5 Mayıs 2010 Çarşamba

KOLEKSİYON | Burcu Olgun-BOIST- Yeni Butik Yeni Koleksiyon!

For English, please click...



Dün akşam Nişantaşı çok yetenekli bir isimden renkli mi renkli bir butiğe kavuştu! BURCU OLGUN, "BOIST" adını verdiği markasına ait İlkbahar/Yaz 2010 koleksiyonunu yeni butiğinde bizlere tanıttı.



Akıp giden ipekler, uzaktan göz kırpan şantuklar, tiril tiril elbiseler, normalde aram yoktur ama bu defa kesinlikle gördüğüm en güzel tulumlar askılarda yazı selamlamaya ve gardrobunuzu(tasarım ürünler için) çok da uygun fiyatlarla süslemeye hazır!



Özellikle neon renklerdeki ceketleri, fümeden fuşyaya degrade bir tulumu, kıyafetlere umulmadık şekilde hava katan fermuardan püskülvari detayları ve yarı transparan hardal sarısı bir elbiseyi çok çok beğendim.



Burcu'nun dünyası belli ki rengarenk, sadece kıyafetleri değil bizi misafir edişi de öyleydi. Bir tanemiz L'appart ekibi de bitmek bilmez enerjileriyle akşamımızı keyiflendirdi.



Renk renk çiçek kurabiyeler, tek tek elde özenle katlanmış origami anahtarlıklar, leziz stickler arasında hoş sohbet, sıcacık bir ortam ve rahat mı rahat bir prova odası buldum:)Nerede mi?

BURCU OLGUN BOIST
Hüsrev Gerede Caddesi No.71
Nişantaşı
:)

[Görseller:L'Appart]

4 yorum:

baris kcmn dedi ki...

Alttaki pembe başlıyan tulum'a tutuldum. :)
Nişantaşına gittiğimde gezip görülecke yerler arasına girdi.
xoxo

MODA DUYGUSU dedi ki...

ne müthiş.Bende de vAr kendi tasarımlarımla dolu butik açma düşüncesi.Darısı başıma=)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@baris: evet benim de vuruldugum parca, yakindan kat kat guzel

@modaduygusu:evet ne guzel olur, biz de haber yapariz. umarim bir gun:)

MODA DUYGUSU dedi ki...

işte o zaman dillere destan olur:) ben bu yaz başlamayı düşünüyorum.Alt yapı vs.