3 Mayıs 2010 Pazartesi

MODA SANATI | Nikki Farquharson'dan Dijital Seyirlikler



Bu tarzı sevdiğini bildiğim için bu postu sevgili DB JUNK'ın kulaklarını çınlatarak hazırladım:) 24 yaşındaki genç İngiliz yetenek NIKKI FARQUHARSON'u eminim biliyordur, ya da bugün tanıştıysa pek sevecektir!



Bir renk ve desen tutkunu olan FARQUHARSON dijital sanat alanında bir çok ödülün sahibi ve şu an NIKE78 projesi için çalışıyor. Etten kemikten modelleri rengarenk çizimlerle yeniden şekillendirdiği çalışmalarını çok beğendim.



4 yorum:

DB JUNK dedi ki...

Bayıldım, çok sevdim ve sanki gerçekten kendimi gördüm:) Beni çözmüşsün Boom'cum:) Bizim günlükte bile el alışkanlığı ile hep giydiğimiz kombinasyonlar:) Eline sağlık çok çok teşekkürler, sevgiler, öpücükler:)

Koray Caner dedi ki...

Çok güzel işler bunlar Boom :) ilk gördüğüm zaman da uzun uzun bakıp hayran olmuştum, şimdi sayende tekrar daldım buraya :))

canDirekli dedi ki...

yok artık! süper ötesi karışım diyorum :D

*STYLEBOOM* dedi ki...

@db junk sizin çekimler de böyle işte pek renkli neşeli yaratıcı:)

@koraycım evet evet dalıp gidiyo insan, hipnos etkisi:)

@candirekli flesh&bone&cartoon di mi? bence deeeeeeeeee!