10 Mayıs 2010 Pazartesi

HEP MODA | Çiçek Kız Çiçekli Kız



Her sezon tekrar tekrar podyumlarda gördüğümüz ve her gördüğümüzde sevdiğimiz çiçek desenleri bu sezon yine moda, hep moda!

Uçuşan şifonlardan, ipek saten klasiklere, ayakkabılardan bileziklere yaz renklerinde yaz çiçekleri her yerde. Sezonun çiçekli modası sadece desenden ibaret değil hanımlar, çiçek aplikleri şapkalarınız, bluzlarınız ve hatta ayakkabılarınızda kullanmayı unutmayın!

Çiçek dedik ya benim için bir numara tabii ki ERDEM ama aşağıdaMOSCHINO'nun devasa papatyalarına da bayıldım:)



Araks-Roberto Cavalli-Derek Lam-DvF
Erdem-Luca Luca-Moschino-Nina Ricci-Cynthia Rowley



Oscar De La Renta-Rochas-Anna Sui-Dolce&Gabbana
Derek Lam-Roberto Cavalli-Collette Dinigan



Ünlüler günlük hayatlarında da kırmızı halıda da çiçek desenleri kullanıyorlar. Çiçeklilere en tutkun Eva Mendes ve Carey Mulligan:)



Dergi sayfaları ise yazla birlikte dah da tutkulu şekilde çiçeklere boğuldu. Victoria Beckham'ın sere serpe elbisesine bayıldım, diğer favorim Lily Cole'un üstündeki.



Aksesuarlar ve ayakkabılarda çiçek desenlerinin havası ise bir başkaaaaa!



Viktor&Rolf-Gianmarco Lorenzi-Irregular Choice
Nina Ricci-Nina Ricci-Vionnet

[Görseller: style,justjared,zimbio,fashiongonerogue,polyvore]

4 yorum:

Koray Caner dedi ki...

Ben neden bu floral olayını sevemiyorum acaba :/

Oldum olası çok itici geliyor bana bunlar :/

Unknown dedi ki...

viktor&rolf mükemmel olmuş ama :)

Moda Modunda (Ebru S.) dedi ki...

Çiçek desenlerine her şeyde bayılıyorum! ama en çok elbiselerde sanırım (:

*STYLEBOOM* dedi ki...

koraycim burakcima oldugu gibi seni de cocuklugunda paso basma da fistan desenli nevresimlerde yatirdilarsa belki ondandir,o da hic sevmez. freudyen boom:))

hanimlar ben de sizdenim! özellkle püfür püfür uzun elbiselerde yağlı boya desenlerde çiçeklere bayılırııım!