25 Mayıs 2010 Salı

ALIŞVERİŞ | Sınırlı Sayıda Alice T-Shirtleri 28 Mayıs'ta OUTLETIMde!!!



ALICE HARİKALAR DİYARINDA söz konusu olur da, STYLEBOOM yazmaz mı!! Yıllardır modaılara ilham veren, bu sene ise dergilerden vitrinlere her yeri etkisi altına alan ALICE iştahınız benim gibi hep kabarıksa TIGLON ve OUTLETIM'den çok güzel bir haber var!

Gördüğünüz fotoğraflarda biriciğimiz Nil Ertürk'ün stylingi ve Dilay Kemer'in modelliğinde Tiglon'un Alice Harikalar Diyarında DVD si için yurtdışından özel olarak getirttiği 5 tshirt var.



Bluray olarak çıkacak DVD tanıtımı kapsamında getirilen bu birbirinden güzel ve sınırlı sayıdaki tshirtler 28 Mayıs'dan itibaren outletim.com'dan satışa sunulacak.

Ben benimkini seçtim bile, sizinki hangisi olsun??


2 yorum:

tuuced dedi ki...

hepsi birbirinden güzel!! ama ben tercihimi en sondaki t-şörtten kullanıcam :) ve alıcam :)

Ada dedi ki...

çekimler süpermiş! 28 mayısı heyecanla bekliyoruz :D