbisenin üstündeki detaylara bayıldım !

kharit dedi ki...

a46 kırmızı mini, sagaza madrid kırmızı uzun omuz detayı süper olan elbise, closh koyu pembe olan elbise favorilerim, bu post sadece mezuniyet için düğün nişan ve davetler içinde süper bi kaynak olmuş, boom yine yaptı yapacığını:)

Adsız dedi ki...

Tuvana Büyükçinar puantiyeli elbise çooooook güzel yaaaa <3

Sahane bir post olmus, bunu çok beklemistim :))

Didem dedi ki...

çok etkili bi post olmuş fotoraflar ve elbiseler şahane
http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

bubenimdunyam dedi ki...

elbiselerden resmen kalite akıyor sıklemen rengi olan elbiseye hele bayıldım

ZET Fashion dedi ki...

Keşke benim de mezuniyetim olsa dedim bu harikaa fotoğrafları görünce!
Kızlar zaten birbirinden güzel, elbiseler ise muhteşem, eh bir de Boom eli değince 4 4lük olmuş herşey ba yıl dııım :)

Adsız dedi ki...

Elbiselerin altına giyilen ayakkabılar o mağazanın ayakkabıları öyle değil mi? Bal rengi elbisenin ayakkabısına bayıldım da :))

*STYLEBOOM* dedi ki...

herkese tesekkurleer:)

@adsiz hayir ayakkbilar modellere ait:)

Glam dedi ki...

Ben bu yazıyı hemen sık kullanılanlara kaydediyorum ki kınamda elbise telaşına düştüğümde gideceğim adresler belirli olsun. Emeğine sağlık. 2 ay kadar bir süre kaldığını düşününce, böyle bir yazıyı gökte ararken nette buldum hihi :)

Unknown dedi ki...

merhaba bu deniz kızı modelinin üzerindeki monokrom gümüş kemeri nerden bulabilirim

Adsız dedi ki...

bende cok begendım bunlarıda abımın dugnu var ıstedm gbı seyler brda var nasıl ulasabilirim size silivride oturuyom ben

m3rw3 dedi ki...

Bloguna ba-yıl-dım! Yeni keşfettim ama süpersin. <3