25 Mayıs 2011 Çarşamba

HEDIYE | Freshtival'e Gidecek Şen Styleboomerlar Aranıyor:)

Katılan Herkese Teşekkürler. Kazananlar Belli Oldu
STYLEBOOM'un yaşgünü şerefine yaptığımız etkinliklerin hepsinde de pek eğlenincee bir araya gelebileceğimiz daha fazla fırsat yaratmak ister oldum. İştee bunlardan biri: Bu Cumartesi şehrin göbeğinde enn genç, en taze hem müzik hem sanat festivali olan FRESHTIVAL'e kimler benimle geliiir:)?



Şöyle kii bu Cumartesi saat 14:00'de kapıda buluşuyor, pek tabii festival şıklığında başı çekiyor, yoo hemen çimlere serilmiyor, festival alaındaki tüm sanat ve aktivite etkinliklerine Styleboomerlar olarak damgamızı vuruyor, bunları an be an fotoğraflatıyor, sonra da burada blogdan ne biçim eğlendiğimizi herkesle paylaşıyoruz. Kabul mü:)? Kabul diyen ve çift kişilik davetiyeleri kapmak isteyenleer yapmanız gereken çok basit:

Bu akşam saat tammm 21:00 itibariyle Twitter'dan bana

@styleboom #freshtival diye başlayıp, bu sene katılan hangi grup ya da sanatçıyı görmek için sabırsızlandığınızı yazmak

1. ve 5. ve 10. ve 15. ve 20. kişilerle bu Cumartesi coşacağııız:)
[
Burada da ipucu var!]

2 yorum:

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

kazananlar ne zaman belli olacak?

kharit dedi ki...

ben katılamıyorum ama şimdiden herkese bol şans