10 Mayıs 2010 Pazartesi

AD | GIVENCHY Sonbahar 2010 Reklamlarına İlk Bakış

For English, please click...



RICARDO TISCI bol modelli yeni sezon reklamlarından ilk görüntülerle karşınızda. Kampanyada pek tabii Tisci'nin bebeği Mariacarla Boscono'ya Joan Smalls, Ming Xi, Catherine McNeil, Malgosia Bela ve Tisci'nin kişisel asistanlığını yapan ve eski Brezilyalı bir model olan Lea T. Lea eşlik ediyor. Ailemden biri gibi dediği Lea için Tisci çok feminen, çok aristokrat ve çok kırılgan diye eklemiş. Kampanya Paris'te MERT&MARCUS tarafından fotoğraflandı.

Ateş kırmızıları ve siyah beyaz karelere eklenen ekruları, o kırmızı nefis botları, kırmızı dudakları ve köşeli çeneleri sevdim!



[Kaynak:fashionologie]

7 yorum:

modafobik dedi ki...

Hey asıl bombayı patlatmamışsın =O ?
Mac'in sadece eşcinsel eleman çalıştırmasından sonra bu bir ilk, Givenchy ilk defa moda dünyasında bir reklamda transeksüel kullanmış!
İşte buna açılım derim eheh ((:

*STYLEBOOM* dedi ki...

evet eskiden Leo simdi Lea diye bilinen kizimiz:) bir transseksuel ama ben cinsel kimlik/tercih olayinin "olay" olmasindan yana diilimdir hic o yuzden reklamin gorselligi, modellerin isimleri, fotografcilari gibi bilgiler harici beni pek ilgilendirmedi. Tabii dedigin gibi bu bir ilk oldugu icin haber degeri de var:)

modafobik dedi ki...

Haklısın bak hiç böle bakmamıştım (:
Ama cidden önemli bir adım, sonuçta insanlar modayı bitek tutku olarak görmüyolar, moda aynı zamanda kendilerini ifade edebilmelerinin bir yolu bunu bloggerlar arasında bile görebiliyoruz..
Ve kesnlkle Givenchy bir ilki başlatttı ;)

*STYLEBOOM* dedi ki...

evet! bak iste bunda da sen cok haklisin!harikasin!

Unknown dedi ki...

bu reklamda benim ilgimi çeken pembe mor gri arası saç rengi oldu. zaten mavi, gri, pembe vs saç renklerini yavaş yavaş normal algılamaya başlıyorum. yoksa böyle bi trend mi geliyo sessizce :))

Unknown dedi ki...

bu reklamda benim ilgimi çeken pembe mor gri arası saç rengi oldu. zaten mavi, gri, pembe vs saç renklerini yavaş yavaş normal algılamaya başlıyorum. yoksa böyle bi trend mi geliyo sessizce :))

*STYLEBOOM* dedi ki...

evet Chanel'de gri, pembe rofleler golgeler derken buraya geldik:)) sana katiliyorum pembemizi secelim:)