10 Haziran 2010 Perşembe

KOLEKSİYON | Stella McCartney Resort 2011

"Seni hiç sevmedim Stella, babanı da sevmezdim" diye Şener Şen bakışlarıyla haykırmak istiyorum! Bu ne yetenek be kardeşim, bu ne güzel bir koleksiyon?!! Bu ne her parçası şahanelik! Ama neden kitten heel:/



Toprak, mavi, siyah ve beyaz renklerin hakimiyetindeki parçalar muhteşem çiçek desenlerine eşlik ediyor.

DANTEL!
KISA CAPE!
MİNİ!
KISA PAÇA PANTOLON!

İyimser, neşeli, enerji dolu, kıştan çöreklenen minimalin yeni uyanan bahar için kıpırdanışa geçmesi, çiçeklenmesi...

Bunlardan biri benim olsaaa:) Olmasa bile nasıl ilham verici öyle değil mi?





[Görseller:style]

4 yorum:

Gizzy dedi ki...

aklım gözüm ilk elbisede kaldıııı:(

*STYLEBOOM* dedi ki...

@gizzycim canim gel bi 3-4 kisi daha bulalim bu elbiseye ortak girelim diyorum. kurbana bile ortak girmek bizim kulturumuzde var yaaa:)

feşın iz peşın dedi ki...

güzel ancak ben bu model kızımızı fazlaca görmeye başladım, pek bi çirkin geliyo bana yok mudur başka uzun boylu fidan gibi kızlar:)

Unknown dedi ki...

Stella bunu hep yapıyor, şu pelerinlere de bayıldım.