25 Mayıs 2010 Salı

RED CARPET | Sex and the City 2 New York Galası



Sarah Jessica Parker'ın sürpriz yapacağından adım gibi emindim! Hayır herkesin beklediği gibi bir HALSTON HERITAGE giymedi!!! Onun yerine ilkbahar 2010 koleksiyonundan sarı bir VALENTINO COUTURE tercih etti.

Cynthia Nixon ise siyah seçti, elbisesi CAROLINA HERRERA Sonbahar 2010 koleksiyonundan.

Kristin Davis de parlak pembe vintage bir JEAN DESSES vintage elbise seçmişti, DECADES INC.den.

Kim Katrall şaaşayı temsilen NAEM KHAN giydi.

Sırada bence çok daha muhteşem geçecek olan Londra galası var! Lal laaaa:)) Ne dersiniz SJP Londra'da ne giyecek? Beklentimiz MCQUEEN!


4 yorum:

Unknown dedi ki...

kristin çok güzel görünüyor parlıyo resmen :)

Kürksever dedi ki...

Dördünün de (hadi Kim Catrall'i biraz ayıralım) tek renkli, desensiz-işlemesiz elbiseler giymesi dikkat çekici. Bence garantiye oynamışlar. Kim Catrall'ın beli fazla kalıng göründü gözüme, kilo mı almış acaba?

Manolya dedi ki...

sjp'ın kıyafeti şahane evet, yazın en güzel renklerinden biri hatta ama bence hepsi çok düzler. londra galasının daha heyecan verici olmasını umuyorum.

Moda Tutkusu dedi ki...

Beni hayal kırıklığına uğrattı SJP.Kesinlikle daha iyi olabilirdi...Artık ümidim Londra:)