9 Mayıs 2010 Pazar

STYLEBOOM Moda Blogları İKİNCİSİİİİİİ :)



Evet evet dün akşam bir aylık bir sürecin sonunda ilk 3ten biri olmanın verdiği sevinç ve heyecanla BÖ2010 Ödül Gecesindeydim, tabii ki OffNeGiysem ve AlışverişCini ile birlikte:) LİMANGO'nun sponsorluğundaki Moda Blogları kategorisinde STYLEBOOM önce sizin, sonra jurinin oylarıyla İKİNCİ oldu lal lal laaaa:)

Oldukça bilgilendirici ama benim kaynayan kanım için biraz ağır kaçan paneller ve konuşmalar sonrası kısa bir ara verildi. Bu arada ben kendimi yemeklere, ikramlara, içmelere verdim. Doğrusu pek lezizdi mutfaktan çıkıp gelenler. Ve fakat yine de damarlarımda akan sarı-kırmızı kan sebebiyle tören mekanını pek tutmadım, seneye daha dikkatli olunsun lütfen:) Urban Confessions Hazal da tabii ki oradaydı(kendisi kategorisinde beklediğimiz, umduğumuz,dilediğimiz gibi birinci oldu:)) Bu yeme, içme,sohbetleşme faslı da bitince tören başladı.


Ödüller ilk üç isme sahnede aynı anda ve hızla verildi, biz de anladık ki o yapmayı planladığımız Oscarlık konuşmalar yalan olacak:) Ama dedik bu gidişe bir dur demeli, biz moda bloggerıyız, mutlaka ama mutlaka bir şey yapmalıyız, yok fotoğraf makinesiyle çıkalım kendimizi çekelim, aman hadi catwalk yapalım :)) diye sahnede ne tür bi şekil yapsak düşünürken beklenen an geliverdi! Ve evet evet sevgili Styleboomerlar bu sahne, sahne olalı BÖYLE AYAKKABILAR GÖRMEDİİİİİİİ!



Tabii bu hızla ödül dağıtımı sona erince boş sahne oradan bize göz kırptı:) Bir moda bloggerı neye dayanamaz?? Işıklara ve kameraya karşı koyamayıp bol bol pozumuzu verdik, hepimiz kafamızda hazırladığımız bir iki kelimeyi ettik, epey eğlendik, oradan geçen küçük bir kızı çırak olarak seçtik:), ödüllerimizi başımızın tacı da yaptık, hatta magazin basınına da göz kırptık, birincilik benimdi senindi diye catfighta tutuştuk:) Reklamın iyisi kötüsü olmaz demişler!






Gelelim biz eğlendik coştuk da başka ne olduya? Bence Blog Ödülleri'ndeki hava biraz ağırdı, davetiyelerin(hem de finale kalanların) tek kişilik olması can sıkıcıydı, kim böyle güzel bir ödülü tek başına almak ister kii? Kategori sponsorumuz LİMANGO yalnızca 1.ye 50TL hediye çeki veriyordu, fakat o gün 2. ve 3. için de çek ödülleri gönderimi yapacakları söylendi, gönlümüz alındı. Hediyeler konusunda en bonkör(ama öyle böyle bonkörlük değil!) ÜLKER ve SCHWARZKOPF idi, seferberlik kolisi gibi bi koli aldık! Saç bakım vs ürünleri ise önümüzdeki iki yılımı çıkardı yuhii! Müziksiz bir hiç olan beni en çok mutlu edense EFES ONE LOVE davetiyesi oldu:)



Ve son olarak teşekkürler!
Öncelikle kocacıma! Bloguma başlama kararı alıp sürekli ertelerken e hadi artık diyerek beni bilgisayarın başına oturtan, hep destek olan, bloguma ayırdığım kocaman kocaman zamanlarda bana anlayış gösteren(gerektiğinde hanım hanım post yapmaktan bizi unuttun demeden domates peynirle karnını doyurarak olsun, fotoğraflarımı pofurdamadan(!) çekmek olsun, başarılı gardrobuma hem ilham vermek hem de oops(!) ekstre dönemlerimde finansman sağlamak olsun:)), nasıl olmuş nasııııl nasııııııl sorularıma geçiştirmeden cevap veren, twitterı :p ve beni seven kocacım ben de seni seviyorum!

Sonra biricik annecime! Bir kadına zerafetin, neşenin, ve içinden geldiğince olmanın nasıl da yakıştığını öğreten, bebeklerimin asla kutularında göründüğü gibi kalmamalarını, butikten alınanın evde bambaşka hale gelmesini sağlayan; yaramazlık da yapsam, hız da yapsam, tavır da yapsam, zor da olsam hiç yapmasan demeyen, keşke olmasan demeyen, benimle çocuk olabilen anneciğim ben senin aynaya her baktığında gördüğün kadınım.

Kızkardeşlerim Gülçin ve Büşra'ya! Biri çok uzağımda diğeri çok yakınımda ama ikisi de hep benimle!

Hayatımın kadını, kraliçem, ananeciğime..

Ben ne yaparsam yapayım, aslında ben ne olursam olayım, beni kendi annem gibi seven, ve beni mükemmel bir şey olduğuma inandırıveren diğer canım anneciğime.

Biricik arkadaşlarım, kobaylarım, neş'e eğlence, dert tasa ortaklarım, gaz verici kim tutar be senicilerim Deniz, Pınar, Ceren, Ilgın ve Ezgi'ciğime:)

Aman yetişin dediğimde fotoğraf için yetişen İpek, Tolga ve Başak'a...

Her türlü tech özrüme rağmen beni özürlü hissettirmeyen Atıf abime ve kankam, canım , ciğerim Ahmetcan'a...

Ve en çok da beni okuyan muhteşem izleyicilerime!
Paylaşmanın, okumanın, okunmanın nasıl güzel olduğunu yeniden hatırlattıkları için.

Ve bloguma!
Evreni benim renklerim gibi renklerle boyayan, benim düşlerim gibi düşler kuran, aynı frekansta konuşabildiğim, çığlık atabildiğim ve gülebildiğim muhteşem insanlarla beni tanıştırdığı, indigo çocuğumu cilaladığı için!

Eğer atladıklarım varsa özür dileyerek sıralayayım: Siucum Sıla, Koray, Billur, Bilun, Ferhan, Edicim, Nil, Can, Hesicim Hande, Şeyma, Pelin, Seda, Zuzu, Aychulus, Miray ve Naz, Ulca, Tuğçe, Cadı ve tabii Cin:) Hepinizi de tanımaktan çok mutluyum!

Bu yazıdan da anlıyorum ki ben o sahneden inemeyen ödülcülerdenim! Süre bitti! DongggGGGG!


54 yorum:

uyduruk prenses dedi ki...

çok tebrikleeeer,güzel bi teşekkür yazısı olmuş,özellikle de yazının eşine teşekkür kısmına pek güldüm,bizde de aynı sorun var da:))

Gizzy dedi ki...

çok çok tebrik ederimmmm:)

canDirekli dedi ki...

ilk 5 e kaldın hoğladık zıpladık sevindi! :)

Sonra ilk 3 e kaldığını bana telefonda söyledin; o zaman daha bi çok sevindik :)

ödül törenine gittiniz twitter başında deli gibi bekledik durduk :D

hepsi güzeldi.. hepiniz ayrı güzel/ayrı iyisiniz ve siz bizim için hep 1-1 ve 1 siniz :)

bunlar iyi güzel hoş da..

peki bu yazıya ne demeli!? :)

gözlerimin içi parladı resmen okurken!

süpersin boom!! :)

listede adım geçio ya bi de! daha ne isterim :)

ben de blogumu hep bu yüzden seviyorum.. hayatımdan hiç çıkmamasını istediğim insanları tanıma fırsatı bulduğum için:)

sizi/seni seviyorum/seviyoruz :)

kocacıııına yazdıın kısma da ayrıca bi bayıldım :D

aman bayıldım işte :D

Unknown dedi ki...

Ah seni yerim :) Tebrk ederim üçünüzünde hakketiğini düşünüyorum bu ödülü sizi tanımaktan çok çok mutluyum daha ne şahane günler olacak önünde bu sadece başlangıç :) İyiki varsın boom iyikiiii love yaaa :)))

ayjoe dedi ki...

TEBRIKLER:)

Koray Caner dedi ki...

Oha! Ağzım kulaklarıma vardı okuyunca! Bu ödülü paylaşmışız zaten, son kısımda gördük, ama bari bi fotosunu çekip ver bana :P Kendim almış gibi sevineyim :)))

Sonuna kadar hak ediyorsunuz üçünüz de, ayrı ayrı tebrikler :))

Bu süper yazıda yer aldığım için de ayrıca teşekkürler!! <3

Style Tricks dedi ki...

Boom'cum, tebrikler! ben de seni tanıdıgıma cok sevindim gercekten! Daha nice odullere ve birlikte gecirecegimiz keyifli zamanlara insallah :))

fioritamodatasarım dedi ki...

tebrik ederimm :)

MODA DUYGUSU dedi ki...

duygularını o kadar güzel ve enerji dolu hissettirmişsin ki yazını okurken sanki üstümde şık bir kıyafet güzel ayakkabılarım:)o atmosferdeyim karşımda sevgili StyleBoom konuşuyor:) çok sevindim.göğsüm kabardı inanki.Ailenle ilgili olarak özellikle hayat arkadaşınla alakalı olanlara nazar değmesin.Maşşalh diyelim
sevgilerimle Duygu..

MODA DUYGUSU dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Ay ne tatlı bir yazı olmuş ben de yazmalıyım hemen :) Ama bu fotoları mailime bekliyorum ha ona göre! Çok çok güzel çok eğlenceli bir akşamdı, hediyeleri boşver biz süperdik :)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canı gönülden gönül dolusu tebrik ediyorum.Hepiniz çok şirinsiniz,sevgi ile öptüm.....

casey23 dedi ki...

tebrik ederim tatlım, kraliçelerden biri olduğun kanıtlandı :)

iconjane dedi ki...

cok cok cok cok tebrik ederimmmmm

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

seninkini okuyunca kendi 2. lik yazımının çok basit kaldığını hissettim :))))

tebrikler....

Laçin Tenel dedi ki...

Tebrikler :)) üçünüz de çok şekersiniz...

ZET Fashion dedi ki...

Fotoğraflarınız şahaneee, çok çok tebrikler :)

une voguette dedi ki...

can gercekten duygularima tercuman olmus! hepinizi yurekten kutluyorum!! blog odullerini acip da oy bile veremedim cunku ben hepinizi cok sevdim! can gercekten cok hakli, blogum sayesinde inanilmaz insanlarla tanisiyorum ve bu beni cok mutlu ediyor!! daha her seyin devami gelecek boom'cum !seni tekrar tekrar kutluyorum!! harikasin!!

Lokum Hanim dedi ki...

Nasil guzel yazmissin =) Her biriniz o odullleri fazlasiyla hakkettiniz zaten :)
Kendi ismimi boyle guzel bir yazida gorunce nasil sasirdim, mutlu oldum.
Iyi ki tanimisim seni, iyi ki ben de bir boomer olmusum =)

bokbocesii dedi ki...

Boomcum cok tebrik ediyorum.Cok mutlu oldum senin adına.Ayakkabıların da cok yakısmıs o sahneye ;)

Hesionka dedi ki...

Ooo canım!! Tekrar çoook çok tebrik ederim! Süpersin boom'cuğum <3
Ben de seni tanıdığım için çok mutluyum!
*hugs*

(Bir de buradan tebrik edeyim, sosyal medyanın her bir kolundan tebrik etmezsem içim rahat etmez) ^_^ mihiihi

MaceraperesT dedi ki...

tebrikleerr

Adsız dedi ki...

Siz blog yazarları olarak neden bu kadar özel olduğunuzu bi kere daha gösterdiniz! Ödül töreninin keyfini en çok çıkartan ekip olmanız, gerçekten bir "ekip" olmanız, kim kaçıncı olursa olsun sahneye birlikte ve elele çıkma kararınız harikaydı! İşte bu yüzden bloggerlar özel! Klasik medya çalışanları/yazarları gibi birbirinizin kuyusunu kazmaktan değil, elele yürümekten ve sadece işinizi yapmaktan keyif aldığınız için! Style-boom, Alışveriş Cini, Off Ne giysem hepiniz harikaydınız, muhteşem eğlendiniz ve anlayana güzel dersler verdiniz. Birbiri hakkında dosyalar yapıp yükselişini
önleyenlerden tutun da, birbirinin askerlik durumunu ihbar edenlere kadar "muhteşem" bir samimiyetin olduğu klasik medyaya muhteşem bir cevapsınız! İşte bu yüzden candansınız, işte bu yüzden samimi ve başarılısınız! Kucak dolusu sevgiler...

Style-boom'un kocası :)

PS: Bu arada belirtmek isterim, yazıda bana ithaf edilen şeylerin büyük bir kısmı gerçek dışıdır. Twitter'ı sevmem, Fotoğraf çekmekten hiç hazetmem, ilgi isterim, domates peynir yerkenki homurtularım yeri göğü inletir..Dolayısıyla diğer blog eşleri bana kıl olmasın, yanlış bir benchmark oluşmasın arkadaşlar, homurdanmaya aynen devam!! ;)
Tüm bloggerlara selam & sevgiler...

Unknown dedi ki...

tebrik ederim çokca:)

Flame dedi ki...

Tebriklerrrrr..

nihal dedi ki...

çok tatlısın süpersin ya blogunu 1 haftadır takip etmeme rağmen bayıldım ben nasıl keşfetmemişim seni ya:) başarın daim olsun tebrikler

The Lizard Queen dedi ki...

tebrikler boom!
liard da kuyruk salliyor yanimda, sevinmis o da belli ki senin adina! :)

Adsız dedi ki...

Bütün yazıyı bir solukta okudum önce.. Sonra bugün dayanamadım bir daha okudum.. Yorumları da okudum tek tek:)) Sonra boom'umun kocasının yorumuna gelince yerlere yattım gülmekten.. (son kısımda)
ilk başta yazdıklarını okurken ise kocaman bir gülümseme vardı yüzümde, iyiki blog yazıyorum dedirtti..

Ama kıskançlık işte insanın doğasında var..
Hemen bende adsız yorum yazmak istedim :)

Boom anlasa yeter kim olduğumu :)

Boom'un en sevdiği, en şirin bulduğu, en yanaklarını sıkmak istediği blogger'ım :)))))

Unknown dedi ki...

Cok cok tebrikler StyleBoom:) En içten dileklerimle kutluyorum.
Stilize hepinizle gurur duyuyor:)
Bu arada Boom'un eşinin commentine çok guldum, senin yazdıklarını benimkine gösterip bak bak, feyiz al diycektim ki!!! mesajı kendi göndermiş:):)

Unknown dedi ki...

Bir mukabele, tekrar tebrikler :)))x

Bilun Şen dedi ki...

Canım canım canım Boom'ummm :)) Ne kadar tatlısınız hepiniz :) Kocaman kocaman tebriklerrrr. Çok çok heyecanlandık sizle birlikte.

O kadar güzel bir yazı olmuşki, ağlııcam neredeyse.. Seni çok seviyorum ben. Bu üçlüye bayılıyorum. Kocaman tatlı insanlar sizi :))

Ayrıca kocacığının yorumunu da ayakta alkışlıyorum ;)

Sevgilerrr, kocaman sarıldımmm booommmm :))

Stilcatcher dedi ki...

boomcum benim,
tekrar tekrar tebrikler.
Bu arada eşinin gözlemleri için doğru söze ne hacet diyeceğim vala:)

öptümm

Diwonderland dedi ki...

Tekrar tekrar tebrikler, dün de Toskana'da tanışma fırsatımız oldu güzel yüzünü görmüş oldum sevgiler:)

canDirekli dedi ki...

herşey iyi güzel'e ek yapıyorum ve

B.'ın yazdığı yorumu ayakta alkışlıyorum :)

biu dedi ki...

canım benım cok cok tebrıkler tekrar. 3.den 1.ye sonsuz sevgılerrr :) Alışveriş cini'ne de yazım, ilk fotoda beni de gizlemeliymişiz korktum kendimdennn :)))

STYLEISTICO dedi ki...

Canım, ben biraz arkadan geliyorum yoğunluktan ama seni çokkçokk kutlarımmmmmm:) çok sevindimmm...Eminim daha çok güzel şeyler olacak;)
Bende seni tanıdığım için mutluyum ;) . Daha beraber nice güzel zamanlaraa....

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

inanmıyorumm!
harika bi haber bu!:)) tüylerim diken diken oldu okurken, ne kadar tatlısın!
gurur duydum, çoğu zaman aynı frekansta olduğum, yazdıklarıyla her bloguna girdiğimde bu kız cidden farklı diyip durduğum styleboom 2. demek!

ben bu sene bazı blogların adaylığını bile anlamsız bulmuştum. ama bak şimdi içime sindi, hakeden biri 2. olmuş:)

koooocaman tebrikler, ve öptüm!

Adsız dedi ki...

çoook çok tebrik ederim...süper bi yazı olmuş bu arada :)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

BÖ sayesinde tanıştım blogunla.
Kocaman tebrikler :)

Jojee dedi ki...

canım tebrik ederim.Daha yeni tatilden geldiğim için anca gördüm.Çok sevinidm inan.Hakeden kişilerin bu ödülleri alması beni daha da mutlu etti.:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

ya tek tek tek tek hepinize cok ama cook tesekkur ederim, harikasiniz ve bunun bir parcasi oldugum icin de cok mutluyuuum:))) lal lalaaaa

Pinor Çen dedi ki...

Tebrik ederiiiim! =)))))))

Stil Direktoru dedi ki...

Süper tebrikler hepinize canım :)

.Pınar K. dedi ki...

Ne güzel ne mutlu :) Tebrikler

melis dedi ki...

Hocam çooooooooook tebrik ediyoruz sizi..harika bir yazı olmuş :)
tek kelimeyle mükemmelsiniz..sizinle odtüde tanışma fırsatı yakalamıştım çoooook tatlısınız..sizi tekrar tebrik ediyorum :)

Adsız dedi ki...

elbiseni ve ayakkabılarını nereden aldın?

*STYLEBOOM* dedi ki...

elbisem İpekyol, geçen sezondan, belki bu yıl outletlerde vardir.

Ayakkabılarım Harvey Nichols'dan Christian Louboutin, bu sezondan.

cingifilli dedi ki...

çok şeker bi yazı olmuş.tebrikler(biraz geç oldu ama)
sevgiler...

Bubble* n dedi ki...

süper:) tebrikler..

http://bubble-n.blogspot.com/

Dilayla dedi ki...

Merhabalar,

Yeni bir blogla aranıza katılmaya çalışıyorum. Sizden alacağım cesaretle paylaşmaya cesaret edeceğim.

http://dilayla-dilaila.blogspot.com/

Yardımlarınızı rica ediyorummm :))))

topuklu ayakkabı dedi ki...

tebrikler.. resimler ve ifadeler harika..

akdeniz dedi ki...

ben beğendim..harika
http://zoomlabakalim.blogspot.com/

Kukuman dedi ki...

Tebrikler , ilerde birincilik bekliyoruz :)

Misscurly dedi ki...

Cidden de ödülü hakedenler almış. Atlamışım bu haberi! Seni ayrıca tebrik ediyorum boomcum! :)))