27 Mayıs 2010 Perşembe

GALATAMODA FERMANLARI!

Cümle hanım duydu da siz yine de işten güçten, acaba pahalı mıdırdan, aman daha çok var sonra uğrarımdan fırsat bulup da GALATAMODA'ya göz atmadıysanız, ve her blogda görmenize rağmen baymadıysanız:), buyrun STYLEBOOM'a.

Ferman 1: hemen gidile

Ferman 2: Galatamoda'ya gidiyorum ay modasal ortam diye düşünüp Boom gibi tarz, şekil yapılmaya, onun yerine mini kabinlerde şak diye çıkardım hop diye giydim türünde kolay bir kıyafetle giyile

Ferman 3: Tüm standları gezmeden bir şey almam da almam diye ısrar edilmeye, çok ama çok beğendiğin hemen alına(çünkü geri döndüğünüzde yerinde yeller esebilir)

Gelelim biz ne gördük, ne giydik, ne almaya karar verdiklere:))



1000 derece sıcakta hiç üşenmeden her tasarımcıya uğrayıp sizler için kabin manyağı olan bendeniz ve Iconjane birbirinden güzel tasarımları bir bir giydik! Herşey ZEYNEP ERDOĞAN'da başladı, zaten ilham perim NİL ERTÜRK'ün dün sabah gelen postuyla iştahım kabarmıştı. Yukarıda üzerimde gördüğünüz elbise baştan ayağa vücuda oturması, göğüs kısmı ve peplumvari panellerini süsleyen fırfırlarıyla benim bir numaralı favorim ve sanırım tüm twitter aleminin:) Ferhan'ın üzerindeki abstract ceket de bir diğeri! Bu standda fiyatlar gayet uygun. O standda kostümler kadar güzel olan, tatlı olan, biricik olan bir diğer şey de Styleistico'ydu!



GALATAMODA açılışını ise ben, Stilize, StyleTricks ve OffNeGiysem yaptık:) Öğle arası kaçamağı yapan bu hanımların patronlarına sesleniyorum, sizde hiç insaf yok mu bre patronlar, kızlar yemedi içmedi, öğle arasını modaya adadı!

Ferman 4: GALATAMODA süresince öğle tatili uzatıla!

O sırada yanımıza tatlı mı tatlı hem takipçim olan hem dee yeni bir blogger olan TuuceDadandı geldi. Onunla AIDA PEKIN ve ELIF CIĞIZOĞLU'nu gezdik, beğendik!



Galatamoda'ya ilk ayak basanlardan biri de canım cicim arkadaşım StilCatcher. Üzerindeki şahane tshirtü Terkostan bulmuş, en bayıldımmmm! O renk, o desen! Benim üzerimdekiler:
Şapka: Zara Men(kocacığın gardrobuna bay bay, boomla renkli hayata hay hay)
Bluz:İpekyol
Etek:Koton
Ayakkabılar:Jessica Simpson
Çanta:Zara
Bilezik:Ankaradan Takı Market
Foto makinesi: Sony
Su: Hayat




Yahu modasal aktiviteler öncesi de insan biraz cardioydu kondisyondu yapmalı! GÜNSELİ TÜRKAY standında perişan haldeyim, ama neden?




Sanırım mutluluktan! TÜRKAY elbisem için ölçülerimi alıyor aşağıda! YUHHHİİİİİİİİİİİ! Bu arada bizimle biz gibi çok eğlenen ve inanılmaz ilgilenen GÜNSELİ TÜRKAY'ın üzerindeki t-shirt'e dikkatinizi çekmek istiyorum, o grafik desen ve omuzdaki o denim aplikle enfes değil miiii??? BURADA BİR FLAŞ HABER GEÇELİM O HALDE! Günseli böyle rahat ama yeni, yepyeni tshirtler hazırlamış sizin için ve renk renk çok rahat, çok stylish ayakkabılar! Yanında mis gibi sanat kokan, resim kokan tulumlar, bluzlar ve kokteyl elbiseler. Bu standa uğramadan geçmek delilik!

Ferman 5: Festivaller kapımızı bir bir çalarken bu tshitlerden edinile!



BAHAR KORÇAN standında tasarımlar kadar şık, şeker ve yumuşacık diğer şey yukarıdaki güzel hanımlardı! Bu arada KORÇAN yine doğal materyallerle, çizgi kızlarla, melek kanatlarla birbirinden güzel elbiseler ve yanında yastıklar, havlular hazırlamış. Öyle tatlılardıki! Fiyatlar ortalamanın üstü ama her biri el boyaması ve tamamen doğal malzeme için ortalamanın altı.



AIDA PEKİN'e bayılıyorum, bence etrafa bakarken benim o bayıldığım ve içind eyaşamak istediğim çizgi filmler şeklinde görüyor seni, beni, kelebeği, Galatayı:) Fuşya çiçek, yeşil saplı soyut lale favorimmmm! Halihazırda bayıldığımız takılarını anlatmaya gerek duymuyorum ama duvarda asılı o enfes desenli eşarp/fularımsıya fena vuruldum! GÜLBEN ERGEN ben dönünce alırımlayana kadar almış, takmış, röportaj bile vermişti aghhhh!



ELİF CIĞIZOĞLU bizi bizden alanlardan, sırf askıda duran ve uzaktan "şşt gelsene gelsene " yapan neon renkler bile sürüklenmemize. Üzerinde lale motif olan mini eteği çok sevdim, onun kadar mini aynısından bir de ceket var:)) Iconjane'in üzerinde gördüğünüz enfes elbisenib sırtı bele kadar açık, iannaılmaz hoş bir elbise. Bense saks mavisi halter neck uzun elbiseye vuruldum, önce rengi sonra da evaze inen eteği ve üst gövdeyi daha dolgun gösteren modeliyle her bir şeyini beğendim. Renk öyle keskin ve hoş ki elbisede herhangi başka detay yok ama benim düşünce balonumda "bunu giymiş, üstünü kat kat kolyeler ve upuzuuun küpelerle süslemiş salınan bir Boom" var!



Bir ufak su molası vereyim diye su almaya giderken CEM LOKMANHEKİM standı önünden geçme gafletinde bulunuyorum! Dehidrasyon da neymiş, gel bak biz ne güzeliz diye beni çağırınca boncuklar, kıramıyorum! Yazın en güzel, en parlak renklerinde boncuklardan yapılmış bilezikler üst üste öyle güzel ki, altın rengi detaylarla çok zengin ve farklı. Yine mini boncuklardan yapılmış yüzükler hemen her parmağa takılacak kadar cici ve fiyatları gayet makul. O gördüğünüz muhteşem çiçek yüzük favorim!



ÖZGÜR MASUR hanımlar ilk günden kapanın elinde kaldı! Standda Ferhat bey hanımlar arasında dumura uğramış, hangi birini güzelleştirsem telaşı içinde herkesle ultra centilmenlikle ilgileniyordu. Renkler pastel. Favorilerin derin sırt dekoltesi ve bu yazın bomba trendlerinden bol drapesiyle ve can alıcı moruyla ve volanlı eteğiyle yukarıaki iki elbise! İlgilenen varsa evet Bihter elbiselerinden de bazıları orada! Fiyatlar belki günlük hayat için değil ama düğüne, baloya giyeceğiniz şeyler için gayet iyi!



Bu elbisenin de deseni ve renkleri çok hoşuma gitti! Son günse kendime çalıştım, ciciler aldım:) O sırada BayanMor'la karşılaştık, hemen bir foto, bu kız çok şeker çoook! Vintage bluzuna bayıldım:)





KIKI'S gibi "ifade"li asarımlara bayılıyorum! Bu stand sizi güldürürken düşündürüyor: "Hmm acaba hangisini alsam??" :)

Ben "broşlara, çift taraflı giyilen bir cekete ve yukarıdaki t-shirte bayıldım, kendime bir de I AM NOT SHORT, I'M JUST FUN SIZE diye bağıran bir broş aldım:))


Buraya koyamadığım ama çok güzel parçalara sahip bir çoklarından biri de GAMZE SARAÇOĞLU, İDİL TARZİ ve ÖZLEM SÜER'di. SÜER'e balosu, düğünü olanlar koşsun, hatta uçsun çünkü hem çok güzel perikızı tarzı modeller var hem de SÜER adı için fiyatları çok çok ama çook makul! SARAÇOĞLU'nun marine uzun elbiseleri muhteşem! Yine marine tazrda incecik trikolardan elbise, etek ve bluzlarla TARZİ de öyle. ÇİĞDEM AKIN'a ait renk renk ve şifon inceliğinde trikolardan biri ise kesinlikle benimmm olacak!



İşte ilk gün böyle geçti, bugün ben muhtarlığa biraz ara verdim, yarın umarım yine oradayım:) Siz de GALATAMODA'ya yeni yerinde bir uğrayın, kendinizi Bodrum'da beachte hissettieren enfes elbiselerle donanmış bir yerde, Dinamo müzikleri eşliğinde bir günden mahrum bırakmayın!

11 yorum:

tuuce dedi ki...

tşk.ederim boomcum :)
öğle arası yemedim içmedim valla kendimi galata moda da buldum..:):)
şitt patron duymasın aramızda ;)
etkinliklerden haberdar oldukça gelirimmmm
mcx
www.tuuced.blogspot.com

Bayan Mor dedi ki...

süper bir yazı olmuş. cumartesi orada olacağım. umarım görüşürüz boom :) !

StyLe - TuğÇe dedi ki...

Canım tessekkur ederim. Asıl sen çok tatlısın. Bende çok eğlendim çekimleri yaparken ;)

Mia dedi ki...

Boomcum herseyigymişsin çokta yakışmış :) bayıldım galata moda maceranaaa :)

Adsız dedi ki...

bundan sonra fiyatları da çitlatsaniz ne güzel olrudu

Modafobik dedi ki...

Oh oh hanımlar anca gezsin zaaaten ((:

Coşkun Hürsel dedi ki...

Styleboom, yavaş yavaş fotoğraflarda yüzünü göstermeye ısınıyorsun ve bence bu süreci zamana yayarak çok iyi ediyorsun.

Zeynep Erdoğan elbise bir harika!

Itır dedi ki...

ne güzel özetlemişssin.çok eğlendik vala:)

melis güven dedi ki...

hocam hepsi çoooook yakışmış..lale motifli mini etek çoook tatlıı..galatamoda ne zamana kadar sürücek umarım 4 hazirana kadar sürer türkiyeye geldiğimde yapıcağım ilk iş oraya gitmek olucak :))

*STYLEBOOM* dedi ki...

@melis cnm maalesef bu pazar bitiyor ama meraklanma 11haziranda bebek festivalinde tasarımcıla yine standlar kuracaklar:)

MODA CADISI dedi ki...

Yaa ne güzel detaylı yazmışsın, bu gidişle ben gidemeyeceğim sanırım :(