17 Mayıs 2010 Pazartesi

RED CARPET | Cannes 2010 4. Gün



Sabahki basın toplantıları geçen yılki Diane Kruger'lı basın toplantılarını mumla aratıyor maalesef!

Elsa Pataky "Didi Hollywood" foto çekimleri için seçtiği asimetrik siyah mini EMILIO PUCCI Sonbahar 2010 elbisesiyle biraz abarttığını farketmiş olmalıki, daha sonra "Tribute to Spanish Cinema" toplantısında cruisea yaraşır toprak tonlarında göğüs kısmı fırfırlı br tulum seçmiş.

Naomi Watts'ın DIANE von FURSTENBERG'ini hiç ama hiç beğenmedim, ama onu akşamki elbisesi içinde görünce affetmemek mümkün değil!

Naomi Watts "You Will Meet A Tall Dark Stranger" filminin galasında nefes kesici, sonunda beğendiğim bir GUCCI PREMIERE sundu bana! Toz pembe elbise amorf kat oyunları arasına sıkışmış kristalleriyle çok elegan.



Aynı galada bir başka şık Evangeline Lily, tamamen iplerden oluşan püskül detaylara sahip degrade elbisesi hem yeşilin ve lacivertin müthiş uyumuna sahip hem kesimi, ve modeli çok değişik, EMILIO PUCCI imzalı elbise Sonbahar 2010 koleksiyonundan.



Ve fakat "The Princess of Montpensier" galasına seçtiği gri VALENTINO elbisesi için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim, dantel elbise rengi dışında beniz cezbetmedi, bir de baktım da elde clutch olmadan olmuyormuş!

Eva Herzigova DOLCE&GABBANA siyah elbisesiyle çok şık, bu elbiseyi daha önce Blake Lively'de görmüştük, demek ki uzun ve düzgün bacaklar bu elbiseyi seviyor:)) Elsa Pataky ise bence korkunç sıkıcı!



[Görseller:justjared,dailymail]

3 yorum:

iconjane dedi ki...

Naomi'nin akşamki makyajı da harika olmuş bence..

feşın iz peşın dedi ki...

Evangeline Lily'nin elbisesi bana fenalıklar getirdi! Zaten her tarafı püskül kaplı, bunun yanında çok canlı bir yeşilden laciverte geçiş de var bir de o dikkat çekiyorken yetmedi bir de arkasındaki o çapraz bağcıklar, kollarını omuzlardaki püsküllerin altından kesiveresim geliyor.

*STYLEBOOM* dedi ki...

@iconjane ya evet canim dikkat etmemisim rujun rengi pek guzelmis bi de tabii dudak faktoru de var:))

@feşın iz peşin çatkıları ben de beğenmedim am ageri kalan pek hoşuma gittgi benim:))