7 Mayıs 2010 Cuma

DÜN...

For English, please click...

Dün çok çok güzel bir şekilde başladı, dolu dolu geçti ve sonunda STYLEBOOM'un Blog Ödülleri 2010da İLK ÜÇ'e kaldığı haberiyle iyice güzelleşerek sonlandı:) Aşağıda Hakan Yıldırım For Koton'a giderken giydiklerim, dahası Boom'Styleda...



Bu sabah önce Bebek'te Happily Ever After'da PRONAIL'in çok çok iddialı yeni bir ürünün tanıtımındaydık. Ucu bozulmayan, parlaklığı kaybolmayan, tırnağa da zarar vermeyen yeni bir oje hakkında...Bu abra cadabra ojeyi daha sonra ballandıra ballandıra anlatacağım!



Oradan çıkınca blogger arkadaşlarla öğle tatilini Beyoğlu'nda Gölge Kahve'de yaptık, bizi bu şirin mekana Stilize götürdü, yemekte Billur'un bu Pazar kermeste satılacak olan biu biu boncuklarını ilk gören biz olduk.



Teknoloji müthiş bir şey, yemekte Stilize, KorayCaner,OffNeGiysem,Iconjane ve bana KankaNerdeyimBen de taa Çanakkale'den eşlik etti:)))



Son olarak günü Tünel'de House Cafe'de kapadık, Ayşegül'ün mükemmel ev sahipliğinde WRANGLER Sonbahar/Kış 2011 sezon ürünlerine baktık, neredeyse tüm bloggerlar geldi:) Burada da anlatacak çok şey var ama sonra:)) Vee Ayşegül sınırsız pozitifleriyle bize uğurlu geldi, orada Blog odulleri finalisti oldugum haberini aldım, bizim için kırmızı halı postu da yapacak:p

Bugün tatlı yorgunluğuyla bitti, yarın yeni yeni postlarla başlayacak:)

13 yorum:

modafobik dedi ki...

Ehehe su cam olayı supermısss (=
Kory tek kalmamış yne iisin :)

bokbocesii dedi ki...

Super haber.Tebrik ederim Boomcum :)

Koray Caner dedi ki...

Dün birlikte eğlendik, birlikte sevindik, devamı da süper olur umarım canım :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

eveet ne guzeldi:)) bugun sen dinlen gerci epey de biriktirdin di mi yazmak lazim, ben de calismacaaaaaaa!

uyduruk prenses dedi ki...

tebrikleeeerrrr:)

Sıla Yılmaz dedi ki...

Hey kıskandım!! ben hasta yatağımda yatarken siz misler gibi gezip dolaştınız :))

Ayrıca hani hep kulaklarım çınlamıştı
hiç adım geçmemiş :))

canDirekli dedi ki...

ya ne güzel bi yazıdır :)

kelimeleri itinayla seçiosun resmen bayıldım :D

tabii tebrik ederim hemen sıcağı sıcağına telden konuştuk/kutladım zaten seniii :)

Gölge'ye taaaaaa çanakkale'den gelmem de olaydı ama güzel oldu yüzüm güldü :):)

orda yanında olan herkesi çok seviyorum neşemi yerine getirdiniz :D:D

süpersin boom! :)

Ada dedi ki...

tebrikler booom :D!

DB JUNK dedi ki...

Burçin'cim incecik bele o fiyonk çok yakışmış, 50'ler sana gerçekten çok yakışıyor:)

Hesionka dedi ki...

gratz! finale kalmana çok sevindim canım ^_^ ay çok heyecanlııı <3

Unknown dedi ki...

Tebrikler tekrar ödül gecesi detaylarında sıra, bekliyoruz.
Çok çok güzel bir gündü ama ben de vardım...Hanimiş Stilize..

*STYLEBOOM* dedi ki...

hepinize ayrı ayrı cook tesekkur edeiyoruum! supersiniz:))

*STYLEBOOM* dedi ki...

@db junk ben de 50lere bayiliyorum denizcim:))