14 Mayıs 2011 Cumartesi

RED CARPET | Cannes 3. Gün 3. Gece



CANNES'da 3. günü de bitirdik, şimdilik firesiz ilerliyorum.) 3. güne damgasını Cheryl Cole vurdu! Ama hakikaten vurdu:)

GECE: Wu Xia Galası // Polisse Galası // Loreal Partisi



Günün ilk galasında Chery Cole benim ennnn sevdiğim coouturierlerden STEPHAND ROLLAND imzalı elbisesiyle sanıyorum flaş rekoru kırdı:) Derin göğüs dekolteli bembeyaz elbise kadar Cheryl Cole'un her zaman ultra hacimli gezsiği saçlarının geriye yatırılıp at kuyruğu yapmış olması ve pudra tonlardansa oldukça koyu bir makyajı tercih etmesi de şaşırttı. Elbisenin yumuşak drapeleri ve modeli enfes ama asıl dikkati kemere çekmek istiyorum. Altın rengi birer armuda benzettiğinizi düşündüğüm kemer tokası altın rengi değil esasında cam! Evet üfleme cam ve içi sıvı altın dolu. Stephan Rolland ekibi Cheryl Cole için özel olarak tasarlanan bu kemerin servet değerinde olduğunu saklamıyor:o Değer mi? Bilemedim:) Konuşturdu mu? Evet:)



Celebritylerle devam etmeden önceliği medar-ı iftiharımıza vereyim. Evet CAnnes'da kırmızı halıda bir BLOGGER vardı:)))))))) Chiara Ferragni yani bizim için The Blonde Salad kırmızı halıdan tüm güzelliği ve sevimliliği ile geçti. Elbisesinin rengi ve çiçek apliklerine bayılsam da, Blondie beni beklediğim kadar çarpmadı, dahası elbisenin göğüs kısmı çok düşük ve çok zayıf kalmıştı. Facebook'ta tahmin yürütün yarışması yaptığı elbisesi ALBERTA FERRETTI imiş.



Fan Bing Bing her yıl olduğu gibi ilk gün memleket motiflerini sunduğu kırmızı halıda 2. gün itibariyle enn couture parçaları biir bir gimeye başladı. İlk tercihi muhteşem bir ELIE SAAB. Elbisenin zerafetine ve dantel pelerinine tek kelimeyle bayıldım! İlk 2 günün açık ara lideri zümrüte ise dev safirlerle rest çekmiş:)



Sarah Jessica Parker sen ne güzel giyiniyorsuuun! ELIE SAAB elbisesinin çiçekli uçuş uçuş kesimi, bel, omuz ve koldaki dantel detayları ile mükemmel! SJP her zamanki gibi boynunda kalabalık sevgisi yüzünden çok gerekli olmasa da büyük bir gerdanlık takmış.



Fan Bing Bing diğer gala içinse pembe degrade(dah agüzel dotolar bulur bulmaz yenileyeceğim)yine kusursuz bir elbise seçmiş, kusursuz çünkü o bir ATELIER VERSACE!



Galalardan sonra Gwen Stefani'nin ev sahibi olduğu bir L'OREAL partisi geceye renk kattı. Yine en çok konuşulan konuklardan biri ROBERTO CAVALLI elbisesi içindeki Cheryl Cole oldu.

GÜNDÜZ: Restless Basın Lansmanı



Aishwarya Rai 3. gün biraz yorgunluk atmış.



Mia Wasikowski basın toplantısına tamamen dantel, romantik bir VALENTINO ile geldi.



Bryce Dallas Howard'in hem kıyafetine hem enerjisine hem de küpelerine bayıldımmm! Özellikle dantel gömlek ve lacivert etek-zümrüt yeşili küpe olayı beni benden aldı:)



İlk 2 gün kırmızı halıda büyük başarı yakalayan Rachel McAdams 3. günü biraz gezmeye tozmaya ayırdı. Sevgilisiyle Cannes'ın tadını çıkarırken giydiği kemik rengi, siyah biyeli elbisesi pek şekeer. Sevdim ♥

[Görseller:justjared,getty]

8 yorum:

Ceren Öksüz dedi ki...

sewgili blonde saladın kostümü Alberta Ferretti, arkasında koskoca italyan güçler war ne de olsa pehh..
kıskançlığım ewt hala dewam ediyor ;)

MKBL dedi ki...

hepsi çoook güzell yaaaa.hepsi benm olsa :)

Unknown dedi ki...

bu seneki favorim rachel mcadams. misal yukarıdaki elbisesini bana ödünç verse olmaz mı :)

Melis dedi ki...

Rachel McAdams'ın elbisesine bayıldım!

Adsız dedi ki...

bu rachel ne güzel hatundur yahu:)

Modagrafya dedi ki...

Gene süper yazılar olmuş:) Bu Cannes'da her kırmızı halıda göremeyeceğimiz güzellikte kıyafetler var, Sarah Jessica Parker harika görünüyor, önceki günlerden de Fan Bing Bing.

*STYLEBOOM* dedi ki...

@cerryy eveet oyleymis cok tesekkurler

@www.mkblkonsept.com :) keskee

@angelic kesinlikle ben de talibimm ama su an Dianecigim de Cannes'da, disli bir rakip:)

@melis evet cok romantik <3

@adsiz guzel kadin evet ama ben saclari kahveyken daha cok seviyordum

@istanbuls finest tesekkurler. evet enn sevdigim kirmizi hali cannes kirmizisi:))

asl2m dedi ki...

ELIE SAAB beni de giydir yada kimseyi giydirme:)
Rachel McAdams elbisesi yakışmış da ayakkabı çanta niye onları tercih etti anlayamadım.