23 Mayıs 2011 Pazartesi

AYAKKABI | İNCE TOPUK'la Kendi Ayakkabımı Kendim Yaptım

Hanımlaaar:)) Bakın ne buldum!

Kendi ayakkabı tasarımımızı yapabileceğimiz günler gelmiş:)) Renk renk, fiyonk miyonk, model model. Yeni keşfim İNCE TOPUK sitesi sayesinde, ayakkabınızı tabanından tavanına, derisinden ruganına keyfimize göre seçip tasarlayabiliyoruz. 3 boyutlu bir ayakkabı tasarlama programı geliştirmişler ki halen daha da iyileştirme çalışmaları yapıyorlarmış. Hayalimizdeki ayakkabıyı yaratıp sipariş verince 15-20 gün içinde teslim ediliyormuş ve ayakkabılar % 100 el işçiliği ile üretiliyormuuş!

Bu sitede on binlerce ayakkabı kombinasyonu oluşturmak mümkün. Bakın ben yaptıım:



www.incetopuk.com sitesine girerek işleme başlıyoruz.



Önce modeli belirlemek lazım, orada kalıp modeller var, ama sağını solunu, önünü arkasını ve aksesuar, deri, astar ve topuğunu seçiyoruz. Ayakkabı ısmarlamayacaksanız bile girin, "oyna"yın çok eğlenceli!



Tabii benim gibi renkli ayakkabı düşkünüyseniz yaşadınız. Her materyalde farklı renk seçenekleri var, üstelik ayakkabının her köşesine farklı renk verebiliyorsunuz.



Ta taaa işte bu benim cicim. Yeşil ayakkabım yokmuş tamamen ihtiyaç:p

Sıra sizde! Ayakkabı tasarımcısı gibi hissetmek için doooğru İNCE TOPUK'a tık tık!

13 yorum:

Unknown dedi ki...

vuh-huuuuu, süpermiş ya. çok tuttum fikri. gelin ayakkabımı nerden alsam, nası bi şey alsam diyodum. süper oldu bu, kendim tasarlarım ki :))

zeliss dedi ki...

Bomba gibisin Boom! Bu merak, bu heyecan, bu enerji, bu yetenek, bu güzel şeyleri paylaşma ruhunla heppp bizimle olll :)

Melis dedi ki...

Yuppii süpermiş! Kafamdaki ayakkabıyı bir türlü bulamıyordum :/ Ama artık kendim tasarlarım :) Bu arada senin pabuçlar çok cici :)

NİNO dedi ki...

Boom supersin..:)zaten tasarım çılgını olan ben gorunce hemen birkaç tane ayakkabı yapıverdim..
ayrıca bunu blogum da da paylaşıcam senin katkılarınla..Sende bir göz gezdirirsen sevinirim
Sevgiler
Nino

http://modatasarimi.blogspot.com

missechoes dedi ki...

sevgili boom, bak bi de bu var : http://www.toppuk.com/ burda kendi ayakkabini yaratmak icin daha cok secenegin var :)

Ahu dedi ki...

Süper.Rengi harika olucak.Merakla ayağında fotoğraflarını bekliyor olucam.

Adsız dedi ki...

markası bile olmayan bi ayakkabıya 290 lira vermek çok saçma. ne o rengi biz seçtik aman ne büyük opsiyon mağazalar her renkte ayakkabıyla dolu :)

pembe fiyonk dedi ki...

süpermiş :) paylaşım için teşekkürler canım:)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

süpermiş gönlüme göre ayakkabıyı hiç bir zaman bulamamışımdır.. bu şahane oldu

funda dedi ki...

boom gerçekten bizlere ne kadar yardımcı oluyorsun bu merakın sayesinde süpermiş bu sistem bayıldım ne güzel herkes istediği ayakkabıyı kendi isteğine göre tasarlayıp alabilecek:)

esinspiration dedi ki...

aa müthiş! hemen ben de tasarlıyayım bir tane:) teşekkür ederimm...

shoe devotee dedi ki...

Harika bir fikir.
En kısa zamanda demek lazım. :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@pinosh aa bak bu fikri de sen verdin evet bence de gelin ve nisan/mezuniyet icin ideal hakikateen

@zeliss :)) enerjiler dizden geliyoooohoor:)

@melis güzel oldu bence dee:)

@nino harikasiin:) diyorum ya sirf oynamasi bile pek cici

@missechoes aa veet twitterd ayazinca bana da indrella soyledi demek ki artacak sayi yavas yavas

@ahu ben deee:)

@adsiz ya evet aslinda cook var ayakkabi eskisi gibi degil magazalar ama bazen illa bi renk arar bulamazsin yaa ya da ne bilim keyfine iste.
ben ayakkabida hep gercek deri ve nubuk filan sectim o zaman fiyat artiyor. bir de benim hosuma gitti
kendi kendime tak cikar

@pembe fiyonk rica ederiim:) senn pabuc pembe fiyonklu olur bence:p

@yetenek-sizin ne güzeel

@funda bence deee hatta belki ilgi olursa sistemi daha da geliştirirler, bantlı modeller vsler de gelebilr belki?

@esinspiration hadi hadii:)

@shoe devotee tam senlik bir site bence:)