4 Mayıs 2010 Salı

BOOM'S'TYLE | Mayıs Kelebeği ve Jackie O

For English, please click...

Kıyafet ve aksesuarların detayları ve markaları her zamanki gibi BOOM'STYLEda!



Yeni haftaya geçmeden bu nefis, güneşli, sıcacık haftasonunda giydiklerimi sizinle paylaşayım:) Havalar ısınınca giyinmesi ayrı zevkli!

Pazar günü yukarıdaki cicileri giydim(burada ananemin sesinden kızım taşa oturmayı dıyuyorum), bu bluzun yeri ayrı, çünkü İPEKYOL'un hediyesi:) Cumartesi günü ise inner Jackie O'mla pek şık bir gün geçirdim:)


18 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

İlk resim çok çok çok güzel olmuş:)

Nil dedi ki...

Ayy ben seni yerim şirine o ne güzellik oh içim açıldı sabah sabah :)

Stilcatcher dedi ki...

hahahha:))hala diyorlar değil mi?
benim kinin klasiği ise, çıplak ayakla gezme,terlik giy...:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@fashionhousebyzeto:tesekkur ederiim,benim makinemden beklenmeyecek bir performans oldu:)

@itircim ananemin fikslerinden:)bi de evde beni bole pijamali esofmanli otururken gorurse "kizim evin hanimini cagir bana" diyor:o

@nilcimmm: heey!biz iste her sabah sayende boyle hissediyoruz canim:)

Unknown dedi ki...

Elbise çok güzel, çok yakışmış:) çizgili-puantiyeli ikilisi, kırmızı/beyaz- navy/beyaz ikilisi de en sevdiklerim.

mordolap dedi ki...

ciiiyyykkk....cikiti cikali kelebekli ipekyol gomleginin hayraniyimmm...sana da cok yakismis :))). indirimde ben de kapabilirim insallah :)

uyduruk prenses dedi ki...

çok cici fotolar,ilkine bayıldım çiçek bahçesi gibi:)

burcu d. dedi ki...

ahhh, bluz, elbise ve ilk resim'de ki ayakkabilar harika. bayildim. saclarin'da cok güuel olmus!

Unknown dedi ki...

Çok şirin olmuş çokkk :)))

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

İlk resimde sana bayıldım! Bluzun da pek cici güle güle giy. Boom's Style'ı severek izliyoruz :)

Ozan Alçın dedi ki...

Ahaha çok tatlı olmuş:)

modafobik dedi ki...

Erkek moda bloglarında da bu tarz yazılar görmek istiyoruz -.-' !
Genelde güncel konuda giyim tarzını yansıtmıyor biçok blog. Bence sen erkek arkadaşlarının da resmini çekip haftasonu için koysan iyi olur =D Burdan takip ederiz en azından, eheh (:
Ve de bu haftasnu da çok şıkmışsınız, gözlerimiz kamaşıyo (: !

canDirekli dedi ki...

modafobik bikaç ay daha bekle :) yeniden istanbula yerleşince bi "what i wear today" de ben yapıcam :D

Boom..

u've left me speechless! :)

tek kelimeyle harika.. oof yaa yüzünü göremeyenler ağlasın :) diğer tarafında gördüğünüz parça da birleşince mükemmel bişey ortaya çıkıyor :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@stilize evet evet ben dee dots&stripes:)cook seviyorum. marine renkler zaten enfess

@mordolap kelebek bi anne olursun o zamaaan:)ne guzel

@uyduruk prenses tesekkur ederim demek ki yaz yaz giyinip suslenince kohne bir basket sahasi bile mekan olabiliyormus:)

@sevgili cinim cook tesekkur ederim.)

@ozancim soyle bana artik yaz geri gitmez di miii:)sen diyince oluyor!

@modafobik tesekkur ederim canim.bu yorumu kocacim duymasin, ben kadar kokostur bi blog filan acar neme lazim simdi:))ozan eskiden daha cok koyuyordu ama sanki. can zaten gn sayiyor, akademik hayatina nisantasi,galata ve avmlerde devam edecek korkarim:)

@candirekli çook teşekkür ederim cancım ama yüzüm olmadan da tanınır oldum :p yeni pabuçlar almam şart!

modafobik dedi ki...

CanCanCan bekliyoruz =D
Seninle gün saycaz anlaşılan?
Ve de evet Ozan daha çok koyardı ama bu hafta bitane post hzırlamış beğenmiştim onu ;) O da meşgul bu aralar anlaşılan
Vee -ikinci "ve" biliyorum =D- Nilcim bi çocuk olsa diyorum? Bebiş ne giymiş bugin yapardın ahah çok sevdim bu fikri ben evlenip yapmayı planlıorm! =D

anneyazar dedi ki...

Çok beğendim, kesinlikle çok güzel çekimler ve manken harika görünüyor

canDirekli dedi ki...

hahaha boooom!!!!! :D evet akamdemik kariyerimi nerlerde sürdüreceğimi yazmışsın sen süper bana laf düşmez :D

ayrıca yeni pabuç mu!? hmm evet seni kodladığım pabuçların mevcut :D:D yeniler lazım :D yok mu evlilik yıl dönümü doğum günü bişey ? :D

melis güven dedi ki...

merhaba hacam ilk resime bayıldım çoooook güzel çıkmışsınız çooook tatlı çıkmışsınız o bluzden bende aldım ama size daha çoook yakışmış :)