12 Mayıs 2010 Çarşamba

SWEET BLOG AWARD | Tatlı Hayaaat!




Bir "mim" zinciriyle daha karşınızdayım sevgili STYLEBOOMERlar:)) Şımartılmaya, hediyelenmeye, sevgilenmeye doyamayan bendeniz böyle zincir zincir şımartılmaya nasıl hayır derim. "Tatlı tatlı" sohbetlerimizin baş aktörlerinden sevgili KORAYCANER,bir tanemiz SES-SEDA ve deee MODA MODUNDA beni SWEET BLOG AWARD'a layık görmüş, oh la la!

Tabii her ödül gibi bu ödülün de kuralları var, bu ödülü size veren kişiye ve seçtiğiniz 10 tatlıya yazınızda yer vermelisiniz. Bir de Sweet Blog Award logosunu kullanmanız, ben kendime göre yeni bir logo yaptım:)

Tatlıya çok düşkün olduğumdan öyle içinden 10 tane seçmek zor ama deniyorum, seçemediklerimi için de tatlılıklarından sual olunduğundan değil de ben dalgın olduğumdan diye önden gönül alıyorum:))

Tatlılarımmmm:

Fashion By Siu
Bilun Design
Cindrella Under The Umbrella
The Lizard Queen
Kanka Nerdeyim Ben
Off Ne Giysem
Stilize
Inside of My Purse
Mia
Moda ve Sosyete
Aysegül In New York

Kendileri tatlı olmaya razı olmasalar da, okuması pek tatlı, pek komik, pek leziz olan Kim Lan Bu Hayatımın Erkeği, Atgotten Arzu ve Kitchen of Oz'a ise günümü ve gönlümü şenlendirdikleri için bu ödülü yolluyorum:))

Ve Koraycım dahil tüm tatlılara şu şarkıyı hediye ediyorum:)


4 yorum:

Unknown dedi ki...

ay ay hemen aliimm ödülümü sen daha bi tatlısın boomcumm :))))

canDirekli dedi ki...

ooof ben de boom :D mia sana da verdim :D akrıştı işler baya :D:D teşekkürler canım canım :D

Lokum Hanim dedi ki...

Boom senin kadar tatli blogger yoktur ki =) Tesekur ederim =)

Bilun Şen dedi ki...

Canımmmmm benimmm kocaman sarıldım, tatlım benim :p
Kocaman teşekkürler :))