24 Haziran 2010 Perşembe

BANA ÇİZGİ KAHRAMANINI SÖYLE SANA STİLİNİ SÖYLEYEYİM:)



Hepimizin kendisini özdeşleştirdiği ya da imrendiği, küçük bır kızken TV karşısında seyretmekten ibaretken büyüdüğünde cüzdanında, tshirtünde,arabasının bir yerlerinde ya da içindeki çocukta yaşatmaya devam ettiği çizgı kızları yok mudur? Hani "ayy olsam bu olurdum işte" dediği...(örnek: She-ra, Jessica Rabbit, Lark, Catwoman:)) Bir de "bu resmen benim yahu" dediği...(örnek: Tinkerbell, Ariel, Bianca!, Safinaz:))

Bir kadını ucundan kıyısından etkileyen HER ŞEY tabii ki modayı da etkiliyor. Yıllar yılı çizgi kızlar ve moda her iki yönde birbirini besliyor, aslında podyumlara daha dikkatli bakarsanız işte sizin kız tam da orada!



VALENTINO'nun kırmızı elbisesi ve GILDA'nın küstahlığı, işte size Jessica! Lütfen aşağıdaki paragrafı daha yeni uykudan uyanmış, ya da dokunsan kırılacakmış ses tonuyla okuyunuz, ay beceremem diyenler önce buradaki videodan çalışınız:)

Jessica Rabbit – o bir taş! Güzelliği sadece kusursuz fiziğinde değil, ses tonu, saçının perçemi, rengi, kaşının kalkmasında, bir bacağı ötekinin önüne atmasında yatar. Tıpkı zavallı Roger Rabbit’e yaptığı gibi adamı “kafes”leyiverir:) Güçlü, kararlı, her istediğini alan, dış görünümü yüzünden haksız ithamlarla uğraşmak zorunda kalan bir seks bombasi olsa da derinlerde o da “aşk” kadınıdır, ama bulabilene:) Ne yani güzel olmak suç muuu?! Sarışının seksilik tekelini tuzla buz etmiş bir kızıl ilahedir. Lüksü, gösterisi, ün ve şöhreti sever. Kırmızı tabii ki onun rengidir. Sen şekerim ekrana iyice bir bak, sen Jessica olabilir misin:)



Moda ve çizgi kahramanlar birlikte öyle eğleniyorlarki, her ikisine de sadece klasikler yetmiyor:)) ISAAC MIZRAHI'yi bilmeyen moda düşkünü yoktur sanırım, peki tasarımcının kendi çıkardığı bir çizgi romanı olduğunu biliyor muydunuz?? 1997 yılında yayınlanmaya başlayan süpermodelden süperkahramana dönüşen SANDEE isimli çizgi romanın hem yazarı hem de giydiricisi MIZRAHI:) Vay bee demek imkan olunca Şebnem'i giydirmekle yetinmeyip böyle kendine çizgi kız yaratabiliyo insan:)) Tasarımcı ilk sayıyı beklerken yaşadığı heyecanı ilk defilesinde bile yaşamadığını söylemiş vaktinde!



Tabii bir de taş devri kadınları var, ah bunlar adamı hasta eder, evlenirken annenizin, annanenizin, halanızın, teyzenizin, hala ve teyze kızlarınızın, evde kalmış kalmamış kuzenlerinizin, büyük büyük teyzenizin kısca sülalaede belli yaş üstü tüm XX'lerin size sıkı sıkı tembihlediği dehşetengiz tavsiye bu ikisinde vuku bulur: kızım evladım kocan eve aç bilaç gelecek, ev temiz, yemekler sıcak, sen de bakımlı ol bakiiim, aman allahhhhhhhhhhhh korusun sakın ha pijama,pofuduk terlik hele makyajsız yüz, yağlı saçla kapıyı açmayasın evinin direğine! Wilma mısınız Betty mi, yoksa sadece gönül isterdi mi:) ?

Wilma Çakmaktaş – İdeal ev kadını, ev işiyle uğraşır, bulaşık yıkar, evi süpürür, alışverişe gider, mutfakta şahanedir koskoca bir dinozor bifteğini en leziz şekilde 5 dk.da pişirir, kocasını her ortamda, her ne yaparsa yapsın destekler, nur topu gibi bir de kızı vardır, ve her zaman ama her zaman saçları topuzlu yapılı, üstü başı şık, makyajı yerindedir:) İdeal dedik! O, boyundan askılı ya da asimetrik omuz modelleri sever, mini ya da diz hizasını tercih eder.
Lila ve beyaz en sevdiği renklerdir. İnciye bayılır.

Betty Moloztaş – Wilma’nın daha genç , daha güzel olanı:) Güzel, kültürlü, sevecen, Wilma kadar dominant degil, onun rengi ise mavi!



Burada bünyeyi komplekse sokmamak adına uzakdoğuluların talihsiz fiziklerinin acısını çıkardıkları anime karakterlere girmeye niyetim yok, kaçını sıralayabilir ya da ı-ıh bu iyi değil diyebilirimki, kusurun Japoncası yok sanırsam. Ama bu anime kahramanlar özellikle son yüzyılda moda dünyasını derinden etkilemiştir, futurustik çizgiler tasarımcıların beyninden podyuma indikçe podyumlar birer manga sayfasına dönüşmüştir. Hal böyleyken bazılarına değinmesem olmaz, GHOST IN THE SHELL efsanesi hem Matrix'e ilham, hem esas kız Major MOTOKO KUSANAGI Trinity'ye referans olmuştur- o bakış, o sıçrayış, o fuck you haller, ağır silah taşırken titremeyen kollar- Ha bir de THIERRY MUGLER'i coşturmuştur! Zaten MUGLER beni kendisine hayran bırakmak için bundan öte bir şey yapmasa da olur.

Motoko Kusanagi – soğuktur, serttir, az konuşur, feci güzeldir. Erkekler onu hem ister hem korkar, onu taşımak zordur. Rahat edeceği genelde tek parça elastik şeyler giyer, onun rengi siyah ya da gece mavisidir. Bol cepli montlar ve beyaz atleti kurtarıcılarıdır. Sert bir kız olabilirsin ama Motoko kadar olabilir misin:)



Bir kaç yıl önce METROPOLITAN MÜZESİ Kostüm Enstitüsü SUPERHEROES:Fashion and Fantasy isimli sergiyle çok konuşulmuştu, bizim çizgı kızların en "kahraman" olanları da orada yerini almıştı, kostüm olarak, tasarımcılara ilham olarak, editöryaller yaratmış olarak... Sergi 8 çizgi kahramanın ana temsilci olduğu 8 bölüme ayrılmıştı ve bu 8 temanın modayı nasıl etkilediği, nasıl ilham verdiği tasarımcılara ait kıyafetlerde görülüyordu: Grafik Vücut(Supergirl gibi), Vatansever Vücut(Wonderwoman gibi), Erkeksi Vücut(She-Hulk gibi), Paradoksal Vücut(Catwoman gibi), Zırhlı Vücut ve Mutant Vücut(X-Men'deki Mystique gibi).



Çizgi kızlar bizi büyüledikleri kadar fotoğrafçıları da büyülüyor, zaten halihazırda masal aleminde deklanşörlemeye bayılan moda fotoğrafçıları pek çok kareleri için çizgi kızlara gidiyor, bi el atıver abla şu fotoğrafa diyor. Örneğin CRAIG McDEAN çizgi kızları pek çok defa kullanan isimlerden biri, görüyorsunuz Coco Rocha yukarıda Küçük Denizkızımız Prenses ARIEL olmuş:)

Ariel – Sevimli ve canayakın ama bir o kadar meraklı ve tatminsiz. Hep daha fazlası,
hep daha ötesi…Verdiği sözlere pek, yok yok hiç sadık değil:) Mecburen pullu payetli,
büstierli giyinse de o aslında pembe bir tuvalet ve kitten heellar giymek istemektedir:)
Körün istediği bir göz allah verdi iki göz: pembe tuvaletin yanında aksesuar olarak
bir de prens gelir! Kediyi öldüren merak, Ariel'a aşkın kapılarını açar.
Siz de onun gibi bir meraklı "taze" misiniz:)


İş süper kız olmaya gelince fiziği diğerlerine göre daha narin ve kadınsı, gücü ise sihirden, büyüden gelen She-Ra özellikle bizim kuşağa He-man oluyosa She-Ra neden olmasın empozesi sonucunda pırtlamış bir karakterdir, güçlü kardeşinin yaptığı herr bir şeyi kadın kısmı olarak yapar, hatta fazlasını, çünkü o bodysuiti, hele o tiarası, kollarında kalın bileklikleriyle stylish stylish savaşır, kaşlarının köşesine kurban She-Ra'nın ruju da assssla çıkmaz! Oysa He-man salaş herifin tekidir!



Kedikadın gibi bir fantazi nasıl modada vuku bulmasın? Hiç bir şey olmasa iç çamaşırı tasarımı olur! Uzun ve çevik gövdeyi saran tulum, gözleri ve dudakları açıkta bırakan bir maske, gece karanlığında simsiyah, bir çift parlak göz, sivri küçük kulaklar ve sürekli yalanlar söyleyen kırmızı rujlu dudaklar:) Yeterince fetiş! Kedi karakteri uysal ya da vahşi her haliyle arzulanan bir karakterse, modacıların işi de kıyafetlerinin arzulanır olması değil midir?

Catwoman- Çevik ve ataktır, üstelik şanslıdır da hep 4 ayak üstüne düşer! Tek ve eşsiz olmayı sever, güç için aşkından bile feragat edebilir, çok ilgiden bunalır, ilgisizlikten öfkelenir, ve evet nankördür. Onun rengi siyah.



Süper kızların süper kostümlerindeki aykırılık, ayrıcalık ve incelik kendini büyük çoğunlukla Couture koleksiyonlarda gösterir, kostüm özelse, couture en özelidir. JEAN PAUL GAULTIER, JOHN GALLIANO, ALEXANDER McQUEEN, NICOLAS GEHESQUIRE, THIERRY MUGLER gibi bir çok tasarımcı couture koleksiyonlarının ilhamlarını çizgi romanların bam boomlu, oops grrrr'lı sayfalarında aramıştır.



Benim kuşağımın zenginliği bana epey sorgulatan çizgi filmlerinden biri de BEVERLY HILLS TEENS'di, hayır hayır sanmayınki bu sorgulamalarım bana "para saadet getirmiyor", "mühim olan insanlık" sonuçlarını getirdi, benimki daha ziyade "yaw madem zenginsiniz niye hep aynı kıyafeti, aynı mayoyu giyiyosunuz beee" şeklindeydi, bunun üzerine üye oldukları klubün epey pahalı olduğuna kanaat getirmiştim, beni yenemeyeceksin klüp mantığı diye o zamandan karar vermiştim. Oysa şimdi ben de spor klübüme dökülüyorum, ondan mı acaba giyecek bir şey bulamıyoruuuuuuuuum?

Peki söyleyin bakalım siz hiç dedikodu yapmayan, yardımsever ve sevecen, hep kazanan Lark mısınız, eğer öyleyse çoooooook sıkıcısınız:) Yoksa tüm kusurlarıyla barışmış bir Bianca mı?

Lark- Zengin! Sarışın, iyi kalpli, tevazu sahibi, sempatik, ışıl ışıl ve güzel. Kutsal kitaplarda sıralanan tüm meziyetler onda! Onun rengi kırmızı

Bianca- Zengin! Alçak dağları yaratmış, hoyrat ve despot, sınıf ayrımına inanıyor, gününün çoğunu bakımına ayırıyor, kıskanç, dedikoducu:) Onun rengi koyu pembe ve mor.



Ünlü tasarımcı DIANE VON FURSTENBERG'in idolü, kahramanı, çizgi kızının WONDER WOMAN olduğunu biliyor muydunuz. Benzemiyor da değiller hani! WonderWoman gücünü nereden alıyor bilmem de DvF gücünü parmağındaki o kayadan alıyor sanırsam. O ne beeeeaaaaaa! Tek taş değil Ağrı dağı mübarek.

Wonderwoman– Biraz kaba saba, oldukça atletik ama çok güzeldir, güzelligi simsiyah dalga dalga saçları, okyanus mavisi gözleri ve kalın kaşlarından. Aşırı milliyetçi, fenafillah feministdir, 2si 1arada!. Bayrağı ne renkse onun da favori renkleri odur. Western tarzı sever:)



Doğunun mistik sırları, akıl almaz zenginliği, büyü ve sihir gücü, esmerin güzelliğini temsilen ay yüzlü, renkli gözlü, akça pakça kahramanlara inat Prenses Yasemin ortaya çıkmış, kah yakıcı bir çöl rüzgarı kah çölde vaha olmuştur. [Sonunda bu "kah..kah.. ." kalıbını da kullandım ya yuhhi:) Sırada bşr gün "bilakis" kelimesini kullanmak var:) ]

Prenses Yasemin– yüzeyde çok uysalken özünde dik kafalı ve özgürliğüne düşkün, dayatmalara gelemez! Çoooook zengindir ama bunu pek göstermez, maceraperest ve cesurdur, hayvanseverdir. Büstiyer, şalvar ve altın takılara bayılır, otantik giyinir,favori renkleri su yeşili ve mordur.



Mike Madrid "THE SUPERGIRLS" isimli kitabından çizgi kadınların tarihini ve evrimini 1940'lardan itibaren incelemiş. 40'larda havyarlı, şampanyalı bir partide çılgınca eğlenirken bir imdat çağrısı alır almaz hoppadanak bir maske bir de sembolik kostümle işe yetişir, ve esas kimlikleri nispeten eziktir; sonraları esas kimlikleriyle de aktivist ya da feminist yani kazanan olan, alt kimlikleriyle ise sadece insanların değil Cheetara gibi ormanın, Wonder Woman gibi demokrasi(!)nin imdadına da yetişen süper kızlar ortaya çıkmış.

Faye Valentine- Kült anime güzellerden Faye geçmişi biraz sorunlu, sakar, aşırı güzel, had safhada seksi, kimseyi sallamaz, vurdum duymaz. Kelle avcısı olduğundan gözünü bile kırpmaz:) Sarı onun rengi! Göbeğe güvenince böyle açarsın, dilim dilim sunarsın tabi! Crop bluzlar, tulumlar ve pencereli modeler onun favorisi.

April O’Neill- Acar muhabir, meraklı, konuşkan ve aktivist. Tulumlar ve kargo pantolonlarla her daim göreve hazır, erkekler için hayır vakti yok!

Cheetara- kesinlikle city girl değil! Koşmaya, atlamaya, zıplamaya, avlanmaya bayılır, ekstremci bir kızdır:) Fazlasıyla atletiktir ve spor yapmayan biri onun kalbini asla kazanamaz. Leopar deseni ve kürk detaylar onun favorisi:)

Betty Ross- Hem zeki hem de güzeldir, ömrü labaratuvarlarda araştırma yapmakla geçse de güzelliğinden bişi kaybetmemektedir. Bilime inanır, kanıtlar olmadan asla der, sevdi mi tam sever, koca(!) adamın yükü omuzlarındadır, çok sadıktır, ailesini karşısına alacak kadar!
Beyaz lab önlüğünün altına ne olsa giyer!



MARVEL Comics'in üst düzey yöneticilerinden olan, Captain America'nın yaratıcısı Mark Gruenwald'un eşinin bir "plus size/büyük beden" modeli olduğunu biliyor muydunuz? Gruenwald eşinin çıktığı tüm defileleri en ön sıradan elinde çizim defteriyle izlermiş. Defile sonunda da karakterleri için harika kostümler bulduğunu söylermiş:))



Şu son sezonlarda 70'lerin şık ve rahat, şehirli kadınları yeniden podyumlarda, LOIS LANE Süpermen'in sevgilisi olarak başladığı kariyerini güzelliği, azmi ve çalışkanlığıyla gazeteci LOIS LANE'e dönüştürmüş, kadınları bir erkekle tanınmak, bir erkekle var olmak kıstaslarından kurtarmıştır. Supermen bi yerden sonra artık onun Özer Uçuranıdır:).

Lois Lane- zeki, meraklı, cesur, kariyer odaklı, kendi ayakları üzerinde durabilen bir kadın, aynı zamanda güzeldir de ama o güzelliğiyle değil işleriyle konuşulmayı sevenlerden!
Kalem etek-ceket-gömlek; pantolon-ceket-gömlek sever.
Gri, ekru, siyah sever, arada kırmızılanır:)



Moda çizgi kahramanların ideal vücuduna en uygun platform. Sadece fizik mi? Çizgi kızların değişimleri, kimlik yaratmak için kostüm değiştirmeleri, mükemmelliği tamamlamak için kıayefete önem vermeleri modayla nasıl bağıntılı olduklarına işarettir. Ayrıca çizgi kızlar da tıpkı moda gibi metazmorfozu, değişimi, yenilenmeyi sembolize eder, kendini yeniden yaratabilmeyi, hem beden hem kılık olarak değişebilmeyi.



Betty Boop- Kocaman gözleri, kıvırcık kısa saçlarıyla Parizyen, mağrur ve eğlenceli. Hem çocuksu hem kadınsıdır. Cilve, işve ondan sorulur. Zamansız stilin kraliçesi, küçük siyah elbiseyi Audrey’den sonra en iyi taşıyan, jartiyersiz adım atmayan Boop nice erkeğin kalbini kazanmıştır, her zaman yerine göre giyinir.

Safinaz- ilk bakışta çirkin, uzun ince bir sırık ama neden bilinmez garip bir çekiciligi vardır, öyle ki nereye gitse mutlaka bir adam ona kafayı takar, o da ayrangönüllünün tekidir. Bir erkeğin adını haykırması için ille de başını belaya sokması lazım gelir:) Çizgili giyinmeyi sever, triko düşkünüdür, kırmızı, bordo ve hardal sarısı favori renkleridir.

Bubbles- Kız grubunun içinde diğerlerine nazaran daha sakin, daha duygusal hatta sulugöz olan, grubun tatlısı, sarışın olduğundan 1-0 öndesi, lolitası. Yaşayan her canlıyı seviyor, onlarla konuşuyor, tam bir çevreci! Hobisi bol, resim, paten, davul…



Eh her zaman çizgi kızlar tasarımcıları etkileyecek,ilham verecek diye bir şey yok! Bazen de tasarımcının bir bir çizgi karaktere ilham olabiliyor. THE INCREDIBLES'ın muhteşem karakteri Edna Mode ünlü mü ünlü, yetenekli mi yetenekli, nev-i şahsına münhasır bir tasarımcıdan REI KAWAKUBO'dan ilham alınarak yaratılmış, nasıııl?



Tinkerbell- hiperaktif, içi içine sığmaz ama aşırı kıskanç! Sevimliliğiyle her istediğini yaptıran. Tinkerbell'in favorileri orman yeşili, toz mavi, lila, straplez ve mikro mini.

Belle- O, soylu kan taşımasa da bir asilzadedir, babacı kızlardandır, okumayı ve kırda yaşamayı seven, kendi halinde, fazlasıyla yardımsever, ama biraz çekingen ve utangaç, ve kusursuz güzelliktedir. Omuzları açık, bol volanlı ve kabarık giyinir, mavi ve civciv sarısı favori renkleridir.

Nancy Callahan- Güzelliğin doruklarında olsa da çocukluk marazlariı yüzünden arızalı, güven vermez, güvenmez bir kadındır. Zaten aşk onun için çocukluk aşkından ibarettir, o derece tutkun ve obsesiftir, digerlerinin hiç ama hiç şansı yoktur! Kendinden büyük erkeklerden hoşlanır. Daracık kotu ve göbeğini açıkta bırakan dar beyaz tshirtü, kovboy çizmeleriyle taşralı bir güzeldir.



Her ne kadar çizgiden değil, sünger ve elyaftan olsa da moda denince stil telaffuz edilince ondan bahsetmemek olmaz! Onu sana bana benzetmek gafletine düşecek değilim:) Çünkü...

Miss Piggy - O bir idol. O bir Marilyn Monroe-Banu Alkan kırması. Alice Cooper’la düet yapmış, Rudolf Nureyev'i çizgiden döndürmüş, Michelle Pfefifer’dan rol çalmış, Marc Jacobs’ı koluna takmış kadın! Onunla boy ölçüşmek hele hele benzemek ne haddimize :)) Büyük ihtimal biz bu satırları okurken o burnunu pudralıyor!

HADİ BAKALIM BU SAYFADA OLSUN OLMASIN SİZİN ÇİZGİ KIZINIZ KİM? SİZ KİMSİNİZ?


[Kaynak: Style, Marvel, Saban Entartainment, Disney Comics, Wikipedia, Eksi Sozluk, Mike Madrid- The Supergirls, Eric Wilson-Why Designers Are Mad About The Comics, Jeremy Estes, Met Museum Online Arhives ]

30 yorum:

Siu dedi ki...

Minnie Mouse'um nerde :))

Cerenicus dedi ki...

Boomcummm süper bir post olmuş ellerine sağlık. Ben catwoman olmak istiyorum ama çizgideki hali değilde Nina Richie'nin reklamlarında şu jessica stamın oynadığı, çizgi karakter olmadı di mi ama :)

http://cerengnc.blogspot.com/

Junon dedi ki...

çok sevdim bu postu...ben betty boop'cuyum ama stil olarak sorarsan karma diyebilirim...

Hertelden dedi ki...

Boom yine harika bir yazı olmuş ellerine sağlık
Bende junon gibi betty boop'cuyum

Siu dedi ki...

Şimdi hepsini okudum bayıldım bayıldımmm :))

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Harika bir yazı olmuş! Benim kim olduğum resmimden belli oluyordur herhalde::)))

tuuce dedi ki...

ellerine,ağzına sağlık boomcum.
tebrik ederim müthiş bir boom yazısı olmuş :)

April dedi ki...

Adım üstümde,
April O’Neill

:)

sophie dedi ki...

tinkerbell!!! kesinlikle favorim.
bide küçükken biancaya bayılırdım. onun dışında tabiiki jessica rabbit ve catwoman.çizgifilm izlemeye hala bayılırım =)

Bayan Mor dedi ki...

süper bir post olmuş boom!! ve kesinlikle Ariel'im :D

www.bayanmor.blogspot.com

maceraperest dedi ki...

süpper post olmuş. okurken bişeyi farkettim. gossip girl-beverly hills :) serena ne kadar da lark'a, blair de ne kadar bianca'ya benziyor:)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Betty Boop olmak istiyorum :))

iremmic dedi ki...

süper bir yazı tebrikler valla. keşke daha uzun olsa da okusak bol bol.ben sponge bob'taki sincap sandy'yi çook seviyorummm!

aysegul in ny dedi ki...

dedem eskiden tv izlerken alkıslamaya baslardı kendi kendine manyakmı ne derdim bugun bende bugun ofiste masadan kalkıp seni ayakta alkıslamamak ıcın kendimi zor tuttum ama yine de ekrana bakarken sırıtan surat ifadem için yan masada ki işe yeni başlayan kiz benim için kesin delirmiş bu hatun demiştir:))
Sonuç Boom'cum en SuperGirl kahramanım ellerine sağlık:)

Reha KALE dedi ki...

Kız olsam kesin little mermaid Ariel olurdum :D ne çok izliodum küçükken :)

n@zo dedi ki...

Nasıl güzel bir yazı olmuş. Ne kadar titiz hazırlıyorsun yazılarını.. Bravo Boomcum..
Ben de Betty Boop olmak isterim :)

SvGLove dedi ki...

Yine süper bi yazı!
Dolu dolu,okuması pek bi eğlenceli!
Buradakilerden de "ben" dediğim var ama benim kızım Şeker Kız Candy'ydi:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Betty Boop terlıklerıme yaptıgın yorumdan sonra beklıyordum bu yazını canım

coook uzun ama sıkmadı ınan

kahramanlarımı merak etmıssın hepsınde kendıme aıt yonler buldum ama benım en sevdıgım Uzun Çoraplı Kız Pippi nam*ı diger (Pippi Långstrump)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@siu fistikcim bu kadarla bile o kadaaaar uzun oldu ki:) dosyaladigim bicoklarinda olan minnie'ye yer kalmadi:)) aslinda bu yaziyi devami gelecek seklinde yazsam dah aiyiyimis:)

@cerenicus haha tesekkur ederim sekerim, ol o zaman sen de ricci ricci kedisi:)

@junon @hertelden @poshbutik :))) bettyseverler yasasn

@april aaa o'neil buradaymis!

@tuuce cok tesekkur ederim cnm:))

@sophie tinky cook tatlicok afacan aa:)) ben de haaaaaaaaaala seyrediyorum cizgifilmsiz duramam

@bayanmor ariel'a da mor pek yakisir:)

@maceraperest aynen oyle canim, bariz izler var:)

@alisveris cini senin gibi sk bir cinden betty olmasi beklenir ama:))

@iremmic yasasin yeni karakteeer: SNCAP SANDY. bombasin ya evet cok ilginc bir hatu n o:)

@aysegul in ny canim yaa cok tesekkur ederim:)) bi tanesin!

@rehakale merakliyim diyosun yani:))

@n@zo tesekkur ederim cnm:)) ugrastim bunda epey o yuzden begenmenize sevindim

qSvGlove yasasiiiiiiiiiin yeni karakter: CANDY! ah en ona hastaydim yaa, bi de Georgie vardi ona da bayiiiiliyordum!

@stil direktörü: edicim sana zaten hayrandim da su Pippy olayyla artik ilan- aşk mı etsem nedir!?! kendisi benim her hayalkirikligi ya da poff ya hayat berbat gunlermde izledigim kisiliktir, ama filmini:))

vintage peony dedi ki...

Yazıların dergi sayfalarından fırlamış gibi, süper.
Ben kendime uygun karakter bulamadım ama.. Sanki İçim kedi kadın dışımsa Prenses Yasemin. Kendimi Aladdinin shirli lambası çizgi filmlerindeymişim gibi hissediyorum bazen..

Itır dedi ki...

valla çakmaktaşları pek bi severim.deniz kızı sarmaz beni,pek baygın bakış..Bi dönem she-Ra olmak isterdim.Fakat büyüdükçe ilgi alanım değişti ve fark ettim ki gelmiş geçmiş en sexy yaratık Betty boop suz olamıyorum...:)

fashionkido dedi ki...

ahahhaa ne kadar eğlenceli bi post olmuş bu boyleeee bayıldıım! gene döktürmüşsüün=))

Ben Alice'im galiba, ama klasik Alice, mavi elbiseli, sarı saçlı (ki bu pek uymuyor aslında) ama sen anladın beniiii=)))

twitter'dan yolluyorum Alice'imi ama seninkilerden seçmem gerekirse de şımarık ve kıskanç Tinkerbell açık ara önde olurdu=)))

stilize dedi ki...

Ben Think i severdim ama bu yazı ile yeni bir fanatiğim var Ariel, Boom da bana yakıştırmış tamamdır Arielim ben:)
Bu arada Marvel'in kızları için yaptığım postu hatırlar mısın? Bershka 'da Tee lerini bulmuştum hala severek bayılarak giyerim:)
http://stilize.blogspot.com/2009/12/marvels-girls.html

Moda Tutkusu dedi ki...

Çook güzel bir yazı olmuş tebrik ederim:) Zamanında hiç bir bölümünü kaçırmadığım Beverly Hills Teensdi.Lark'ın iyi kapli, mütevaziliğini severdim ama sıkıcı gelirdi . Biancada bol malzeme vardı.:)Bazen onun kazanmasını istediğim bile olmuşturrr:))))
Zevk alarak izlediğim bir çizgi filmdi:)

Moda Çıkmazı dedi ki...

o kadar uğraşının sonunda süper bir yazı çıkarmışsın, dergi sayfalarını çeviriyormuş gibi okudum. ben hepsini kendine has özelliklerinden dolayı çok seviyorum dolayısıyla birini seçemiyorum :)

The Lizard Queen dedi ki...

ben cat woman olmaya calisan she-ra'yim sanirim :)) evde she-ra kostumum bile var!

Koray Caner dedi ki...

She-ra çok iyi ama! :) Tabi senin bu yazın da :) Hep söylüyorum artık benim dilimde tüy bitti dergilik bu işler diye :P

Shoopshoop dedi ki...

Tabii ki Biancaaaaa!!!

stil kalır dedi ki...

çok güzel bir post olmuş çok emek verdiğin belli ama değmiş:)ben ariel'im:)

http://stilkalir.blogspot.com/

gulcekim dedi ki...

boooooomcuuuum yine süpersin çocukluğuma döndüm sayende ben bianca'cıyım :)