30 Mayıs 2010 Pazar

STYLEBOOM Hürriyet Look'da !!!



Dün STYLEBOOM Hürriyet LOOK'daydı, hem de manşetten:p, hem de efsane KATE MOSS'un hemmen üzerinde, hem de biricik blogger arkadaşlarından bazılarıyla(OffNeGiysem, AlışverişCini, Fashion By Siu, DB Junk) yan yana !! Mutluyum, gururluyum:)) İç(yani kocacım) ve dış(yani arkadaşlarım) temsilciliklerde kutlanıyorum:))

"Blogger Olmak" konulu yazıyla birinci sayfadan boomlamamı sağlayan siz biricik Styleboomerlara bir kez daha beni takip ettiğiniz için çok ama çook teşekkür ediyorum:) Ama teşekkürüm bu kadarla kalmayacak, sürprizimi bekleyiiin:))



[Görseller: Hürriyet]

17 yorum:

modafobik dedi ki...

Dün okudum (:
Tebrikler Booooom!

canDirekli dedi ki...

tebrik ederim canım benim :)

Jojee dedi ki...

canım tebrik ederimmmm:)

Unknown dedi ki...

Bende dün gazeteyi elime alıp sizleri görünce çok sevindim:)

uyduruk prenses dedi ki...

tebrikleeer ne güzel haber:)))

Adsız dedi ki...

yazının tamamını istiyoruuuuuz:)

Adsız dedi ki...

tebrik ederim boomcum. bende dün okudum ve seni görünce çok keyiflendim mutlu oldum:))

madammoda dedi ki...

Canim tebrik ederim, yenilerinin de gelecegine eminim, yola devam... ;)

Hesionka dedi ki...

tebrikler canım boooomcuuum <3 <3

*STYLEBOOM* dedi ki...

çok tesekkur ederim, bi tanesiniiiiiz:))

JaleM dedi ki...

pazarki haberturk.tede vardiniz:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@JaleM evet haber aldim ama goremedim ben:/ tesekkurler

Bilun Şen dedi ki...

Tebrikler boom boomcuum :))

Burcu Çalışkan dedi ki...

tebrikleeeer

Stil Direktoru dedi ki...

Kuzuma kocaman tebrikler :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

boom! burda bi daha yazıyım: çoook kocaman tebrikler:)
'google'da çok vakit harcamak değil, bakmakla görmek arasındaki fark.' ağzına sağlık şekerim!

Kürksever dedi ki...

Yolun açık, hem de çok açık boom!