10 Mayıs 2010 Pazartesi

KOLEKSİYON | WRANGLER Sonbahar/Kış 2010-11 Koleksiyon Tanıtımı Ve Akşam Sefası..

For English, please click...

BLOG ÖDÜLLERİ'nde 2. oldum olalı modacılar sırada,telefonum susmuyor,gazeteler sürmanşet, tanınmamak için spor ayakkabı+pijama+makyajsız suratla starbucksa gidiyorum, bu ilgiden çok bunaldım kendimi eve kapattim ayyy:) demek isterdim ama maalesef:)) Eh kendimce keyfini çıkarıp, hislerimi de sizlerle paylaştıktan, güzel tebriklerinizi tek tek aldıktan sonra rehavete son verip yeni postlara start verme zamanı geldi!



Geçen hafta tatlı yoğunluklarla doluydu bahsetmiştim. Bunlardan biri HOUSE CAFE Tünel'de yapılan WRANGLER Sonbahar 2010 koleksiyonunun tanıtımıydı. Normalde öyle çok casual stile sahip biri olmadığımdan davete tereddütle yaklaşmıştım ama gecenin kraliçesi Aychulus Ayşegül' ün tatlı ısrarlarına da dayanamamıştım. İyiki de:)) Neredeyse herkes gelmişti, ilgi alaka süperdi, sonunda Trendastic NY ile tanıştım heyoo ve masamız Asmalı'nın ennnnnn stylish masasıydı :))

Bu sayede hem harika vakit geçirdim, hem size güzel bir koleksiyon tanıtabileceğim! Başlamadan WRANGLER'a müthiş ilgisi, bilgilendirmedeki başarısı, misafir ağırlamayı çok iyi bilen House Cafe seçimi ve her dakikayı mükemmel hale getiren Ayşegül gibi çok profesyonel bir ismi seçmeleri sebebiyle teşekkür ediyorum!



Öncü kuvvetler olarak KorayCaner, burada gördüğünüz harika fotoğrafların sahibi Stilize ve ben Boom mekana ulaştık. Tabii henüz kimseler gelmemişken hem bol bol bilgi aldık, hem bol bol foto çektik.

Görebildiğimiz kadarıyla koleksiyon erkek ağırlıklıydı, fakat mevcut kısıtlı kadın da fazlasıyla hoştu. Ben özellikle deri mont, eldiven ve çantalara bayıldım. Favorilerim siyah rider deri mont, yün örgü çanta ve deri detaylı örgü eldivenler, Stilize'ye kaptırdığım :)) montvari ekose gömlek ve yırtık jean:)



Gelecek kışın trend renklerinden olacak kiremit, kahve ve hardal sarının kullanıldığı deri çantalar ve montlar harikaydı. Tabii double denim etkisi süreceğe benzediğinden hemen her mavi tonunda kot gömlekler kuplu kesimleriyle gayet güzeldi. Jeande füme ve antrasit yelpazesi de maviler kadar sık kullanılmıştı. Bir çok farklı tema altında yaratılan koleksiyonun tamamı Türkiye pazarına giremeyecek olsa da tatminkar sayıda farklılık yaratan parça vardı.



On parmağında 9 marifet KorayCaner 10.yu da modellik yeteneğiyle tamamladı! 6 set askıdan yalnızca 2 adedi kadın gerisi erkek giyimi olduğundan, WRANGLER için bize kadın kıyafetlerini sunan modele Koray da erkek kıyafetleri giyerek eşlik etti! Bunun üzerine artık kim tutar Koray'ı diye düşünüp kendisinden bi imza istemediğime hatta koluma imza attırıp onu hiç yıkamayacağıma söz vermediğime üzüldüm:) zira buradan çıkar çıkmaz meşhur olduğu haberini çok güvenilir kaynaklardan aldım!



Ağustos sonu itibariyle Ekim başına kadar tamamlanarak mağazalara sunulacak olan Sonbahar/Kış koleksiyonu'nu geride bırakıp sıcak yaz günlerinde kurtarıcı olacak şahane bir WRANGLER tulum elimde akşamı tamamladım. Small beden tulumun üst kısmı biraz modifikasyon gerektirse de hem kullanımı rahat hem görüntüsü güzel, hem şık hem spor hem bikini üstü kullanılabilecek bir modele sahip. Özellikle kruvaze gövdesi ve ne çok kısa ne çok uzun paça boyuyla pek beğendiğim yeni tulumumla hemen bir şeyler denedim.:))

1. Nakışlı Bluz ve Bilezikler Topshop
Kemer Zara
Ayakkabılar Delicious
Şort Tulum WRANGLER

2. Tshirt Zara Basic
Hippi Kolyeler Koton
Kemer Replay
Bilezikler Topshop
Ayakkabılar Elle
Şort Tulum WRANGLER

[Görseller: Stilize]

5 yorum:

canDirekli dedi ki...

ayrıca hepinizle zaten süreki iletişim halindeyiz seviyorum sizi :D:D

ama ayşegüle ne demeli!? :D

onu da hemencecik seviverdim ki! :D

canDirekli dedi ki...

S-Ü-P-E-R :D

biz de burda koray tanıınmasın die elimizden geleni yaptık şöhret böyle birşey işte :D

yazı çok iyi olmuş valla :D wrangler ın tulumuna bayıldım çok güzel düşünmüşler :)

ben de koraya gelen pantolona atladım :P

nese herşey bi tarafa çok güel eğlenilmiş gülünmüş yüzüm güldü benim de burda okurken :D bi dahakine beraber olmalı :):):)

ayrıca :D

güvenilir kaynak olan bendeniz Candirekli'nin linki pek güvenilir değil :D check out :D

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir akşamdı çok :) süper çıkmışız tulumunda şahane olmuş tatlım :)

Tropik Rûya dedi ki...

tebrik eder başarılarının devamını dilerim, bu arada pek şeker olmuşsun tulumla, yakışmış =)

*STYLEBOOM* dedi ki...

tesekkur ederim:)) bu tulum hayat kurtaracak bazi gunler iddia ediyoruuum!