25 Mayıs 2010 Salı

HEP MODA | Tell me More ! Tell Me More! GREASE



50'ler ve sunny sunny California:)) Tam da Boom'luk ! Yıllar geçti ama hala Tell Me More! Tell Me More! diyebiliyorum Grease söz konusu olunca!

Aslında bir Broadway müzikali olan ve adını 50'li yıllarda Amerikan gençliğine verilen "Greasers"dan alan GREASE, yönetmenliğini Randal Kleiser'in yaptığı ve muhteşem John Travolta Olivia Newton-John ikilisinin başrolde oynadığı filmiyle durdur, başa al, seyret, birlikte söyle şeklinde bütün dünyanın gönlünde taht kurdu. 1978 yılından beri!

Kötü çocuk "greaser" Danny Zuko ve güzel mi güzel "pretty girl" Sandy Olsson'un yaz aşkıııı enfes kıyafetler, güneşli günler, neşeli tipler, uzun kanatlı arabalar, unutulmayacak şarkılar, kusursuz bir koreografi ve harikulade 50ler eşliğinde anlatılmaktadır. Aşk, gençlik, müzik, arkadaşlık ve yazzzzz:)

Filmde feci güzel arabaları şak şak tamir eden siyah deri ceket, beyaz atlet, jean ve tonlarca briyantin içindeki Doody, Sonny, Putzie isimli çocukların içinde ennn yakışıklısı tabii ki Danny'dir:) Saçları hiç bozulmayan, kabarık pastel renkli elbiseler giyen, kapri pantolon üstü dar triko hırkaları olan, güzellik okulu mezunu, mektupları parfüm kokan, sevgilileriyle ilgili her şeyden anı defteri hazırlayan kızlar da:)))

Ve tabiii GREASE modası...Anlatmaya gerek var mı!? O zaman bugün gardrobu açıp iki GREASE şarkısıyla havaya girelim:))





10 yorum:

Lokum Hanim dedi ki...

Supersin Boom Grease ruhu adina bende yarin aciyorum dolabimi =)

gunesyuksel dedi ki...

simdiden havaya girdim bile.. bi sunny dress aldım.. antalya sokaklarında dolanıyom sarı saclarımı kıvırcı fönleyıp.. pembe dudaklarım pembe tırnaklarımla..:) ha bi de hasır taban cıceklı ayakkabılarım.. :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

@gunesyuksel ay hariksiiin! foto isterim:)

canDirekli dedi ki...

lee de kızlar puantiyeli giysin erkekler siyah deri ceket :D sonra ben u r the one ya da tell me more u söyleyeyim kızlardan biriyle :D:D masalara çıkalım dans edelim :D nişantaşı sokakalrına taşalım :D:D

hayal dünyam! :D

*STYLEBOOM* dedi ki...

haha bana uyar hatta ben yaziim bunu gruba bakalim:))

canDirekli dedi ki...

deri ceketim yok ama dur ayarlarz :D

Burak Ünaldı dedi ki...

Koraycaner beyaz ceketiyle gelsin ama mutlaka! :D

burcu d. dedi ki...

kizlarin tarzini maalesef gerceklestiremiyecegim...bende beyaz shirt ve siyah deri ceket takilirim artik :)

...destegin icin gercekten cok tesekkür ederim canim!

Doorstepping dedi ki...

Görüntüleri tekrar izlemek bile yeterince havaya soktu :) Bu arada hepsinin inceliği bizi biraz zorlar gibi geldi, erkekler bile 45 kilo gibi :)))

Koray Caner dedi ki...

aa, ben tabi ki beyaz ceketimle geleceğim, o artık benim simgem oldu, gurur duyarım! :))

grease Türkiye'ye geldi ama gidemedik, bu yazı üzerine tuz biber oldu :)