22 Mayıs 2010 Cumartesi

LOOK | Ne Giymişim? Unutmuşum:)

Bir moda bloggerı her gittiği yerde öncelikle fotoğraf çeker! Ha bi de twitler :)) Tabi çektiklerini de klasör klasör tutmaya, desktopını boğmaya bayılır! İşte ben de ekspres bi haftasonu postuyla hem desktop temizliği yaptım hem de çekip çekip koyamadığım fotolarla ne giymişim, kimlerle birlikteymişim anlattım:)

İlk olarak pek bi keyif aldığım twitterda öğle tatiline 5 kala ben "şu"radayım, a ben de "bu"rada, e o zaman ben niye durayımki hadi geldim ben de "ora"ya twitleriyle başladığımız olayı Stilize ve OffNeGiysem bi güzel toparladı. KorayCaner ve Iconjane de bizimleydi. Beyoğlu'nda Olivia Çıkmazı'ndaki GÖLGE Kahve'de bir tatlı huzur aldık,güzel yemekler ve güzel sohbetler de cabası. Ne giymişim, belli belirsiz de olsa

Elbise:KOTON
Trenç: ZARA
Çanta:ZARA
Ayakkabı: E-Bay'den DELICIOUS

Haliyle bu birlikte öğle tatili kaçamağı pek tatlı geldi, bir sonraki hafta yine tekrarlandı, daha da kalabalıktık ve ISTANBUL CULINARY INSTITUTE'daydık! Bu defa bize StyleTricks ve UneVoguette de katıldı. Yemekler enfesti ama sonda yapılan o masanızı tatlıyla döşeyelim jesti ayrı zevkliydi. Supanglenin yanında gelen pembe dondurma sandığım gibi çilekli çıkmadı, GÜLSUYUluydu:)) Yemekten sonra işi olanlar mesai telaşıyla masadan kalkarken bazılarımız(!) Galata Turu yaptık, Galata Kulesi'ne de "turist" fiyatıyla kazıklanmadan çıktım bu defa:)

Haftasonuna doğru kavuşmak için can attığım LIFE IN MONO şapkama kavuştum, Yael Morel nasıl yetenekli bir hatun!! Pazar günü daha uyanır uyanmaz kahvaltı için Van'a gidecek kadar aç olduğumu bildirdiğimden kocacımla motora atlayıp Cihangir'deki VAN KAHVALTI EV'ine gittik, o peynirler o ballar kaymaklar o ekmekler. Hele de o istek üzerine gerçekleşen sosisli patatesli yumurta muhteşemdi.

Tabii o gün yeni alınan bir parçanın dayanılmaz hafifliğiyle dışarıdaki rüzgara aldırmadan MONO şapkamı taktım:))

Cuma ise bizim için öyle böyle değil pek mühim bir gündü, çünkü SİU'muzun bekarlığa veda yemeği vardı! Elebaşımız OFFNEGİYSEM'in kışkırtması, DB JUNK'ın organizasyonu sonucunda kendimizi BİLUN DESIGN'ın cici duvakları içinde LİMONLU BAHÇE'de bulduk! Pek sessiz, sakin, huzurlu ve bol kaplumbağalı mekandan ben salatamdan memnun, servisten biraz ama ama... şeklinde ayrıldım. O gün ayrıca twitterdan orada olduğumuzu öğrenen bir follwerlarımız- Deniz- geliverdi! Üstündeki her parçayla kendini "ifade" edebilmiş Deniz'e şöyle bi baktım da iyi ki yazıyoruz yaa dedim:))

Bluz: BCBG
Etek:Koton
Ayakkabılar: Delicious
Kemer: Mango

Son olarak bu Perşembe akşamı...Nişantaşı'nda akşam yemeği için arkadaşımla buluştuk, dedikodu gecesiiii! Perşembe'lerin en iyisi DEN CAFE'de oturalım dedik, DEN dekorasyonunu arkadaşım Ayşe'nin yaptığı bir mekan, iyi müzik, iyi yemek ve süper ortam! Daha masamıza otururken önce Iconjane sonra ModaCadısı ile karşılaştık orada:) İlerleyen saatlerde aşağıda beni bi güzel gizleyen Aychulus ve KorayCaner de geldi. Üstümdekiler